PDA

Se full versjon : Viking - Start, Lørdag 4 April.

Kenneth Storberget
16-03-2009, 18:17
Etter en kjempe tur til Drammen så setter vi nå opp tur til Stavagner og Viking kampen på Lørdag den 4 April.
Dette er en kamp som sparkes igang kl 16.00 og vi i turgruppa tenke vi skulle sette Stavanger på hode og vinne 3 poeng på tribunen denne gangen også som vi gjorde i Drammen.
Vi har fått masse skryt fra spillere etter Drammen kampen om at vi lagde noe sinnsykt med liv på tribunen og det skal vi overgå i Stavanger.
Det er som sagt en Lørdags kamp så hva er bedre på en lørdag en og ta en dagstur til Stavanger og få med seg en herlig fotball kamp.
Denne turen kommer vi sette opp to busser for vi vet at det er masse folk som skal reise bort. Begge busser kjører fra rutebilen i Kristiansand kl: 09.00.
Buss en kommer til og ha med seg folk som er over 18 år og som gjerne tar seg noen øl før kampen. Vi kommer til å kjøre rett ned til sentrum og finne en pub på kaia i Stavanger.
Buss to kommer til og være familie buss som har folk under 18 og foreldre som vil ha med seg sine barn på tur. Denne bussen kommer kjøre rett til Stadion i Stavanger og rett inn på kampen.

Som alltid så har vi quiz på begge busser, spille start musikk og vise DVD. Tippekonken er i gang og i Drammen var det ingen som vant denne så det ligger 170 kr i potten til neste tur.
Pizza blir bestilt på vei bort og den henter vi på Pizza bakeren på Ålgård som vi har gjort siste 2 årene.

Så hva venter du/dere på? Bussene kommer bli fylt opp veldig fort så her er det bare og melde seg på turen med en gang og ikke nøle, når begge bussene er fulle så er det fult og da må du sitte hjemme og kjede deg når vi er i Stavanger og har det gøy.

Pris på turen er 300 kr for medlem og 400 kr for ikke medlem.

Meld deg på nå
|
|
V

Simen
16-03-2009, 19:25
Første påmeldinger til Vikingkampen har allerede begynt å tikke inn, så her er det bare å melde seg på folkens!

Invasjon Stavanger!

Kenneth Storberget
16-03-2009, 20:31
Ser at det er mange som vil være med på tur, her gjeller det og være rask. Det er allerede 25 stykker som har meldt seg på turen så dette går fort.

jensiq
17-03-2009, 23:21
Har en gjeng som er under 18, men som gjerne vil være i Stavanger litt tidlig.
Er det mulig at bussen under 18 kjører litt tidligere, hvis det er flere som vil være og sette liv på byen på den bussen?

2 busser dere kjører?

Hvor mange borteplasser blir det? Og må vi gjøre som i 07 å kjøpe billett i Startbutikken?

Kenneth Storberget
17-03-2009, 23:30
Billetter får jeg vite mer om i morgen håper jeg.

Når det gjelder og kjøre tidligere så er det så at bussen kjører rett opp til stadion. Ikke så lett for meg som er ansvarlig for dere og slippe dere løs i stavanger og herje og hoje.
Skulle være så kjipt hvis noe skjedde med dere.

Merethe Christine
19-03-2009, 12:21
Mange plasser igjen eller?

Kenneth Storberget
19-03-2009, 12:32
Mange plasser igjen eller?

Det er plasser igjen på bussen ja.

Kenneth Storberget
19-03-2009, 12:39
Billetter til denne kampen er holt av til alle som reiser med meg på bussen, det vil si at så lenge du er med på busstur bort til Viking stadion så er du sikkret billett til kampen.

Prisen er samme som vi tar på vårt borte felt. Som det står på hjemmesiden nå så er det 170 kr.

Når det gjelder andre billetter så kan ikke jeg svar på dette og dette må dere ta med Start og ikke med meg for jeg vet som sagt ikke noe annet.
Eneste jeg vet at dem som melder seg på bussturen bort er sikkret billett til denne kampen.

