Se full versjon : Start-LSK
Da er neste kamp LSK som ligger i bunn av tabellen litt overaskende. LSK er ett lag som har mye kvalitet i seg, men de har åpnet svakt. Spennende om Myggen/Bolanos hysteriet gjør at vi får over 10 000 tilsk.
Da er neste kamp LSK som ligger i bunn av tabellen litt overaskende. LSK er ett lag som har mye kvalitet i seg, men de har åpnet svakt. Spennende om Myggen/Bolanos hysteriet gjør at vi får over 10 000 tilsk.
Kun om det kommer 1000 fra Lillestrøm... synd, men tror desverre det er tilfelle.
Og Vidar Riseth er suspandert, det betyr vel enda en unggutt mot Start.
Jeg håper virkelig vi tar tre poeng mot lsk, og det bør vi i utgangspunktet klare!
Men lsk kommer snart til å vinne en kamp, og jeg er livredd for at det snur mot nettopp Start...
Frykter virkelig denne kampen!
Jeg håper virkelig vi tar tre poeng mot lsk, og det bør vi i utgangspunktet klare!
Men lsk kommer snart til å vinne en kamp, og jeg er livredd for at det snur mot nettopp Start...
Frykter virkelig denne kampen!
Deler den samme frykten din dessverre, men håper på nytt Bola show.
Mest irriterende er at jeg er på jobb og ikke får sett matchen :icon_mad:
Espen K G
04-05-2009, 09:57
Et Start-lag i flyten bør slå et LSK-lag som virkelig ikke har den, spesielt på hjemmebane.
Det som blir mest interessant i denne kampen vil være:
1. Hvem som spiller venstreving for Start. Børufsen har fått tillit, men viser gang på gang at han løper mye men utretter svært lite
2. Hvem som spiller venstreback for LSK. Mitt håp er at MJ dukker opp der med hans mangel på fart, men regner vel med at Berg ser hvor rundspilt han ville blitt mot Bolaños :)
Regner med at LSK løfter seg i denne kampen, men ikke nok til å tukte oss på Sør Arena!
Et lag som finner plass til Magnus Myklebust i startellveren må selvsagt smadres.
Lillestrøm har èn kamptaktikk. Måke langt på den teknisk briljiante Occean. Det skal vel heller ikke være så vanskelig å forsvare seg mot med Goodson. Han må bare passe seg for albuen.
Kan virkelig ikke se hvordan Fugla skal klare å vinne denne kampen. Minst et poeng, og muligens Bola avgjør som vanlig til seier.
All den tid Børufsen ikke er i form og Bruer Hansen synes meget viktig som midtbaneanker, så lanserer jeg en idè om å bruke Aram fra start på "venstrekanten". Da kan vi spille litt skjevt, og få inn både Hulsker og Aram i boksen på innlegg fra Bolanos. Vi trenger også god luftstyrke både offensivt og defensivt mot LSK.
Men samtidig er vel ikke Aram helt i toppform han heller, så det vil kanskje bare gjøre vondt verre å plassere ham på kanten.
For fremtiden vil en slik løsning kunne gi plass til både hulsker og Årst på laget om Årst kommer i toppslag igjen...
mr.leipsland
04-05-2009, 10:56
Det ligger vel i korta at Start taper denne kampen? Typisk at vi undervurderer Lillestrøm og at gutta ikke klarer å nullstille seg på to dager. LSK har brukt de ekstra hviledagene godt og vinner på innsats og løpskraft. Ser for meg at Kippe banker Borgersen på en corner før Riise løper inn i bakrommet og setter spikeren i kista.
Når det gjelder kantposisjonen ville jeg sagt at Stokkelien må være ett mer naturlig alternativ enn Khalili. Alternativt så har vi jo Kleiven og Hæstad da. Uten tvil en problemposisjon for tiden, men jeg tror Børufsen får fornya tillit.
Til denne kampen må vi supportere ta oss i skinnet og støtte laget. Stemningen var elendig mot TIL, og i gpr var det vel ca 5% av feltet som var med på sangene.Så vær med og syng folkens, det er jo det feltet er til!
Ser ut som de setter Marius på venstre. Blir nok et vakkert syn mot Bolanos =)
Skal vi bue på Marius egentlig? Er litt forvirra...
Espen K G
04-05-2009, 17:24
Driter i hele Marius! Han kommer til å stå svimmel tilbake etter kampen, og det er alt jeg bryr meg om. Damn det blir morsomt å se hvis det er tilfelle :D
frankieboy
04-05-2009, 17:25
Ser ut som de setter Marius på venstre. Blir nok et vakkert syn mot Bolanos =)
Skal vi bue på Marius egentlig? Er litt forvirra...
Kan jo ikke kalle han Judas for han er visstnok i VIF...
(naar det er sagt saa vil jeg heller kalle Marius for en judas enn Doffen)
Kanskje vi kan dele opp kortsiden med 2 felter. Ett felt for dem som vil bue, og ett felt for dem som ikke vil bue...
fishkillen
04-05-2009, 18:15
Gleder meg til ny kamp og muligheten til 3 poeng. Deler samme redselen som noen av dere har. Jeg tror nok ikke at den største utfordringer ligger i det å skulle slå LSk, men er mer skeptisk på om de klarer å nullstille.
Gi dere nå med den latterlige oppførselen.....hvorfor gidder dere å bue på tidligere spillere. Hadde dere begynt å bue på Hæstad for taklingen på Myggen, ja da skulle jeg ikke sagt noe....
Støtt opp om spillerne...syng heller en ekstra sang til Børufsen, som trenger all støtte han kan få, enn å bue på en ubrukelig Marius ut av form....Skulle nesten tro at dere var redd for at han skal gjøre en god kamp.
Nei...støtt laget, de trenger all den positive støtten de kan få mot LsK.
Taper Start 5-0 mot lsk...ja da kan dere få bue så mye dere vil, for da vet vi at de ikke har gjort jobben sin.
Jeg gleder meg virkelig til kamp! Alle snakker om Start for tida. Aldri hørt så mye siden 05. Folk som knapt vet hva offside er, har sine meninger om Bolaños og Start. Og for første gang på noen år er alt positivt :)
Problemet kan bli at vi ikke greier å nullstiller oss. Men samme trodde jeg før vi møtte VIF, men det ble nok en 3-poenger. Det virker som Tørum har kontroll på guttan, så tror på seier !
For all del håper jeg folk er lager et jævla liv mot LSK. Uansett hva man mener om Doffen og annet, så er det tross alt Start vi liker mer enn hvor mye vi orker å bli uenig om her.
VI ER START Å VI ER STOLT AV DET !
Om LSK fortsetter i samme tralten som er jeg ikke bekymret, men det må jo snu en gang for dem. Jeg så kampen mot Brann og da var de skikkelig tannløse. Ocean ble brukt som bakromsspiss, gikk i offside konstant. Den eneste som jeg frykter er Riise, han er i god form. Og LSK er jo alltid farlige på dødball. Om vi klarer å holde trykket oppe, tror jeg vi vinner greitt 3-1
-torandre.
04-05-2009, 22:26
Håper alle glemmer doffen sagan , å kommer på kamp for å støtte start!
Denne kampen vinner vi 2-0 :D
Lars Olav Karlsen
04-05-2009, 22:27
Ja, hvis de tar denne kampen like seriøst som de andre så bør vi absolutt vinne den.
ghanaboy
04-05-2009, 23:50
er redd for at spellrne kan bli høye, men har troa på at Tørum får dem til holde fokus og nullstille seg helt så blir det nok en 3poenger!:icon_razz:
Espen K G
05-05-2009, 09:16
http://www.dagbladet.no/2009/05/05/sport/tippeligaen/start/cristian_bolanos/lillestrom/6061088/
17 år gamle Ringstad blir venstre back på LSK ser det ut til. Han kjenner jeg lite til dessverre, men det høres jo ut som en uerfaren spiller som møter tippeligaens beste høyre ving. Rått parti?
Noen som har fulgt bedre med på LSK sine kamper som kan uttale seg noe om Ringstad? Klarte seg iflg Berg bra mot Skjelbred og Solli.
http://www.dagbladet.no/2009/05/05/sport/tippeligaen/start/cristian_bolanos/lillestrom/6061088/
17 år gamle Ringstad blir venstre back på LSK ser det ut til. Han kjenner jeg lite til dessverre, men det høres jo ut som en uerfaren spiller som møter tippeligaens beste høyre ving. Rått parti?
Noen som har fulgt bedre med på LSK sine kamper som kan uttale seg noe om Ringstad? Klarte seg iflg Berg bra mot Skjelbred og Solli.
Fire kamper – fire tap
Ringstad har startet fire kamper for LSK denne sesongen, og Åråsen-klubben har tapt alle – mot Aalesund, Vålerenga, Rosenborg og Brann.
Men nederlagene har langt fra vært Ringstad sin skyld. Den omskolerte backen har tatt Tippeliga-nivået bra etter å ha spilt mange treningskamper i vinter.
– Overgangen har selvfølgelig vært tøff, men jeg føler selv at det har gått ganske bra, sier Ringstad som mener han kunne gjort en bedre jobb da David Nielsen satte inn 1-0 til Brann.
Ellers har nesbuen nesten ikke vært involvert i baklengsmål. Offensivt skulle han gjerne bidratt mer.
– Vi er blitt spilt litt lave i noen av kampene, og da har den defensive jobben blitt den viktigste. Etter hvert håper jeg også å bidra framover, sier han.
Han nyter uansett hvert sekund av sitt nye liv som Tippeligaspiller.
– Jeg ser på hver kamp som en utfordring, og jeg lærer noe hver eneste dag, sier Ringstad.
