PDA

Se full versjon : Start - Bodø/Glimt [KAMPTRÅD]

eksil
07-05-2009, 13:56
Hvor: Sør Arena
Tid og sted: Søndag 24. mai kl. 18:00

frankieboy
19-05-2009, 05:44
Ja, kun 3 dager etter kampen mot Odd Grenland spiller vi ny viktig hjemmekamp - mot Bodø/Glimt.
Et Glimt-lag som i fjor ble tippet sist av mange eksperter, men som gjorde tipsene til skamme med en utrolig sterk 3.plass.

Har dog slitt denne sesongen og ligger akkurat nå på 14.plass med 8 poeng - halvparten av det Start har sikret seg til nå.

I kjent stil har jeg kikket litt på hvordan det ligger ann med gule kort, slik at vi kan følge med på hvem som må passe seg i kampen på torsdag.

Hos Bodø/Glimt er det kun Stian Theting som lever farlig og må unngå kort hvis han skal få lov til å spille på fantastiske Sør Arena.

Start spiller torsdag hjemme mot Odd, og har de samme 3 spillerne i faresonen: Myggen, Hunter Freeman og Christian Bolanos. Alle 3 er viktige spillere for Start og det er viktig at disse unngår kort.

Når det gjelder sesongen til nå (9 kamper) så har Start 4-4-1, hvorav 2-1-1 på hjemmebane. Vi har dog vunnet våre siste 2 hjemmekamper mot TIL og LSK.
Hjemme har Bodø/Glimt 2 seire (Stabaek og SIF), 1 uavgjort (FFK) og 2 tap (Brann og Lyn). Borte har de ennå ikke vunnet, og står med 2 uavgjorte (Tromsø og Sandefjord) og 2 tap (Viking og Molde).

Verdt å merke seg er det at Bodø/Glimt er veldig svake den første timen av kampene de har spilt til nå. Av de 8 målene de har scoret, har kun 1 av dem kommet den første timen.

Men når kampen sparkes igang så betyr disse tingene null og niks og man må kjempe som løver for å dra hjem 3 nye poeng. Det er duket for en ny spennende kamp og jeg håper alle kjenner besøkelsestiden sin. Et Start-lag i toppen av norsk fotball med en flott og moderne stadion.. Man kan ikke be om mye mer enn det...

Men først av alt er det kamp torsdag mot Odd Grenland, og så får vi se om det er noen av de 4 spillerne i faresonen som må stå over denne kampen.

skvik
21-05-2009, 22:42
Blir artig å møte et underholdende Gimt-lag igjen å ha spilt mot kjedelige Drillo-Odd. Glimt slo AAfk 3-0 og er i flyt. Vi må heve oss mange hakk. Her kan det bli mange mål!

Jegers
21-05-2009, 23:10
Forventer, nei, forlanger bedre takter mot Glimt enn mot Odd, dessuten spiller vel ikke Glimt så destruktivt som Odd.

Tørum var vel ikke akkurat fornøyd etter kampen, så jeg regner med at han gir gutta ei lefse og kjører straffetrening. Glimt er lag vi bør slå på hjemmebane.

Tankcenter
22-05-2009, 08:06
Ny kamp igjen allerede til søndag. Håper vi får en underholdende og spennende kamp da. Måtte vi se mer til Bolaños, Fevang og ikke minst Hulsker da. Spennende om Myggen blir klar. Vi må ta 3 poeng her!

Supporteren
22-05-2009, 18:18
Her må vi vinne. 2 eller 1 poeng på to hjemmekamper vil være alt for svakt. Håper spillerne vi revansjere den elendige innsatsen de viste på torsdag. Forventer det!

doppelt gemoppelt
22-05-2009, 21:05
Har en god følelse forran denne kampen enn mot ODD.
La oss løpe glimt ut av system og fattning, håper Bolanos setter på turbo og rocker stadion:)

frankieboy
22-05-2009, 21:58
Som jeg tar opp i kamptrådinnledningen til FFK - Start, så håper jeg Bolanos pådrar seg et taktisk gult kort sent i kampen mot Glimt. Da må han sone i kampen mot FFK, en kamp han mister allikevel pga kamp med Costa Rica.

