Se full versjon : Trauma - Start
gmkarlsen
07-05-2009, 20:40
Det blir spennende å se lagoppstillingen til denne kampen. Tror ikke vi får alle de største profilene fra start.
Kanskje vi får se noe slikt:
Runar
Freeman - Goodson - Haraldsen - Milicevic
Stokkelien - Kleiven - Bruer Hansen - Børufsen
Bolanos - Khalili
Benken:
Høie - Borgersen - Fevang - Mykland - Hulsker - Hæstad - Paulsen - Vikstøl
AndersH.
07-05-2009, 22:24
Får satse på folkefest og Start-seier!
Spørs nok hvor mye Start gidder å gjøre....
frankieboy
08-05-2009, 03:32
Det blir spennende å se lagoppstillingen til denne kampen. Tror ikke vi får alle de største profilene fra start.
Kanskje vi får se noe slikt:
Runar
Freeman - Goodson - Haraldsen - Milicevic
Stokkelien - Kleiven - Bruer Hansen - Børufsen
Bolanos - Khalili
Benken:
Høie - Borgersen - Fevang - Mykland - Hulsker - Hæstad - Paulsen - Vikstøl
Vil vel tro at Bolanos og Stokkelien bytter plass her - hvis Bolanos spiller... Ellers er det vel aktuelt at Hulsker staar helt over denne kampen, og vil kanskje tro at Myggen ogsaa blir hvilt...
Hva er status med Matta jr? Ellers et greit forslag...
gmkarlsen
08-05-2009, 09:23
Vil vel tro at Bolanos og Stokkelien bytter plass her - hvis Bolanos spiller... Ellers er det vel aktuelt at Hulsker staar helt over denne kampen, og vil kanskje tro at Myggen ogsaa blir hvilt...
Hva er status med Matta jr? Ellers et greit forslag...
Hulsker og Myggen kan være med som innbyttere for å gi fansen på Tromøya en bedre opplevelse enn om de ikke dukker opp i det hele tatt. Og når en spiller mot et lag fra Aust-Agder burde det være rett og rimelig at Myggen får noen minutter :-) Tviler vel på at Start kommer å til å treffe noen andre lag fra Aust-Agder i år.
Angående Bolanos og Stokkelien, så er jeg enig i at Bolanos nok blir på kanten. Hadde egentlig satt opp Hæstad, slik at han får prøvd seg der og kan være en reserveløsning når Bolanos får sitt tredje gule kort, men så foretrakk jeg heller Stokkelien og byttet dermed ut Hæstad mot Stokkelien uten å tenke på Bolanos.
gmkarlsen
08-05-2009, 09:32
Det var vel ingen Bombe at ikke Fevang blir med mot Trauma. Satser på at vi greier oss uten han: http://www.ikstart.no/default.aspx?m=3&amid=488099
Lars Olav Karlsen
08-05-2009, 13:58
Det var vel ingen Bombe at ikke Fevang blir med mot Trauma. Satser på at vi greier oss uten han: http://www.ikstart.no/default.aspx?m=3&amid=488099
Ja, greier vi det ikke uten han er det krise ;)
Jeg vil tippe at vi får se et mere B-preget lag en vanlig.
frankieboy
08-05-2009, 14:20
Litt off topic. Men har paa folelsen av at det blir veldig mange cupbomber denne sesongen. Om noen ryker ut i 1.runde er usikkert, men vil tro at mye rart skjer utover...
Kvaliteten paa Tippeligalagene virker ikke saa bra, og tror det er mange lag som skal slite med hardarbeidende amatorer fra laverer divisjoner......
La oss for all del haape at dette ikke gjelder Start!
Forresten typisk at Start gaar til cupfinalen denne sesongen, naar jeg er i Minnesota!! :(
StartGutten
08-05-2009, 16:49
Heia Trauma.. spiller selv på trauma så hadde vært stas å slå Start! men det blir vell liten sjanse for at de slår Start. Råder alle til å være tidlig ute! for det kommer til å bli temmelig fullt der!
Espen K G
08-05-2009, 18:10
Fra ikstart.no:
---
Slik åpner Start:
Tommy Runar
Hunter Freeman - Clarence Goodson - Knut Henry Haraldsen - Branko
Cristian Bolaños - Leif Otto Paulsen - Petter Bruer Hanssen - Espen Børufsen
Christer Kleiven
Aram Khalili
Innbyttere:
Rune Nilssen, Rolf Daniel Vikstøl, Morten Hæstad, Bård Borgersen, Mads Stokkelien og Espen Knutsen.