I morgen må han trolig hente fram alt han har lært og litt til om han skal klare å stoppe årets "hit", Cristian Bolaños.
PS! Juniorspillerne Robin Karlsen, Robin Vågan, Fredrik Gulbrandsen og Victor Grodås var alle med på LSK-treningen i går på grunn av mange skader. Gjennomsnittsalderen på de 22 spillerne som trente for fullt var 23 år. Hadde Vidar Riseth gått av treningsfeltet, ville snittet vært i overkant av 22 år.
http://www.rb.no/lsk-magasinet/article4306088.ece
AndersH.
05-05-2009, 10:27
Blir en voldsomt spennende kamp, og her er vi jo faktisk favoritter! Utrolig nok:p
Om jeg skal komme med et resultattips, så tipper jeg vi putter fire, samt holder nullen. 4-0 til Start.
Espen K G
05-05-2009, 11:34
Et lite håp om at en av LSKs største trusler ikke blir med i kampen:
http://www.rb.no/lsk-magasinet/article4305553.ece
"Bjørn Helge Riise kjente smerter bak i det ene låret på søndagens LSK-trening. Mandag var han ikke med på fellestreningen."
Lars Olav Karlsen
05-05-2009, 11:44
Et lite håp om at en av LSKs største trusler ikke blir med i kampen:
http://www.rb.no/lsk-magasinet/article4305553.ece
"Bjørn Helge Riise kjente smerter bak i det ene låret på søndagens LSK-trening. Mandag var han ikke med på fellestreningen."
Han er vel nesten LSKs eneste trussel også pr dags dato.
Terje Brede
05-05-2009, 12:11
Han er vel nesten LSKs eneste trussel også pr dags dato.
Etter min mening så er vel hele første 11`rn en trussel i morra dagens kamp.
Vi må jo være så oppegående å vite at et hvert enkelt lag man spiller mot er en trussel.
Det handler litt om hvilken oppladning laget har hatt og lillestrøm som sliter hardt trenger virkelig en opptur nå og det vet start som på vei opp.
Ballen går jo for å være rund så mye kan jo skje.
Et feil dømt frispark på overtid, et mål som aldri skulle ha vært dømt osv.
Det er jo bare å se på liverpool feks hvor mange ganger har ikke de gått på trynet mot desidert svakere mostandere???(fett for min del)
Har et lag dagen så går det bra, men det er noe som vil vise seg etter at kampen er ferdig spillt.
Jeg skriver ikke dette for å håpe at alle dere andre ikke har rett, men bare gjør dere oppmerksom på at alt kan skje under en fotballkamp.
Som alle dere andre så håper jeg at start kan holde det gående helt til sesong slutt og gjerne mange år til, det er jo nesten på tide at vi får et lag som kan være på topp over en lengre periode.
Ønsker dere alle lykke til.
Stig Hornnes
05-05-2009, 12:26
Jeg frykter LSK i morra fordi det er et lag som til nå har vært langt unna toppnivået sitt. Jeg sitter med følelsen av at det ikke er så mye som skal til før det løsner for dem, og alt som skal til er at Start senker seg et par hakk. Bjørn Helge Riise blir viktig å stoppe offensivt, han er en spiller som kan utfordre Goodson og Borgersen langs bakken. Ellers blir det viktig å være gjerrig bakover slik at ikke LSK for mange cornere. Selv om Start har imponert meg på defensive dødballer til nå er det små marginer som avgjør, og LSK har mange spillere som kan sette gode dødballer.
Ellers skal jeg holde meg unna å tippe resultat, den ene gangen jeg prøvde meg rotet vi bort to poeng mot Lyn. Har en god følelse og velger å holde meg forsiktig optimistisk;)
mr.leipsland
05-05-2009, 12:39
Hadde ikke helt forventet at man må advare mot å undervurdere Lillestrøm før sesongen :) Men det må man, Lillestrøm har kvaliteter i laget sitt de og som alle andre så kan de kjempe, løpe og duellere. LSK har da heller ikke blitt utspilt av motstanderne.
Siste oppgjør:
2007: Start-LSK 0-0
2007 LSK-Start 1-0 (Occean)
2006 Start-LSK 2-0 (K.Hæstad og Strømstad)
2006 Start-LSK NM 3-2 (Nielsen, Sundgot, Nielsen, Sundgot, Valencia)
2006 LSK-Start 2-1 (Rambekk, Midttun Lie, Riise)
2005 LSK-Start 2-0 (Strand, Myklebust)
2005 Start-LSK 3-1 (Kippe, Borgersen, Wehrman (sm), Hardarsson)
Vi har hatt brukbart tak på Lillestrøm hjemme de siste sesongene. Hadde vært sabla artig å forsterke LSKrisa (hoho).
Er redd dette kan bli en hard kamp. LSK er desperate etter poeng, og har i tillegg hatt en hel uke å restituere seg på.
Jeg syns det lukter litt borteseier her....
Håper inderlig jeg tar feil!
Riise er tvilsom til kampen
Occean ute med skade
Edwin ute med skade
lillestrøms unge keeper er jeg spent på,har ikke hørt så mye om han tidligere
er en ung keeper på rundt 20 år,står bokført med 1 tippeligakamp
Lillestrøms sannsynlige lagoppstilling:
André Hansen – John Anders Bjørkøy, Håvard Nordtveit, Frode Kippe, Stian Ringstad – Karim Essediri, Khaled Mouelhi, Alhassane Dosso, Espen Søgård – Nosa Igiebor, Bjørn Bergmann Sigurdarson.
Dette laget holder ikke tippeligastandar, og kan veldig godt rykke ned vist ikke de klarer og få tilbake de viktigste spillerene og holde de skadefrie. Start har verdens største muighet til og banke Lillestrøm i morgen. Det eneste som bekymrer er hviletid siden forrige kamp. Har start fått tilbake gnisten i beina??
Espen K G
05-05-2009, 14:26
Med Occean ute forsvinner i hvert fall noe av LSKs styrke på dødballer, som ble nevnt over som et faremoment. Bra for oss, ikke så bra for LSK.
Etter å ha lest litt rundt forbi ser det også ut til at Søgård nok er satt inn for å hjelpe til med å demme opp på deres venstreside (les: Bolaños), så der vil det sannsynligvis ikke skje så mye offensivt.
Dette virker mer og mer overkommelig for vår del. Merker allerede at alt annet enn 3 poeng i morgen vil bli en skuffelse. Det er litt annereledes enn hva jeg følte før sesongen ;)
mr.leipsland
05-05-2009, 14:34
Er Sundgot skadet eller bare ute i kulda? Og hvor kommer dette "sannsynlige lsklaget" fra? I artikkelen til RB står det at Riise kommer til å spille.
Laget skulle bli det samme som sist da det ikke har vært noen +er eller -er på skadelisten. Om guttene har sprut i beinan så tar vi dette hjem enkelt. Huseklepp herset med LSK-forsvaret. Vi har en Huseklepp vi også, som kan skyte med begge beina og i tillegg er god defensivt! Dette lukter brakseier!
frankieboy
05-05-2009, 14:34
Utrolig viktig at vi scorer det forste maalet i morra. Faar vi 1-0 og evt 2-0 tidlig, saa kan det bli en solid seier. LSK har mange urutinerte spillere, som trolig vil gi opp om de ligger under med et par maal tidlig i kampen..
Tror aldri Start har vaert storre favoritt mot LSK, og hvem hadde trodd det fQr sesongen? Start ble tippet desidert sist, og LSK var en av gullfavorittene!
På papiret er vi utrolig mye sterkere enn dette LSK laget, men som endel andre her har påpeket er det et par usikkerhetsfaktorer:
1. Klarer Start å omstille seg etter mange oppturer. Klarer vi å fortsette å ri denne gode bølgen?
2. En gang må det snu for LSK også. Så dårlig som man leser tabellen er de rett og slett ikke. Dessverre føler jeg ofte at når det snur for lag i slik motgang så er det ofte mot antatte sterke lag (les Start).
Men vi krysser fingre og satser på at oppturen fortsetter!
Både Riise og Occean er uaktuelle. Pål Steffen Andresen er ute resten av sesongen. Riseth suspendert. Bjørkøy er tilbake og går trolig inn på høyrebacken. Nordtveit og Kippe stoppere og som kjent Ringstad på venstreback.
http://fotball.fvn.no/eliteserien/article137669.ece
AndersH.
05-05-2009, 15:08
Tror Matta kan flytte ytterligere tre kuler på kuleramma over på "Antall poeng"-sida nå! Dette må vi ta!
Dette er hyggelige nyheter sett med Start-øyne, men jeg vil likevel ikke være "i mål" før tre poeng er igjen på Sør Arena.
http://www.rb.no/lsk-magasinet/article4306088.ece
Det er Stian Ringstad som skal stoppe vår wonderboy Bola. En ung, men veldig spennende type. Jeg har følgt med på han i flere kamper og han har gjort sakene sine bra.
Dette blir spennende.
Finsådal
05-05-2009, 16:56
Før møtet med Start onsdag er Pål Steffen Andresen, Lars Kristian Eriksen, Arild Sundgot og Oliver Occean ute med skade.
I tilegg er Riise usikker med krampetendenser i låret:icon_biggrin:
Dette kan jo ikke bli annet en seier;)
gmkarlsen
05-05-2009, 17:07
Så dårlig som man leser tabellen er de rett og slett ikke.
Jo, det er de faktisk. Vi har 7 spillere over beste LSK-spiller (av de som sannsynligvis starter i morgen) på spillerbørsen på fvn.no. De har ikke vært uheldige i kampene de har tapt (eller spilt uavgjort), slik vi har vært uheldige flere kamper.
AndersH.