HELT greit om han sparker bort ballen i det 89 minutt, eller at han vrenger av seg Start-drakta når han feirer 3-0 scoringen sin på slutten!!

Håper Start-ledelsen er klare over dette og at man gjør det nødvendige her...

zgull
22-05-2009, 22:54
Spennende om Myggen blir klar.

Ifølge TV2-sporten blir han ikke klar.

steffn
23-05-2009, 14:32
Hvis ikke Myggen blir klar, kan ikke Start spille en vanlig 4-4-2-formasjon? Det kan de forøvrig også gjøre selv om Myggen spiller.

Det betyr at Fevang går ned på midten, og at Hulsker og Stokkelien danner spissparet på topp. Dermed er det også rom for at Aram kan komme innpå som innbytter i løpet av kampen.

Christer i mellomrommet i stedet for Fevang fungerer ikke. Derfor mener jeg at Christer flytter ned.

Hva mener dere om dette?

stwa
23-05-2009, 14:53
Enig, føler ikke formasjonen med en hengene spiss har fungert veldig bra de siste kampene.. Tror vi vill få mer trykk framover med to spisser.

Tankcenter
23-05-2009, 18:54
Enig, føler ikke formasjonen med en hengene spiss har fungert veldig bra de siste kampene.. Tror vi vill få mer trykk framover med to spisser.
Det er sant nok!!

steffn
23-05-2009, 20:15
Fra ikstart.no:

Så godt som hele stallen var på plass under siste trening før den viktige kampen mot Bodø/Glimt. Ole Martin og Solomon trente alternativt med ball, mens resten av gutta gikk gjennom en drøy times terping på hurtig spill og avslutninger fra vingene.

Betyr dette at Myggen er klar til i morgen?

Folk må ikke tro at dette blir noen walkover. Sørensen, Martins, Berg, Zakariassen og flere andre kan gjøre livet surt for Start. Her må det kjempes!

fishkillen
24-05-2009, 01:18
Fra ikstart.no:

Så godt som hele stallen var på plass under siste trening før den viktige kampen mot Bodø/Glimt. Ole Martin og Solomon trente alternativt med ball, mens resten av gutta gikk gjennom en drøy times terping på hurtig spill og avslutninger fra vingene.

Betyr dette at Myggen er klar til i morgen?

Folk må ikke tro at dette blir noen walkover. Sørensen, Martins, Berg, Zakariassen og flere andre kan gjøre livet surt for Start. Her må det kjempes!

Du er ikke helt oppdatert ser jeg. hverken martins eller sakariassen spiller fra start. laget til glimt ser slik ut.
Pavel Londak - Mounir Hamoud, Stian Theting, Per Verner Rønning, Ruben Imingen - Runar Berg, Christian Berg, Thomas Rønning - Jan-Derek Sørensen, Stig Johansen, Trond Fr. Ludvigsen

De vi derimot skal frykte er evigunge johansen, berg x2 og Sørensen. Blir viktig å ta ut berg x 2 fra kampen. Klarer vi å ta ut de to, blir det en grei seier. 80% av angripene går igjennom Runar Berg. Burde ikke bli så vanskelig å sette en stopper for han.

Syns det er synd Sakariassen ikke spiller. Han er jo helt ubrukelig, og har i tillegg blitt brukt som stopper. Er vel kanskje en av grunnene til at glimt ikke har tatt så mange poeng til nå.

fishkillen
24-05-2009, 01:20
*
Starts siste 5 oppgjør hjemme mot Bodø/Glimt:

2005 2 - 0

2002 0 - 3

2000 2 - 2

1996 2 - 2

1995 2 - 5 ( er det største tapet vi har mot glimt hjemme.