---
Regnet faktisk ikke med at Bolaños ville starte, for å slippe til andre og gi han litt fri. Nå er det derimot en venstreback på Trauma som virkelig skal få kjørt seg! ;)
lets go fucking mentol in trauma.
Ole-Bernt
08-05-2009, 19:10
Heia Trauma.. spiller selv på trauma så hadde vært stas å slå Start! men det blir vell liten sjanse for at de slår Start. Råder alle til å være tidlig ute! for det kommer til å bli temmelig fullt der!
Men hvor ligger fotballbanen? Tromøya er stor , sies det.
Lars Olav Karlsen
08-05-2009, 19:24
Ser ut som en spennende oppstilling.
Bra at Knut Henry får prøve seg i forsvar igjen nå som vi har en enklere motstander en før, men veldig betryggende at Bård sitter på benken i verste fall.
Aram bør også kunne vise seg fram mot Trauma, men litt skummelt at vi ikke har noen backup hvis han ikke skulle lykkes. Men nå har vi vel god backup i Bolanos.
Keepersituasjonen er spennende. Spørsmålet er om Tørum velger og bytte keeper til pausen hvis kampen tillsier det. En kan si hva en vil men Start er utrolig velsignet med tanke på keepersituasjonen vår.
Kenneth Storberget
08-05-2009, 19:24
Skulle tro det er her, Trauma banen.
http://www.gulesider.no/kart/;jsessionid=dN4Ap0BsJ2CexbzoHe#lat%3D6478859.93787 %26lon%3D487725.93255%26zoom%3D14%26layers%3DB0000 %26userLon%3D487886.1498298822%26userLat%3D6478928 .297225385%26tab%3Daddress
Men jeg er laaaaaaaaaaaangt fra sikker, når man ser på satelitt så er det velding lite parkerings plasser der.
Evt. her
http://www.gulesider.no/kart/;jsessionid=dN4Ap0BsJ2CexbzoHe#lat%3D6479592.13086 %26lon%3D489147.19338%26zoom%3D14%26layers%3DB0000 %26userLon%3D488645.1792224271%26userLat%3D6479579 .313465545%26tab%3Daddress
Det er eneste to baner jeg har funnet på kart når jeg kikket på gule sider.
Men hvis det er noen andre som vet litt mer så tror jeg at det er mange her inne som blir glade for vei beskrivelse.
Ser jo ikke ut som om det er plass til folk rundt banen engang :p
Ændalitt
08-05-2009, 19:56
Trauma spiller sine kamper på Hove og da er det bare å følge skiltene etter at man har kommet over brua.Gode parkeringsmuligheter og en liten tribune.
frankieboy
08-05-2009, 20:11
Aram bør også kunne vise seg fram mot Trauma, men litt skummelt at vi ikke har noen backup hvis han ikke skulle lykkes. Men nå har vi vel god backup i Bolanos.
Vel, vi har jo Mads Stokkelien. Jeg tror fort han kan putte et maal eller to i denne kampen, hvis han kommer innpaa. Vil tro at Bolanos maks spiller 60 min, iallefall hvis vi styrer mot en storseier. Er nok flere av de etablerte spillerne som blir spart mot slutten.
Lars Olav Karlsen
08-05-2009, 20:39
Vel, vi har jo Mads Stokkelien. Jeg tror fort han kan putte et maal eller to i denne kampen, hvis han kommer innpaa. Vil tro at Bolanos maks spiller 60 min, iallefall hvis vi styrer mot en storseier. Er nok flere av de etablerte spillerne som blir spart mot slutten.
Det har du nok helt rett i.
Dette er en kamp som uansett hvem i A stallen som spiller så skal en styre inn en seier. Håper bare at de som starter fort går opp i en ganske stor ledelse slik at andre kan få prøve seg litt.
doppelt gemoppelt
08-05-2009, 20:44
http://www.atlas.no/Default.aspx?mode=adr&xpos=140882&ypos=6494698&adrinfo=Hove%20,%20Arendal
Flyfoto, trykk på flyfoto så kommer kartet opp.
Der det står 2007 NORKART mener jeg det er.
Ikke veldig mye plass rundt der så her må man være tidlig ute.
Finnes ikke mere fett kart en dette:)
Men hvor ligger fotballbanen? Tromøya er stor , sies det.
Kjør over broa og rett frem i rundkjøringa mot HOVE.
