Se full versjon : Viking - Start (kamptråd)
Hei!
Før depresjonen tar fullstendig over på dette forumet er det sikkert noen av oss som har lyst å diskutere kamper også. Det er tross alt resultatene fra kampene som vil få folk til kamp og rette opp økonomien. La oss diskutere lørdagens sør-vest derby Viking-Start.
Etter all turbulensen i det siste, hvordan går det, og hvilket lag bør stille fra start hos Start?
Årst
Fevang
Børufsen Kleiven Solo Bolaños
Branko Borgersen Clay Freeman
Høie
Mener dette er toppet lag. Vertfall det laget jeg vil se.
Håper det laget entrer banen på lørdag ja.
Håper for all del Start satser offensivt fra start og ikke legger seg bakpå.
Gleder meg veldig til denne turen og tror på 3 poeng hjem til Chr.sand :D
Enig med tapper. Men om årst ikke skaper målsjanser denne kampen heller så håper jeg at hulsker og/eller khalili blir byttet inn tidligere enn det de ble de to forrige kampene.
Jeg hadde i utgangspunktet god tro på at Start kunne klare et godt resultat i Stavanger, men etter den siste ukes hendelser så tror jeg faktisk at det kan bli meget stygge siffer på lørdag.
aljahnsen
31-03-2009, 21:31
Start viser styrke og tar Viking te Lørdag, tror på en god aften i Stavanger jeg ;)
Jan Erik Stallemo
31-03-2009, 21:31
Jeg hadde i utgangspunktet god tro på at Start kunne klare et godt resultat i Stavanger, men etter den siste ukes hendelser så tror jeg faktisk at det kan bli meget stygge siffer på lørdag.
Er helt uenig med deg der. Tror det går en f... i spillergruppen nå og at innstillingen er at nå skal vi virkelig vise hva vi kan.
Store Tå
31-03-2009, 22:27
Årst
Fevang
Børufsen Kleiven Solo Bolaños
Branko Borgersen Clay Freeman
Høie
Mener dette er toppet lag. Vertfall det laget jeg vil se.
Ganske enig.
Men hvis vi trenger mål i andre omgang, vil jeg ha Hulsker inn tidlig. Han kan inn for f.eks Kleiven, og Fevang kan trekkes ned på midten. Tørum må selvfølgelig se kampen an underveis, men mot Lyn sist syntes jeg han var altfor treg med byttene.¨
Et alternativ er å starte med Hulsker på en av de to fremste plassene. Synes ikke Årst har imponert, og tror Fevang er like god sentralt.
Ganske enig.
Men hvis vi trenger mål i andre omgang, vil jeg ha Hulsker inn tidlig. Han kan inn for f.eks Kleiven, og Fevang kan trekkes ned på midten. Tørum må selvfølgelig se kampen an underveis, men mot Lyn sist syntes jeg han var altfor treg med byttene.¨
Et alternativ er å starte med Hulsker på en av de to fremste plassene. Synes ikke Årst har imponert, og tror Fevang er like god sentralt.
Nå mente jeg toppet lag i 4-4-1-1. Hvis jeg kunne valg ville det vært 4-4-2 med Fevang sentralt på midten og Hulsker og Årst som spisser.
Borgenvik
01-04-2009, 12:39
Personlig skulle jeg likt å se Khalili få sjansen snart nå!
Han kommer til å bli en svært god spiss hvis han får litt spilletid!
Ikke at jeg skal være for bombastisk, men tror det er en god del år siden Årst går av banen 3 kamper på rappen uten å score, er sikkert veldig sjeldent.
Så la oss håpe det løsner for Årst mot Viking:)
For å være skikkelig suporterisk så har jeg stor tro på gutta i stavanger.Vi har ikke spilt så dårlige kamper som noen her på forumet vil ha det til og viking var vel heldige i første kamp.
Viking er for meg ett av høydepunktene i året og jeg er fryktelig lei meg for at jeg ikke har mulighet til å være med å heie laget frem .
Jeg sier som Karsten:Start - Viking er alltid gode kamper :)
Årst er tvilsom pga lyskestrekk..
http://fotball.fvn.no/eliteserien/article133978.ece
Da blir det vel Hulken på topp.
Håper Hulken får sjansen jeg. Fått litt sansen for han i det siste :D
– Dette er en høyrisikokamp, og det vil være høyere vaktberedskap enn til en vanlig kamp, men det er ikke en konsekvens av det som skjedde med setene på Marienlyst, sier Oseberg til Aftenbladet.no.
http://fotball.aftenposten.no/eliteserien/article133920.ece
fishkillen
01-04-2009, 17:35
Årst er tvilsom pga lyskestrekk..
http://fotball.fvn.no/eliteserien/article133978.ece
Da blir det vel Hulken på topp.
Jeg tror dette er en første aprilspøk!!
Går ikke på den der. Tipper Årst er i god form.
Jeg tror dette er en første aprilspøk!!
Går ikke på den der. Tipper Årst er i god form.
http://www.fvn.no/tema/pa_skra/article659193.ece
I mange år har Fædrelandsvennen hatt én «luresak» på trykk 1. april. Men i dag har det ikke vært noen falske artikler verken i Fædrelandsvennen eller på fvn.no.
Nettopp den artikkelen er jo en aprilspøk..
Sendte en sms til Matta.
Svar: Ole er skadet, og usikker. ingen aprilspøk fra fevennen...
torasbjoern
01-04-2009, 23:25
Flink gutt, Neon. :) Men synd med Årst. Vi bør kjøre en ren 4-4-2 formasjon. Sette Fevang sentralt på midtbanen med den som har prestert best i kampene og på trening av Owello og Kleiven. Setter Hulsker og Kleiven på topp.
torasbjoern
01-04-2009, 23:58
Jeg mente selvsagt Khalili, hehe. ;)
http://fotball.fvn.no/eliteserien/article134091.ece
Petter Bruer Hanssen inn sentralt mot Viking. Synd at Årst ser ut til å miste kampen, hadde et håp om å få Fevang sentralt. Veldig spent på å se hva PBH kan utrette, men jeg mener at Fevang på midten, Hulsker som hengende spiss og Khalili på topp hadde vært mer spennende...
