PDA

Se full versjon : Tilskuere start-odd

Fredrik
08-05-2005, 19:38
7752 tilskuerer så Start-odd. Er vi fornøyde med dette? Nei, egentlig ikke. Med tanke på kapasiteten på den nye stadion! Jeg er ikke fornøyd! :(

theMan
08-05-2005, 20:25
Odd er inget bra lag, og folk tenkte vel kanskje å spare noen penger på å ikke gå på denne kampen. Odd er ikke publikumslag...

Folk sparte penger til neste kamp :D

Iver Mykland
08-05-2005, 22:25
Odd er ikke en attraktiv motstander og det var mange konfirmasjoner i dag. Så jeg er sånn brukbar fornøyd

jensm
08-05-2005, 22:36
Tror nok tilfeldighetene rår. Tilskuertallet kan like godt bli 11tusen som 7 tusen. Idag var marginene på feil side. Men så er det jo sånn at mange nok ble påvirket av medias latterlige påstand om Startkollaps, bare fordi vi tapte borte mot norges desidert beste lag. Håpløst av "ekspertene" å overse dette perspektivet. Men desverre er det ganske mange som nok nikket seg enige. Heldigvis ble det motbevist!

Og mai er som nevnt her en hektisk måned med mye som skjer, så det vil nok snu oppover igjen. :-)

Men uansett tror jeg vi skal være godt fornøyd hver gang det er 8500 eller mer. Spesielt hvis motgangen nok en gang kommer snikende på oss.

Lynet
08-05-2005, 23:09
Jeg forventet før kampen idag 8-9000 tilskuere, og er sånn passe fornøyd med 7752.

- Odd er ingen attraktiv motstander. Synes det var merkelig at ikke flere tok turen fra Skien idag, men den elendige sesongstarten kan vel ta noe av skylda.
- Konfirmasjon. Det var nok flere som satt fast i diverse selskaper.
- Medgangssupportere? Tro det eller ei, men jeg tror enkelte har uteblitt etter nederlaget for seriemester 13 ganger på rad; Rosenborg.

Neste hjemmekamp mot Brann bør trekke 10-12.000, uavhengig resultat borte mot Ham-Kam 16. mai!

LG
09-05-2005, 01:05
Som mange har påpekt, konfirmasjoner land og strand rundt har nok vært et stort hinder for folk til å gå på kamp i dag. Vi må huske at det er ikke alle som har råd/lyst til å leie helikopter for å se Start spille :wink:

Synes ellers tilskuerantallet var bra, tapet mot Rosenborg tror jeg de aller fleste har forståelse for og tror ikke mange lar vær å dra på grunn av det. Vi lå/ligger jo tross alt på 2. plass i serien!!

Vi må også gå litt i oss sjøl, M-feltet var ikke akkurat stappfullt i dag. Av 800+ medlemmer bør det være mulig å hvertfall nesten fylle Sabeltann tribunen med gule og svarte. Kamper som denne mot Odd hvor det ikke er ventet fullt hus er en kjempebra sjanse til å ta med en venn eller to for å vise de hvor bra det er å stå med Menigheden på kamp (Og kanskje verve de etterpå? ;)

Satser på 12000 når vi skal slokke Brann!!

Keiko
09-05-2005, 09:44
Det blir for dumt når Start supportere ikke velger å komme pga motstanderen! Det er Ik Start vi kommer for å se!!! Drit i motstanderen!

Helge
09-05-2005, 14:37
Enig med siste taler! Dårlig motstander er jo synonymt med seier!!!? Og det er vel EGENTLIG derfor vi går å ser på Start. For at de skal vinne!

aljahnsen
09-05-2005, 15:10
Jeg er litt skuffet over tilskuertallet, greit det var konfemasjoner og langhelg, men man setter Start høyest, iallefall gjør jeg det.. Jeg drar frem og tilbake til krSand fra Oslo hver hjemmekamp så da skulle KrSandere klare å komme seg på stadion, håper dette var årets laveste, jeg er fornøyd når det kommer 8500-10000 mennesker i hver kamp, færre en det er ikke bra...

Fredrik
09-05-2005, 15:20
Erik Solèr er jo fornøyd så lenge det kommer over 6000! Fordi hvis det kommer mindre blir gjennomsnittet dårlig og pengene synker i Start!
Så møt heller opp på stadion enn å være hjemme og se på fotballextra!

aljahnsen
12-06-2005, 00:22
Imorgen skal ikke bli en reprise fra Odd kampen, vi skal ikke ha et så lavt tilskuertall i noen av de resterende kampene iår

Isåfall er det bare resultatet til Start fra Odd kampen som kan ende i reprise :P