Tiger nr 22
19-03-2009, 21:00
Startbutikken vil også selge biletter til Viking - Start kampen. Info kommer på hjemmesiden til Start når de har fått bilettene.

Nygaard
22-03-2009, 22:27
Hva koster kampbillettene sånn ca?

Jeg og en kompis melder oss på i morra.

stallis
22-03-2009, 22:47
Hva koster kampbillettene sånn ca?

Jeg og en kompis melder oss på i morra.

Hva med å lese?? Innlegg nr 8 kunne jo passe ;)

Nygaard
22-03-2009, 23:39
Ikke dumt å lese av og til nei :)

Kenneth Storberget
23-03-2009, 12:07
Hei alle turglade folk.

Etter noen samtaler med gamle tur sjefen og noen flere i styret så har vi kommet fram til følgende.

Begge busser kjører fra rutebilen kl. 09.00 så at folk kan sette litt gul farge på Stavanger by.
Men vi kommer fortsatt til og kjøre en buss for dem over 18 som vil nyte litt alkohol, og vi kommer ha en buss for dem under 18 og litt familie som kommer være alkohol fri.

Så når du melder deg på og du er over 18 så si ifra hvilken buss du vil på så at du havner på rett buss.

Det begynner og minske med plasser på bussen for dem over 18 så hvis du har lyst og ha deg noen øl på turen så meld deg på fort. For når den bussen er full så blir ikke du det.

Meld dere på nå under denne teksten..... ;)

Nygaard
23-03-2009, 12:41
U-18-bussen går også inn til sentrum, right? Vi blir ikke stående på sta på stadion i tre timer elns? :)

Kenneth Storberget
23-03-2009, 14:11
U-18-bussen går også inn til sentrum, right? Vi blir ikke stående på sta på stadion i tre timer elns? :)

Stemmer det. U 18 bussen går inn til sentrum så at folk som vil kan få seg noe mat og farge byen gul. Da mener jeg med Start efekter og IKKE gul spray boks.

Nygaard
23-03-2009, 14:33
Hehe, gleder meg.

Men på forsiden deres står det at U-18 kjører 11.00, kanskje noe å få endret på eller?

Tiger nr 22
25-03-2009, 19:06
http://www.ikstart.no/default.aspx?m=3&amid=487322

Kenneth Storberget
25-03-2009, 21:52
Nå er det kun 10 dager igjen til årets tur og vi skal sette gulfargen på Stavanger by.
Alle som melder seg på turen er sikret billett til denne kampen, så hvis du skal være sikker på og komme deg på kamp og ikke stå i kø for og kjøpe billetter så meld deg på i dag. Av våre 130 plasser så har vi kun 37 plasser igjen til denne turen, så fort deg og meld deg på.

Som jeg har skrevet tidligere så har vi to busser, en familie buss for dem som vil ha med seg sine barn og for dem som er under 18 år. På denne bussen er det IKKE lov og drikke alkohol.
Så har vi en buss for dem som er over 18 der man kan nyte alkohol i kontrolerte mengder.

Så hva venter du på, meld deg på nå.

|
|
|
|
|
V

Nygaard
27-03-2009, 19:32
Står at vi som er påmeldt er sikret billett. Vil det si at vi kjøper på turen, eller må vi ned til Start-butikken og kjøpe dem selv?

Kenneth Storberget
27-03-2009, 19:46
Alle som er med bussturen kjøper billett på bussen på vei til Stavanger. Så IKKE gå og kjøp i Start butikken for da er det noen som ikke får billett.

liverbird
27-03-2009, 19:59
Åssen er det for oss som meldte oss på viking turen på bussen på vei hjem fra drammen? har enda ikke fått noe bekreftelse ;)

Kenneth Storberget
27-03-2009, 20:07
Åssen er det for oss som meldte oss på viking turen på bussen på vei hjem fra drammen? har enda ikke fått noe bekreftelse ;)

Har sendt melding til alle som har meldt seg på. Ta og send meg en SMS med navn og telefon nummer så skal jeg sjekke opp i dette.

stallis
27-03-2009, 21:58
Alle som er med bussturen kjøper billett på bussen på vei til Stavanger. Så IKKE gå og kjøp i Start butikken for da er det noen som ikke får billett.