Lars Olav Karlsen
02-04-2009, 14:22
http://fotball.fvn.no/eliteserien/article134091.ece
Petter Bruer Hanssen inn sentralt mot Viking. Synd at Årst ser ut til å miste kampen, hadde et håp om å få Fevang sentralt. Veldig spent på å se hva PBH kan utrette, men jeg mener at Fevang på midten, Hulsker som hengende spiss og Khalili på topp hadde vært mer spennende...
Tuller du, trodde det var Starts aprilspøk jeg at han var på bedringens vei ;)
Tuller du, trodde det var Starts aprilspøk jeg at han var på bedringens vei ;)
trodde denne: http://www.ikstart.no/default.aspx?m=3&amid=487432
var start`s aprilspøk!
torasbjoern
02-04-2009, 16:15
Det ville vært dumt å brukte det der som en aprilsnarr da man sliter med å få nok folk på stadion...
Ole-Bernt
02-04-2009, 16:19
trodde denne: http://www.ikstart.no/default.aspx?m=3&amid=487432var start`s aprilspøk! Men når det ikke var en aprilspøk og familiefeltet utvides, er ikke det rimelig positivt?
Men når det ikke var en aprilspøk og familiefeltet utvides, er ikke det rimelig positivt?
jo, selvsagt:)
Alf Qaida
02-04-2009, 16:48
Mot Viking stilles bortimot det beste laget Start kan stille ut i fra komplementære ferdigheter. Gledelig at PBH er tilbake. Tror det vil hjelpe balansen på midtbanen veldig, og gjør Owello mer trygg sentralt. De har til tider fungert svært godt sammen i treningskamper. Gleder meg allerede til lørdagen. Merkelig nok får jeg hverken delta i Stavanger, eller se kampen på tv.. :(
Plikten kaller ALF...nå kan du angre nå;)
Ingenting er viktigere enn en fotballkamp. Eller skal kanskje dama/kona føde? :)
Jan Erik Stallemo
02-04-2009, 20:59
Alf har gullstrupe og er med i det store korslaget med team Venke, så han har gyldig fravær grunn fra denne turen.
doppelt gemoppelt
02-04-2009, 22:11
Dette blir hipp som happ, Viking har bevist tidligere at de kan gå på en smell på hjemmebane. De er i ok flyt ok kan muligens få en tankevekker OM vi står samlet, har noget flaks som stang inn og er relativt effektive samt stor porsjon innsats. Ikke minst Nr 12 i ryggen:)
magnussl
02-04-2009, 23:35
Bård Borgersen til ikstart.no om Viking-Start:
- Jeg tror det blir jevnt og tøft ute på banen, og så tror jeg det blir jevnt og tøft ute på tribunen. Tre poeng er godt nok, avslutter han.
grei kommentar spør du meg;-)
Deilig kommentar fra Borgersen der...
Tror faktisk vi har en fair sjangs til å slå Viking. Særlig visst de stiller med Mame Niang, alene på topp. Tror stopperene våre skal ha god kontroll på han.
Vi har slitt med raske angripere i de to foregående kampene, det slipper vi, etter all sannsynlighet denne gangen.
2-1 til start....
Vi lier det!
Hvor samles start supporterne i måra før kampen...????
mener jeg leste en plass at vi ikke var velkommen lenger på beverly??
Har det ikke vert slik tidligere at både Viking og Start supporterne samler seg der...???:icon_biggrin:
Hvor samles start supporterne i måra før kampen...????
mener jeg leste en plass at vi ikke var velkommen lenger på beverly??
Har det ikke vert slik tidligere at både Viking og Start supporterne samler seg der...???:icon_biggrin:
Pub i Stavanger.
Vi samles på Dickens, som ligger ca 30m fra Beverly. Dickens er også en fotballpub med uteservering. Den brukes ofte av bortesupportere.
Den ligger nede på bryggen rett ved siden av Burger King.
http://www.vikinghordene.com/index.cfm?id=232765
Denne burde vi fint å klare å ødelegge med 1000 startere på feltet.
elendig sang også
Pub i Stavanger.
Vi samles på Dickens, som ligger ca 30m fra Beverly. Dickens er også en fotballpub med uteservering. Den brukes ofte av bortesupportere.
Den ligger nede på bryggen rett ved siden av Burger King.
Jepp den er go, vet gått kor Dickens ligger...:icon_smile:
Då synges me der!!!!
Lars Petter Stendal
03-04-2009, 14:45
elendig sang også
Er det da vi skal fyre opp "Viking dro til Oslo? " hehe :D
Gleder meg veldi, veldi masse nå!
gmkarlsen
03-04-2009, 18:32
Humøret er ihvertfall på topp.
http://www.ikstart.no/default.aspx?m=3&amid=487459
elendig sang også
De skal synge den uten musikk også, så det skal vi virkelig klare! Vi tar den sangen med mest trøkk i, og får alle til å synge av full hals!
Jan Erik Stallemo
03-04-2009, 20:23
De skal synge den uten musikk også, så det skal vi virkelig klare! Vi tar den sangen med mest trøkk i, og får alle til å synge av full hals!
Da blir det Alez :)
Det stemmer jeg også for. Haha, det blir rått :) Gleder meg vanvittig til kampen i morra!
Frank W. Brevik
03-04-2009, 20:40
Svein M. holder humoeret oppe! Herlig lesning!
http://ikstart.no/articlelist.aspx?m=432&amid=487456
Høie
Freeman - Borgersen - Goodson - Milicevic
Bolanos - Owello - Fevang - Børufsen
Khalili - Hulsker
Dette blir stjernelaget som vinner enkelt 2-1 over de mørkeblå...
Lykke til i morgen, jeg får se kampen i godstolen...
frankieboy
04-04-2009, 01:29
Svein M. holder humoeret oppe! Herlig lesning!
http://ikstart.no/articlelist.aspx?m=432&amid=487456
Vel har Matta mistet litt av populaeriteten de siste aarene, men du verden hvor god han er til aa skrive. Utrolig morsom lesning! En genistrek av ikstart.no aa innfore Mattas corner!!
Morsomt aa lese at Matta ogsaa var en liten hooligan i ung alder...
Patrick Hansen
04-04-2009, 02:01
elendig sang også
La oss håpe det blir en blåmandag for de ...
...det blir spennende å se Petter B. Hansen og Espen Børufsen på venstrekanten...
May the force be with us...
frankieboy
04-04-2009, 13:58
Blir spennende aa se hvordan vi presterer i en kamp der det i utgangspunktet ikke forventes at vi skal vinne. Viking har presset paa seg, og de fleste regner med at de vinner greit.