Bare å følge skiltene til Hove, så finner du det;)
Og skulle noen slite med å finne Tromøya, så er det skiltet veldig godt helt til du kjører over broa...
Fornuftig lag Tørum har valgt til kampen, han gir sjansen til noen benkeslitere, men samtidig viser han at han tar kampen på alvor!
StartGutten
09-05-2009, 11:01
Som sakt følg skiltene. etter brua tar man opp til høyre(opp en bakke) til du kommer til en rundkjøring i den rundkjøringa tar du rett fram å følger bare veien til du kommer til et nytt kryss( rett etter en bensinstasjon) da tar du til venstre står skilter ut mot hove hele veien så skulle ikke være noen problemer med å finne fram tror jeg.
lets go fucking mentol in trauma.
Tror det skrives menthol på engelsk..
flaxxlodd
09-05-2009, 13:21
evt mental
evt mental
skulle være mental ja:p
Millonarios
10-05-2009, 01:12
Regnet faktisk ikke med at Bolaños ville starte, for å slippe til andre og gi han litt fri.
Litt småskeptisk til å kjøre Bolaños mot noen trege kjøttforsvarere, som kanskje spiller sin største kamp i livet, og som garantert ikke vil legge tilbake noe i taklinger mot slepne teknikere. Vi får håpe han kun spiller én omgang.
Ellers er vel lagoppstillingen grei. Ville kanskje hatt Ali Gashamy på benken, som da kunne blitt et alternativ til Børufsen på venstre. Kleiven burde i hvert fall prøves i den posisjonen, samtidig som man kunne øvd seg på to spisser; Stokkelien og Khalili. Greit med noen formasjonsalternativer.
Notch Johnson
10-05-2009, 10:48
Hulsker og Myggen kan være med som innbyttere for å gi fansen på Tromøya en bedre opplevelse enn om de ikke dukker opp i det hele tatt. Og når en spiller mot et lag fra Aust-Agder burde det være rett og rimelig at Myggen får noen minutter :-) Tviler vel på at Start kommer å til å treffe noen andre lag fra Aust-Agder i år.
Dette er jo bare fjas.
Hvil Myggen i ubetydelige kamper som Start vinner 99 av 100 ganger.
Austegdene kan heller pelle seg ned på Sør Arena hvis de vil se Myggen og få en god opplevelse!
Ole Gilboe Hermansen
10-05-2009, 11:56
Helt greit at Myggen og Hulken spares.
Trauma får jo oppleve pr nå vår største stjerne,Bolanos.
Bør bli en klar seier her.
Lars Olav Karlsen
10-05-2009, 13:17
Nå skrev du vel dette før det kom fram at Myggen selv ba om å slippe og spille kampen.
Det gjør situasjonen helt anderledes, og Start er nødt til å tenke litt strategi før de neste viktige kampene.
benwright
10-05-2009, 13:18
Blir kampen vist på tv eller web?
Blir nok radio i kveld ja.
gmkarlsen
10-05-2009, 17:12
Blir nok radio i kveld ja.
Noen som vet om det sendes på webradio?
Noen som vet om det sendes på webradio?
Satser på at radio kristiansand dekker det, men kan ikke garantere det. Eventuelt er det kanskje en lokalradio i arendal som gjør det?
Stig Hornnes
10-05-2009, 17:27
Gi gjerne beskjed dersom det dukker opp et fint webradio alternativ:)
gmkarlsen
10-05-2009, 17:57
Trauma stiller slik:
Keeper
R. Rønningen
Forsvar
S. Arneberg
A. Frivold
T. Hansen
Ø. Nilsen
Midtbane
S. Cardoso
F. Kristiansen
E. Nielsen
Angrep
S. Olsbu
T. Kristiansen
Benken
A. Halvorsen
M. Knutsen
S. Lillevåje
Hele tre stk på benken.
Hvor finner du den infoen?
gmkarlsen
10-05-2009, 18:04
http://fotball.fvn.no/stat/index.jsp?service=kampendirekte2008&matchId=273020&seasonId=default&refId=default&vm=false#273020
gmkarlsen
10-05-2009, 18:05
Det er rettet nå:
Benken
A. Halvorsen
M. Knutsen
S. Lillevåje
S. Arezou
M. Palany
O. Gundersen
Y. Munir
gmkarlsen
10-05-2009, 18:07
Haha, Molde ligger under 1-0 :-)
gmkarlsen
10-05-2009, 18:16
Nei, nå må vi snart score. Vi får trøste oss med at Lillestrøm ligger under 1-0 :-)
For de som ikke vet det:
Live-updaten, er mye bedre på: http://live.nettavisen.no/fotball/live/?kamp_id=358704 enn på fotball.fvn.no
Da leder vi. Paulsen målskorer
Endelig:
33 Mål Start 0 - 1 Leif Otto Paulsen.
gmkarlsen
10-05-2009, 18:37
Paulsen, det var på tide. Nå må Trauma framover :-)
Ole Gilboe Hermansen
10-05-2009, 18:37
Endelig mål.
