PDA

Se full versjon : SE HER ALLE SAMMEN, tur til Drammen på Søndag.

Kenneth Storberget
13-03-2009, 21:20
Følte at jeg trengte en ny tråd.
Har nettopp fått vite at jeg kan få tak i en minibuss på Søndag opp til Drammen og se på Strømsgodset - Start.
Men for at dette skal bli virkelighet så trenger jeg minimum 5-6 påmeldinger så at jeg kan bestille denne minibussen.
Det er plass til 16 stykker og jeg har noen på ventelisten til den store bussen så jeg har nå 12 plasser igjen til turen.
Hvis jeg får minimun 5-6 stykker som melder seg på før kl 14.00 Lørdag 14 Mars så bestiller jeg denne bussen så at fler kan komme seg opp til kampen.

Så kom igjen og snakk med dine venner og kjente og be dem melde seg på turen.

Alle disse påmeldinger vil jeg ha på SMS på nr 47653053.
Husk og skriv, Navn, alder, tlf. nr., medlems nr og hvor dere skal gå på bussen. Vi plukker opp folk i Lillesand, Grimstad og Arendal. Er det noen som ikke bor på disse plasser så skal det ikke være vanskelig og plukke dere opp langs E18 en annen plass, bare spør meg.

Meld dere på, jo fler som er med og heier fram guttan i første Tippeliga kamp jo bedre er det.

magnussl
14-03-2009, 00:57
Kjempebra, Kenneth!

Kenneth Storberget
14-03-2009, 12:55
Vi har 7 plasser igjen på turen til Drammen, så det er bare og send meg SMS med navn, nr, alder og hvor du skal på bussen så setter jeg deg opp på listen.

Er det noen av dine venner som har meldt seg på turen og du vil sitte sammen med dem på bussen så er vi ikke vanskelige og klarer og omdirigere litt på listene.

Så kom igjen, vær med og fyll opp denne turen og meld deg på tur.

SMS til 47653053.

Mvh.
Kenneth.

Gerrard
15-03-2009, 09:23
God tur. :)
Nå må dere snu Drammen på hodet for oss som ikke har mulighet :)