Jeg har ennaa en litt daarlig folelse foran denne kampen, men jeg haaper jeg tar feil. Er i utgangspunktet fornoyd med 1 poeng, selv om at vi snart maa begynne aa vinne kamper.
Hadde vaert deilig med en seier fQr vi tar i mot RBK til onsdag... Som andre nevner, saa blir det spennende aa se Petter Bruer Hanssen!
Lykke til alle sammen!
BavarianStarter
04-04-2009, 15:13
Hvor i nettet kan man finner realtime-highlights og bilder av kampen?
Hoppalong
04-04-2009, 15:20
Hvor i nettet kan man finner realtime-highlights og bilder av kampen?
http://live.fvn.no/open/
BavarianStarter
04-04-2009, 15:30
Takk, men det koster... Synd at TV2 ikke viser highlights som i fjor.
Yess Guddis 1-0 takk hulsker
BavarianStarter
04-04-2009, 16:24
HULKEN! jada!
Giovanni
04-04-2009, 16:27
syns begge sidebackene har virket stabile i dag, samtidig virker det som Bruer-Hanssen har funnet sin plass på midten... skulle ønske Owello ikke spilte på så små marginer i alle situasjoner... men ser bedre ut enn hva jeg fryktet. :)
frankieboy
04-04-2009, 16:31
Deilig start paa kampen... Fantastisk prestasjon av Hulsker!
Hulken hadde jo ogsaa en glitrende pasning til Borufsen!
Ellers dQmmer dommeren 80-20.. Gir frispark paa alt til Viking!
deilig at vi leder, men vi må heve oss ett par hakk om dette skal holde.
Men det er vel ikke første kampvi leder og blir tatt igjen.
faen Bruer mister ballen heletiden. Ser at han er ute av trening.
Klassescoring av Hulsker, det der! Når han virkelig vil altså, da er han god. Men om vi holder unna tror jeg ikke, blir nok noen mål til. Men bra forsvar altså fra de andre kampene, backene top notch.
Er ganske fornøyd med første omgang. Andre delen av første omgang dominerer vi og vi har skapt 3 STORE målsjanser + en til som fevang burde skutt på da han kom til 16meteren. Men børufsen da få ordna de førstetouchene dine! Den sjansen han hadde alene forran mål burde vært mål.
Jaja men nå kommer den viktige 2. omgangen. Håper vi fortsetter som i andre del av første omgang :)
Rune Hareide
04-04-2009, 16:52
Digg av Hulken etter første omgang!
Sidebackene som det blir nevnt virker på høyde i dag men synd de pakker Bolanos så sinnsykt inn hele tiden.
Børufsen har jo også hatt 2 store muligheter til å kunne putte. Den ene han var helt alene igjennom (VELDIG alene!) burde jo bare dempet og puttet. Den andre med Bolanos sin passning på tvers inne i 5 meter, skulle startet tidligere og bare sklidd den inn. Han virker litt rufsete i dag Børufsen men han kjemper bra!
Giovanni
04-04-2009, 16:53
ja, men er ikke verst der ute, og dessuten har han vunnet flere baller enn noen annen midtbanespiller i Start har gjort tidligere i sesongen. positivt overrasket over både han og backene i dag. syns de har vært solide.
Børufsen må snart våkne...
frankieboy
04-04-2009, 16:53
Begge lag sliter med pasningskvaliteten.. Ser ut som banen er endel raskere enn man tror.
Ellers saa var det Bruer som vant ballen hQyt paa banen med en flott tackling, da Start scoret.. Jeg synes han har klart seg bra jeg.
frankieboy
04-04-2009, 16:56
Ellers ser jeg paa nettavisens livetjeneste at de skryter av Start-supporterne, mens Viking fansen ikke faar det helt til!
Naa er det viktig at vi gaar ut og gir alt, og gaar for 2-0 istedetfor aa sikre ledelsen!
Virker som det er bra trøkk :)
Hulsker er et geni, mannen er i scoringsform om dagen, håper han klinker inn flere mål etter pausen.
torasbjoern
04-04-2009, 17:02
Børufsen må snart våkne...
Dette er vel en av grunnene til at noen av oss har etterlyst Marquinho i Startdrakta, men jeg funderer veldig på hva Matta konkret mente med at han måtte få orden på fotballlivet sitt. En fin scoring av Hulsker. Nære 2-0 etter et lite raid, av Bolaños, i Vikings 16-meter.
Men det skal sies at Børufsen har spilt seg opp defensivt. Han gir alt i duellene, det er bra.
Hva i alle dager skjer med Owello?
torasbjoern
04-04-2009, 17:46
At han ble skadet vel, aulin? Han har fått seg et par smeller i dag. Bolaños filmet en gang, men heldigvis slapp han gult kort. Nå rir vi inn 3 poeng???
BavarianStarter
04-04-2009, 17:49
Come on gutta, 5 minutter extra! Hold på kula, hold på kula!
Giovanni
04-04-2009, 17:51
dette er imponerende, både siden det er i stavanger, men også siden det har vært så mye bråk i det siste.
backene og bruer får stort pluss i dag.
så håper jeg vi slipper mer filming og slag fra bolanos
BavarianStarter
04-04-2009, 17:53
Borteseier!!!! Jeg er imponert!
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!
IK START TIL Æ DØR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Roy Eriksen
04-04-2009, 17:56
Faen for deilig seier. Nå er jeg veldig sliten... Pass dere Rosenborg...
Roy_Keane
04-04-2009, 17:56
Herregud Så Jævla Bra, Ik Start Mot Gull 2009 :p
Ik Start Te æ Døøøøøøør!!!
torasbjoern
04-04-2009, 17:59
dette er imponerende, både siden det er i stavanger, men også siden det har vært så mye bråk i det siste.
backene og bruer får stort pluss i dag.
så håper jeg vi slipper mer filming og slag fra bolanos
Jepp, vi er enige. Fortjent trepoenger, og noe som lokker folk til stadion mot Rosenborg? ;)
benwright
04-04-2009, 18:00
Veldig deilig med tre poeng!
frankieboy
04-04-2009, 18:01
Fantastisk...
Sterk seier, og et deilig svar til alle kritikerne som har tippa oss paa sisteplass!!
Bra jobba over hele rekka i dag. Moro!