Ole Gilboe Hermansen
10-05-2009, 19:01
Bolanos ut, Mads inn. Greit det.
Lars Olav Karlsen
10-05-2009, 19:05
faen! 1-1.....
Nå må de pokker meg jobbe. Hva er det de tror? At de kan vinne med og møte opp?
Det viser ihvertfall at Aram har langt igjen før han rettferdiggjør en plass i startelleveren.
Ole Gilboe Hermansen
10-05-2009, 19:06
Hva faen.. 1-1. Skjerpings gutter.
Bård Larsen
10-05-2009, 19:06
1-1.....cupfinale anyone?
Nå må de pokker meg jobbe. Hva er det de tror? At de kan vinne med og møte opp?
Det viser ihvertfall at Aram har langt igjen før han rettferdiggjør en plass i startelleveren.
Hehe de tror visst de kommer automatisk til finalen i år :) Ganske b-preget det mannskapet der ute. Merkelig å ta ut bola på 1-0 syns nå jeg.
Lars Petter Stendal
10-05-2009, 19:08
ååå herregud!
1-1..
Vi æ på vei til ullevaal! :D
neida, skjerpings nå gutter!
gmkarlsen
10-05-2009, 19:08
Merkelig å ta ut bola på 1-0 syns nå jeg.
På referatene ser det ikke ut som at han har hatt noen stor omgang.
Bård Larsen
10-05-2009, 19:09
Cupen interesserer meg i ryggen uansett, med den historikken vi har på den fronten. Det står skrevet i stein: Start skal ikke spille i cupfinalen!
På referatene ser det ikke ut som at han har hatt noen stor omgang.
Selv om det var dårlig så har han matchvinnende egenskaper, i tilfelle de skulle trenge det. Ingen av de andre på banen som har det.
"Trauma kjemper bra nå. Fikk virkelig en vitamininnsprøytning ved å score rett etter pause."
Haha, nesten litt komisk.
strawdog79
10-05-2009, 19:12
100 kroner på at FVN bruker ordet "traumatisk" i sin overskrift ved kampslutt.
Stokkelien gjør jobben sin :)
Bård Larsen
10-05-2009, 19:13
Der ja. 1-2. Jeg satt her og gruet meg til morgendagens avisoverskrifter: Starts trauma!
Uæææh!
Ole Gilboe Hermansen
10-05-2009, 19:14
Sån ja Mads. Nå har vi lekt nok.
100 kroner på at FVN bruker ordet "traumatisk" i sin overskrift ved kampslutt.
Jeg tar deg opp på den visst du holder ord :D
gmkarlsen
10-05-2009, 19:17
Først ble det meldt om 1500 tilskuere og nå i andre omgang er det meldt om 2900. Er det plass til så mange?
Ser at Super-Marius har scort for LSK. Han spiller vel spiss igjen nå.
Bård Larsen
10-05-2009, 19:19
Først ble det meldt om 1500 tilskuere og nå i andre omgang er det meldt om 2900. Er det plass til så mange?
Kortvokste. Det er plass til 2900 kortvokste (les: arendalitter, dverg)
Moro at Mads er i form!
Bør Stokkelien gå foran Aram i køen i serien?
Stokkelien gjør virkelig jobben sin :)
3-1
På tide han får muligheten i noen ordentlige kamper kanskje?
Lars Petter Stendal
10-05-2009, 19:27
Ikke værst av Stokkelien nei :)
Morro at han også kan vise seg fram!
Ole Gilboe Hermansen
10-05-2009, 19:28
Jada Mads.
Straffe og mål!
Hatrick på stokkelien.
Kamp slutt!
ok kamp dette. meget redusert lag, og hattrick av mads... flott
Ole Gilboe Hermansen
10-05-2009, 19:46
Det er gøy Mads.
Gøy med Mads.
PS! Godset må ut i ekstraomganger :)
Bård Larsen
10-05-2009, 19:47
Dette er vel et karaktertrekk ved Start. Vi sliter ofte mot dårlige lag og presterer tilsvarende bra mot gode lag. I det lange løp lønner det seg ikke, tror jeg. Det blir for mange 1 poengere i serien og null og niks cupfinale.