05-05-2009, 17:09
Spillerbørser har jo alt å si ;)
Morgendagens kamp egentlig bare avlyses. Startspillerne er jo såpass overlegne på spillerbørser, så det kan jo ikke bli annet enn hjemmesiger....
mr.leipsland
05-05-2009, 17:16
Jo, det er de faktisk. Vi har 7 spillere over beste LSK-spiller (av de som sannsynligvis starter i morgen) på spillerbørsen på fvn.no. De har ikke vært uheldige i kampene de har tapt (eller spilt uavgjort), slik vi har vært uheldige flere kamper.
Lillestrøm følte vel neppe at de hadde flaksen på sin side da Occean feilaktig fikk annullert ei scoring på stillinga 1-0 mot Rosenborg ;)
gmkarlsen
05-05-2009, 17:24
Lillestrøm følte vel neppe at de hadde flaksen på sin side da Occean feilaktig fikk annullert ei scoring på stillinga 1-0 mot Rosenborg ;)
I den kampen presset Rosenborg mesteparten av kampen, og Lillestrøm var heldig som ikke fikk flere i mot.
Store Tå
05-05-2009, 17:34
Seieren borte mot VIF var som en bonus å regne. Det er hjemmekamper mot skadeskutte lag i sumpen som må vinnes hvis Start skal være å regne med øvre halvdel i år.
Derfor blir denne kampen svært viktig.
Nå får Fevang, Bolaños, Hulsker og Goodson vise at storspillet hittil ikke bare er et blaff.
frankieboy
05-05-2009, 17:37
For aa lade opp litt, saa kan jeg klippe inn litt av Mattas corner fra ikstart.no
UTROLIG morsomt synes iallefall jeg:
"Når Christian dribler ramler folk ned fra tribunene. Fintene hans er i verdensklasse! Går du ikke på de fintene er du rett og slett dum. Så gode er de. Norske backer skjelver i kortbuksene og treffer sjelden utgangene etter kampene på Sør Arena. "
Velkommen Lillestrom!
doppelt gemoppelt
05-05-2009, 20:55
Seieren borte mot VIF var som en bonus å regne. Det er hjemmekamper mot skadeskutte lag i sumpen som må vinnes hvis Start skal være å regne med øvre halvdel i år.
Derfor blir denne kampen svært viktig.
Nå får Fevang, Bolaños, Hulsker og Goodson vise at storspillet hittil ikke bare er et blaff.
Veldig enig.
6648 ldige plasser pr nå. Håper vi bikker 10 000 i denne kampen!
Jeg frykter virkelig LSK, de vil før eller siden vinne en fotballkamp nå. Håper ikke dette skjer mot Start, og med det laget LSK stiller, selv om de ikke skal undervurderes, så bør og skal vi slå dem hjemme!
Statistikk er statistikk, men vi har et godt tak på dem hjemme også!
Kom igjen gutta!!
gmkarlsen
05-05-2009, 22:20
Mot Tromsø var det ca 4500 ledige like før kampen, mot Rosenborg ca 4300 ledige like før kampen. Jeg tror det skal mye til at det kommer opp mot 9000 på denne kampen.
Men for all del, jeg håper jeg tar feil.
Lars Olav Karlsen
05-05-2009, 22:29
Mot Tromsø var det ca 4500 ledige like før kampen, mot Rosenborg ca 4300 ledige like før kampen. Jeg tror det skal mye til at det kommer opp mot 9000 på denne kampen.
Men for all del, jeg håper jeg tar feil.
Ja, det er et veldig dårlig tidspunkt dessverre.
sven_kloster
06-05-2009, 13:18
Billettsalget begynner å hjelpe litt nå...
gmkarlsen
06-05-2009, 13:34
5778 ledige nå. Ser ut som det solgt veldig mye nå etter at butikken åpnet. Kanskje det blir over 9000 allikevel, i så fall bør vi være fornøyd.
Kenneth Høie
Hunter Freeman - Clarence Goodson - Bård Borgersen - Branco
Cristian Bolaños - Erik Mykland - Petter Bruer Hanssen - Christer Kleiven
Geir Ludvig Fevang
Bernt Hulsker
Kleiven inn for Børufsen!
REBell: Er det laget du håper på, eller er det laget som starter? Håper det er det siste :)
EDIT: Ser nå på ikstart.no at det er laget. Flott! Bedre med Kleiven enn Espen. Han og Bola kan jo også bytte plass om det ikke funker bra.
Det er laget som starter
http://www.ikstart.no/default.aspx?m=3&amid=488005
Kleiven begynte dårlig når han kom inn for Børufsen sist. Jeg vet ikke om det er helt riktig å sette han der.
Stig Hornnes
06-05-2009, 14:09
REBell: Er det laget du håper på, eller er det laget som starter? Håper det er det siste :)
Laget er offentliggjort her:
http://ikstart.no/default.aspx?m=3&amid=488005
Fornuftig å benke Børufsen fremfor Kleiven som har vært frisk de gangene han har fått sjansen. Mister litt kantspill, men det er bedre å stille med en spiller som er i form.
Jeg er faktisk litt overrasket over at Myggen stiller til start. Jeg antok nesten at han ville ha problemer med å komme seg etter VIF-kampen som er så kort tilbake i tid.
Ringstad er et STORT talent på 17 år. Han har bra fart, og er bra teknisk. Kan slite litt med plasseringen sin. Får nok problemer med Bolanos. Kan se ut som Gabrielsen kommer inn på høyreback, og at Nordtveit flyttes inn i midten. Gabrielsen er treg og det svake punktet. Håper han spiller. Veldig åpent om hvem som starter i mål. Fredriksson er førstevalget, men ute av form.
Får vi 9000 skal vi være fornøyd. Er jo semifinale i CL rett etter kampslutt. For noen kan vel Chelsea-Barcelona høres mer interessant ut enn Start-Lillestrøm (kan ikke skjønne det...).
Occean er ute med brudd i foten.
http://msn.tv2sporten.no/fotball/tippeligaen/article2717127.ece
Skadelista til LSK er jo laaaang. Ser på deres eget forum at Marius Johnsen var aktuell som venstreving, og det sier vel sitt. Men han blir visst ikke kampklar. Bjørkøy skulle vel ned på høyreback i dag, etter deg jeg forsto?
AndersH.
06-05-2009, 14:32
Bjørkøy er jo fantastisk træg, så dette bør være en fin kamp for Esp1 Børufsen å åpne målkontoen :)
Lillestrøms lag etter all sannsynlgihet:
Hansen
Bjørkøy - Kippe - Nordtveit - Ringstad
Essediri - Moelhi - Dasso - Søgård
Sigurdthorson (eller hva han heter) - Nosa
90% sikkert
gmkarlsen
06-05-2009, 14:38
Bjørkøy er jo fantastisk træg, så dette bør være en fin kamp for Esp1 Børufsen å åpne målkontoen :)
I så fall må han bli byttet inn. Kleiven starter i steden for Børufsen.
AndersH.
06-05-2009, 14:47
Er nok neppe klokt å benke Børufsen mot træge LSK'ere. Men-men; Christer er bra for tida, og kommer helt sikkert til å gjøre en god kamp!
mr.leipsland
06-05-2009, 15:27
Børufsen har ikke skapt noe som helst offensivt i sesonginnledninga. At Tørum velger å benke ham er fullt forståelig.
Kleiven på venstrekant blir spennende.
AndersH.
06-05-2009, 16:49
Herlighet så håpløst med foreldrepolicyen som føres i huset.
"Har du vært hjemme fra skolen får du holde deg hjemme på kveldstid også!"
Jeg trodde det liksom var bra at lillegutt endelig var frisk igjen, jeg?
:)
Så da spiller ikke Riise, det var gode nyheter!
Kleiven på venstre kant tror jeg blir bra, han har gjort gode innhopp så langt.
Jeg er faktisk litt overrasket over at Myggen stiller til start. Jeg antok nesten at han ville ha problemer med å komme seg etter VIF-kampen som er så kort tilbake i tid.
Jeg også hadde trodd det, vi får se hvor lenge han holder...
mr.leipsland
06-05-2009, 17:02
Fint med bekreftelse fra Berg at Riise ikke spiller. Ingen tvil om at det svekker Lillestrøm kraftig, de mister både løpskraft og en brukbar avslutter der. Med Occean og Sundgot ute fra før så er det ikke mange offensive trusler igjen nå. Merker på kroppen at alt annet enn 3 poeng vil være en gedigen nedtur.
Jepp, men vi vet jo fotballen er relativt rund og forferdelig mye kan skje i løpet av 90 min. Jeg tar ingenting for gitt, det er tross alt LSK vi snakker om. De har vært ute å kjøre før og kommet tilbake.
Lars Petter Stendal
06-05-2009, 17:17
Merker også at alt annet enn 3 poeng er en skuffelse ja!
Når vi ser hvordan LSK har spilt iår, så bør vi kunne klare dette ja :)
Satser på 3-1 seier: Bolanos, Hulken X 2
Fugleinfluensa åle,åle,åle :D
Jeg også har tippet 3-1, men jeg har en liten uro i magen om denne kampen. Jeg hadde jo aldri trodd at jeg skulle være redd for at vi skal undervurdere LSK, men det er jeg faktisk.
Bola
Hulken
Fevang
Lars Olav Karlsen
06-05-2009, 17:45
Prøver meg på 5-1
Bolanos, Hulsker, Fevang og Myggen
Myggen? Ikke verst!
Jeg så deg på tv under enga-kampen. Var det noe utstyr som ble tatt fra dere av politiet?
benwright
06-05-2009, 17:53
Skal Myggen starte kampen?
Lars Olav Karlsen
06-05-2009, 17:57
Skal Myggen starte kampen?
