PDA

Se full versjon : Molde - Start 1 august

stallis
17-06-2009, 20:20
Menigheden kjører ikke organisert tur til Molde men for de av dere som har lyst til å ta turen så har vi fått gode priser på overnatting hos Thon Hotel, se mail under.

Kampen er flyttet til lørdag etter de sendte denne mailen.

Hei .

I anledning Deres bortekamp mot Molde FK søndag 2 august ønsker vi å gi dere et tilbud på overnatting fra Lørdag - Søndag (evt søn-man) dersom dere har planer om tur til Molde denne helgen.

Enkeltrom, inkl frokost: 650,-
To personer i dobbeltrom: 425,- pr pers.

Thon Hotel Moldefjord ligger i Storgata i Molde kun 5 minutter fra Aker stadion og er et fint sted å overnatte i anledning kampen.
Dersom vår lounge i resepsjonsområdet er ledig / eller bestilles denne dagen har vi også storskjerm hvor man kan lade opp til kampen med fotball relaterte sendinger, DVDer osv samt ta en øl før kampen om ønskelig.

Vi håper dette er interessant for dere og at dere vil vurdere å ta en overnatting i anledning kampen.
PS. Det skal legges til at Viking spillerne og supporterne overnattet hos oss da
de spilte mot MFK tidligere i år og da vant Viking litt overraskende 2-1.

Søndag1800
27-06-2009, 15:31
Nice! Bra jobba

magnussl
14-07-2009, 19:03
noen som har tenkt seg oppover og som har litt peiling på fly avganger/tog etc?

Alf Qaida
14-07-2009, 22:58
Det derre internettet tror jeg har svaret... :)

magnussl
14-07-2009, 23:45
jeg forstår meg ikke på å søke på flyavganger:P

Lars Olav Karlsen
15-07-2009, 00:24
jeg forstår meg ikke på å søke på flyavganger:P

Du får prøve og lære deg det, for prisene forandrer seg hele tiden så ingen vits i at f.eks. jeg forteller hva jeg betalte for billettene mine - som ble kjøpt for flere uker siden.

magnussl
15-07-2009, 13:02
hehe..oki...skal prøve på det:)

aljahnsen
15-07-2009, 17:07
"Hei

Kompagniet inviterer samtlige av Starts supportere til fest før kampen mot Molde.

Vi åpnet fredag 13. mars og har Moldes fineste uteservering, bar, disco og lounge. Vi tilbyr matservering og svært hyggelige priser på vårt kjære øl. Skulle det være ønskelig er det heller ikke umulig å få tak en dj eller trubadur!

Kunne det være interessant å besøke oss så er det bare å gi lyd.

Mvh
Johan

Her finner dere litt info om oss:
Kompagniet; http://www.facebook.com/group.php?gid=55802775926"

Ole Gilboe Hermansen
23-07-2009, 21:22
Da blir det Molde tur for min del. Tar nattbuss til og fly dagen etter hjem. Noen flere som skal bo på hotellet ved stadioen som vi har fått det bra tilbudet på?