Dette burde du sende ut sms om, er jo ikke alle som leser her.

Kenneth Storberget
27-03-2009, 22:02
Dette burde du sende ut sms om, er jo ikke alle som leser her.

Skal få gjort det i løpet av helgen, det var en smart ide stallis. Billetter slippes i butikken på Mandag så jeg skal få sendt ut før det.

stallis
27-03-2009, 22:10
Skal få gjort det i løpet av helgen, det var en smart ide stallis. Billetter slippes i butikken på Mandag så jeg skal få sendt ut før det.

Du er fink når du bare vet hva du skal gjøre ;)

Kenneth Storberget
28-03-2009, 15:58
Om akkurat 1 uke så er vi i Stavanger og har det kjempe gøy, så hvis du ikke har meldt deg på så gjør det nå. Vi har nå over 100 stykker som skal være med og vi har kun 130 plasser på bussene. Det blir ikke satt opp noen ekstra busser.

7 dager før avreise så er det nå 19 plasser igjen på bussene, vi har noen på U 18 bussen og vi har noen på voksen bussen. Så ikke vent med og meld deg på, gjør det nå med en gang.
|
|
|
V

Kenneth Storberget
29-03-2009, 21:01
Ser lovende ut for dem som vil kose seg med utepils i Stavanger på Lørdag og for dem som vil gå i byen og kose seg i sola.

http://www.yr.no/sted/Norge/Rogaland/Stavanger/Stavanger/langtidsvarsel.html

Nå er det kun 12 plasser igjen så det er bare og melde seg på.
|
|
|
|
V

Nygaard
29-03-2009, 21:40
Hvor lang tid beregner bussen til Stavanger?

jensiq
29-03-2009, 22:22
Tar vel omkring 3timer uten stopp. Så ca. 3,5 timer (?)

Nygaard
29-03-2009, 22:33
Digg. Får ei god stund i byen da :D

Kenneth Storberget
30-03-2009, 16:35
Vi kommer ha mellom to og tre timer i Stavanger før bussene kjører fra sentrum til Stadion.

Alf Qaida
30-03-2009, 20:31
Dere er vel ikkje hjemme til 20, så en gave fra undertegnende gis til den som sender 4 til 26400 fra kl 20.05 til lørdag. Vil tro tursjefen minner de reisende om dette. ;)

Go Team Venke!

Kenneth Storberget
30-03-2009, 20:33
Dere er vel ikkje hjemme til 20, så en gave fra undertegnende gis til den som sender 4 til 26400 fra kl 20.05 til lørdag. Vil tro tursjefen minner de reisende om dette. ;)

Go Team Venke!

Dette er skrevet opp på huskelisten min. Kl:20.05 sier jeg dette høyt og får folk til og stemme.

Fredrik
31-03-2009, 15:32
Dette blir kjempemoro!
Nå er det kjempe lenge siden jeg har vært med på Menighedstur til Stavanger! alltid moro det!

Håper alle som er med gir jernet for Start!
håper som sagt været er sol :)
vi sees på bussen, hopper på i Lyngdal med 2 kompiser!

Lars Petter Stendal
31-03-2009, 19:44
Det var meldt sol, så bør bli kjempebra dette ! ;D

Nå skal vi vise siddisan hvem som kan supporterkultur !

KOM IGJEN ! :D

Fredrik
31-03-2009, 19:58
Stemmer det! det er så gøy å synge ut horden på stadion!

Blir det noe TIFO eller?

stallis
31-03-2009, 21:22
Vi har fått bekjed fra buss selskapet at vi får 2 dobbeldekkere til Stavanger turen og har derfor pr. tirsdag kveld 32 ledige plasser. Første mann/kvinne til mølla får plass.

boyeman
31-03-2009, 22:15
Blir det noe TIFO eller?