Ja
Myggen? Ikke verst!
Jeg så deg på tv under enga-kampen. Var det noe utstyr som ble tatt fra dere av politiet?
Ja, hadde visst et banner som ble for voldsomt for VIF. Litt patetisk etter at de selv leide inn 2 rappere til å håne bergenserne og Bergen by før en kamp for litt siden. Det er visst greit og mobbe andre, men ikke så greit når en lager litt humor på dem.
Hehe...patetisk...jaja, vi knuste dem!
Lykke til med kampen!
AndersH.
06-05-2009, 18:55
Nei Fevang Nei
Lars Olav Karlsen
06-05-2009, 18:56
Utrolig kjedelig og ikke ha Fevang, men det skal uansett gå bra. Greit at det var denne kampen det ble slik i.
Var noe dritt med strekken til Fevang
frankieboy
06-05-2009, 18:56
Forferdelig synd med Fevang!!
Store Tå
06-05-2009, 18:57
Huffda. Fevang strekkskadet.
Får håpe det bare blir et kort avbrekk. Fevang er viktig.
Dette gjør Myggen desto viktigere.
Samtidid er vi langt mindre rammet av skader enn LSK, så dette kan ikke bli noen unnskyldning.
gmkarlsen
06-05-2009, 19:01
LSK bør vi slå uansett.
AndersH.
06-05-2009, 19:01
Spørs åssen det går når vi spiller mod byen i førsteomgang :)
BavarianStarter
06-05-2009, 19:03
Hvem tar kapteinsbindet nå? Bård?
Hvis vi vil bli et top lag bør vi også vinne slike kamper uten Geir Ludvig. Så synd, han er i storform!
NICE! Hjelp fra LSK gjør ingen ting :)
Store Tå
06-05-2009, 19:08
Hufff da :icon_biggrin:
Hvem tar kapteinsbindet nå? Bård?
Hvis vi vil bli et top lag bør vi også vinne slike kamper uten Geir Ludvig. Så synd, han er i storform!
Høie har det
BavarianStarter
06-05-2009, 19:09
Jadaaa! Takk LSK :D
gmkarlsen
06-05-2009, 19:10
Fullt fortjent ledelse :-)
Andreasmj
Kan ikke gjøre annet enn å le. Herlig start!
frankieboy
Er DET mulig??
Synes litt synd paa han urutinerte keeperen til LSK. Han er vel bare 18 og hadde en stor tabbe sist ogsaa... Men bra for oss!!
wow... Det var et underlig mål.. Bra start av Start ellers
Store Tå
06-05-2009, 19:14
Start spiller mot et juniorlag.
Andreasmj
06-05-2009, 19:38
Jaaaaaaaaaaa Hulsker!!!!
frankieboy
06-05-2009, 19:38
En rimelig tam kamp, men saa har vi vinnertyper i Bolanos og Hulsker og vips.. 2-0!!
Glimrende!
BavarianStarter
06-05-2009, 19:45
Deilig! Bola og Hulsker har sammentatt 12 av Starts 15 mål denne sesongen, riktig? Fantastisk!!
Uuuutsøkt pasning fra Bolanos, fantastisk. Håper gutta kjører på nå, her skal det være mulig å score flere mål for å si det sånn.
fishkillen
06-05-2009, 19:59
Helt grei 1omg. Vi har mer å gå på...Har blitt noen feilpasninger.
Men Bola og Hulsker fortsetter å imponere meg.
Jævlig synd at ikke lompeskuddet til myggen gikk inn. Hadde vært artig å fått han på scoringslisten. Er spent på om Aram får spille i 2 omg. Er greit å få han i form også. Dett må jo være en fin annledning for han å komme inn og putte det fjerde målet etter at hulsker har netta ett til.
Lykke til med 2 omg.
AndersH.
06-05-2009, 20:11
Må ikke Marius også få litt tyn? :)
Neida. Håper vi tar han godt imot!
Heia Start, forresten.
Skeptisk til at Fevang dessverre ikke kunne spille, men 2-0 til pause er jo bra! Nå må vi for faen ikke bli feige! Sett spikeren!! KJAPT!
gmkarlsen
06-05-2009, 20:24
Hulsker ut, er det straffen for å bomme fra to meter :-)
gmkarlsen
06-05-2009, 20:27
Akkurat nå er vi mestscorende i tippeligaen. Men føler allikevel at vi burde satt et par mål til i denne kampen.
gmkarlsen
06-05-2009, 20:32
Under 9000 tilskuere, ikke uventet, men allikevel skuffende.
Lars Olav Karlsen
06-05-2009, 20:33
Under 9000 tilskuere, ikke uventet, men allikevel skuffende.
Det var ikke mye under da.
Store Tå
06-05-2009, 20:33
Hmm. Vi burde hatt fire eller fem nå...
frankieboy
06-05-2009, 20:34
Utrolig med bare 8877 tilskuere...
SKANDALE
Vi har dominert veldig i 2.omg og Bolanos og Myggen har styrt midten fullstendig!
For noen bom.. Khalili, Hulsker og Bolanos burde ha punktert dette for lengst!
Vi maa faa 3-0 naa!!
Åssen kan du bomme på mål på den der!? Håper det ikke blir utslagsgivende at han ikke satte 3-0 skåringen der. Synd...
Store Tå
06-05-2009, 20:48
Yessssssssssss!!!!!!!!!!!
Se det ja! Nå er det over og ut for LSK! 3-0 og ungdommen viser seg fram. BRA at vi overkjører bunnlaget. Ofte er disse lagene skumle fordi man tar litt lett på det og de er despo. Nå viste vi vel at vi også kan slå bunnlag. Synd vi ikke klarte RBK kampen!! GRRR...
gmkarlsen
06-05-2009, 20:55
Det er tredje kampen på rad at vi scorer 3 mål, imponerende. Satser på minst 3 nye mål mot Brann 16. mai.
Store Tå
06-05-2009, 20:58
Topp dette.
Tre seire på rad. Andre kamp på fire dager. De har full kontroll. Gjør det som trengs. Har lyst til å underholde, uten helt å få det til. Ikke så viktig i denne kampen.
Myggen holdt hele kampen. Vi var ikke altfor avhengig av Fevang, selv om vi merket at han var borte. Bolaños god igjen, uten å imponere. Hulsker scoret igjen, og er toppscorer.
Khalili fikk sitt første mål.
Høie holdt nullen.
Og snart er alle skadefrie :icon_lol:
frankieboy
06-05-2009, 21:03
Igjen utrolig solid. En rimelig svak 1.omg fra begge lag, men hvor vi er heldige paa 1-0 men scorer ett flott maal ved Hulsker.
I 2.omg burde vi scoret 3-4 maal, og vi bommer paa de utroligste sjansene, fQr Aram scorer rett fQr slutt.
En deilig seier, og naa har vi scoret desidert flest maal i tippeligaen og spiller flott fotball, og i dag vinner vi uten en av vaare beste spillere (Fevang)
IMPONERENDE!!
(Men hvor er folk? 8877 er en SKANDALE!!)
Veldig viktig å få igang Aaram, vi kommer til å få bruk for han utover! Igjen en meget sterk kamp av Start, det spilles med en ro det er lenge sia jeg har sett! Supersweet med tre nye poeng!!
AndersH.
06-05-2009, 21:07
Dette var veldig godt for sjela. Vi leverer så absolutt varene, og er det klart beste laget kampen gjennom. Vi triller ballen fint, og gjennomfører i det hele tatt en veldig god kamp. Hulsker viser at han oser klasse, og deilig at Bolanos er litt "av" i dag. Da får vi beholde gromgutten :)
Nei, herlig med siger. Lekent det her!
(Traff nesten på det sedvanlige resultattipset. Kun et unna :))
Høie - 6 - Trygg som bare juling. God på strek, med beina og i feltet. Deilig å holde nullen i eiga stove!
Freeman - 6 - Veldig god kamp igjen. Viser nok en gang at han er å regne med. Veldig god med ball, god i lufta og god til å bryte foran.
Goodson - 7 - Klasseforestilling, igjen. Siegt nicht mehr. Leken i 2x45.
Borgersen - 6 - Solid i tospann med Clarence. Veldig flink til å falle av tidsnok, og gjør det dermed vanskelig for motstanderspissa.
Milicevic - 6 - Veldig trygg med ball, nok en gang. Og er fantastisk kjapp. Stålkontroll på høyrevingen sin - nok en gang.
Bruer Hanssen - 6 - Gjør en veldig god kamp, men er særlig bra i førsteomgangen. Fantastisk til å lese spillet, og glitrende pasningsspill (særlig i første).
Mykland - 7 - Veldig god som ballvinner og voldsomt trygg med ball. Vår beste sammen med med Goodson.
Bolanos - 6 - Svak kamp av costarikaneren. Kommer seg heldigvis litt etter hvert, og er nær scoring. Glitrende innleggsfot og imponerende at han alltid kommer til sjanser.
Kleiven - 6 - God med ball og slår mange fine stikkere. God arbeidsinnsats.
Børufsen - 6 - Voldsom løpskraft og hurtighet, og er god offensivt denne kampen. Litt '07 over det - årsbeste!
Hulsker - 6 - Klasseavslutning til 2-0. Viser hvilken fantastisk spiss han er.
Innbytter:
Khalili - 5 - Veldig, veldig svak og bare Peter Werni-mottak. Derimot trekker en voldsom fin avslutning opp.
Fantastisk at vi klarer å spille såpass greit noen få dager etter VIF-kampen.
Fantastisk at Myggen klarer en hel kamp. Jeg er vanvittig imponert. Har han spist kraftfôr?
Fantastisk moro at Aram endelig scorer, dette har han fortjent.
