Se full versjon : Vift med flagga, ikke bare hold dem oppe
mr.leipsland
09-05-2005, 13:11
Tydelig mange som følte for å ta vinden til hjelp i går ved bare å flagget oppe istede for faktisk å vifte med det. Greit nok, flagget står ut som følge av vinden, men det ser 10x bedre ut for spillerne om man faktisk bruker 3 ekstra kalorier på å føre flagget i en åttetallsbane.
Da får jeg bare beklage. Men flagget surret seg noe jævlig i det jeg prøvde å vifte med det, så jeg ga det ganske fort opp. Men, ditt inspill tas til etterretning.
Hva med også å satse på skjerf?Snurre det rundt mens vi hopper opp å ned...Får jo også litt trim av det da... :wink: Det som hadde vært drømmen hadde jo vært at hele sitte hadde stått opp,mens 11 mann...ble spilt!Hadde jo vært konge!!Er det noen som har noen forslag til at vi kan greie det???Hadde vært så rått!!!!
KARDINALEN
10-05-2005, 12:43
Ja,da må jeg også krype til korset å tilstå...... :D
men brukte de ekstra kaloriene når gudane putta målene!!!!!
syntes vi bør bli MØE flinkere på å VEIVE me de store flagene!!!hva me å ha ett av dem på midten av M-feltet å veive me det når gudane våres putter ballen i nota??
husker æ ikke feil så var det det Kanarifansen hadde å det så faktisk utroli bra ut!!!noe å tenke på eller? :evil: :twisted:
Søndag1800
10-05-2005, 15:50
3. mann til korset her. Skal ta igjen viftinga mot Brann 8)
Rolling stones
10-05-2005, 18:48
Ja,da må jeg også krype til korset å tilstå...... :D
men brukte de ekstra kaloriene når gudane putta målene!!!!!
syntes vi bør bli MØE flinkere på å VEIVE me de store flagene!!!hva me å ha ett av dem på midten av M-feltet å veive me det når gudane våres putter ballen i nota??
husker æ ikke feil så var det det Kanarifansen hadde å det så faktisk utroli bra ut!!!noe å tenke på eller? :evil: :twisted:
Gudane...kremt! det er MK det...
Her sier vi Startguttane... Hvis ikke du er i fra øya da :wink:
KARDINALEN
11-05-2005, 10:30
Rolling Stones: Æ beklager så masse,skal ikke gjenta sæ,men sitter ved siden av en fra Øya,så æ blir litt smitta av deres språk uttalelser..... :twisted: :evil:
vBulletin v3.8.4, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.