Rune Hareide
Sykt sykt deilig!!!
Å flå Viking... I Stavanger.... Det blir ikke bedre!!
Borgersen var nære på å rufse det til bakover men det var fightervilje, spillerne blødde i dag og dette var faktisk ganske så fortjent!
Håper alt er bra med Owello, Hulsker kledde i grunnen et rødt øye ;)
Ole Gilboe Hermansen
Dette var faen meg så deilig.
Ikke annet å si enn HALLELUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUJA !!!!
Visdomsord
04-04-2009, 18:03
Ja guri dette hadde jeg ikke trodd. Jeg er mektig imponert. Så få sjanser Viking fikk. Og ikke minst holde nullen!!!!! Lenge siden sist. Når det var 5 ekstra trodde jeg Viking ville få mål og et utrolig trykk slik det normalt har vært med Start de siste årene, men neids triller ball, spiller lurt, får ikke panikk.
Dette var rett og slett imponerende og nå kommer det 2000 ekstra mot RBK så får de litt ekstra penger i hvert fall.
Men Bolanos bør slutte med filming. Får han et slikt rykte blåses det fort mot han. Han er så god at det trenger han ikke gjøre.
Fy faen så vanvittig bra og HELT FORTJENT! :D Viking var best de første 20 minuttene av kampen men resten så spilte vi meget bra!!! KONGE forsvar! Niang kom vel bare til én sjanse!!! KONGE!!! Midtbanen og backene fungerte bra sammen og vi kom til flere STORE sjanser! Synd at børufsen ikke putter mål på de 3 store sjansene men jaja uansett, JÆVLA BRA! Elsker også at alle gav 100% hele tiden!! ELSKER DET!!
OG Kjempebra stemning på tribunen, bra jobba Menigheden!!
IK START TE Æ DØØØØØØØØØØR!!!
HERLIG!!! Nå forventer jeg MANGE tilskuere mot RævBK.
Så dere hvordan vi trillet ballen på slutten der, må være en av de første gangene jeg har sett Start gjøre på MANGE år. :) Å den volleyen til Borgersen fortjente å suse inn i krysset..
Trøndere, gjør dere klar til å bli kasta ut av sørlandet.
Jeg må også gi kudos til de som kom på banen etter at vi måtte bytte 3 spillere på ti minutter! De stod på 100% og kom seg framover og skapte sjanser! Herlig!
AndersH.
04-04-2009, 18:14
Vanvittig kamp. Startgutta spiller en fantastisk kamp! Fantastisk defensivt, og utrolig flinke med ball! I stedet for å mooooooose ballen på slutten der, så holder de på ballen og spiller ut Viking foran sine egne. HERLIG!
Høie er kongen bak. Utrolig trygg, og veldig god med beina.
Freeman var sinnssyk, kanskje vår beste! Glitrende god offensivt og defensivt!
Goodson var trygg og solid - som vanlig. Veldig herlig!
Borgersen var sjef. Konge i tospann med Goodson!
Milicevic gjør en sinnssyk kamp! God til å plassere seg. Veldig bra begge veier!
Bolanos er også fantastisk bra. Lykkes ikke med alt, men med svært mye! Og herlig defensivt!
Bruer Hanssen var veldig bra. Gjør et herlig comeback og var urovekkende bra!
Owello spilte sinnssykt. Fantastisk bra på midten. Vanvittig god med ball og herlig innstilling!
Børufsen var veldig nære flere ganger. Gjør en solid kamp og er veldig bra begge veier, manglet bare målet!
Fevang var sinnssyk. For en pasningsfot, for et blikk! Herlig av captain kid!
Hulsker var klinisk. Kongelig - og Norges beste spiss p.d.d.!
Innbytterne var også sinnssyke. Fantastisk innsats og herlig innstilling på også dem! Mathisen ruver, Kleiven er god med ball og Hæstad løper som bigbrotah++!
Nei, dette var en perfekt start på ferien! Herlig! Nå kan Rosenborg bare komme :)
Utrolig bra av gutta! Og Huskler BLØR for drakta! Utrolig bra av ham å sette det målet. Flere som har noe å lære her. Det var jo ikke den feteste sjansen som det ble skåra på for å si det slik.
Jeg er litt overraska over en del feilpassninger faktisk. Vi gir bort ballen i farlig posisjon og mot RævBK kommer vi garantert til å bli straffa hardere enn mot Viking.
Men pyttsann, det er jo måla som teller. Vi skulle nok ha klart å sette spikeren de siste minuttene, men det er uansett helt toppers å ta alle poenga i Stavanger :-)
Vanvittig kamp. Startgutta spiller en fantastisk kamp! Fantastisk defensivt, og utrolig flinke med ball! I stedet for å mooooooose ballen på slutten der, så holder de på ballen og spiller ut Viking foran sine egne. HERLIG!
Høie er kongen bak. Utrolig trygg, og veldig god med beina.
Freeman var sinnssyk, kanskje vår beste! Glitrende god offensivt og defensivt!
Goodson var trygg og solid - som vanlig. Veldig herlig!
Borgersen var sjef. Konge i tospann med Goodson!
Milicevic gjør en sinnssyk kamp! God til å plassere seg. Veldig bra begge veier!
Bolanos er også fantastisk bra. Lykkes ikke med alt, men med svært mye! Og herlig defensivt!
Bruer Hanssen var veldig bra. Gjør et herlig comeback og var urovekkende bra!
Owello spilte sinnssykt. Fantastisk bra på midten. Vanvittig god med ball og herlig innstilling!
Børufsen var veldig nære flere ganger. Gjør en solid kamp og er veldig bra begge veier, manglet bare målet!
Fevang var sinnssyk. For en pasningsfot, for et blikk! Herlig av captain kid!
Hulsker var klinisk. Kongelig - og Norges beste spiss p.d.d.!
Innbytterne var også sinnssyke. Fantastisk innsats og herlig innstilling på også dem! Mathisen ruver, Kleiven er god med ball og Hæstad løper som bigbrotah++!
Nei, dette var en perfekt start på ferien! Herlig! Nå kan Rosenborg bare komme :)
Hahaha, tror hjertet snakker fullt ut her, og ikke hodet. :D
RBK, BRING IT!
AndersH.
04-04-2009, 18:20
Feil, frende:p
Og Menigheden var bare syke i dag. Fantastisk. Ser at flere kampreferater løfter fram bortefansen. Menigheden blir bedre og bedre!
