Se full versjon : Stabæk - Start 21 Juni. Beach Party 2009. Oppdatert 15.06.2009
Kenneth Storberget
02-06-2009, 10:02
Ja da er det allerede klart for ny tur ny stadion og ny strand. Vi reiser opp til Bærum (Oslo) og møter laget med alle svenskene som må spille inne og ikke tåler sol.
Vi skal hvertfall sole oss mye der oppe. Vi kommer til og gå på Beach Party ca 300 m fra Telenor Arena der det vil bli salg av mat og forfriskende drikker til ok priser. Her kommer vi å kose oss noen timer før kampen så det er bare og ta med bade buksen og bikini på denne turen.
Som alltid som kommer vi å kjøre en tur med Quiz, tippe konk og masse moro. Vi bestiller Pizza som blir servert på veien hjem og nå kommer vi til å få pizza fra Pizza bakeren igjen så at vi går tilbake til gamle smaker og mindre priser.
Vi skal støtte laget vårt og heie dem fram til 3 poeng, i denne kampen har vi også Bolanos tilbake så kan han få vise Blærum hvordan er drible fant er.
Vi er allerede 23 stykker som er påmeldt denne turen så det er bare og være raskt ute for og sikre deg plass til denne turen. Prisen på turen vil være 300 for medlem og 400 for ikke medlem, kamp billett kommer i tillegg.
Bussen kjører kl. 08.00 og uansett om det er dårlig vær oppe i Oslo denne dagen så havner vi på stranden. Vi kommet ha telt der oppe så vi kommer til og ha det tørt.
Billett priser (for kampen) kommer jeg tilbake med.
Så ikke sitt og vent, da kan det være for sent. Meld deg på nå.
Oppdatert 15.06.2009
Kamp billetter:
Vi kommer til og stå på felt I og billetten koster 170 kr for barn og voksne.
Venter på svar fra Stabæk men regner med at billetter kommer til og bli solgt ved inngangen til feltet.
Lars Olav Karlsen
02-06-2009, 14:07
Ja da er det allerede klart for ny tur ny stadion og ny strand. Vi reiser opp til Bærum (Oslo) og møter laget med alle svenskene som må spille inne og ikke tåler sol.
Tja, at gymsalen deres kalles stadion er vel litt i overkant ;)
Jeg for min del synes det er veldig trist og måtte spille en sommerkamp som dette inne i en gymsal og ikke på en ordentlig stadion.
Alf Qaida
02-06-2009, 14:40
Er dette beach partyet sammen med Stabæk, eller er det kun oss startere?
Roy Oliver Jahnsen
02-06-2009, 16:35
Jeg tror det er sammen med Stabæk supporterne ja.... Tror de hadde
noe liggnende før kampen Stabæk-Lyn.....
Ellres er det trist ja å spille inne midt på sommeren ..... , men
må jo se åssen det funker før en utlater seg for bomastisk , men lit bange
anelser må en jo likevel ha lov te å ha...
Heia Heia Start !!!
Er dette beach partyet sammen med Stabæk, eller er det kun oss startere?
Det er kun for Start supportere siden Stabæk gjengen er hos onkel B.
Lars Olav Karlsen
02-06-2009, 18:22
Det er kun for Start supportere siden Stabæk gjengen er hos onkel B.
OK? Da har det kommet en del motstridende informasjon om dette arrangementet tidligere.
Men det er et eget catering selskap som arrangerer dette, greit og vite for de som ikke ønsker og sponse bortesupportere
Kenneth Storberget
02-06-2009, 19:20
OK? Da har det kommet en del motstridende informasjon om dette arrangementet tidligere.
Men det er et eget catering selskap som arrangerer dette, greit og vite for de som ikke ønsker og sponse bortesupportere
Dette blir laget og satt opp av SAS hotellet som ligger rett ver Telenor Arena og dem har kunn innvitert oss. Spurte hun damen på SAS om begge lagene kom med hun sa at det var samme som mot Lyn. Kun det gjestende laget som er med på Party.
