Se full versjon : Tåpelig
Stig Hornnes
20-02-2005, 13:19
Har akkurat vært innom stormen sine hjemmesider for å sjekke om noen Ålesund supportere hadde noen tanker rundt kampen igår. Det jeg fant var en jævlig teit tråd startet av en start-supporter som kaller seg Kristianby. Det var pinlig flaut å lese, rett å slett jævlig tåpelig. Vi vet av egen erfaring hvor irriterende det er når supportere av andre lag stikker innom her å skriver tåpelige innlegg, da burde vi holde oss for gode til slikt.
Kristianby: Vet ikke hvem du er eller om du kommer til å lese dette, men vær så snill; slutt å drite deg ut på forumet til ålesund, ble flau på vegne av alle start supportere når jeg leste det...!
http://www.stormen.no/forum/viewtopic.php?t=1564
tendenfan
20-02-2005, 13:24
Er 100% enig. Synd at noen som kaller seg Start supportere synker så lavt at de kun skriver dritt på andres forum. Skulle gjerne vært foruten slike innlegg
helt enig! Bra at vi tar opp dette temaet. Viktig at vi kan la vær å synke så dypt!
Latterlig å skrike ut på den useriøse måten, "kristianBy"! Mener å ha sett signen; "Å faen æ det mæ dæ" her på forumet også, så sikkert en gjenganger her. Synes iallefall vi skal holde oss for gode til å drite oss ut på andres forum!
Supporteren
21-02-2005, 02:00
Ser han bruker nesten samme signatur som meg, men det er ikke meg alltså. :wink:
Men enig i at det er veldig unødvendig å gjøre noe slikt.
Scally Scouse
21-02-2005, 11:55
Øy, det er en gjeng med ting som har tatt etter min signatur. Det finner jeg jo tåpelig....Så æ det jo opp til de ulike personene å stå for sine ord på andre nettsider. Æ siår som æ har sagt en levealder:
Rolling stones
27-02-2005, 01:33
Har akkurat vært innom stormen sine hjemmesider for å sjekke om noen Ålesund supportere hadde noen tanker rundt kampen igår. Det jeg fant var en jævlig teit tråd startet av en start-supporter som kaller seg Kristianby. Det var pinlig flaut å lese, rett å slett jævlig tåpelig. Vi vet av egen erfaring hvor irriterende det er når supportere av andre lag stikker innom her å skriver tåpelige innlegg, da burde vi holde oss for gode til slikt.
Kristianby: Vet ikke hvem du er eller om du kommer til å lese dette, men vær så snill; slutt å drite deg ut på forumet til ålesund, ble flau på vegne av alle start supportere når jeg leste det...!
http://www.stormen.no/forum/viewtopic.php?t=1564
Fatter ikke helt å hva som var så jæveli teit og flaut med den tråden, må helt ærlig si meg enig i masse av det som blir skrevet!!
Nordmark selv har godt vesentlig hardere ut mot IK Start og oss supportere i media! Minnes godt hans uttalelser etter tapet i fjor!
Asså, jeg har ikke imot av å skryte litt av start på andre sine sider. hehe. Gjør det selv av og til, og det er bare flott. Men det jeg leste nå ble jeg flau av.
1. Du trenger IKKE si til de at de hadde 150 mer i gj.snitt enn oss, sikkert mange som ikke vet det en gang og dermed blir det flaut. Skal jeg være ærlig har jeg ikke hørt ålesundere skryte av dette.
2. Når du sier " Når det enda var spenning i serien så lå vi med et snitt på over 2 000 publikummere høyere enn dere!." Det gjør dette mer flaut.
Det vil si at vi ikke støttet opp når laget var i motgang, og hvis jeg husker riktig var det kamp om 1 plassen langt uti høst sesongen.
3. "Og det er klart at når dere gir alle skolene og halve næringslivet fri for å gå på kamp".Her er noe vi må lære av AAFK. Reklamere mer når det er kamp, dette er ikke en negativ ting. Flaut igjen!
4. "Men når vi ligger 10-13 poeng foran lag nr. 2 så er det klart at spenningen er borte og våre supportere begynner mere å vente på Tippeligaen! Følgelig så halverte vi publikumstallet siste halvdel av sesongen" hm... siste halvdel av sesongen? Tilbake til det igjen, det var spenning langt uti slutten. Og Aalesund trakk mer tilskuerre enn oss. Også når det var avgjørende kamper på stadion. Flaut!!
5. ....for da var det ikke like spennende å spille mot Raufoss lenger..