Viss det bli Tifo blir det ikke sagt her!

Fredrik
01-04-2009, 16:10
Viss det bli Tifo blir det ikke sagt her!

stemmer det! sorry, hadde glemt det. er ikke helt inne i suporterlivet for tiden..
er med på alt jeg

Kenneth Storberget
01-04-2009, 22:31
Vi samles på Dickens, som ligger ca 30m fra Beverly. Dickens er også en fotballpub med uteservering. Den brukes ofte av bortesupportere.
Den ligger nede på bryggen rett ved siden av Burger King.

Kenneth Storberget
02-04-2009, 09:17
Nå blir det jo bare varmere og finner vær på Lørdag i Stavanger.

http://www.yr.no/sted/Norge/Rogaland/Stavanger/Stavanger/langtidsvarsel.html

Så utepilsen venter på oss i siddis land og vi venter oss en kjempe kamp i sol og varme.

Har fortsatt plasser igjen på bussen så det er bare og melde seg på turen og være med på årets borte tur. To dobbelt dekkere og det vil si 150 personer bare på bussturen. Så er det mange som bor der og noen som tar turen selv.
Vi kommer til og synes og høres i Stavanger på Lørdag.

Tenk på miljøet, parker bilen og kjør buss.

|
|
|
|
V

Fredrik
03-04-2009, 08:08
Fantastisk! Jeg gleder meg til denne turen her! blir årets bortekamp!

Lars Olav Karlsen
03-04-2009, 11:29
Hvor i Stavanger skal vi være? Hvilken pub?

Tiger nr 22
03-04-2009, 12:19
Hvor i Stavanger skal vi være? Hvilken pub?

Tror ikke de ville ha oss på Beverly lengre.

Lars Petter Stendal
03-04-2009, 12:43

Siddisan er vel lei av å bli utkonkurert på egen pub :D

HEIA START!

Lars Olav Karlsen
03-04-2009, 13:26

Nei, det var nettopp derfor jeg spurte ;)

Tiger nr 22
03-04-2009, 13:38
Nei, det var nettopp derfor jeg spurte ;)
Ble Dickens pub som jeg skrev som overskrift... Like bra der.

Kenneth Storberget
03-04-2009, 16:52
Siste innlegg på side to er greit og lese hvis man lurer på hvor vi skal være i morgen.

Simen
03-04-2009, 16:54
Kommer an på hvor mange innlegg som vises per side ;)

Lars Olav Karlsen
03-04-2009, 17:11
Siste innlegg på side to er greit og lese hvis man lurer på hvor vi skal være i morgen.

Beklager, jeg overså den :)

stallis
03-04-2009, 20:14

Kan være en ide å legge slike ting inn i første posten heller, så kan den brukes til oppdatert info i stedet for at folk må lete gjennom en haug med sider om info.

Nygaard
05-04-2009, 14:02
Dette var en fantastisk tur, som jeg aldri vil glemme. En av de største opplevelsene som Startsupporter. Var stemning å stå foran klosteret og synge "Gud signe IK Start!"

Kenneth Storberget
06-04-2009, 09:13
Dette var en fantastisk tur, som jeg aldri vil glemme. En av de største opplevelsene som Startsupporter. Var stemning å stå foran klosteret og synge "Gud signe IK Start!"

Så det var det dere gjorde oppe ved domkirken.

Lurte fælt på hvorfor alle sammen stilte seg opp med domkirken i Stavanger.

Sinnsykt bra.

boyeman
06-04-2009, 09:58
Vi tok bilde av Mtc 09 utenfor domkirken x)

Så begynte vi å synge, men de hadde en klassisk gudstjeneste der eller noe. så vi måtte fjerne oss x)

Men slenger meg på rosen av Tur gruppa iår!! Fantastiske turer! Satser bare på tur te Oslo og Enga også nå =)