PDA

Se full versjon : TUR: Skien (Odd - Start) 12.Juli 2009

lonix
08-07-2009, 15:05
Da er det duket for nok en tur i godt lag sammen med Menigheden Øst, vi har avreise fra rådhusplassen i Oslo kl. 13:00 noe som vil gi et par timer til noen øl på Mets i Skien. Vi regner og være tilbake i Oslo kl. 22:00 hvor det vil være muligheter for å ta noen øl på Dubliner for å feire seieren(?).

Turen koster 200,- (kr. 50 i rabatt til alle menighedens medlemmer)
Påmelding finner dere her (http://www.menighedenost.no/?page=turer)

NB! Husk at alle som deltok på vår tur til Fredrikstad kan få ytterlige 50 kr. i rabatt, og kan få turen for hele kr. 100 (forutsetter medlemskap i Menigheden)

På Turen blir det og en litt spesiell quiz med "Christian" som tema.

Under kommer en komplett Timeplan:

13:00 Bussen drar fra Rådhusgaten.
15:00 Fremme i skien. (sentrum i nerheten av Mets)
17:00 Avreise fra Mets til Stadium
18:00 Start 1. Omgang
18:45 Pause
19:00 Start 2. Omgang
20:00 Slutt
20:10 Avreise fra Stadion
22:00 Ankomst Rådhusplassen

Alle tider er relative og kan forandres noe etter forholdene.

MVH
Stian Larsen
Turansvarlig Menigheden Øst.

Spørsmål kan rettes til meg pr. mail på stian.larsen@menigheden-ost.no eller pr. telefon til nummer: 90 23 89 68

magnussl
09-07-2009, 10:23
Steike å billig turer dere kjører. Den dyreste turen dere har hatt i år må være den jeg var med på, til Åråsen! Haha!

lonix
09-07-2009, 12:58
Ja Det var vel årets dyreste tur ja xD

Førstepost oppdatert.

Lars Olav Karlsen
09-07-2009, 14:13
Steike å billig turer dere kjører. Den dyreste turen dere har hatt i år må være den jeg var med på, til Åråsen! Haha!

Ja, taxi blir aldri billigere en fellestur med Menigheden Øst ;)

Vi er jo litt heldige med tanke på at det ikke er så langt til østlands kampene, derfor blir det billigere en hva en kan få til i Kristiansand. Dessuten har vi nok flere buss-selskaper og velge i :)

A.W.A
03-08-2009, 03:04
Begynner jo å bli en stund siden nå, at vi spilte bort mot Odd Grenland i Skien. MEN, minnene sitter fremdeles som brent inn på netthinnen! Og da tenker jeg ikke på kampen(som jo også gav et godt minne), men derimot synet av mange av de sjeler som skulle ta bussen tilbake til Oslo. Våkner fremdeles opp om natten med mareritt og håper at alt bare var en vond drøm...