Millonarios
04-04-2009, 18:25
Var redd byttene skulle ødelegge mye av flyten i spillet vårt. Heldigvis viste det seg at Kleiven hadde glemt England-kampen og bidro faktisk mye til at vi dro dette i havn. Hæstad og Mathisen gjør også en god innsats.
Banens ener var etter min mening Geir Ludvig Fevang. Hvilken klassespiller han er i form! En herlig teknikk, fantastisk touch og også et nydelig overblikk som fant Bernt Hulsker i god scoringsposisjon.
Freeman har kommet seg betraktelig, og hadde full kontroll på Ødegaard på høyresiden. Var særlig god defensivt i dag, og står frem som en av de aller beste. Owello begynte middels med sine ikke helt ufarlige tversoverpasninger. Nigerianeren spilte seg dog opp, og den lille midtbanespilleren var stor utover!
Bruer er ingen stor fotballspiller rent teknisk. Men personlig mener jeg det var rett valg å sette han inn i stedet for Kleiven. Er en murbrekker på midtbanen, og tvinger ofte Viking til å spille ut på kantene eller direkte opp til Niang. En fin spiller å ha sentralt på bortebane eller i kamper der man vet man må prioritere det defensive.
Bolaños tok ikke ut sitt fulle register i dag, men samtidig var han en av våre aller beste, og det sier ikke rent lite om forventningene. Viking var veldig obs på sør-amerikaneren, og lot han ikke få mye rom. Skaper dog farligheter ved flere anledninger, og har jo noen utrolig ballferdigheter. Jeg tror vi må forvente at han vil variere i prestasjonene utover. Samtidig er han en spiller som gir oss en x-faktor som få eller ingen andre klubber har i Tippeligaen.
Freeman imponerte meg stort idag, banens beste mener jeg. Satser på 12000 på tribunene og trønderslakt på onsdag.
Deilig med 3 poeng i Stavanger!!! Gutta gjorde jobben defensivt med giftige kontringer, Viking hadde 2 målsjanser - vi hadde 5, minst!!!
Banens beste C. Bolanos
Jeg gleder meg til onsdag!!!
Tørum har nok planer om å henge en trønderskalp i beltet sitt.
BB var Owello synes jeg, håper for guds skyld at han ikke er skikkelig skada. Han mista ballen én gang, men alt annet han gjorde var mesterlig!
Men uansett så var SAMTLIGE bra idag!
AndersH.
04-04-2009, 18:33
Og med seier i dag tåler vi jo et tap mot RBK, for å se det hele litt med skråblikk. Jeg var redd - etter å ha sølt bort trepoengeren mot Lyn sist runde - vi kom til å ligge helt i bånn, for Viking borte og RBK hjemme kunne fort endt med 0 poeng. Men nå fikk vi altså en uventet treer, og vi er så absolutt foran skjema :)
Dette var vel første gang Start holdt borte i Eliten på 18 kamper?
Roet meg litt nå :)
Dette var utrolig morro.Jeg hørte menighedens kamprop og sanger gjennom hele kampen på TV , helt konge av dere alle å være med å kjempe laget inn til seier som 12. mann
Endelig fungerer backrekka vår.Gøy å se en Borgersen i gammelt slag med skudd mot mål og greier.
Midtbanen ruler og hulsker er ikke bare konge men både president og diktator på en gang :)
Dette må jo føre til fulle hus mot RBK ti onsdag, og skaffe litt pæng i kassa vår :)
Gratulerer med dagen alle mann.
Start - Viking er alltid gode kamper . . . . Karsten
Morro... Trodde aldri det skulle gå egentlig.
aljahnsen
04-04-2009, 18:45
Dette var sinnsykt deilig, herlig rett og slett. Bittert at jeg måtte jobbe, for jeg ville vært i Stavanger og opplevd livet og kampen!
Herlig dette, en god start på påsken ;)
Dette var sinnsykt deilig, herlig rett og slett. Bittert at jeg måtte jobbe, for jeg ville vært i Stavanger og opplevd livet og kampen!
Herlig dette, en god start på påsken ;)
Herlighet, hva slags prioritering er dette:)
Bente Mykland
04-04-2009, 18:48
Dette var bare deilig!!!!
Godt jobbet,og idag var det gøy å være fra Kristiansand.;)
Gleder meg enormt til onsdag
Hooohh...dette var jææækla nervepirrende! De siste 10 min var det som om små propeller spant rundt i magen på høyt turtall! Bortsett fra de mange feilpasningene, var det masse bra å spore i dag. Glimrende innstilling og kjemping på alle mann, spesielt forsvaret imponerte i dag.
Guttene kan senke skuldrene mot RBK nå. Det kan bli en kjempekamp på Sør Arena om bare fire dager!
BRA, START!! http://www.menigheden.no/vbforum/images/icons/icon14.gif
aljahnsen
04-04-2009, 18:57
Hører rykter om meget bra stemning fra Menigheden i dag, gleder meg sinnsykt å høre. Veldig bra jobbet folkens, allerede hørt møe skryt fra rundt omkring. Kanooooon ;)
Leve Engasjementet ;)
Visdomsord
04-04-2009, 19:04
Hooohh...dette var jææækla nervepirrende! De siste 10 min var det som om små propeller spant rundt i magen på høyt turtall! [/b] http://www.menigheden.no/vbforum/images/icons/icon14.gif
Ja kjenner igjen den. Jeg bare skalv. Pleier å ligge på rundt 50-60 i hvilepuls. Hadde 114 ifølge måleren.
Kudos til hele denne gjengen:
http://www.ikstart.no/dm_pictures/runde03-menigheden_4025_026216.jpg
(ikstart.no)
Bra at vi kan få inn litt optimisme og entusiasme etter all dritten i det siste.
Geir Ludvig blir bedre og bedre. Vokser som kaptein og hadde noen lissepasninger i dag, særlig til Hulsker før målet og til Børulfsen i 2. omg. Owello var også solid. Og Christian B...alltid farlig.
Millonarios
04-04-2009, 20:46
REPRISEN får Start ta seg av. Aller helst på onsdag da Rosenborg kommer på besøk til Sør Arena. Det blir en kveld som for en stund stilner praten om en dyr stadion som ble bygget for stor.
