PDA

Se full versjon : Websiden

Supporteren
11-02-2005, 11:40
Morro at siden endelig er på plass !
Legge på samme farge på menyvalgene som valgene i forumet ?
#006699 er fargekoden .. det hadde blitt finere og sett bedre ut når man har forumet oppe.

I kveld skal vi knuse Sandefjord ! Wohow. :wink:

REBell
11-02-2005, 11:55
Skriv en PM til Leipsland ang tips til websiden.

Fish
11-02-2005, 12:23
Grattis med nye fansider, og ikke minst - et nytt, brukervennlig debattforum.

Vi feirer med å slå Sandefjord i ettermiddag! 8)
CL 2007!

tendenfan
11-02-2005, 15:50
Morro at siden endelig er på plass !
Legge på samme farge på menyvalgene som valgene i forumet ?
#006699 er fargekoden .. det hadde blitt finere og sett bedre ut når man har forumet oppe.

I kveld skal vi knuse Sandefjord ! Wohow. :wink:

Ville vel heller ha vurdert å endre fargen på rammene og menyvalgene i forumet slik at de blir like med resten av siden.. Føler liksom at gult og svart bør være gjenomgående på hele siden. Også i forumet :roll:

balas
11-02-2005, 21:38
Heisann.

Synes websiden er fin jeg. Enkel og oversiktlig (med mindre det er noe jeg ikke har sett enda, for da er den ikke oversiktlig :D )

Eneste jeg kunne tenkt meg er å få skiftet bakgrunnsfargen til en litt mer dus farge. Det hvite gjør den ganske skjærende og tung å lese hvis man skal henge i mer enn to minutter.

Ellers vil jeg gratulere alle med ny side og takke alle som står så på!

Ølvomm
14-02-2005, 20:42
Det eneste som mangler på forumet hadde vært som tendenfan sier, å få rammene og menyene på forumet i starts farger, gult og svart og ikke Vikings farger som forumet er i dag :wink: Går det an å fikse på dette?

jonal
15-02-2005, 11:04
Det eneste som mangler på forumet hadde vært som tendenfan sier, å få rammene og menyene på forumet i starts farger, gult og svart og ikke Vikings farger som forumet er i dag :wink: Går det an å fikse på dette?

Etter som jeg har skjønt så er ikke designet fullstendig spikret enda. Det er flere småting som mangler forruten logoen.. Forumet skal få en template som passer mer med stilen på resten av siden. Men det er ikke vits å finne/lage en passende template før resten er på plass...

Det tar 37 sekunder å bytte ut nåværende template på forumet til en ny en. Så ja, det er mulig å fikse på fargene her.

Ølvomm
15-02-2005, 16:06
Jeg har full forståelse at en ikke kan begynne å sette opp forumet med tanke på farger, før alt er klart... Men det er jo bra at det kommer og at det er en smal sak å fikse på det :wink:

Kolo
18-02-2005, 16:16
Heisann. Jeg er somd ere ser relativt ny her hva skriving angår. Men jeg var stadig innom de gamle sidene. Noe jeg savner på dette forumet, kontra andre lignende forum, er noen flere avdelinger i forumet.
Når man først har flyttet forumet over på denne standarden, skal det ikke mye jobb til for å få et litt mer ryddig forum.

En inndeling med IK.Start som hoveddelen av forumet, så en med saker som kun handler om Menigheden, så kanskje en med nasjonal og en med internasjonal fotball. Også kanskje også ha en off-topic greie hvor folk som vil snakke om andre ting en fotball kan prate.

Vet ikke om dette har blitt drøftet før, men hadde det kanskje vært en ide?

REBell
18-02-2005, 16:22
Ativiteten er så liten at jeg tror ei slik inndeling ikke er veien å gå.
Det er derfor vurdert av webguppen og styret at ei slik inndeling virker mot sin hensikt. Øker aktiviteten i løpet av sesong vil det bli vurdert på nytt.

Lynet
18-02-2005, 17:46
Helt enig i at det IKKE bør inndeles i flere "hovedtråder", det vil skape kaos. Stress å trykke inn på de forskjellige, mye enklere å bare ha en liste med diskusjonstråder som nå!