A.W.A
24-05-2009, 11:23
Denne taper vi. De tar oss på kontra.

steffn
24-05-2009, 11:38
Du er ikke helt oppdatert ser jeg. hverken martins eller sakariassen spiller fra start. laget til glimt ser slik ut.
Pavel Londak - Mounir Hamoud, Stian Theting, Per Verner Rønning, Ruben Imingen - Runar Berg, Christian Berg, Thomas Rønning - Jan-Derek Sørensen, Stig Johansen, Trond Fr. Ludvigsen

Så Martins er ikke farlig siden han starter på benken? Hva om han kommer inn og scorer da?

Bård Larsen
24-05-2009, 12:22
Denne kampen er utrolig viktig for Start. Gutta har spilt noen fæle kamper nå og må bevise at de har struktur og guts i laget, at den gode serieåpningen var noe mer enn overmot.
Mye står på spill for B/G også og jeg er ganske sikker på at vi taper. På papiret er de et bedre lag enn oss og de er smått i siget. Start har etter min mening overprestert og etter alle solemerker sikret overlevelse på de første ti kampene. Nå begynner hverdagen med mange slitekamper, kjipe tap og en og annen seier (for det meste på bortebane hvor det stilles mindre forventninger til laget). Noe annet ville vært sensasjonelt med det mannskapet vi har. Men ingenting hadde vært bedre enn det, selvsagt!
TIps for dagen er 1 - 3.

Helge
24-05-2009, 13:13
B/G har starta litt vinglete, men har spelt seg opp. Dette blir ikke noe walk-over for å si det slik! Skjerpings over hele linja hvis vi skal ta denne hjemmeseieren. Jeg håper gutta hever seg BETRAKTELIG. Viktig å få i gang midtbanen og Fevang. Håper på seier i dag, for det hadde smakt godt OG bevist at vi har noe i toppen å gjøre.

ghanaboy
24-05-2009, 13:31
herregud blir kvalme av dere som ikke har trua på laget deres!, Glimt er et lag vi skal og må slå på hjemmebane og det kommer til å skje i dag. Wait and see.

Stig Hornnes
24-05-2009, 13:54
Jeg var litt bekymret foran Odd kampen, og merker litt den samme følelsen i dag. Odd var et lag Start i utgangspunktet hadde gode muligheter mot på samme måten som mot Glimt idag. Men i motsetning til de såkalt "store" lagene som frem til nå har slitt kollektivt er vel nettopp dette den store styrken til begge disse. Og da kanskje spesielt Glimt.

Om Start skal vinne idag må de heve seg mange hakk fra sist. Defensivt har de hatt god kontroll nesten hele sesongen, men offensivt må de bli flinkere til å bruke kantene og unngå at spillet klumper seg i midten. De må også samle laget bedre. Sist ble det for stort strekk, ofte som følge av lange baller som gjorde at for eksempel midtbanen ikke klarte å fylle godt nok etter. Dermed ble Hulsker sørgelig alene, og i mange tilfeller ble det nesten ingen offensive alternativer å spille på.

Nøkkelen i dag er at Bolanos blir mer innvolvert, noe som jeg tror avhenger av at Fevang finner tilbake til formen fra et par uker tilbake. Videre må pasningskvaliteten opp på et helt annet nivå enn de to siste kampene har vist. Klarer gutta det bør det være gode muligheter for 3 poeng.

Lars Petter Stendal
24-05-2009, 14:23
Glimt blir på ingen måte en walkover, de har et godt lag, men herregud, denne kampen skal vi vinne!

Håper at gutta skjerper seg etter Odd-kampen, og satser på en storseier over Glimt idag.
Tipper 3-1 hjemmeseier idag :)

Tankcenter
24-05-2009, 14:37
Glimt blir på ingen måte en walkover, de har et godt lag, men herregud, denne kampen skal vi vinne!

Håper at gutta skjerper seg etter Odd-kampen, og satser på en storseier over Glimt idag.
Tipper 3-1 hjemmeseier idag :)

Bra! Slik skal det låte!!

steffn
24-05-2009, 14:47
herregud blir kvalme av dere som ikke har trua på laget deres!, Glimt er et lag vi skal og må slå på hjemmebane og det kommer til å skje i dag. Wait and see.
Godt du er optimistisk. Det samme ble sagt mot Odd, og du så hvordan det gikk? Holdt på å tape.

