Se full versjon : Vidar-Start (KAMPTRÅD)
Lars Petter Stendal
25-05-2009, 14:10
Hvor: Lassa Gress
Tid: 27.Mai, 18:00
Så er det tid for cupkamp nummer 2, Vidar borte.
Bør jo bli grei skuring dette :)
Kampen spilles på Lassa Gress, og for de som ikke er lommekjent i Siddis-land, så er denne banen sånn ca. med Tjensvoll-krysset (siddis-hallen), noe i det området hvertfall.
Noen som bor i Rogaland som har tenkt seg til Stavanger, eller noen som tar turen sånn generelt ?
Frode Olsen og Brede Hangeland kommenterer kampen, på tv2 sport, og tv2 Sumo...
http://msn.tv2sporten.no/fotball/tippeligaen/article2744615.ece
gmkarlsen
26-05-2009, 07:47
Dette er en kamp jeg må få med meg.
Ikke ofte Start treffer så svake lag i andre runde av cupen. Vidar er på høyde med Bryne 2, og det sier vel sitt :icon_biggrin:
aljahnsen
26-05-2009, 09:01
Kråga har åpnet igjen og det har virkelig blitt fint der nede. Ta turen ned og sjekk i morgen. De lader opp til CL finalen med å vise cupkampen mellom Vidar - Start. Blir bra stemning der nede og gode priser.
Brede Hangeland skal vist sammen med Frode Olsen kommentere kampen på TV2 Sport.
Brede hangeland? haha jaja blir sikkert artig. Pleier jo som regel å være ganske kjedelige disse tidlige cup-kampene.
Håper khalili får spille og får putta litt mål...
gmkarlsen
26-05-2009, 14:19
At vi ikke stiller med våre beste fra start er jo ingen bombe: http://fotball.fvn.no/nm/article140175.ece
Nervøs til sånne kamper jeg. Tipper flere tippeligalag ryker ut både i 2 og 3 runde av cupen, håper ikke Start er et av disse lagene...
Nivået mellom 3-tippeligaen er blitt jevnere de siste årene. Før så man lag vinne med 15 mål i 1 runde, det skjer ikke lengre...godset måtte T.O.M ha ekstraomganger for å klare seg gjennom.
Jeg er redd for hva Vidar kan finne på, Start sliter somregel med lag som legger 10 mann i forsvar...
gmkarlsen
26-05-2009, 22:19
Vidar skal vi ikke være redde for. De spilte 2-2 mot Bryne 2!!
Her er værmeldingen for morgendagen: http://www.yr.no/sted/Norge/Rogaland/Stavanger/Lassa_skole/time_for_time.html
Spillet bør ihvertfall være bedre enn været.
Alf Qaida
26-05-2009, 22:25
Kråga har åpnet igjen og det har virkelig blitt fint der nede. Ta turen ned og sjekk i morgen. De lader opp til CL finalen med å vise cupkampen mellom Vidar - Start. Blir bra stemning der nede og gode priser.
Brede Hangeland skal vist sammen med Frode Olsen kommentere kampen på TV2 Sport.
Godt det er noen puber her i byen som prioriterer Start!
Magne Hadland
27-05-2009, 10:21
Vidar skal vi ikke være redde for. De spilte 2-2 mot Bryne 2!!
Vel, det er den eneste kampen de ikke har vunnet.. de har 16 poeng på 6 kamper i serien..
Jeg tror ikke det blir så enkelt, jeg er enig med Børrestad som sender et varsko angående antatt lagoppstilling:
http://fotball.fvn.no/nm/article140254.ece
gmkarlsen
27-05-2009, 10:56
Vel, det er den eneste kampen de ikke har vunnet.. de har 16 poeng på 6 kamper i serien..
Jeg tror ikke det blir så enkelt, jeg er enig med Børrestad som sender et varsko angående antatt lagoppstilling:
http://fotball.fvn.no/nm/article140254.ece
Vi har Høie, Freeman, Borgersen, Branko, Bolanos, Bruer Hanssen, Kleiven, Børufsen, Fevang, Stokkelien i troppen i dag. Og disse har ikke vært med å tape 5 kamper med Start 2.
