Se full versjon : Lyngdal - Start på Uptown
Uptown Sportsbar opplyser om at de kommer til å vise Lyngdal - Start på onsdag fra TV2's web-tv. De håper å ha fått fikset det som gjorde at det ble en del billed-brudd på himmelspretten.
Puben åpner kl 1700.
Erlend N
10-05-2005, 10:18
Vil heller oppfordre alle start-supportere til å ta turen til Lyngdal og se kampen LIVE. Ikke lange turen, dessuten er det veldig sosialt, mange andre start-supportere er der, egen plass på tribunen, og ikke minst KU-sangen!!!
Alf Qaida
10-05-2005, 10:38
Enig Erlend N. Så kan vi synge;
"Ding, ding, ding, ding, ding, ding, ding.
Bønna skjønner ingenting!"
Nå er det ikke alle som rekker å komme fra jobb og til Lyngdal i tide til kampstart. For dem er dette et greit tilbud.
Enig Erlend N. Så kan vi synge;
"Ding, ding, ding, ding, ding, ding, ding.
Bønna skjønner ingenting!" bønna skjønner ingenting ding ding ding.!! Jaeg skal ta med en lliten bjelle...!! hehe :lol:
mr.leipsland
10-05-2005, 11:12
Huff frykter at lyngdalkampen blir et langt "fooor en gjeng med bønder" "bønda skjønner ingenting" "så holder bønda kjeft" og "bønder gi oss en sang".
Ding ding ding sangen er forøvrig rappet fra klanen, bare så folk er klar over det.
Synes også at alle disse "bonde"-sangene bare er pinlige. Synes også de er pinlige for Klanen, ettersom en stor overvekt av folk som bor i Oslo og dermed er med i Klanen ikke trenger å gå særlig mye lengre enn en generasjon tilbake før de finner kumøkk under neglene.
sangen er ikke tatt fra klanen
den er tatt fra kanari fansen!
de synger den om seg sjøl!
Ser på start dvd`en. Og der er vi ute med den i første runde i 1-divisjon.
Så klanen var ikke ute med den først, jeg har ikke hørt den hos klanen før iår faktiskt.
Og heller ikke andre steder så jeg tror vi var først ute med den. og dermed skal den synges :D
Vrøvl.
Kanarifansen har sunget den fra lenge før de het det (altså lenge før oss).
Men kul er den okke som.
Pinligste sangen jeg har hørt må jo være denne...
http://www.hawkmanimportz.com/audio/warlocks_engatrack.mp3
vistnok sunget i pausen i en enga match..
Søndag1800
10-05-2005, 20:32
HAHA!! Teiteste jeg har hørt...
vBulletin v3.8.4, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.