Neon
24-05-2009, 14:50
Glimt er et lag vi skal og må slå på hjemmebane og det kommer til å skje i dag. Wait and see.

Det er vel slike holdninger og tanker, som har gjør at underdogs gjør det så godt år etter år.

Skal ikke undervurdere noen!

Håper dog du får rett.

Hjertet sier 5-0 seier. Hodet sier 1-0 eller 1-1

stwa
24-05-2009, 15:20

Blir du kvalm bare fordi noen har en anne mening enn deg..? De ekte suporterne er de som altid går rundt med en dårlig følelse, som de sier:p

fishkillen
24-05-2009, 15:20
Så Martins er ikke farlig siden han starter på benken? Hva om han kommer inn og scorer da?

mannen har jo ikke spilt kamper på hundre år. Utrent og jævlig. Jeg er da litt mer oppdatert enn hva du er. Jeg bor tross alt oppi her.

fishkillen
24-05-2009, 15:27
På papiret er de et bedre lag enn oss og de er smått i siget. Start har etter min mening overprestert og etter alle solemerker sikret overlevelse på de første ti kampene. Nå begynner hverdagen med mange slitekamper, kjipe tap og en og annen seier (for det meste på bortebane hvor det stilles mindre forventninger til laget). Noe annet ville vært sensasjonelt med det mannskapet vi har. Men ingenting hadde vært bedre enn det, selvsagt!
TIps for dagen er 1 - 3.

Glimt er på ingen måte et bedre lag enn oss. Og de har heller ikke underprestert. Derimot, så vil jeg si at de har spilt elendig fotball denne sesongen. De var god og effektive mot ÅFK, men som alle vet så har vi bedre forsvarsfirer enn glimt. Blir viktig å angripe backene deres. Der er de svak. Også lurt og gjøre det enkelt sentralt. Der er de gode.

Jeg syns ikke vi har overprestert heller.
Jeg tror det blir jevn dersom start hever seg fra forrige kamp.

aulin
24-05-2009, 16:55
Startelver:

Kenneth Høie, Hunter Freeman, Clarence Goodson, Bård Borgersen, Branislav Miličević, Christian Bolaños, Petter Bruer Hanssen, Christer Kleiven, Geir Ludvig Fevang, Mads Stokkelien og Bernt Hulsker

http://www.ikstart.no/default.aspx?m=3&amid=488379

Espen K G
24-05-2009, 18:02
Dæven! Det er VIRKELIG glissent på tribunen i dag :(

aulin
24-05-2009, 18:24
Kan vel ikke være mye mer enn 7000 idag? Høres ut som det er greit trøkk på tribunen i perioder uansett

steffn
24-05-2009, 18:34
mannen har jo ikke spilt kamper på hundre år. Utrent og jævlig. Jeg er da litt mer oppdatert enn hva du er. Jeg bor tross alt oppi her.
Merker det her :-) Nå varmer brassen opp.

steffn
24-05-2009, 18:50
Fucking yankee! Deilig 1-0.

Espen K G
24-05-2009, 18:55
Vel fortjent ledelse til pause. Kunne lett vært et mål eller to til vår vei.
Omgangens beste ligger an til å være Branco eller Goodson. Begge har meget god kontroll bakover. Branco kan godt være mer presis på innleggene sine, så hadde han gjort en tilnærmet perfekt kamp.

Ingen som har vært direkte svake i 1. omgang, men jeg foretrekker fremdeles Bolaños når han holder bredden. Han søker altfor mye innover i banen, hvor han ikke blir like farlig. Godt vi har Hunter som kommer bakfra og overtar bredden, men det hadde vært mye bedre kunne vi doble der.

Alt i alt en god omgang, og uendelig mye bedre enn mot Odd!!

Mr.Nor
24-05-2009, 18:59
Akkurat nå leder vi vel serien.. :)

Mr.Nor
24-05-2009, 19:01
apropos at det er glissent på tribunen, Glimt er vel kanskje det laget som trekker minst publikummere vil jeg tro.

