PDA

Se full versjon : forslag til sang for bolanos

startern
10-06-2009, 22:44
synes vi må ha en ordentlig sang til vår nye stjerne. her er mitt forslag:

melodi er BAILANDO (refrenget) (med paradisio)

Bolanos, bolanos!
han spiller for oss, for oss
super booolanos!!!

tja det var det, enkelt og greit=)

Sømme66
11-06-2009, 16:59
Det finnes vel egen tråd og bedre forslag enn den.

startern
11-06-2009, 17:18
Jaja da beklager jeg virkelig mitt engasjement og at jeg ikke hadde sett at det var en egen tråd for dette. Ja ja........

Rolling stones
11-06-2009, 20:40
Det finnes vel egen tråd og bedre forslag enn den.

Skjønner ikke hvorfor enkelte alltid skal kommentere at det finnes en eller annen tråd som omhandler lignende tema?

Kan ikke folk få lov til å skrive og opprette tråder som de måtte ønske uten at andre skal kommentere det?

Også får det bli opp til moderator å korrigere?

Sømme66
11-06-2009, 20:54
En klistret tråd med navnet: Kom med forslag og diskuter nye sanger her!

Er det ikke bare kjøre på i den tråden heller, så har vi alt av forslag samlet der så kan man lete og scrolle gjennom den om man skal finne tilbake til noen gamle forslag.
mye lettere, men kan godt poste en ny tråd hver gang jeg skal poste et innlegg om du heller vil det.

så er vel startern unnskyldt ettersom han står med 1 innlegg

Alf Qaida
12-06-2009, 11:13
"Leve engasjementet!"... Eller var det: "La oss kneble engasjementet!"?

Fasitsetteren
12-06-2009, 11:30
"Leve engasjementet!"... Eller var det: "La oss kneble engasjementet!"?

Ser poenget, men man må da kunne påpeke at det finnes andre tråder som omhandler temaet Bolaños og sang. Når Menigheden i tillegg har frontet en ny sang på forsiden(som han karen mest sannsynlig gikk via) bør man heller komme med et innlegg i sticky-tråden.

Likevel synes jeg sangen som blir frontet på forsiden er blasfemi i forhold til det vi står for som supportergruppering. Man kopierer ikke en så sang som det der -rett- over ved kun å skifte ut navn.

boyeman
12-06-2009, 11:46
Likevel synes jeg sangen som blir frontet på forsiden er blasfemi i forhold til det vi står for som supportergruppering. Man kopierer ikke en så sang som det der -rett- over ved kun å skifte ut navn.

tenker du på Viva Bolanos sangen?

Jeg syntes det er konge med Viva Bolanos, greit det er copy av Ronaldo sangen, men Bolanos er jo STOR fan av Ronaldo

Sømme66
12-06-2009, 17:12
tenker du på Viva Bolanos sangen?

Jeg syntes det er konge med Viva Bolanos, greit det er copy av Ronaldo sangen, men Bolanos er jo STOR fan av Ronaldo

Vi kan ikke basere sangen på at han liker ronaldo, det blir litt teit rett å slett.
Har ikke sunget og kommer ikke til å syne på "viva bolanos", dette pga jeg ikke er noe glad i den den sangen generelt og vil ikke kopiere sanger som er verdens kjent og igjen kopiere den med kun å bytte ut et navn. det vil jeg ikke ha i min munn.

boyeman
12-06-2009, 19:23
Vi kan ikke basere sangen på at han liker ronaldo, det blir litt teit rett å slett.
Har ikke sunget og kommer ikke til å syne på "viva bolanos", dette pga jeg ikke er noe glad i den den sangen generelt og vil ikke kopiere sanger som er verdens kjent og igjen kopiere den med kun å bytte ut et navn. det vil jeg ikke ha i min munn.

Syntes det er feet, og passer bra fordi Bolaños liker Ronaldo! er jo en Ære og få samme sang som en spiller som Ronaldo..

Er jo bare å komme opp med noe bedre, Sømme?

Fasitsetteren
13-06-2009, 00:32
Syntes det er feet, og passer bra fordi Bolaños liker Ronaldo! er jo en Ære og få samme sang som en spiller som Ronaldo..

Er jo bare å komme opp med noe bedre, Sømme?

Du synes også det er kult at vår beste spiller har en sang som kun er en kopi av en annen sang? Han er ikke verdig i å få en egenkomponert tekst?

boyeman
13-06-2009, 00:44
Du synes også det er kult at vår beste spiller har en sang som kun er en kopi av en annen sang? Han er ikke verdig i å få en egenkomponert tekst?

Selvfølgelig syntes jeg han er verd en sang med egen tekst, men som sagt syntes det er litt feet at han får akkuratt Ronaldo sangen, siden han er så stor faan av Ronaldo

Er jo bare å kjøre på å dikte sanger ?

jensiq
13-06-2009, 01:48
For å gjøre noe så enkelt som å bare putte Christian inn for "Viva", så har du en helt annen tekst med en melodi som var melodi til favoritt spilleren hans?

Christian Bolaños
Christian Bolaños
we will sing
cause you`re the king
Christian Bolaños
:D

Lars Olav Karlsen
13-06-2009, 02:07
Er jo bare å kjøre på å dikte sanger ?

Er jo egentlig ingen poeng og dikte sanger. Er jo kommet mellom 15-20 gode forslag til nå men selv om mange skryter av hver og en så ser det mer ut som folk er mest interessert i å få sin sang vedtatt en å gå med på en sang andre har kommet på.

Fasitsetteren
13-06-2009, 03:26
Post alle forslagene om sang til Bolaños i denne tråden da.