Der hjemmelaget subbet etter en stusslig taktikk, kastet Start-spillerne seg inn i hver duell og fikk på den måten raskt sjansen til å vise at de har med seg et par flotte utenlandske profiler tilbake til Tippeligaen.
Mellomamerikanske Christian Bolanos er verdt en inngangsbillett bare på de lekne avdriblingene sine, mens afrikanske Solomom Owello stabiliserer midten så elegant at Myggen neppe løfter laget om han blir frisk nok til å spille.
I TILLEGG scorer laget fortsatt på det kloke spillet til Geir Ludvig Fevang. Pasningen til 1 - 0 var av absolutt toppklasse; en stikker mellom Viking-stopperne som fikk Bernt Hulsker til å ta fram det aller beste av avslutningsferdighetene sine.
Bedre fotball spilles knapt i Tippeligaen. Det er slike magiske sekunder som burde vært pakket inn i hver eneste av Vikings hjemmekamper, men da ikke som gjestenes medbrakte moro.
Det er denne fotballen som visst ikke spilles så ofte lenger i Stavanger.
http://www.dagbladet.no/2009/04/04/sport/tippeliga/fotball/viking/5619210/
Etter som jeg tenker mer på kampen blir jeg mer og mer imponert. Målet til Hulsker har fått mye og riktig omtale som et praktmål. Men jeg sitter her og tenker på situasjonen ca 2-3 min på overtid. Start leker med Viking og har trekk på trekk som om de spiller "firkant" Hele leken avsluttes med en kjempe igjennomspilling på vingen og hæstad kommer aleine langs dødlina og på ca 5 meteren har han bare å legge en 45 graders men en litt dårlig pasning averger det som kunne blitt århundres mål. Start hadde 21 ballmotak før det hele ebbet ut.
Etter som jeg tenker mer på kampen blir jeg mer og mer imponert. Målet til Hulsker har fått mye og riktig omtale som et praktmål. Men jeg sitter her og tenker på situasjonen ca 2-3 min på overtid. Start leker med Viking og har trekk på trekk som om de spiller "firkant" Hele leken avsluttes med en kjempe igjennomspilling på vingen og hæstad kommer aleine langs dødlina og på ca 5 meteren har han bare å legge en 45 graders men en litt dårlig pasning averger det som kunne blitt århundres mål. Start hadde 21 ballmotak før det hele ebbet ut.
LOVING IT! Fy fan å sykt nice det var, ser ikke sånn i norsk fotball. Barcelona tendenser det der. :icon_lol:
Bård Larsen
04-04-2009, 21:43
Utrolig morro! Overbevisende bakover. Det er lenge siden jeg har sett en slik fullkommen sikkerhet i laget. Full tillitt til Tørum!
Nettavisen:
63 Stor stemning av bortelagets supportere. Mens Vikingfansen har ikke gitt den lyden fra seg som man forventet. Kanskje symptomatisk med Vikings innsats på banen.
Det er antydninger til piping på Viking stadion når pausesignalet går. En utrolig svak kamp av hjemmelaget, mens Start har virket friske og skapt et par farlige sjanser. God stemning av bortefansen, mens Viking-Hordene har prøvd å holde stemning blant de mørkeblå - noe som ikke har fungert helt. Håper på en bedre 2. omgang.
Herlig å se at vi blir lagt merke til!
Kom akkurat inn døra. Stemningen var heilt syk spør du meg.. Cred til alle som var der, tok av! Trøkket i andre omgang var latterlig bra. Deilig feeling å kjøre "Olè" rop mot slutten der, når det var pasningslek ;)
LopezRivas
04-04-2009, 22:21
Nydelig dette. Vel fortjent gutta! Owello, Bolanos og Fevang var store fremover, men kanskje den største idag var forsvarer - Goodson. Niang er stor og spenstig og herjet med Oddforsvaret. Idag møtte han sin overmann... Stå på!
Etter mitt fotballhjerte kan de godt spille med litt mindre risiko i kortpassningsspillet i eget forsvar. Var noen ganger spesielt Branko tok litt høy risiko etter min smak, men vi vant!
Gøy å se Start spille finfotball. Gode og hurtige oppbygninger av angrep, med smarte småpasninger og finspill langs bakken. Viking ble seende ut som Kjelsås med sine evinnelige lange baller fremover som eneste taktikk.
Og moro å se at småpasningene endelig hadde god adresse.
Når i tillegg Start klarer å roe ned i sluttminuttene, og utnytte ballbesittelsen med haugevis av kontrollerte støttepasninger som trekker tiden, da viser laget en ro som jeg ikke har sett i Start på mange år!
Meget oppløftende!
Nå skal vi ikke glemme at det fortsatt er mye rusk å luke ut, men jeg hadde fryktet 0 poeng etter de tre første rundene og en ny 2002 sesong!
Alltid herlig å knuse siddiser!
Pasningsspillet langs bakken var i særklasse i dag. Viking'ene sto igjen svimle til tider. Særlig imponerende var det på overtid - at Start viste leken fotball.
Lars Olav Karlsen
04-04-2009, 23:04
Var det noen som tok opp denne sendingen på NRK?
Store Tå
04-04-2009, 23:12
Var det noen som tok opp denne sendingen på NRK?
Kampen vil i hvert fall ligge ute en stund på TV 2 Sumo.
Flott kamp. Synes spesielt det var bra at Start holdt nullen. Tror det var viktig for Høie, som er i ferd med å etablere seg som en svært gode eliteseriekeeper.
Også bra at Bruer Hansen visste at han kan bli enormt viktig fremover. I tillegg må jo Fevang snart være aktuell for Drillo.
Lars Olav Karlsen
04-04-2009, 23:17
Kampen vil i hvert fall ligge ute en stund på TV 2 Sumo.
Jo, men skulle gjerne sett hva som ble sagt i pausen, og det ligger ikke inne på TV2
Fy faen for en stemning idag! Har gåsehud enda. Sitter å ser kampen i reprise nå.
Deeeeeeilg!
Banens 2 beste: Goodson og Fevang.
Fy faen for en stemning idag! Har gåsehud enda. Sitter å ser kampen i reprise nå.
Deeeeeeilg!
Banens 2 beste: Goodson og Fevang.
Hvor? Det vil jeg også :(
AndersH.