Jeg tror på følgende lag fra start:
Høie - Freeman, Mathisen, Haraldsen, Branko - Bolanos, Kleiven, Bruer Hanssen, Børufsen - Stokkelien - Khalili
Lars Petter Stendal
27-05-2009, 14:03
Dette vinner vi ! ;D
Dere har Vidar, vi har mads :D (Ordspill e morro ^^ )
Satser på 4-1 seier i Start's favør !
gmkarlsen
27-05-2009, 14:28
http://www.ikstart.no/default.aspx?m=3&amid=488449
Kenneth Høie
Morten Hæstad - Knut Henry Haraldsen - Jesper Mathisen - Branko
Christian Bolaños - Leif Otto Paulsen - Petter Bruer Hanssen - Christer Kleiven
Geir Ludvig Fevang
Mads Stokkelien
Espen K G
27-05-2009, 15:08
På benken: Tommy Runar, Hunter Freeman, Bård Borgersen, Rolf Daniel Vikstøl, Espen Børufsen og Aram Khalili.
Vi savner vel bare tre stk for å få et toppet lag totalt sett, Clay, Myggen og Hulsker.
I startoppstillingen er det forsvaret jeg er mest skeptisk til. 4 stykker som har minimalt med kamper sammen, hvis noen. Branko sitt nivå er jeg ikke i tvil om. Jesper har vist potensiale, mens Knut Henry og Morten ikke akkurat har imponert i posisjonene sine.
På resten av banen bør vi dominere stort, uten at jeg har inngående kjennskap til Vidar ;)
AndersH.
27-05-2009, 16:17
Hvem Vidar er det Start skal spille mot?
Vikstøl?
*Knegg-knegg*
Bård Larsen
27-05-2009, 18:27
Ingen grunn til å være høy i hatten foreløpig. Start trykker men mister ballen hele tiden. Vidar hadde nettopp en stor sjanse. Forunderlig at Start ikke dreper kampen, men sånn er det vel i cup.
Bård Larsen
27-05-2009, 18:30
Nok en stor sjanse til Vidar som gikk til corner. Nok et skudd på mål. Skjer a?
Jaja helt grei første omgang... preges en del av at gutta ikke spiller 100%.. Vi leder ihvertfall med to mål, og det er mye bedre enn det andre lag holder på med nå (både odd og lsk har 1-1 i sine kamper til pause).
Hæstad viser at han ihvertfall holder 3. div nivå ;)
Bård Larsen
27-05-2009, 18:54
Grei omgang? Kanskje det. Vi leder nå 2 null, noe jeg hadde tippet som pauseresultat. Men det er litt rart at Vidar er såpass med som de er. Tror neste omgang blir bedre, med et sluttresultat på 1 - 6. Bankers.
Tåpelig av vikstøl...
edit: og stor sjanse til bola!
Hæstad er som Alves i dag. MEGET offensiv...
Store Tå
27-05-2009, 19:10
Hangeland og Olsen skryter mye av Hæstad. I tillegg mener de at Start slår mange gode innlegg.
Artig å høre at ikke alle er enig med mye av det som gjentas på dette forumet...
jada stokkelien! da er det veldig avgjort :)
Bård Larsen
27-05-2009, 19:16
Stokken! Og nå er spillet bra og. Tålmodighet er en dyd!
Bård Larsen
27-05-2009, 19:34
Rørleggere og lærere spiller (nesten) jevnt med spillere som trener hele dagen og får betalt for det.
Rørleggere og lærere spiller (nesten) jevnt med spillere som trener hele dagen og får betalt for det.
Dette er helt vanlig i tidlige cupkamper....!
Ikke noe å lage oppstyr av. I alle fall ikke så lenge vi vinner.
Bård Larsen
27-05-2009, 19:43
Dette er nesten sykt dårlig av Start (selv om de surfer seg gjennom). Feilpasninger hele tiden og spillere som ikke gidder å vise seg frem. Kjedelig!
Bård Larsen
27-05-2009, 19:48
Vanlig og vanlig. Jo. Men det er allikevel kjipt å se Bolanos bli utspilt i hvert eneste trekk. Gutta holder på ballen i et halvt trekk. Der bomma Bolanos på en 170 prosent sjanse.
Joa men nå har vi hatt flere gigasjanser som vi burde ha skårt på...
Men jaja vi er videre. Det er et tøft kamp-program nå så det er ok at vi ikke imponerer hele kampen.
Må legge til at BB var vidars keeper.
Blir spennede å se hva som skjer med strømmen-lsk nå :D Håper lsk ryker ut. Odd klarte så vidt 2-1.
Bård Larsen
27-05-2009, 19:55
ha ha! jeg jobber midt mellom lillestrøm og strømmen. alltid gøy når lsk ydmykes: en god dag på jobben!
neiiiii der skårte lsk 2 minutter før straffekonk =(
Bård Larsen
27-05-2009, 20:36
Sånn er det. Da blir det Start - LSK i cupfinalen. Bankers!
gmkarlsen
28-05-2009, 06:07
Det beste med kampen utenom Starts seier var hamburgerene de solgte der. De var utrolig gode.
vBulletin v3.8.4, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.