Mye fantastisk i en helt middelmodig kamp.
PS: nesten så man ikke savnet Fevang i dag, og det er forsåvidt betryggende, selv om ikke Kleiven er i samme klasse som Fevang.
AndersH.
06-05-2009, 21:10
Skjer med at man er så glad i å score tre?
Vel, alle gode ting er tre. Men det er litt fantasiløst :)
Konge av laget idag. :D Vi viser at vi ikke bare har vært heldige i år. Idag så spiller vi mye bedre enn bunnlaget LSK men burde ha vunnet 5-0 mtp at vi hadde 2 bom på åpent mål og masse annet.
Selvom vi ikke spiller så veldig bra så skaper vi masse bra til tider og det er meget positivt. Også så man jo på slutten at gutta var slitne, men vi kom fortsatt til gode sjanser her og der.
BB var høie med en del klasseredninger, bolanos for sine mange mange gode innlegg som burde gitt flere mål og goodson for kjempebra arbeid i forsvaret.
Men selvom det er mye positivt så må vi få litt skikk på forsvaret vårt. Er en del rufsete til tider i de siste kampene og markeringer blir ofte glemt på dødballer slik som da de fikk en heading alene forran mål etc.
Men må jo nevne at to av våre viktigste spillere er ute og da er det ihvertfall bra å gruse LSK :)
Kjempegøy at khalili endelig fikk et mål! Utrolig bra prestasjon den der!!
Også utrolig gøy å se at myggen blir bare bedre og bedre for hver kamp som går!
doppelt gemoppelt
06-05-2009, 21:24
Vet ikke noe særlig om kampen.
Morro å se Aram score og eller virker det som om gutta dro dette greit i land.
3 målseier er ikke hverdagskost når man er Startfan.
kanon
Roy_Keane
06-05-2009, 21:28
woho, nå går vi for medalje folkens :D
så i dag at når fevang var ute så tok myggen ansvar og spiller vakker en touch fotball, og er smart og flink, også imponert over at han holdt 90 min, veldig bra. men litt mye kjeftig på medspillere av myggen, det var det flere supportere rundt meg som også reagerte på, kanskje tone ned dominansen litt :)
ellers strålende fornøyd med kampen, årets keepertabbe i tippeligaen er i boks, og det andre målet var bare et vakkert angrep, og godt for kahlili og skåre :) nå får vi bare håpe gutta holder formen ved like til neste hjemmekamp som er ei stund til :)
AndersH.
06-05-2009, 21:34
Deilig at vi vinner med tre. Det høres så mye bedre ut med 3-0 enn to :)
aljahnsen
06-05-2009, 21:42
Dette her var så sabla deilig, vi vinner stort på en litt dårlig dag. At vi klarer dette er sterkt. Utrolig dårlig at ikke flere kommer å ser Start spille om dagen, de spiller bra og håver inn poeng. Myggen og Goodson var store utpå der idag. Så dere som ikke er på Startkamp om dagen, kom dere på kamp :)
Veldig bra stemning på feltet i dag folkens, dette her var rett og slett en fantastisk kveld!
Godt jobbet folkens, nå reiser vi te Bergen for å hente hjem tre poeng te 17 Mai ;)
Bård Larsen
06-05-2009, 22:00
Ydmyke Larsen må bare si at Start er så fantastiske om dagen at mine egen pessimisme på forhånd bare virker patetisk! Og Myggen da! Selv om han ikke er på det samme nivået som i ungdommen så virker gammern på vei til noe stort!
Så deilig!!!!!!
Jeg må nok bite i meg noen ord jeg har ytret om våre "talenter" tidligere i sesongen.
Kleiven og Børufsen virket veldig samspilte idag og det var bare uflaks at det ikke ble mål av det flere ganger.
Morten virket også ivrig etter å vise seg frem idag etter innhoppet og gjorde en helt grei kamp.
Håper dette blir en trend som fortsetter så skal jeg jammen meg trekke tilbake at jeg ønsket dem alle på transferlista for en stund siden også :)
nisse567
06-05-2009, 22:09
Vet ikke om jeg har sett samme kampen som mange andre her, men jeg følte kampen var litt kjedelig. Og Myggen var ikke så god i dag. Så godt som alle pasninger gikk i defensiv retning. Bolaños hadde en helt grei dag på jobben.
Milicevic - 6 - Veldig trygg med ball, nok en gang. Og er fantastisk kjapp. Stålkontroll på høyrevingen sin - nok en gang.
Noe jeg ikke har fått med meg her!? Han har vel ikke "nok en gang" vært kjempebra?! Da har vi nok neppe sett samme kamper. Mulig han var bra mot LSK i dag, men han har ikke vært patent i flere kamper. Håper han kommer seg nå.
AndersH.
06-05-2009, 22:16
Da har vi nok neppe sett samme kamper.
Jeg går ut i fra at vi snakker om Start-spiller Branislav Milicevic?
doppelt gemoppelt
06-05-2009, 22:19
Vet ikke om jeg har sett samme kampen som mange andre her, men jeg følte kampen var litt kjedelig. Og Myggen var ikke så god i dag. Så godt som alle pasninger gikk i defensiv retning. Bolaños hadde en helt grei dag på jobben.
kamp med 3 startmål er aldri kjedelig.
nisse567
06-05-2009, 22:21
kamp med 3 startmål er aldri kjedelig.
Da så vi tydeligvis forskjellige kamper
Ole Gilboe Hermansen
06-05-2009, 22:22
Dette var rett og slett sinnsykt deilig og morro.
Bolanos[/B] - 6 - Svak kamp av costarikaneren. Kommer seg heldigvis litt etter hvert, og er nær scoring. Glitrende innleggsfot og imponerende at han alltid kommer til sjanser.
Å si at man har en svak kamp når man vinner 3-0 og han har 2 målgivende, det er litt på kanten. Kan ikke forvente kryss inn i hver kamp, 2 målgivende er mer enn bra nok for meg.
gmkarlsen
06-05-2009, 22:34
Dette er faktisk største seier til nå i årets tippeliga (sammen med to kamper i 1. runde).
Veldig bra stemning på feltet i dag folkens, dette her var rett og slett en fantastisk kveld!
Var vel som det alltid er, trappa som synger, resten holder kjeft. Blir så sur hver gang jeg ser bortover, og ser alle som verken hopper eller åpner kjeften. Hva gjør dem på feltet vårt? Kvalitet foran kvantitet! Ja til sangplikt.
Espen K G
06-05-2009, 23:16
Er litt enig med nisse567. En kjedelig kamp dersom man ser bort fra målene, spesielt første omgang. Virket som laget hadde litt høye skuldre og ikke slapp seg løs, i tillegg til at savnet av Fevang på midten var veldig synlig.
Bruer Hanssen fikk virkelig vist frem pasningsfoten i dag, og det var morsomt å se på. Er storfornøyd med han for tiden.
Børufsen løp igjen mye og jobbet hardt, men han mangler fremdeles det tekniske. Å gi han karakter 6 er drøyt! Han forsøker å drible altfor ofte sett opp mot hans tekniske ferdigheter, som er nesten totalt fraværende. + for innsats, men ikke verdt en 6'er.
Freeman er god! Både på bakken og i lufta.
Myggen holder 90 minutter. Helt utrolig etter 80 minutter for kun få dager siden.
Bolaños har en "av" dag, men legger likevel to målgivende. Helt utrolig hvor mye han betyr for laget vårt. Måtte vi aldri miste han...i hvert fall ikke på et par år! :)
Virkelig morsomt å ha en kollega som reiste Tønsberg - Kristiansand for å se sine "fugler" bli vingeklippet! :D
Forsvaret synes jeg var best i dag, Goodson var stor, offensivt glimtet vi til tidvis. Goodson BB.
Var vel som det alltid er, trappa som synger, resten holder kjeft. Blir så sur hver gang jeg ser bortover, og ser alle som verken hopper eller åpner kjeften. Hva gjør dem på feltet vårt? Kvalitet foran kvantitet! Ja til sangplikt.
OKEI? Var det start kampen du var på? Hva i alle dager er det du har sett på? sikker på at du ikke stod med bortesuporterene????:icon_mad:
En merkelig fotballkveld med keeper- og dommertabber (Øvrebø) over en lav sko. Kampen åpnet merkelig, men jeg synes vi spiller bra stort sett hele kampen. LSK gav oss ikke mye rom på midtbanen, men dette åpnet seg opp siste halvtimen. Vi får bra uttelling på en middels, kanskje må tapet av Fevang ta noe av skylden for det. Forvaret har stort sett kontroll, og Goodson var BB. Bolanos er jo fantastico igjen! Myggen blir jo bare bedre og bedre. PBH var stor i 1.omg. Børufsen hadde fremgang med fine innlegg Kleiven spiller bra og goalgetter Hulken gjør akkurat nok. Artig med scoring av Khalili, det var jo en skikkelig Tim Cahill-scoring!
Nå GLEDER jeg meg til Brann-Start, det blir første kampen live i år.
Notch Johnson
07-05-2009, 08:23
Fullstendig enig.
Vi vinner på krabbegir med elendig balltempo, og Myggen spiller 90% av pasningene feil vei.
Mye av balltrilling i bakre ledd ble pepet ut i fjor. Nå ble det akseptert av publikum, men det er like kjedelig å se på.
Lillestrøm gjorde det vanskelig med 3 mann i nærheten av Bolanos hele tiden, og Børufsen ble ikke spilt god i bakrommet, så derfor ble det at vi stanget litt for mye i midten mot et kompakt forsvar.
Synes også det ble slått litt for mye langt mot Kippe som er helt tullete.
