Se full versjon : Dubliner og klientellet
nisse567
07-05-2009, 08:26
Merket meg i går at det var innslag av Kanarifugler på "rommet vårt".
Hva er dette?
Hørte rykter om dette. Sjøl var jeg på Sør, men lover at vi vil ta det opp med Dubliner.
Lars Olav Karlsen
07-05-2009, 11:34
Ja, hørte også snakk om dette og vi skal ta dette opp med Dubliner.
Dubliner er ikke så vant med og være fotballpub så vi trenger og fortelle dem at dette kan bli litt dårlig stemning ut av slikt.
Det har vært et par andre tillfeller av dette også tidligere, men da ikke så merkbart som denne gangen.
nisse567
07-05-2009, 11:36
Jeg merket meg ikke noe problem med dem, noe som kanskje kommer av prestasjonen til LSK...
Men det er ikke alltid man kan være såpass heldige med "gjester"
Lars Olav Karlsen
07-05-2009, 11:47
Vi har alltid vært heldige med gjestene, men har selv opplevd at enkelte har sittet i et hjørne og høylytt gledet seg over at Start fått mål imot seg. Det skaper bare dårlig stemning, og kan på ingen måte være positivt for Dubliner.
Var på Dubliners for første gang før VIF- Start på søndag. Tror sjelden jeg har vært borti noen som jobber bak baren med mer arrogant og nebbete innstilling. Tenker da på hun dama, hadde vel rødt hår så vidt jeg kan huske. Var ikke snakk om å gi servering før hun var ferdig med å snakke med de britene i baren som hun flørtet så fælt med. Da jeg kjørte opp en finger for å signalisere hva jeg skulle ha ble jeg møtt med regelrett kjeft, pg noe uforståelig på engelsk. Møkkakjerring
nisse567
07-05-2009, 14:34
Oj. Den var ikke heldig. Jeg kjenner absolutt ikke igjen den mottagelsen, men ikke bra hvis du opplevde slik.
Lars Olav Karlsen
07-05-2009, 14:42
Det var overraskende og høre for jeg har som sagt aldri opplevd annet en god service der. Men veldig bra at du sier ifra for da kan vi legge merke til om det er et noe som skjer oftere.
Var på Dubliners for første gang før VIF- Start på søndag. Tror sjelden jeg har vært borti noen som jobber bak baren med mer arrogant og nebbete innstilling. Tenker da på hun dama, hadde vel rødt hår så vidt jeg kan huske. Var ikke snakk om å gi servering før hun var ferdig med å snakke med de britene i baren som hun flørtet så fælt med. Da jeg kjørte opp en finger for å signalisere hva jeg skulle ha ble jeg møtt med regelrett kjeft, pg noe uforståelig på engelsk. Møkkakjerring
Jeg vet hvem du mener og er helt enig med deg. Hun er alltid sur, men ikke sikkert alle føler det sånn.
Uansett vil vi ta det opp med Dubliner.
De har kommet med klager til oss, og hvis vi får signaler som dette tar vi det selvsagt opp.
doppelt gemoppelt
10-05-2009, 22:26
En t-banetur på 15 minutter og du hadde fått kampen live:icon_eek: men ikke øl selvfølgelig. hehe
Savner dubliner, men nå bor æ på landet... i skjul ;)
nisse567
10-05-2009, 22:57
En t-banetur på 15 minutter og du hadde fått kampen live
Jeg vet at Oslo T-baner kan være temmelig forsinket, men 15 minutt fra Stortinget og til Ullevaal? Da har noen sølt zalo på skinnene opp mot Majorstua...
doppelt gemoppelt
10-05-2009, 23:11
Jeg vet at Oslo T-baner kan være temmelig forsinket, men 15 minutt fra Stortinget og til Ullevaal? Da har noen sølt zalo på skinnene opp mot Majorstua...
Primært med linje 3 så tar det 10 minutter til ullevål. Så har du 5 minutter til gode, kan jo brådrikke en øl på dollys fks;)
Lars Olav Karlsen
10-05-2009, 23:39
15 minutter er nok litt i overkant ja, det tar bare 10 min
Fasitsetteren
11-05-2009, 03:55
En t-banetur på 15 minutter og du hadde fått kampen live:icon_eek: men ikke øl selvfølgelig. hehe
Ja Spruce dro fra Kristiansand til Oslo for å se kampen på Dubliners...
Som tidligere nevnt så var det Fugler tilstedet på dubliner, dette er ikke noe jeg personlig synes er noe som er greit. Det skal holdes styremøte idag, hvor vi vil ta et offiselt standpunkt til hendelsen. Hva betjeningen angår, har jeg aldri opplevd liggnenen behandling på dubliner, jeg har hatt mine timer der for å si det slik :P. Uansett er dette ikke bra oppførsel av betjeningen, men husk også at "First Come, First Serve" litt tolmodighet og stort smil fører deg lange veier.
