Kenneth Storberget
03-05-2009, 20:37
Vi møter Trauma på bortebane i 1. runde av cupen.
Vi kommer ikke sette opp noe buss til Arendal denne dagen men vi vet om at det er mange som vil bort og se på denne kampen.
Så i dag satte jeg og Jens og snakket litt sammen og kom på en god ide.
Folk som kjører bil bort og har ekstra plass i bilen, skriv gjerne inn her.
Trenger da og vite hvor mange plasser du har i bilen og hvor mange du kan ta med deg.
Kan vi ikke si at alle som sitter på bort betaler 30 kr til sjåføren så at denne personen får litt for bensin og km på bilen.
Dem som har ledige plasser og alle som vil sitte på møtes på Sør Arena kl: 16.30 på Søndagen så at vi er i Arendal ca 30 min før kampen.
Sjåfører:
Send meg PM med navn, tel nr. og antal personer du kan ta med deg bort.
Pasasjerer:
Send meg PM om at du har lyst til og sitte på noen bort.
Det kommer sikkert ikke bli plass til alle sammen så her er det første mann til mølla som gjelder.
Alle får svar hos meg senest Lørdag om dem har plass eller ikke.
Mvh.
Kenneth Storberget.
Turansvarlig 2009.
Vi kommer ikke sette opp noe buss til Arendal denne dagen men vi vet om at det er mange som vil bort og se på denne kampen.
Så i dag satte jeg og Jens og snakket litt sammen og kom på en god ide.
Folk som kjører bil bort og har ekstra plass i bilen, skriv gjerne inn her.
Trenger da og vite hvor mange plasser du har i bilen og hvor mange du kan ta med deg.
Kan vi ikke si at alle som sitter på bort betaler 30 kr til sjåføren så at denne personen får litt for bensin og km på bilen.
Dem som har ledige plasser og alle som vil sitte på møtes på Sør Arena kl: 16.30 på Søndagen så at vi er i Arendal ca 30 min før kampen.
Sjåfører:
Send meg PM med navn, tel nr. og antal personer du kan ta med deg bort.
Pasasjerer:
Send meg PM om at du har lyst til og sitte på noen bort.
Det kommer sikkert ikke bli plass til alle sammen så her er det første mann til mølla som gjelder.
Alle får svar hos meg senest Lørdag om dem har plass eller ikke.
Mvh.
Kenneth Storberget.
Turansvarlig 2009.