Vi kan takke den elendige motstanden for at ikke vi ble hardere straffet med slurv på midtbanen enkelte ganger, men jeg følte hele tiden på meg at Start hadde et gir mer å gå på vis det hadde vært behov for det.
Alt i alt, en grei seier, og ikke noe mer.
Ole Gilboe Hermansen
07-05-2009, 09:09
Deilig dag i dag.
Synes det er ufattelig at visse folk her inne er halvveis negative til kampen som ble spilt i går. Før avspark var mange bekymret, men vi vinner 3-0! Myggen var konge, skam på de som sier noe annet!
nisse567
07-05-2009, 09:17
Myggen var konge, skam på de som sier noe annet!
Nostalgi kan gjøre blind, sier de.
Myggen var ikke konge. Myggen var ikke banens beste. Myggen gjorde en helt ok kamp.
Hehe, mulig det, men står nå for det alikevel.. Myggen var og er k0nge!
nisse567
07-05-2009, 09:33
Myggen gir en såpas positiv psykisk effekt, at han trenger ikke å være på topp hele tiden. Og han kan bli moro videre i sesongen.....MEN da kan ballen gjerne gå litt mer fremover, og ikke bare i støtte.
fantastisk !
Skuda æ trygg på vannet - og mannskabe best i landet !
Finsådal
07-05-2009, 10:16
3-0, hææærrrllliiggg:icon_biggrin:
Lars Olav Karlsen
07-05-2009, 11:41
Utrolig deilig med 3 mål (selv om bare 2 av de var våre) og nye 3 poeng.
Men skjønner ikke dette behovet for å skryte laget opp i skyene bare en vinner en kamp. Start spilte helt OK i går, men har veldig mange ting en kan forbedre seg på. Husker daffet rundt som vanlig, og jeg er veldig kritisk til at han alltid bruker enorm tid på å komme seg ut av offside. Hvis vi får en kjapp kontring vil Hulsker alltid være i offside.
Myggen spilte heller ikke bedre en OK, og dette gjelder flere.
MEN, det er jo bare positivt at vi har mere og gå på. Det var kun få dager siden sist kamp og Lillestrøm hadde hatt en hel uke. Det er mange gode grunner til at det ble litt for tett program for Start.
Jeg tror at dette er en flott annledning til å se at ja, vi vant over et meget svakt lag en dag vi ikke hadde en god dag. Gjør vi de rette valgene fremmover vil vi bli enda bedre mot Brann, og det tror jeg nok vi trenger og bli før vi drar til Bergen.
Én kamp? Har da vitterlig vunnet mer en én kamp??
Ærlig talt LOK, vi har fått en start de færreste av oss trodde til å begynne med, om du mener vi ikke vi skal få glede oss over dette synes jeg du er helt håpløs!
LOK: Vi har en heller dårlig dag, men vinner likevel 3-0. Hvordan du klarer å ikke glede deg over det er utrolig.
Lars Olav Karlsen
07-05-2009, 12:00
Dere er jo utrolig festelige og akk så blinde.
Hvor sier jeg at jeg ikke gleder meg? Jeg har en meget god dag i dag pga gårsdagen.
Forskjellen er bare at jeg selv gleden klarer og se litt objektivt på kampen.
Det er faktsik mulig og vinne selv om man ikke spiller på sitt beste, samtidig som det er mulig og tape en kamp selv om en er klart best.
[QUOTE=Lars Olav Karlsen;198576]
"Men skjønner ikke dette behovet for å skryte laget opp i skyene bare en vinner en kamp." QUOTE]
bollaP og Nygaard: Hva er det dere har røyka? Innrøm nå bare at dere dreit dere ut! Det LOK skrev var helt riktig, og dere legger også ord i hans munn - ord han aldri har ytret.
Dreit oss ut?
Jeg mener bare det at når vi klarer å vinne 3-0, og skape masse sjanser, selv om vi har en heller dårlig dag, må det være bra.
Lars Olav Karlsen
07-05-2009, 13:53
Dreit oss ut?
Jeg mener bare det at når vi klarer å vinne 3-0, og skape masse sjanser, selv om vi har en heller dårlig dag, må det være bra.
Jo, men det er jo akkurat det jeg sier, vi hadde en dårlig dag og det er jo fakta.
Men vær så snill og les innleggene mine en gang til så ser du at jeg faktisk er strålende fornøyd med og vinne kampen og det føles ekstra godt nettopp fordi vi hadde en dårlig dag ;)
AndersH.
07-05-2009, 14:09
Å si at man har en svak kamp når man vinner 3-0 og han har 2 målgivende, det er litt på kanten.
Nei, det er overhodet ikke "litt på kanten". Jeg er selvsagt ikke dum, men dette var svakt til Bolanos å være. Men han er jo likevel klasse; det er det ingen tvil om.
geir:
Sitat LOK: "..skjønner ikke dette behovet for å skryte laget opp i skyene bare en vinner en kamp"(sitat slutt).
Kan ikke helt se at vi bare har vunnet én kamp.. Må da vel være lov å skryte av laget når vi har vunnet flere kamper på rad, sist uten én av våre beste spillere. Men fint at du tar kampen for LOK. De fleste ville hyllet laget etter en 3-0 seier, vi var jo strengt tatt dømt nord og ned. Tror vel strengt tatt han gledet seg over seieren, men når skal man da nyte karamellen og gi ros om man ikke gjør det etter 3-0 seier og 3. plass på tabellen? Gi beskjed når du føler vi kan skryte av laget vårt da geir!
AndersH.
07-05-2009, 14:20
Vi vinner på krabbegir med elendig balltempo, og Myggen spiller 90% av pasningene feil vei.
Mye av balltrilling i bakre ledd ble pepet ut i fjor. Nå ble det akseptert av publikum
Jeg synes det er utrolig deilig å se at gutta tør å holde på ballen. Akkurat det er Start voldsomt gode til i år, og dette er definitivt veien å gå. Vi har i grunn bare ballspillere på midten (med unntak av Espen). Mykland, Bruer, Fevang, Kleiven, Bolanos og Owello er alle fantastiske med ball.
Og når man spiller ball vil det etter hvert åpne seg opp, og da vil vi få rom å stikke i. Feks. hadde vi et mønsterangrep der Børufsen blir gjennomspilt i førsteomgangen på sin venstresiden. Kleiven fikk etter hvert slått igjennom en nydelig stikker, og Espen gjør alt rett. Innlegget er fint, og Hulsker er nestennestennesten på ballen.
Det er slik vi må spille! Ha ballen i laget, og så ta mulighetene som dukker opp.
Og eventuelt pumpe langt på slutten mot Matta jr., Goodson, Årst, Fevang og Hulken (slik som vi nesten lyktes med mot Lyn).
Lars Olav Karlsen
07-05-2009, 14:49
Gi beskjed når du føler vi kan skryte av laget vårt da geir!
Jeg synes det er på sin plass og skryte av gutta uansett hvis de gjør noe bra, og selvfølgelig når de vinner kamper.
MEN jeg synes også at det kan være litt smart og ta inn over seg ting som ikke er så bra og ikke løpe rundt og kritisere alle som påpeker svakheter ved spillet. Hvis en ikke påpeker svakheter vil en heller ikke bli bedre.
Til og med Tørum sa i går at det var veldig bra og vinne på en OK dag. Han går jo her ganske langt i å si at de ikke spilte strålende slik de har gjort i et par kamper tidligere.
.... og jeg sier aldri at vi kun har vunnet en kamp, men at folk skryter laget opp i skyene bare fordi kampen ble vunnet.
.... og jeg sier aldri at vi kun har vunnet en kamp, men at folk skryter laget opp i skyene bare fordi kampen ble vunnet.
Det har ikke streifet deg at seirene mot Viking, Tromsø og Enga også ligger bak dette? Pluss gode kamper mot RBK og Lyn, som vi burde vunnet. Alt som skrives her er ikke med bakgrunn i kun den siste kampen, som du antyder.
Lars Olav Karlsen
07-05-2009, 15:01
Det har ikke streifet deg at seirene mot Viking, Tromsø og Enga også ligger bak dette? Pluss gode kamper mot RBK og Lyn, som vi burde vunnet. Alt som skrives her er ikke med bakgrunn i kun den siste kampen, som du antyder.
Jo, men betyr alle disse seierne at vi nå ikke kan komme med kritiske kommentarer til kampene vi vinner?
Stig Hornnes
07-05-2009, 15:16
Start imponerer med å vinne på en middels dag og med et favorittstempel mange var usikkre på om de skulle takle. Poengfangsten har til nå vært over all forventning, og endelig leveres det tidvis angrepsspill av høy klasse! Gårsdagens kamp var vel likevel ikke spesielt severdig for den nøytrale tilskuer; den var tidvis preget av lav intensitet og mye upresist spill. Start har spilt bedre enn dette tidligere i år for å si det slik. Men etter mange kamper over kort tid må man forvente at intensiteten faller litt. Samtidig var LSK så tafatte som jeg aldri har sett før, dermed tror jeg nok at intensiteten for Start sin del faller litt av den grunn også.
Ok LOK, ingen kjepphest for meg dette her.. Klart du kan være kritisk! Men la oss heller bygge på det positive mener nå jeg. Og angående toppscoreren i eliteserien (Hulsker), så har han en spillestil som gjør at han tilsynelatende ser litt lat ut.. Det gir jeg beng i så lenge han bøtter inn mål!
frankieboy
07-05-2009, 15:22
Jo, men betyr alle disse seierne at vi nå ikke kan komme med kritiske kommentarer til kampene vi vinner?