Lars Petter Stendal
10-05-2009, 19:50
4-1!
Godkjent d :)
Veldig fornøyd med Mads idag!
Morro at unggutta før prøve seg, og lykkes.
Dette er vel et karaktertrekk ved Start. Vi sliter ofte mot dårlige lag og presterer tilsvarende bra mot gode lag. I det lange løp lønner det seg ikke, tror jeg. Det blir for mange 1 poengere i serien og null og niks cupfinale.
sliter og sliter... 4-1 er vel ikke akkurat jevnt. Vi ser Godset går til ekstraomgang. Lillestrøm leder bare 3-2, og har så og si toppet lag, motsetning til start.
4-1 uten hele angrepsrekka fra førstelaget på banen er mer enn helt greit...
Kult med Stokkelien. Tenker han rappa reserveplassen til Khalili på topp nå.
mr.leipsland
10-05-2009, 19:58
Start pleier jo ikke ryke ut mot de dårlige laga i cupen selv om vi ikke nødvendigvis vinner 16-1 i første og andre runde.
Vil gjerne se noe statistikk som viser at Start plukker relativt sett mer av poengene mot sterkere lag enn hva som er normalt. Tviler på at Start skiller seg spesielt ut.
Ole Gilboe Hermansen
10-05-2009, 20:00
En grei seier dette.
Start pleier jo ikke ryke ut mot de dårlige laga i cupen selv om vi ikke nødvendigvis vinner 16-1 i første og andre runde.
Vil gjerne se noe statistikk som viser at Start plukker relativt sett mer av poengene mot sterkere lag enn hva som er normalt. Tviler på at Start skiller seg spesielt ut.
Når begynte man med poeng i cupen?;)
mr.leipsland
10-05-2009, 20:10
Er vel ingen som har snakket om poeng i cupen? :) Diskusjonen gikk på Starts resultater mot svakere motstand i både cup og serie.
fishkillen
10-05-2009, 20:37
Suverent av Stokkelien i dag. Han aspirerer til benken, helt klart.
Artig å se at Brann spiller mot Høyang tre dager før vi kommer til Bergen by. Kan dette få en innvirkning på kampen?
Håper Bola spilte på halv maskin i dag. Var ikke mye som ble skrevet om han på oppdateringa til fvn.
Godt fornøyd med avansement.
Bård Larsen
10-05-2009, 20:55
Ja, jeg har ingen slik statistikk, så det kan være jeg tar grundig feil. Kanskje noen andre sitter på slike tall eller erfaringer?
Apropos å slite. Det virket jo som om den seieren satt langt inne, nærmere bestemt 59 evt. 73 minutter inn i kampen - mot et tredjedivisjonslag. Ikke akkurat walk over, selv om resultatet til slutt ble helt greit. Å møte motstandere fra byga byr på traktorfotball, noe som ikke akkurat er Starts varemerke. Det er Kamma eller Kongsvinger som driver med sånt.
Holder med å lese hva sjefen sier på starts hjemmesider.
Grei skuring, fin fest, og sikker på at laget hadde noen gir å gå på.
Viktig å ikke brenne for mye krefter på en slik kamp, vi trenger alle spillere fullt uthvilte og sultne mot et Brannlag med 17000 i ryggen og presset på seg neste helg.
Mads Stokkelien! Jøsses! Godt at noen tar ansvar for at Start går videre i cup-en! Bra mann som kanskje kan få sjansen i eliten etter hvert. Bra med folk som veit hvor målet står!
magnussl
10-05-2009, 21:34
Kjedelig kamp, men trivelig med tur te Tromøya:P
Cred til Mads som scorer tre, og ja, han bør gå rett forbi Aram i køen som inbytter:)
doppelt gemoppelt
10-05-2009, 22:21
Akkurat sån som jeg hadde tippet:icon_biggrin:
Grei seier.
Jøss å gøy for Stokkelien. Gratis!
Knall med hat trick av Stokkelien! Nå går vi for Ullevål!
frankieboy
11-05-2009, 13:53
Akkurat sån som jeg hadde tippet:icon_biggrin:
Grei seier.
Absolutt ikke slik du tippet. Du tippet 3 maalscorere feil og feil pauseresultat!! ;)
vBulletin v3.8.4, Copyright ©2000-2010, Jelsoft Enterprises Ltd.