PDA

Se full versjon : Odd grenland - Start

Wangel
24-06-2009, 23:10
Blir det arrangert tur til denne kampen?

stallis
24-06-2009, 23:16
Blir det arrangert tur til denne kampen?

Det er mulig det blir satt opp tur hvis etterspørselen er stor nok. Det er midt i fellesferien og mange er nok bortreist dessverre, derfor er ikke denne kampen i turprogrammet.

Nygaard
25-06-2009, 01:27
Veldig klar for denne. Skien er jo ikke langt engang. Har fortsatt en gratis bortetur å benytte meg av :)

Ikstart92
25-06-2009, 01:30
Jeg kjenner EN DEL som au mener det burde arangeres tur :D
jeg håper vi kan få i gang en tur :D
for jeg vet mange vil melde seg på tipper jeg :D
hehe
GÅ for TUR folkens :D

stallis
25-06-2009, 08:42
Anbefaler at dere terroriserer Kenneth med mail :) tur@menigheden.no sms 47653053

Ikstart92
02-07-2009, 21:26
Men blir det no skien tur elr jan erik ?
håper det :D

Lars Olav Karlsen
03-07-2009, 01:15
Ja, blir det tur melder jeg meg på :)

Nygaard
03-07-2009, 01:50
Fikk svar på mail at det ikke ble satt opp. Selv sitter jeg nok i Treungen ved Nisser, bare 1,5 time unna, uten mulighet til å reise inn og se kampen :(

stallis
03-07-2009, 08:42
Det blir ikke tur er ikke mer enn 4-5 som har meldt interesse.

flaxxlodd
05-07-2009, 12:12
utrolig å se at det er kun 4-5 stk som er interessert i å reise samlet til Skien. 2,5 times tur.

Samholdet er stort i M skjønner jeg.

stallis
05-07-2009, 12:50
utrolig å se at det er kun 4-5 stk som er interessert i å reise samlet til Skien. 2,5 times tur.

Samholdet er stort i M skjønner jeg.

Det er fellesferie og mange er nok bortreist også.

Lars Olav Karlsen
05-07-2009, 22:21
Er det noen som reiser bortover og har plass til en ekstra ifra Grimstad?

Skal bare den ene veien, så dere slipper og ha meg med begge veier ;)

Roy Eriksen
07-07-2009, 22:01
Jeg tror at flest tar biltur istedenfor bussen. For det er snau under 3 timer å kjøre til Skien. Vi 5 skal reise til dit med bilen.

Tipper 4-600 startsupporter der.

Espen K G
08-07-2009, 10:47
Jeg kjører mest sannsynlig bil fra Tønsberg til Skien på søndag dersom noen behøver skyss på den strekningen. Foreløpig 4 ledige plasser ;)

Supporteren
08-07-2009, 15:12
Det er fellesferie og mange er nok bortreist også.

Det er alltid unnskyldninger å komme med. Sommerferie, høstferie, påskeferie, konfirmasjon, eksamener, bla bla bla.

REBell
08-07-2009, 15:48
Det er alltid unnskyldninger å komme med. Sommerferie, høstferie, påskeferie, konfirmasjon, eksamener, bla bla bla.

Det ble før sesongen satt opp følgende turer som skulle bli kjørt garantert;
Her er kampene vi skal sette opp tur til og prisene kommer inn om ikke lenge.

Søndag, 15 Mars, Strømsgodset – Start
Lørdag, 4 April, Viking – Start
Mandag, 1 Juni, Fredrikstad – Start
Søndag, 21 Juni, Stabæk – Start
Søndag, 27 September, Sandefjord – Start

De er kjørt, samt at det ble satt opp en ekstra tur til Oslo blant annet.

Så det vrøvlet deres kan dere jo bare spare dere for. Dere kommer drassende med det hver gang det "ikke" er tur.
I år så endret man, man satt opp turer som kjører uansett antall påmeldte. Og det har så langt vært en gedigen suksess så langt.

stallis
08-07-2009, 16:18

Av og til så kan det hjelpe å følge litt med før en hamrer løs.

Som Rebell sier så ble turprogrammet lagt ut før sesongen med alle turene vi skulle kjøre uansett om det var nok påmeldte eller ikke, dette er noe som har fungert veldig bra. Odd turen så vi allerede i vinter at det ikke ville bli stor pågang til pga felles ferie og ikke noe vi har funnet på nå så det er absolutt ingen unnskyldning men fakta. Som jeg skrev 24 juni så var det mulig å sette opp tur hvis etterspørselen var stor nok (noe vi gjorde til Enga kampen som ikke var en del av programmet), frem til i går så var det kommet mail/sms fra 6 personer som var interessert, sånn til orientering.

Neon
08-07-2009, 16:21
Jeg skal absolutt ikke kritisere noen. I alle fall ikke de som arangerer turene. Dere gjør en kjempejobb.

Tror uansett at mange vil ta turen til Skien, uanhegi av ferie, eller ikke.
Tror nok vi vil se flere start-supportere her, enn på andre borteturer menigheden har arrangert tur til.

Men vet, det gjør jeg ikke...

Lars Olav Karlsen
08-07-2009, 16:24
Så det vrøvlet deres kan dere jo bare spare dere for. Dere kommer drassende med det hver gang det "ikke" er tur.
I år så endret man, man satt opp turer som kjører uansett antall påmeldte. Og det har så langt vært en gedigen suksess så langt.

Hvem er "dere" som du henviser til her? Ser bare en som kommer med en tullete kommentar her og ikke flere.

Jeg er en av de som er veldig fornøyd med oppsettet av busser i år, det er nok kombinasjon mellom flere ting men det er tydelig at det har fungert strålende og kjøre garanterte turer.

Men en må ikke ta vekk fokuset fra de som har drevet disse turene, har ikke vært med på noen turer fra sør men hører bare lovord om miljøet ombord.

REBell
08-07-2009, 16:29
Hvem er "dere" som du henviser til her? Ser bare en som kommer med en tullete kommentar her og ikke flere.

Jeg er en av de som er veldig fornøyd med oppsettet av busser i år, det er nok kombinasjon mellom flere ting men det er tydelig at det har fungert strålende og kjøre garanterte turer.

Men en må ikke ta vekk fokuset fra de som har drevet disse turene, har ikke vært med på noen turer fra sør men hører bare lovord om miljøet ombord.

Flaxx og supporteren

stallis
08-07-2009, 16:30

Med "dere" så mener han vel alle de som "hyler" når det ikke er tur og som tier hver gang det er tur.

jensiq
10-07-2009, 11:56
Hvor mye koster billetten i Skien?

Lars Olav Karlsen
10-07-2009, 12:58
Hvor mye koster billetten i Skien?

150 kroner

Nayim
10-07-2009, 21:57
Hva blir samlingsplass før kamp? Mets?

Toslomas
11-07-2009, 14:10
Noen som kjører fra Kr.sand og har ledig plass til 1 person?

Dimsion.moo.no
11-07-2009, 18:55
Når er det folk har tenkt til å være på Mets? Må kjøpe billett før kampen begynner.

Ble det ingen organisert tur for menigheden?