I Tillegg vil jeg unskylde det faktum at vi (Menigheden Øst Styret) ikke klarte og skaffe noen start strofer på anlegget, ifm. vålerengkampen. Dette er uakseptabelt og vi vil sørge for at noe musikk er og høre neste gang dere kommer.
Heia Start!
Lars Olav Karlsen
11-05-2009, 10:40
Ja Spruce dro fra Kristiansand til Oslo for å se kampen på Dubliners...
Han sa vel aldri at han ikke var på kampen? Jeg så bare at det stod "før" VIF kampen i innlegget hans ;)
Spruce var selvsagt på kampen
Fasitsetteren
15-05-2009, 20:16
Regner med Brann - Start vises på Dubliners i morgen?
Roy Oliver Jahnsen
15-05-2009, 20:38
Hei
Jo den vises der sending begynner 15.45 tror jeg..... , bare å stille opp
i god tid før det for å få opp stemninga......
The Dubliner har visst ansatt en ny kar. (Klikk her) (http://www.youtube.com/watch?v=MidzgU2DrGY&feature=related)
nisse567
08-07-2009, 08:04
Han er jo kjent for et forrykende våpenarsenal. We're saved
Noen som vet om Start-SIF vises på Dubliner?
Rolling stones
12-03-2010, 23:48
Noen som vet om Start-SIF vises på Dubliner?
Naturligvis vises den på dubliner..
Alle kamper hvor Start spiller vises på Dubliner såfremt det er TV eller web overføring:-)
Jeg synes ikke lokalene er helt optimale. Det er knall at vi har et eget rom der, men det burde gå an å gjøre noe med biljardbordet, og få inn mange flere stoler. Det er altfor få sitteplasser med god sikt til skjerm der. Og så savner jeg CB der.
Men jeg stiller på søndag. Heia heia!
Roy Oliver Jahnsen
15-03-2010, 09:27
Det var morro at så mange hadde tatt turen til Dubliner i går. La oss håpe på like mange mor Rbk på mandag 22.
Det er vel ikke så mye å gjøre med Biljardbordet å få det fjernet. Selvsagt hadde det da blitt bedre plass , men et sted må de vel ha det bordet.
Vi kan jo pent spørre Dubliner om de kan finne et annet sted for det så er det gjort !!!
Men uansett er alle hjeretlig velkomne til å se Start på Dubliner og 18 april
er det buss tur til Drammen og kom da gjerne innom Dubliner før bussen drar til Drammen. Det kommer påmelding i god tid før denne turen og da er det bare å melde seg på med seg selv , kone barn , sviger far / mor , far/ mor , bestefar / mor , venner og ikke venner u name it !!!!!
Vi heier på Start i Tykt og tynt !!
aljahnsen
11-04-2010, 21:00
Start spiller fantastisk og det er stinn brakke på Dubliner om dagen. Gleder meg ekstremt å høre :)
Hører at det har vært opp mot 100 og flere Startsupportere på Dubliner de første kampene til nå. Meget bra folkens, herlig å se godt engasjement fra Menigheden Øst. Håper dere stiller mannsterke opp i Drammen. Dere sender ut gode signaler og er aktive også om dagen. Viktig å ta vare på og utvikle det tilbudet MØ står for, for Startsupportere på østlandet. Dette lover bra :)
Fint om dere får ut endel bilder etc. også fra Dubliner og borteturene dere kjører. :D
Start4ever
30-07-2010, 19:45
Noen som kan si hvilket tog nummer jeg skal ta for å komme til Ullevaal? Skal folk på dubliner før kamp selv om det er mandag?
Noen som vet om Dubliner har tenkt å sende kampen mot HAlmstad spm vises på sumo på fredag kl 21? Ypperlig tidspunkt for øl og fotball.
Espen Andre Svendsen
21-01-2011, 16:30
Den kampen blir dessverre ikke vist på Dubliner. Når det gjelder treningskamper så er det generelt vanskelig å få folk til å komme ned på pub'en, så det er mer arbeid for oss og Dubliner enn det er verdt.
Kommer årets styre til å ordne noen Startfanfarer før og etter kamp denne sesongen? Gullkassetten gir jo knalll stemning!
Det ligger jo lenker til både den og annen musikk her på forumet:
http://forum.menigheden.no/showthread.php?t=5912[/QUOTE]
Vi har planer om å få i gang litt stemningsmusikk før kamp, i pausen og etter kamp ja.
vBulletin v3.8.4, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.