Men alle kamper burde ha høyere tilskuertall enn 9000 uansett hvem vi møter.

Espen K G
24-05-2009, 19:01
2. plass. Ett mindre + mål enn RBK såvidt jeg har fått med meg

frankieboy
24-05-2009, 19:12
Branco og Hunter er meget gode i dag. Gode bakover og gode framover!!

Utrolig viktig at disse to fungerer!

En annen som MAA trekkes fram: Petter Bruer Hanssen spiller sin desidert beste kamp i Start-drakta! Imponerende hvor mye han vinner paa midten!

Naa maa vi punktere kampen.. Dette er en kamp vi skal vinne!!

steffn
24-05-2009, 19:32
2-0 og Start er på topp!!!

frankieboy
24-05-2009, 19:32
Glimrende av Branco!!

Deilig. Dette ror vi i land...

aulin
24-05-2009, 19:33
3-0 Nydelig altså. Nice av Stokkelien med 3 mål på 3 kamper :D

frankieboy
24-05-2009, 19:34
Fantastisk!! 3-0 Stokkeligen

VI LEDEDER TIPPELIGAEN!!!!!

Lars Petter Stendal
24-05-2009, 19:34
Stokkelien !! :D

steffn
24-05-2009, 19:40
Dette er makrellfotball!

Lars Petter Stendal
24-05-2009, 19:56
Vi æ på topp, vi æ på topp,
vi æ start og vi æ på topp !! :D

Bård Larsen
24-05-2009, 20:00
Snakker om ketchupeffekt!
Dette var overbevisende spill og Starts suksess er ingen tilfeldighet. Det er herved bekreftet!
Jeg var nesten sikker på tap i dag. Så feil kan man ta. Jiihaaa!

Mr.Nor
24-05-2009, 20:01
Maken til overkjørsel, slipper ikke B/G til en eneste kvalifisert sjanse vel. Å nå er vi på TOPP.. Akkurat nå!! At Bola fikk gult hadde ikke så mye å si all den tid han skal spille landskamp i den kampen han må stå over.

Stokkelien, for en måltyv...

jensm
24-05-2009, 20:02
Bøyer meg i støvet for unggutta idag!

Fantastisk kamp!!!

For et lag!!

reiGN
24-05-2009, 20:02
Dette er stort! Vi leder ligaen (foreløpig), vi spiller makrellfotball, vi har Stokkelien (Totto)! Kan ikke forlange mer folkens, dette var årets høydepunkt! :D:D:D

VI LEDER FAN MED LIGAEN FOLKENS!!! :D

Espen K G
24-05-2009, 20:03
For en kamp!! Var litt snurt å gå glipp av 10p i tippekonkurransen, men den følelsen varte ikke lenge :)
Festfotball i 90 minutter! To backer som virkelig har kontroll, to midtstoppere som stanser stort sett alt som kommer, en midtbane som rydder opp og jobber iherdig og en ung spiss på topp som viser tippeligaklasse og litt til! Det er morro det!

Har lyst å gi BB prisen til Branco, selv om Stokkelien putter to. Branco hadde stålkontroll bak og toppet det med målgivende. Dette er nok beste kampen til venstrebacken vår til nå.

Jevnt over bra hele laget i dag, noe som gjør det vanskelig å plukke ut enkeltspillere synes jeg.

Froggy
24-05-2009, 20:08
Jeg skjønner ikke hvorfor folk undervurderer start mot B/G , eller hvertfal ikke har full tro på gutta... Menmen, se på gutta, de gjorde seg til serieledere! Nå får vi bare håpe at RBK taper så start blir liggende der de hører hjemme!

aljahnsen
24-05-2009, 20:14
Dette her var helt fantastisk, og Stokkelien fortsetter å levere. Herlig :)

Nå må særiøst folk komme seg på kamp, bare 7732 tilskuere på denne kampen er rett og slett skandale. Støtt opp om IK Start sørlendinger, slik Start spiller om dagen fortjener de en massiv støtte.