Lars Olav Karlsen
03-06-2009, 00:39
Dette blir laget og satt opp av SAS hotellet som ligger rett ver Telenor Arena og dem har kunn innvitert oss. Spurte hun damen på SAS om begge lagene kom med hun sa at det var samme som mot Lyn. Kun det gjestende laget som er med på Party.
Høres meget bra ut, da fikk jeg også lyst og komme tidligere ;)
Kenneth Storberget
03-06-2009, 13:38
Når går bussen?
Står i første innlegg.
Står i første innlegg.
Nå ja :p
Gleder meg til denne turen, siden jeg misset FFK.
Kenneth Storberget
09-06-2009, 18:29
Nå må jeg bare klage litt. Dette er flaut, det er under to uker til denne turen og jeg har 26 stykker som er påmeldt. 23 av dem meldte seg på når vi var på Fredrikstad turen.
Vi ligger på 3 plass på tabellen og vi spiller bra fotball. Ja noen feil passninger og sånt er lov, og at vi spilte en dårlig kamp mot FFK det vet jeg. Men skal folk bare på kamp når lage spiller bra og drite i å gå på kamp når laget spiller dårligt?
Hvorfor reiser ikke folk på tur og støtter laget sitt borte også, det burde vært vente liste til denne turen evt. så burde vi kunne satt opp en buss til.
Vi snakker her om tur til 2008`s serie mestere og deres nye storstue (gymsal), pluss at vi skal ha et hei dundrende Beach Party før kampen rett ved siden av Telenor Arena der vi skal møte masse folk fra Menigheden Øst og bli bedre kjent med dem man ikke kjenner fra Menigheden i Kristiansand.
Meld deg på turen og støtt laget på borte bane også.
|
|
|
V
BavarianStarter
10-06-2009, 03:53
Jeg er med, men jeg kommer allene.... ;)
See you @ the game!!
Søndag1800
14-06-2009, 16:11
Bra det. Når folk komme flygende fra Tyskland kan vi ikke være dårligere. Snakkes i gymsalen den 21.!
Kenneth Storberget
15-06-2009, 22:51
Kampen mot Molde gjorde sitt ser det ut som, nå ramler det inn påmeldinger til Stabæk turen og nå begynner det og minske med plasser.
Skal du være med opp? Vær rask med og meld deg på turen.
|
|
|
V
Kenneth, hvis denne turen blir bare HALVPARTEN så bra som Fredrikstad, og der endte det med TAP - så er det fremdeles en opplevelse for livet!
"vi håper aldri, du drar ifra oss - da blir turan like kjedelig som Donn's!"
Ser fram til Bærum til Søndag ! :-)
Beach Party? Hvor er dette? Ølsalg?
Vi kjører selv 2 stk imorra. Noen som ska ut på pub med drakta på da?
Terje Brede
19-06-2009, 20:48
Så om ingen andre går på pub med drakt, så gjør ikke du heller?
Er du supporter eller er du ikke?
Dessuten så har du sikkert ikke noe å frykte ifra den andre siden...de er sikkert å spiller tennis, familie middag, båt tur eller noe annet piss før de drar på kampen...
still opp i drakt du og gjør oss stolte
undertegnede og cuntboi skal få på ihvertfall
Beach party er på stranda til Radisson SAS Hotellet på Fornebu som ligger ca 300 meter fra Fornebu Arena. Arrangementet er kun for Start supportere, det blir salg av kalde brune for de som er gamle nok til det ellers så blir det div. mineralvann og grilling av burger, pølser og mer til sikkert. Alt dette står hotellet for så det er IKKE tillatt å ha med seg noe medbragt.
Så om ingen andre går på pub med drakt, så gjør ikke du heller?
Er du supporter eller er du ikke?
herregud??!!
Kenneth Storberget
20-06-2009, 17:13
En dag igjen til tur, og det er meldt knallvær i Oslo i morgen. Alt ligger til rett for 3 poeng og et hei dundrende Beach Party i sol og varme, så husk solkrem og godt humør.
Vi har plasser igjen på bussen så har du ikke meldt deg på enda så er det bare og gjøre det.
300 kr for medlemmer og 400 for ikke medlemmer. Billetten til kampen koster 170 kr.
Ses i morgen på tur.
vBulletin v3.8.4, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.