04-04-2009, 23:40
Jo, men skulle gjerne sett hva som ble sagt i pausen, og det ligger ikke inne på TV2
De sa i grunn ingenting om kampen. Var bare snikksnakk med og om at en håpløs Stavanger-forfatter hadde fått inspirasjon fra Egil Østenstad til å skrive en håpløs bok. Dessuten var det litt musikk m/bilder, og i tillegg et par håpløse innslag med noen barn som vaste om et eller annet. Med andre ord omtrent like engasjerende og artig som reklamen på TV2.
Lars Olav Karlsen
04-04-2009, 23:43
De sa i grunn ingenting om kampen. Var bare snikksnakk med og om at en håpløs Stavanger-forfatter hadde fått inspirasjon fra Egil Østenstad til å skrive en håpløs bok. Dessuten var det litt musikk m/bilder, og i tillegg et par håpløse innslag med noen barn som vaste om et eller annet. Med andre ord omtrent like engasjerende og artig som reklamen på TV2.
OK; hørte bare rykter om at jeg var blitt vist og at de kommenterte meg. Skjønte det ikke helt, for det som vistnok hadde blitt vist skjedde 30 min før kampen startet.
Dvd-opptaker :)
Jan Erik Stallemo
05-04-2009, 00:01
Å ha en GET PVR boks eller tilsvarende er fint ;)
AndersH.
05-04-2009, 00:12
OK; hørte bare rykter om at jeg var blitt vist og at de kommenterte meg. Skjønte det ikke helt, for det som vistnok hadde blitt vist skjedde 30 min før kampen startet.
Jo, altså - du var å se i TV-ruta to ganger før start, mener jeg å erindre.
Og de nevnte et eller annet med Tufte (tror jeg) og vridde det hele over til dagens kamp.
magnussl
05-04-2009, 00:30
Er sakt mye bra og treffende her inne etter kampen, så jeg har få ord igjen å velge mellom til å beskrive hvor ufattelig deilig dette føltes. Alt gikk vår vei i dag! Vi slo viking - i Stavanger! Dette er et minne for livet! Denne sesongen kan komme til å bli meget spennende, på riktig side av tabellen;-)
Gleder meg enormt te rbk-kampen!
"Vi er Start, vi er start, vi er Start og vi hater bart" (mel: snehvit og de syv dverger).
Før kampen hadde de deg i bildet noen sekunder, det så ut som du danset med en ved siden av. :-) Så kuttet de over til kommentatorbordet der de sa noe sånt som "ja, her er det noen tidligere Tufte-spillere også" så gikk de videre.
fishkillen
05-04-2009, 04:10
meget viktg seier i dag. Hulken imponerer meg. Hadde ikke trodd at han skulle holde t.l. nivå så tidlig i sesongen. Han var tross alt helt ut av form i vinter. Ser også ut til at tørum har funnet duoen på midten med owello og bruer. Bra samspill der i dag.
Bola leverer på det jevne til han å være. han er jo jævlig god.
Utrolig artig å se at vi holder nullen selv om niang var nære på ved et par anledninger.
Måtte det bare fortsette på onsdag?
har vi en fordel av at vi får en dag ekstra vile?
Hvorfor får ikke Kahlili komme inn for Hulken? Er han ikke i planene til tørum?
Hvorfor får ikke Kahlili komme inn for Hulken? Er han ikke i planene til tørum?
Reagerte også på dette med det første, men regner med det var for å kunne trekke Jesper ned i forsvar hvis det det ble hett rundt ørene til Clay og Bård. Greit å ha han bak på dødballer imot i sluttminuttene.
Men når det er sagt så blir jeg litt bekymret for hvor lenge vi greier å holde Khalili i klubben hvis han ikke får spille snart. Start trenger penger og når overgangsvinduet åpner igjen kan han fort gi beskjed om at han ønsker seg vekk for å spille førstelagsfotball. Tror neppe han vil bli vanskelig å selge...
Noen som vet hvor lang kontrakt han har med Start?
Ole Gilboe Hermansen
05-04-2009, 08:32
Reagerte også på dette med det første, men regner med det var for å kunne trekke Jesper ned i forsvar hvis det det ble hett rundt ørene til Clay og Bård. Greit å ha han bak på dødballer imot i sluttminuttene.
Men når det er sagt så blir jeg litt bekymret for hvor lenge vi greier å holde Khalili i klubben hvis han ikke får spille snart. Start trenger penger og når overgangsvinduet åpner igjen kan han fort gi beskjed om at han ønsker seg vekk for å spille førstelagsfotball. Tror neppe han vil bli vanskelig å selge...
Noen som vet hvor lang kontrakt han har med Start?
Tror nok som du at Tørum også tengte defansivt i dette bytte. Når det gjelder hvor lenge i får beholde han,håper jeg at han ikke blir solgt,men kanskje pr nå vil et utlån være greit for begge parter.
Ole Gilboe Hermansen
05-04-2009, 09:32
http://ikstart.no/articlelist.aspx?m=432&amid=487512
"Poengene i Stavanger betyr ikke at vi har vunnet serien eller berget oss i Tippeligaen. Vi må ikke bli naive og ta av fordi vi har vunnet en bortekamp. Men unnskyld oss litt etter turbulente dager - der vi har hatt guarden oppe - mot finanskrisen og nedskjæringer til høyre og venstre. Vi har nok (og jeg spesielt) vært ekstra på vakt mot verden rundt i det siste. Jeg har smelt i dørene, vært usaklig og sagt fra med ropert når jeg har følt at vi ikke har fått den støtte vi føler vi fortjener - både mot ordfører og andre som har tatt opp hansken. Men forstå oss riktig: Når vi lever i og med lidenskapen - så blir vi gale og irrasjonelle i perioder. Heldigvis går det over. Nå er vi litt rolige - faktisk helt fram til onsdag kl 18.00."
Meget bra krevet av Matta.
mr.leipsland
05-04-2009, 09:36
1000 påskekyllinger? Den var han ikke like heldig med.
mr.leipsland
05-04-2009, 09:41
haha genial kommentar dette http://fotball.fvn.no/eliteserien/article134424.ece
magnussl
05-04-2009, 11:42
Les dette alle sammen: http://ikstart.no/articlelist.aspx?m=432&amid=487512
Får gåsehud når jeg leser dette!
Takk matta!!
Jan Erik Stallemo
05-04-2009, 11:53
Takk matta!!
Fantastisk bra :) Har frysninger over hele kroppen :)
La oss skape samme engasjement og trykk på tribunen til onsdag.
aljahnsen
05-04-2009, 12:15
Takk matta!!