Håper mange blir med til Fredrikstad neste Mandag, vi kjører tur, så MELD dere på NÅ :)

Vi sees i Fredrikstad folkens :)

Espen K G
24-05-2009, 20:17
Jeg skjønner ikke hvorfor folk undervurderer start mot B/G , eller hvertfal ikke har full tro på gutta...
Helt enig! B/G er sammen med Strømsgodset (og til dels FFK) de dårligste bortelagene i serien. På naturgress trives de heller ikke. Alt lå i kortene til en god kamp for vår del.
Å møte dem oppe i Nord kan derimot bli verre, for der er de ikke like dårlige.

Viking seier i dag, og Brann seier om noen få dager hadde vært perfekt. Litt kjipt at Odd klarte seier i dag, og med VIF seier var plutselig de også på heng med teten. Tett i både toppen og bunnen, men jøss så godt vi ligger an!

Mr.Nor
24-05-2009, 20:18
Artig at vi gjør det så ekstremt bra med mange "sentrale" spillere ute, Owello, Myggen og Årst. Vi vinner 4-0 å har mer i bakhånd, eneste spiller jeg har noe å utsette på i dag er vel Bernt, han er nesten usynelig. Kan vi komme til å se Aram og Mads på topp i neste kamp? Eller er det "never change a winning team?"

jensm
24-05-2009, 20:21
Ekstremt herlig det her!!

Trodde forøvrig aldri den dagen kom at jeg faktisk sitter og håper viking vinner...!

mr.leipsland
24-05-2009, 20:30
Ser ingen grunn til å lete etter feil og mangler i dag. Maktdemonstrasjon rett og slett. Strålende spill, mange mål, smultring bakover, lokale gutter som står frem og en herlig innsats over hele linja. Vi kan ikke be om mer.

gmkarlsen
24-05-2009, 20:36
I dag var det knapt noe negativt å dra fram.

fishkillen
24-05-2009, 20:37
Merker det her :-) Nå varmer brassen opp.

man så jo hvordan det gikk. Han fikk jo ikke til noe verdens ting. :D

vi sendte gamlehjemmet opp igjen til Bodø som slakt. Det kan vi like.

fishkillen
24-05-2009, 20:42
Dette var gøy. Start gjorde en solid kamp. Vi fikk til og med se makrellfotball. Det er gøy det. Kunne jo fort blitt både 5.6 og 7 mål.

Blir spennende å se om vi klarer å ta dette med oss mot et ffk som ikke er helt på tå hev om dagen.

Syns det var jævlig artig å se Børufsen komme inn, snappe ballen og sende en krempasning til Fevang. Er innhoppet sitt det.

Bernt kunne godt ha gjort litt mer ut av seg. Samme kunne de 7000 sørlendingene som ikke dukket opp.

kompa
24-05-2009, 20:55
I dag var det knapt noe negativt å dra fram.

Jo det var en ting. Et idiotisk gult kort på Bolanos !!!. Mener han nå må sone mot Fr.stad. Har pådratt seg to totalt unødvendige kort nå.

aulin
24-05-2009, 20:59
Jo det var en ting. Et idiotisk gult kort på Bolanos !!!. Mener han nå må sone mot Fr.stad. Har pådratt seg to totalt unødvendige kort nå.

Var egentlig veldig greit han gjorde det nå, han skal uansett på landslaget den kampen.

fishkillen
24-05-2009, 20:59

Han skal jo ikke være med på den kampen uansett. Syns det var rutinert jeg. Helt topp!!!!!!Skal ikke han spille landskamp?

skvik
24-05-2009, 21:06
Fantastisk kamp, utrolig stolt av laget.