Jeg synes heller ikke dette er dagen og stedet aa bruke tid paa kritikk og negativitet. Helt siden vi banket Enga (som slo seriertoer Molde 3-0 i gaar) paa Ullevaal, har det bare blitt fokusert paa negative ting. Naa banker vi en av medaljefavorittene 3-0, og da mener jeg fokuset skal vaere det positive. Uansett om vi hadde vunnet 10-0 saa hadde det helt sikkert vaert ting aa sette fingeren paa og som kunne vaert bedre. LSK var skaderammet, og manglet mange spillere, men de har allikevel mange gode spillere som "gir jernet" for aa vise at de er gode nok. Start spiller en middels 1.omg, men 2.omg var veldig bra. Vi burde vunnet 6-0 (evt 6-1 pga sjansen til Myklebust) og det er nok av positive ting aa trekke fram etter kampen. Myggen var straalende i 2.omg og gjorde langt mer enn mange her sier (slaa pasninger bakover). Han vant stadig ballen, og spilte gjennombruddspasninger og viste ro og overblikk som var glimrende. Mannen spiller sin andre hele (omtrent) kamp paa 4 dager og imponerer meg kraftig!!
Til slutt: Vi har 4 seire til naa. Borte mot VIF og Viking og Hjemme mot TIL og LSK. Dette er alle lag som ble antatt aa vaere med i medaljekampen. Det er voldsomt imponerende, og la oss naa bruke energien paa aa vaere litt optimistiske og positive. Vi kommer helt garantert til aa faa sjansen til aa kritisere det ene og det andre senere i sesongen, for vi kommer til aa tape flere kamper. Men naa, etter 3 flotte seire paa rad og med Tippeligaens mestscorende lag, saa kan vi fokuserer paa det positive. Det fortjener gutta.
For de fleste her inne og resten av fotball- Norge hadde paa forhaand trodd at vi skulle vaert der LSK er naa, mens LSK skulle vaert der vi er naa. Dette har vaert en fantastisk sesongaapning og som supportere av dette laget, burde vi vaere utrolig hoyt oppe naa. Det er jeg, selv om Lars Olav og andre prover aa faa meg ned paa bakken...
. Husker daffet rundt som vanlig, og jeg er veldig kritisk til at han alltid bruker enorm tid på å komme seg ut av offside. Hvis vi får en kjapp kontring vil Hulsker alltid være i offside.
Akkurat som da han puttet borte mot viking. Huff nei Lars Olav enig med deg, ut med Hulsker.
AndersH.
07-05-2009, 16:41
Man er dum om man klager på Bernt.
Det han har gjort i år er klasse, og lekent.
Slutt å tull.
Lars Olav Karlsen
07-05-2009, 16:46
Akkurat som da han puttet borte mot viking. Huff nei Lars Olav enig med deg, ut med Hulsker.
Kan du referere til hvor jeg har sagt at jeg vil ha ut Hulsker?
Slutt og putt ord i munnen på meg
Jeg synes heller ikke dette er dagen og stedet aa bruke tid paa kritikk og negativitet.
Jeg er helt enig i det, og jeg prøver på ingen tidspunkt sagt noe annet. Men det må da være lov og skrive at det er utrolig positivt at vi vinner kamper som den mot Lillestrøm når en ikke spiller bedre en OK+
Det er faktisk ikke kritikk, det er en veldig positiv oppservasjon.
Det er bare beng222 og et par andre her som liker og putte ord og tanker i hodene på andre som får meg til å reagere.
Det er veldig positivt og veldig viktig at vi vinner de "lette" kampene. Det skiller tradisjonelt topplagene fra bunnlagene. Må bare si én gang til hvor imponert jeg er over Tørum og måten han styrer laget på. Gleder og gruer meg til brann-kamp, det hadde vært så utroolig deilig med tre nye poeng, men føler på meg at brann har noe på gang, men vi får se..
Lars Olav Karlsen
07-05-2009, 18:21
Det er veldig positivt og veldig viktig at vi vinner de "lette" kampene. Det skiller tradisjonelt topplagene fra bunnlagene. Må bare si én gang til hvor imponert jeg er over Tørum og måten han styrer laget på. Gleder og gruer meg til brann-kamp, det hadde vært så utroolig deilig med tre nye poeng, men føler på meg at brann har noe på gang, men vi får se..
Ja, jeg har hatt troa på flere av trenerene vi har hatt de siste årene, men aldri har jeg vært så imponert over noen som Tørum. Han virker akkurat hard nok til å banke fornuft inn i spillerne og han er genial utad til publikum.
At Rosenborg sparket han må vel karakteriseres som en av klubbens største feil de senere årene.
fishkillen
07-05-2009, 20:48
geir:
Sitat LOK: "..skjønner ikke dette behovet for å skryte laget opp i skyene bare en vinner en kamp"(sitat slutt).
Kan ikke helt se at vi bare har vunnet én kamp.. Må da vel være lov å skryte av laget når vi har vunnet flere kamper på rad, sist uten én av våre beste spillere. Men fint at du tar kampen for LOK. De fleste ville hyllet laget etter en 3-0 seier, vi var jo strengt tatt dømt nord og ned. Tror vel strengt tatt han gledet seg over seieren, men når skal man da nyte karamellen og gi ros om man ikke gjør det etter 3-0 seier og 3. plass på tabellen? Gi beskjed når du føler vi kan skryte av laget vårt da geir!
Jeg tipper den skal være slik: "..skjønner ikke dette behovet for å skryte laget opp i skyene bare fordi man vinner en kamp".
Men er fortsatt uenig med LOK. Man skal fryde seg over hver seier.
gmkarlsen
07-05-2009, 20:57
Jeg tipper den skal være slik: "..skjønner ikke dette behovet for å skryte laget opp i skyene bare fordi man vinner en kamp".
Men er fortsatt uenig med LOK. Man skal fryde seg over hver seier.
Det var da veldig til pirk.
Jeg tror de fleste er inne evner å fryde seg over enhver seier (også Lars Olav), men allikevel er det greit å kunne se kritisk på sitt eget spill selv om en vinner.
I fjor hadde vi 18 poeng etter 8 kamper, og vi hadde ikke tapt. Stemningen da var langt mer negativ, og det var mange kritiske røster etter flere av kampene vi vant. Men jeg håper da allikevel at vi frydet oss over hver seier?
fishkillen
07-05-2009, 22:14
Det var da veldig til pirk.
Jeg tror de fleste er inne evner å fryde seg over enhver seier (også Lars Olav), men allikevel er det greit å kunne se kritisk på sitt eget spill selv om en vinner.
I fjor hadde vi 18 poeng etter 8 kamper, og vi hadde ikke tapt. Stemningen da var langt mer negativ, og det var mange kritiske røster etter flere av kampene vi vant. Men jeg håper da allikevel at vi frydet oss over hver seier?
Poenget var bare å få frem budskapet til LOK her. Tror det var noen som ikke skjønte hva han mente.
Er lov å være kritisk, men jeg syns det blir feil å være kritisk når vi vet at laget har prestert over våre forventninger. Vært positiv frem til sommeren...Så får vi heller vurdere om vi skal heve forventningene våre.
gmkarlsen
07-05-2009, 22:25
Poenget var bare å få frem budskapet til LOK her. Tror det var noen som ikke skjønte hva han mente.
Er lov å være kritisk, men jeg syns det blir feil å være kritisk når vi vet at laget har prestert over våre forventninger. Vært positiv frem til sommeren...Så får vi heller vurdere om vi skal heve forventningene våre.
Det må da være mulig å kombinere innfridde forventninger (og vel så det) med litt kritikk.
Nå mener jeg at Start ikke var så dårlige (som noen vil ha det til) mot Lillestrøm, men om Start hadde spilt dårlig og vunnet 3-0, så vil jo nettopp kritikk kunne underbygge det positive der å vinne på dårlige dager. Da får vi med oss tre viktige elementer fra kampen:
1. 3 poeng og god målforskjell.
2. Selvtilliten, positiv stemning i laget, og tanken om at vi vinner selv på dårlige dager
3. De punktene hvor vi kan forbedre oss.
DelPiero
07-05-2009, 22:33
Vi er ikke best i verden, heller ikke i Norge, men det er ikke lenge siden vi ikke engang var best på Sørlandet..
Gleder meg stort over resultatene og spillet. Selvsagt er det mange ting vi kan forbedre, men vi spiller bra. Mye bedre en ekspertene hadde tippet, og bedre enn jeg håpet, men litt dårligere enn drømmene, ihvertfall mine.
Til og med Ivar Hoff skryter..
La oss nå gledes over resultatene, opp av sofaen, logg av menighedens nett under kamp og dra på den virkelige arenaen. For desverre varer nok ikke denne perioden evig. Men heldigvis har vi en trener som virker fornuftig, holder spillerne på tå hev og har respekt og god innflytelse på spillergruppa. Laget virker å utvikle de fleste aspekter som avgjør fotballkamper, og ser man på lagets utvikling under Tørum er det nærmest utrolig. Kan faktisk ikke se en ting vi ikke er blitt bedre på. Og jeg vurderer laget ut fra spiller materialet i egen klubb, tidligere prestasjoner og motstander. Ikke hva andre klubber i inn og utland har.
Så til dere som sier at prestasjonene var under middels så er nok de fleste enige i det. Men drit i det akkurat nå. Vi har blitt latterliggjort i nesten 3 år nå. Nyt øyeblikket, brøl høyt av glede og syng med på feltet. Og støtt om både klubb og gutta, for om ikke dette er anledningen, så kan det bli lenge til neste gang. Og da kan dere være etterpåkloke, bitre og håne oss som lot oss rive med. Men det gir e f..n i. For gleden vi har nå kan ingen ta fra oss.
fishkillen
07-05-2009, 22:34
Det må da være mulig å kombinere innfridde forventninger (og vel så det) med litt kritikk.