Vi er nemlig vant til tippeligaspill i Kristiansand!" Vi er da ikke vant til Tippeligaspill! Er 2 sesonger siden vi var der sist, Aalesund var der for 1 sesong sia. Så hvis det er noen som er "vant" med TL spill så er det de...
6. "For maken til hovne blærer skal man lete lenge etter". Er vel mer vi som er det, blir for dumt når normark kalte det oss og du kaller DE det...
"Og dere skal få enda mere knus i år enn 6-2 som vi knuste dere med i fjor gjennom 2 kamper!!" : Dette har du faktiskt helt rett i! Vi er et bedre lag enn de og trenger ikke gjøre oss meget flaue over det du har klart å gjøre om til en pinlig diskusjon for oss.
FLAUT.COM!
Ps: Er det noen her som orker å legge en beklagelse på dette eller?
http://www.stormen.no/forum/viewtopic.php?p=20252#20252
La nå inn et innlegg for å beklage litt, men også skryte litt av klubben vår! :wink:
(foresten "Viking Ultras" som har skrevet innlegg var på kampen start-viking på torsdag, var han som stod ved siden av han med parykken. Ikke kødd med han)
frankieboy
27-02-2005, 11:57
til sava:
Jeg var inne og leste stykket ditt, og la merke til dette som du skrev:
Er mange mange som er mot det nye navnet "Menigheden" fordi det forbinder med kristendom og bibel, vi kommer til og bli mobbet for det på grunn av ikke andre ser ironien i det. Jeg er selv sterkt mot navnet men må bare leve med det. Og vet selv at dette navnet kommer til og bli lett ett mobbeoffer blandt fotball Norge.
Sørlandet omegn ligger mye i bibelbeltet, men Kristiansand byen vil jeg si akkurat nå er langt ifra "bibel" plass. Tvert imot. Jeg ville ha avskrevet det ryktet nå, men det ble ikke sånn og vi må bare leve med det.
Jeg synes du skal la være å gå rundt på andre forum å klage og syte så veldig over navnevalget. Det tyder på STOR splittelse, og nå trenger vi at alle start-supportere står sammen. Er man uenig i navnet, så er det greit, men man trenger ikke gå ut å skrive om det i andre forum. Jeg kan ikke huske at jeg har lest andre supportere komme til Tigerbergets forum for å fortelle hvor dårlig navnet på deres supporterklubb var.
Jeg ønsket selv Start-fansen foran mengiheden, men nå ble det valgt, og da stiller jeg meg 100 % bak det valget. Jeg er allerede medlem, og jeg vet at det ikke hjelper noen at jeg går ut og klager på navnet vårt i øst og i vest!!!
Du skriver at du bare må leve med det, og derfor håper jeg at verken du eller andre går ut og klager over navnet vårt, for det ER faktisk navnet på supporterklubben til IK Start.
Kan du ikke like godt gå inn å beklage ditt innlegg også? Når du skal inn å beklage et tåpelig innlegg, er det lite smart å skrive et enda mer tåpelig innlegg selv.....tenk deg om!
Til alle dere som magen vender seg på, når noen skriver kvalm på våres og andres supporter sider
Kan ikke forstå hvorfor dette er et problem. Verden er vel ikke mer komplisert, enn at man kan ignorere de idiotiske innleggene. Hvorfor gidde å bruke tid og energi på å svare på disse innleggene? Er det noen som har en forventning om at idioten som prøver å provosere skal begynne å tenke: "å ja, det er riktig det du skriver der. Jeg tror jeg trekker tilbake mitt innlegg, for det var noe historieløst og upassende. Du har nok rett du, og det var meg som trakk litt for kjappe slutninger" For gud skyld; provokasjon er jo hele meningen med innlegget, og jo mer dere svarer, jo artigere blir det for provokatøren!
La folk skrive hva som passer dem, og ignorer dem, hvis du ikke gidder å inngå i en meningsløs diskusjon som det aldri vil komme noe fornuft ut av.
Vi vet jo alle at det ikke er noen tvil: Start er laget som er best for oss, uansett om vi taper eller vinner. Det er ikke til diskusjon!
og så til deg Sava
Finnes ikke grenser for hva som kan gjøre deg flau tydeligvis. Hvis det er noe som er flaut, så er det at du som lynet skriver går og griner i øst og vest over at vi heter menigheden! Litt ryggmarg og sammenhold må vi forvente av våres egne! :shock: Hvis vi skulle gå rundt med den unskyldende holdningen du gir uttrykk for, kunne vi like godt satt oss i et hjørne og tenkt over de store guttene som sier de slemme tingene til oss. :oops: Jeg for min del bakker 100% opp om det nye navnet, og er glad vi har fått en navn som ikke er fullstendig anonymt og blottet for kreativitet. Fotball er følelser, og hvis det er noe som navnet menigheden har vækket, så er det følelser.