MEN - under 8000 tilskuere - flaut. Ikke bare det, men en del gikk ut av stadion flere minutter før slutt! Hvis det var for å komme førtst ut på E18, så sier det litt hvor blaserte og borskjemte noen er. Bli ut kampen og gi gutta applaus så lenge de er på banen! Alle gode grunner til det:

Vi er det beste laget i Tippeligaen akkurat nå. Scorer mest mål, underholder mest og viser fotballglede til tusen!

kompa
24-05-2009, 21:12
Kan godt være han likevel ikke skal spille mot Fr.stad, men unødvendige gule kort er det verste jeg vet. Spesielt på sentrale spillere som han. Utrolig urutinert gult kort.

aulin
24-05-2009, 21:15
Kan godt være han likevel ikke skal spille mot Fr.stad, men unødvendige gule kort er det verste jeg vet. Spesielt på sentrale spillere som han. Utrolig urutinert gult kort.

Ekstremt rutinert heter det. Hadde vært mye verre om han fikk det neste kamp han skulle spille. Da måtte han faktisk stått over en kamp, det gjør han i praksis ikke nå

Helge
24-05-2009, 21:26
Utrolig bra av gutta! De KLER av B/G og leker med dem. Hardt arbeid og stå-på vilje er det som gjør greia her. Kult at unggutta og Fevang skårer (og Goodson da). Jeg synes Start i dag beviser at toppen på tabellen ikke er noe blaff. Vi er der fordi vi fortjener det! Stå på nå gutter! Og så blir det spennende å se hvordan laget gjør det UTEN Bolaños neste kamp.

PINLIG at ikke fler enn 7tusen og noe møter opp. Vi ligger jo for faen på 3dje plass før kampen jo!! Hva forventer folk a?! Nei, nå har de for pokker bare å fylle opp stadion neste kamp!

Tankcenter
24-05-2009, 21:39
Det var herlig å være på Sør Arena i dag. 4-0 :icon_lol: :icon_lol: Det er ikke hverdagskost. Mye fint spill!!

zgull
24-05-2009, 21:45
Årsbeste!

Jeg som trodde det skulle bli en slik kamp hvor ikke fikk satt sjansene, og kanskje få en kontring i mot. Så bare løsner det! Flott spill, god innsats, gode prestasjoner over absolutt hele linja!

Fantastisk!

sureup
24-05-2009, 21:58
Konge idag!! AV ALLE MANN! Ja det var litt ineffektivt i første omgang men de fortsatte overkjøringen i andre omgang og da løsnet det til slutt! Fantastisk! :D

mr.leipsland
24-05-2009, 22:05
Så akkurat gjennom høydepunktene på VGLive. Det er 7 minutt og 50 sekund med Startmål og sjanser. Ikke ett eneste klipp med noe fra Glimt! Det er ganske spesielt og sier mye om matchen.

doppelt gemoppelt
24-05-2009, 22:12
Sån skal det gjøres:)
Masse sjanser, burde kansje vær flere mål!! nydlige forarbeid og mål.
Er oser det laginnstas og lagmoral.

Seven
24-05-2009, 22:19
Heh, snakker om å revansjere den begredelige forestillingen fra forrige kamp...

Kjempeløft av hele laget. Nok en gang kjempeimponert...

Synes backene våre gjør mye bra i dag. Langt i fra verdensklasse, men de tørr prøve og tørr feile, og til slutt gir det resultat. Først herlig målgivende fra Branko, så en like herlig målgivende fra Freeman...

Strålende innhopp av Børufsen i dag også.

Deilig å få denne kanonseieren før bortemøtet mot vår nemesis Fredrikstad. Uten Bolanos (og Myggen?) blir dette en skikkelig manndomsprøve...

Jegers
25-05-2009, 01:12
Haha, latterlig unnskyldning fra Runar" Det var varmen" Berg.
http://www.vg.no/sport/fotball/norsk/artikkel.php?artid=553668

fishkillen
25-05-2009, 17:15
Haha, latterlig unnskyldning fra Runar" Det var varmen" Berg.
http://www.vg.no/sport/fotball/norsk/artikkel.php?artid=553668

Det værste er jo at det har vert varmt og fint her oppe i over ei uke...dårlig unnskyldning. haha...han må bare legge opp. Det går nok rett og slett litt fort for den gamle traveren.