Nå mener jeg at Start ikke var så dårlige (som noen vil ha det til) mot Lillestrøm, men om Start hadde spilt dårlig og vunnet 3-0, så vil jo nettopp kritikk kunne underbygge det positive der å vinne på dårlige dager. Da får vi med oss tre viktige elementer fra kampen:
1. 3 poeng og god målforskjell.
2. Selvtilliten, positiv stemning i laget, og tanken om at vi vinner selv på dårlige dager
3. De punktene hvor vi kan forbedre oss.
Selvfølgelig. Jeg syns selv at Start gjorde en god figur mot lsk. Er kjempefornøyd med både kampen og resultatet. Lsk er tross alt et bra lag.
Er sikkert mange ting å pirke på etter kampen mot lsk, men jeg gidder rett og slett ikke tenke på de fordi vi vant og jeg veit at Tørum mest sansynlig såg flere feil enn det jeg gjorde:) Forsvaret var supert, midtbanen var flere hakk bedre enn lsk sin.
Hulsker kunne ha scoret 1 mål til. Bolaños burde scoret to og Aram var rævva før han scoret målet. Men jeg tenker ikke på det.
Men så er jo spørsmålet om laget har så mye større forbedringspotensiale da. Litt større har de nok, men jeg mener laget har prestert close up to top av det vi kan forvente.
fishkillen
07-05-2009, 22:36
Vi er ikke best i verden, heller ikke i Norge, men det er ikke lenge siden vi ikke engang var best på Sørlandet..
Gleder meg stort over resultatene og spillet. Selvsagt er det mange ting vi kan forbedre, men vi spiller bra. Mye bedre en ekspertene hadde tippet, og bedre enn jeg håpet, men litt dårligere enn drømmene, ihvertfall mine.
La oss nå gledes over resultatene, opp av sofaen, logg av menighedens nett under kamp og dra på den virkelige arenaen. For desverre varer nok ikke denne perioden evig. Men heldigvis har vi en trener som virker fornuftig, holder spillerne på tå hev og har respekt og god innflytelse på spillergruppa. Laget virker å utvikle de fleste aspekter som avgjør fotballkamper, og ser man på lagets utvikling under Tørum er det nærmest utrolig. Kan faktisk ikke se en ting vi ikke er blitt bedre på. Og jeg vurderer laget ut fra spiller materialet i egen klubb, tidligere prestasjoner og motstander. Ikke hva andre klubber i inn og utland har.
Så til dere som sier at prestasjonene var under middels så er nok de fleste enige i det. Men drit i det akkurat nå. Vi har blitt latterliggjort i nesten 3 år nå. Nyt øyeblikket, brøl høyt av glede og syng med på feltet. Og støtt om både klubb og gutta, for om ikke dette er anledningen, så kan det bli lenge til neste gang. Og da kan dere være etterpåkloke, bitre og håne oss som lot oss rive med. Men det gir e f..n i. For gleden vi har nå kan ingen ta fra oss.
TAKK!!Godt det er noen som er enig.
Tidenes innlegg!! kunne ikke vært mer enig!
Nå støtter vi gutta så godt vi kan alle sammen!
LEVER FOR START <3
Lars Olav Karlsen
08-05-2009, 01:29
Så hyggelig at det var det som var meningen, men jeg tror du skal slutte og kommentere mine innlegg før du faktisk skjønner dem selv.
Du skriver at du er uenig med meg fordi man skal glede seg over hver seier, og jeg har da aldri sagt at jeg ikke gleder meg over hver eneste seier. Slik du skriver det fremstiller du meg helt anderledes en hva jeg har ytret selv.
... hvis du har litt integritet dokumenterer du hvor jeg har sagt at jeg ikke gleder meg over hver eneste seier, eller i dette tillfellet ikke gleder meg over den siste seieren eller så forventer jeg en unskyldning.
For å minne deg på hva jeg startet innlegget du først kritiserte så siterer jeg gjerne:
... ut fra dette får du altså den ideen om at du må informere andre brukere om at jeg ikke gleder meg over hver seier?
Meget enig med deg her LOK. Det er irriterende når folk forvrenger og forvrir det man sier..
fishkillen
08-05-2009, 18:11
Men skjønner ikke dette behovet for å skryte laget opp i skyene bare en vinner en kamp. Start spilte helt OK i går, men har veldig mange ting en kan forbedre seg på. Husker daffet rundt som vanlig, og jeg er veldig kritisk til at han alltid bruker enorm tid på å komme seg ut av offside. Hvis vi får en kjapp kontring vil Hulsker alltid være i offside.
.
Jeg skjønner meget godt hvor du vil med dette innlegget LOK. Det du sier"men skjønner ikke dette behovet for å skryte laget opp i skyene bare en vinner en kamp"
Hvorfor skal ikke gutta få skryt når vi har kontroll på kampen i 90 min. MYggen spiller til tider herlig fotball. Hulsker scorer, Forsvaret er tett som bare faen...Hva mer skal vi forlange, LOK?
Syns det er patetisk at deg å skrive det du skrive. Start vinner fortjent, gutta gjør en kjempe jobb og vi holder nullen...De fortjener all hyllest og skryt de kan få.
Blir irritert når folk kommer med kritiske synspunkt når vi vinner 3-0 og styrer kampen til de grader. Tenk litt igjennom det
fishkillen
08-05-2009, 18:13
Kan du referere til hvor jeg har sagt at jeg vil ha ut Hulsker?
Slutt og putt ord i munnen på meg
Jeg er helt enig i det, og jeg prøver på ingen tidspunkt sagt noe annet. Men det må da være lov og skrive at det er utrolig positivt at vi vinner kamper som den mot Lillestrøm når en ikke spiller bedre en OK+
Det er faktisk ikke kritikk, det er en veldig positiv oppservasjon.
Det er bare beng222 og et par andre her som liker og putte ord og tanker i hodene på andre som får meg til å reagere.
Ironi LOK, ironi
Lars Olav Karlsen
08-05-2009, 18:16
Du kan ikke bare ta deler av innlegget mitt og ignorere andre.
Jeg skryter gjerne av innsatsen til laget jeg, kommentaren min kom som et resultat av flere her inne begynte og kritisere de som skrev at de var glede for at Start vant en kamp vi ikke spilte så bra som det vi vet at vi kan.
Jeg vet at det for enkelte av debatantene her inne er en hobby og være uenige i meg i alt jeg skriver og at enkelte derfor lett lar seg lurte til å drite i de første settningene og late som om de aldri har blitt skrevet og så tar en på seg et hellig kall som går ut på å opplyse for alle andre her på forumet hvilken skjult mening jeg har bak det jeg skriver. Det provoserer ekstremt, men samtidig så gjør det meg skuffet fordi det viser totalt feil fokus hos enkelte supportere.
Ironi LOK, ironi
Ok, så du tror at du kan tillegge meg meninger jeg ikke har i det ene øyeblikket for å vende folk mot meg, og så like etterpå flire av meg fordi du kaller det ironi? Ja, da får du jammen sette deg tilbake på skolebenken og ta en lynkurs i hva ironi faktisk er.
nisse567
08-05-2009, 18:21
Blir irritert når folk kommer med kritiske synspunkt når vi vinner 3-0 og styrer kampen til de grader. Tenk litt igjennom det
Det skal altså ikke være lov å poengtere ting som vi bør bli bedre på kun fordi vi vant kampen?
Det skal altså ikke være lov å mene at kampen var kjedelig siden vi vant 3-0?
Beklager hvis jeg(evt. VI) irriterer deg, men da har du jaggu kort lunte. Jeg klarer bare ikke helt å slenge på meg skylapper og sette terningkast 10 bare vi fikk 3 poeng.
Tenk litt igjennom det
fishkillen
08-05-2009, 18:28
for all del. Men hvorfor skal vi ikke skryte av laget? Er det LOk skriver inndirekte.
Er du med på den? Ser du at det er det han skriver inndirekte?
Start spilte jo en god kamp.
nisse567
08-05-2009, 18:37
Start vant en relativt kjedelig kamp, der alle gjorde en ok jobb. Følte ikke at noen stakk seg spesielt ut.
fishkillen
08-05-2009, 18:40
Start vant en relativt kjedelig kamp, der alle gjorde en ok jobb. Følte ikke at noen stakk seg spesielt ut.
Det kan jeg være enig i, men jeg syns det var en artig kamp bla. fordi myggen viste glimt av hva som bor i han.
Lars Olav Karlsen
08-05-2009, 19:10
for all del. Men hvorfor skal vi ikke skryte av laget? Er det LOk skriver inndirekte.
Nå spiller du bare dum, for så dum er du virkelig ikke.
Det er da ingen motstykke mellom og skryte av det som skryt fortjener og si ifra at andre ting ikke var så bra. Jeg har ikke i et eneste innlegg i debatten rundt denne kampen sagt at laget ikke fortjener skryt. Det at de vinner en kamp på en dag der en kan sette fingeren på flere momenter som burde vært bedre er jo skryt i seg selv.
Men la oss huske at laget vi møtte var mer eller mindre et LSK2 lag med 6 spillere fra Start med mindre en 8 A lags kamper for LSK. Hadde vi spilt som vi har gjort i et par kamper før hadde vi vunnet med mange flere mål. Men det har jo ingenting og si, vi fikk 3 poeng og vant kampen solid. Det viktigste er at det taes tak i det som var et problem denne gangen slik at vi ikke gjør det samme mot sterkere lag.
nisse567
08-05-2009, 20:48
Det viktigste er at det taes tak i det som var et problem denne gangen slik at vi ikke gjør det samme mot sterkere lag.
My point exactly
vBulletin v3.8.4, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.