Herlig, rett og slett ;)
Kanonbra folkens, og vi skal bli bare bedre og bedre. Gleder meg virkelig dette her :)
Til alle dere som steiker på Hovden: Her er en hilsen fra Matta i bloggen sin:
"Jeg foreslår kolonne-kjøring fra Hovden til Kristiansand onsdag ettermiddag. After-skiing onsdag er på Sør Arena. Alle med slalåmsko kommer gratis inn!"
http://ikstart.no/articlelist.aspx?m=432&amid=487512
Nydelig hyllest fra Matta.
Oppdatering om Owello:
http://fotball.fvn.no/eliteserien/article134431.ece
Ser bra ut.
magnussl
05-04-2009, 12:37
Feil link;)
Godt å høre, for Owello kan faktisk vise seg til å bli en av våre viktigste spillere denne sesongen.
torasbjoern
05-04-2009, 12:43
En ting jeg tenker på i ettertid: Nils J. Semb nevnte noe med at tre utenlandske forsvarsspillere kunne skape problemer bak. Det så vi lite til i går. :D Jeg håper vi holder oss like godt defensivt mot RBK.
hei, har lagt ut noen korte snutter på youtube fra vikingkampen..
kortfilmer fra før og under kampen på menigheden feltet, håper de faller i smak..
http://www.youtube.com/watch?v=1lk-Zsmt6U0&feature=channel_page
http://www.youtube.com/watch?v=aDDAq7w7XbQ&feature=channel
http://www.youtube.com/watch?v=m6aO9kaRVII&feature=channel
http://www.youtube.com/watch?v=S9pYGB1fPBU&feature=channel
http://www.youtube.com/watch?v=xaMfL8z8ZpY&feature=channel
http://www.youtube.com/watch?v=kQZ7pQyrloo&feature=channel
Oddleiv Moe må jo være blokkert i nøtta, de karakterene han presterer å gi i dagens VG er jo latterlige, Freeman og Fevang 4?
flaxxlodd
05-04-2009, 13:44
En ting jeg tenker på i ettertid: Nils J. Semb nevnte noe med at tre utenlandske forsvarsspillere kunne skape problemer bak. Det så vi lite til i går. :D Jeg håper vi holder oss like godt defensivt mot RBK.
Riktig at det er 3 utenlandske spillere bak der. Men 2 av de er fra samme land og sist jeg sjekket snakker de også samme språk. Verdensklasse Semb.
magnussl
05-04-2009, 13:46
Kjempebra!! Noen som har video når spillerne kom og feiret med oss?
har en liten snutt jeg og:
http://www.youtube.com/watch?v=49noydKchDY&feature=channel_page
Feil link;)
Takk. Jeg rettet den opp nå. :-)
Alladin Sane
05-04-2009, 15:12
Riktig at det er 3 utenlandske spillere bak der. Men 2 av de er fra samme land og sist jeg sjekket snakker de også samme språk. Verdensklasse Semb.
Det viktigste er vel at tre av fire bak har en hel sesong sammen, og kjenner hverandre godt. Kommunikasjonen har ikke vært like bra når Haraldsen har spilt. Uten at dette nødvendigvis har noe med språkproblemer å gjøre.
Ellers var dette en stor prestasjon og en veldig viktig seier. Start har fremdeles mye å gå på med ball. Etter min smak tas det litt for stor risiko i pasningsspillet like etter at ballen er vunnet, og det mangler litt i samhandling fremover. Dessuten er ikke pasningskvaliteten allverden.
Men uten ball var kampen mot Viking dønn solid. Laget lå kompakt og fint i samfulle 95 minutter. Bruer tilførte etterlengtet stabilitet sentralt, Owello gjorde nok en god kamp og kantene legger ned en fantastisk defensiv jobb. Backene spilte bra. Borgersen hadde et par unødvendige og grove posisjoneringsfeil som kunne kostet, og Goodson ga bort et par forferdelig billige hjørnespark i starten, men ellers var det en sann fryd å følge forsvaret. Og Høie spiller med autoritet og ro aller bakerst.
Når Fevang i glimt begynner å ta frem Asjavin-taktene fra treningskampene og Hulsker setter sjansen og truer et Vikingforsvar som riktignok gir ham veldig lett spillerom ved et par anledninger, fremstår Start som et typemessig komplett lag.
Bruer kan bli veldig viktig. Han passer veldig fint sammen med Owello sentralt. Jeg synes forsåvidt litt synd på Kleiven som har vært god i alle kampene til nå, men som faller litt mellom to stoler i systemet. For offensiv og lett for sentral midtbanerolle, og med knallhard konkurranse på den offensive rollen.
Ellers må jeg jo også si at jeg er veldig fornøyd med balansen på kantene. Bolanos er en kreativ dribler, mens Børufsen tar jobben uten ball og truer bakrommet fra sin posisjon. Det er en perfekt konstellasjon. Med litt mer matchtrening kan Børufsen bli en veldig sentral spiller i år. Synd at han ikke er roligere foran kassa mot Viking, men sjansene kommer etter gode løp inn mellom stopper og back. Det er en vinnerformel i fotball.
Om Start klarer å opprettholde arbeidsmoralen og den defensive organiseringen, bør mulighetene for fornyet kontrakt være gode. Fem poeng på tre kamper er en god start. Tredve poeng i november kan være nok.
Nice winzip og magnussl, men til winzip; kanskje du bør sette alle klippene sammen til én video neste gang? :)
hadde jeg visst hvordan så skulle jeg med glede gjort det :-)
Til deg Magnussl : en filmsnutt som viser når spillerne kom bort til oss etter kampen, fant denne filmen på youtube. (ikke jeg som har filmet den) flott å se/høre på slutten der når vi begynner med pasninger og menigheden skriker OLE, OLE, OLE.
http://www.youtube.com/watch?v=fK6lGbYGuXw
AndersH.
06-04-2009, 12:17
Er det noe sted jeg kan se kampen i reprise?
På forhånd takk for svar.
Er det noe sted jeg kan se kampen i reprise?
På forhånd takk for svar.
VG Live har arkiv over alle kampene i Tippeligaen. Der kan du se alle kampene i reprise så mye du vil. Men du må bli abonnent.
vBulletin v3.8.4, Copyright ©2000-2010, Jelsoft Enterprises Ltd.