Rolling stones
27-02-2005, 15:03
Noen som har registrert å hva "brisen" skriver om vår egen talentutvikler?
Dette er i fra deres egen offisielle supporterside og noe helt annet enn en supporter som ønsker å skape litt debatt med noen provoserende innlegg på debattsidene!
Og veldig enig med Kassa! Hva er så irriterende med noen dustete supporere som er inne på våre sider for å provosere! Det foreller vel like mye om de som lar seg irritere? Hvis man ikke liker det man leser så er det vel ikke vanskeligere enn bare å ignorere det!! Hvis ikke så har jo "provokatøren" oppnådd hva han ønsket!!
Vi må jo si sannheten, at det er en god del som er mot dette navnet!
Jeg synes det er helt greit at jeg gikk ut med dette, men jeg sa også at jeg har tro på den ny supportergruppa. At dette kan gå virkelig bra og jeg vil si at det var mest positive ting, jeg må jo si at i begynnelsen var det gedigent skeptiss til navnet.
Nå synes jeg lederne eller hvem det er, jobber bra med dette. Det sa jeg også der....
Stig Hornnes
28-02-2005, 00:01
Det er stor forskjell på det å provosere og det å drite seg ut. Som start supporter i andres forum blir man av mange oppfattet som mer enn bare en individuell person, og det man sier kan fort sverte omdømme til start supportere generellt.
Tilbake til det innlegget; Det var barnslig og useriøst skrevet for det første. Det virket som om fyren som skrev det nettop hadde fylt 14. For det andre, det blir bare teit å komme med slike "provoserende" innlegg når det kommer ut av ingenting og uten noen som helst sammenheng!
Folk må få lov til å mene hva de vil, men jeg synes slike innlegg bare er latterlige, og jeg synes mer synd på personen som gidder å holde på slik enn jeg blir provosert av det personen skriver!
Rolling stones
28-02-2005, 00:11
Som start supporter i andres forum blir man av mange oppfattet som mer enn bare en individuell person, og det man sier kan fort sverte omdømme til start supportere generellt.
Mener du virkelig dette :roll:
Og hva om han nettopp hadde fylt 14 :?: :wink:
Rolling stones
28-02-2005, 10:22
PS!
Var nettopp inne på Brisen sine sider og leste dette i fra Tifo ansvarlig i Brisen og siterer:
"uansett hadde vi en jævli gøy sesong i første i fjor - bare bortekampene mot start og tromsdalen som var horete....
tromsdalen fordi laget sugde
start fordi supporterne sugde!"
Så helt ubegunnet er det vel ikke skulle jeg tro?
Stig Hornnes
28-02-2005, 12:30
Som start supporter i andres forum blir man av mange oppfattet som mer enn bare en individuell person, og det man sier kan fort sverte omdømme til start supportere generellt.
Mener du virkelig dette :roll:
Og hva om han nettopp hadde fylt 14 :?: :wink:
Jeg generaliserer selvfølgelig endel når jeg skriver akkurat det. Men ja, hvis de eneste andre supporterklubber hører fra start-supportere er en eller annen idiot som i ny og ne er innom deres forum og skriver shit, da får vi alle sakte men sikkert et kjipt rykte.
Det blir litt teit å trekke en slik heftig konklusjon på grunnlag av ett tåpelig innlegg, men for mange av den typen skader vårt omdømme. Uansett, poenget mitt med denne tråden var bare å sette fokus på temaet. For vi vet hvor irriterende det er når andre "supportere" gjør slikt på våre sider. Jeg bare mener vi bør holde oss for gode til å senke oss så langt ned som "kristianBy".
Rolling stones
28-02-2005, 14:57
Er det mulig å ta alt som blir skrevet så jævla seriøst :roll:
Skal være helt ærlig så syntes jeg bare det er gøy når det kommer andre inn på forumet med litt provoserende innlegg, og er de teite.. so be it..
Er jo bare å overse dem da vel??
Stig Hornnes
28-02-2005, 21:06
er helt enig, men det er desvere ikke alle som tenker det samme...
vBulletin v3.8.4, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.