Se full versjon : Buss til Hamar
Hei alle sammen, etter litt fintelling har jeg og Christina funnet ut at vi kan sette opp buss til Hamar 16. mai!!!
Det skulle heller vært rift om plassene, sånn som jeg ser det. Nå vet jo faktisk også jeg at dette er dagen før 17. mai, og at det er langt til Hamar men allikevel.
Dersom du ikke har meldt deg på busstur, men har lyst allikevel, så har vi ledige plasser i bussen.
Ring meg eller mail meg, så skal vi få ført dere på lista.
Jo flere vi blir, jo mere moro blir det!
Jan Næss
Turleder
Mob. 909 59 908
Stig Remnes
12-05-2005, 11:38
Vi er noen stykker som kjører selv, håper på en ny seier. :)
Tb4Ever
Det er nettopp slike ting som kan irritere meg. At det er så mange som kjører selv. Dette viser at man kun tenker på seg selv og ikke andre. Hadde vi ikke vært heldige og fått et lite overskudd på forrige tur borte mot Lyn, hadde vi kunnet glemme turen til Hamar.
Dette fordi at mange kjører selv og ikke støtter opp om felles tiltak.
De dette går ut over er vanligvis de yngste som ønsker å være med, men som ikke kan kjøre selv.
JanN
Er det ikke litt seint å reklamere for turen "bare" 5 dager før da???Skjønner godt at folk heller vil ta bilen!!
Det har vært reklamert for busstur i 1 mnd snart.
aljahnsen
12-05-2005, 13:07
Håper på masse gult på hamar og bra med liv fra Menigheden :)
Ikke for mange da, hehe, sånn at jeg ikke får billett når jeg kommer opp på Hamar, hørte noe om 450 biletter til bortetribunen eller noe, får dra opp tidlig da, så jeg er sikret billett ;)
Vi sees på Hamar...
Irriterer meg så i granskogen at jeg bor i Oslo, jeg vil være til hjelp i Menigheden
Supporteren
12-05-2005, 13:20
Skulle gjerne tatt buss selv, men da har jeg ikke råd til f.eks. VIF kampen.
Det er mye billigere å kjøre bil, og selv trenger jeg å være tidligst mulig hjemme natt til 17.
Er forresten kampbillett innkludert i prisen?
aljahnsen
12-05-2005, 13:24
... hvis det hadde vært plass og jeg hadde fått sikret bilett, så hvis det hadde vært mulig så gjerne det...!
Skulle gjerne tatt buss selv, men da har jeg ikke råd til f.eks. VIF kampen. Det er mye billigere å kjøre bil, og selv trenger jeg å være tidligst mulig hjemme natt til 17.
__________________________________________________ ___________
Forrige Oslo tur brukte bussen 4 timer på returen, synes jeg er akseptabelt, ellers er jeg sterkt uenig i at det er mye billigere å kjøre bil (med forbehold om at man ikke har gratis leasing bil), det løper jo faktisk en haug av kostnader for hver km du kjører.
Men kan være du har en gunstig bil (eller får låne), men at det generelt er mye billigere å kjøre bil er jeg sterkt uenig i.
Hvor mange fra menigheden/kr.sand er påmeldt?
killerwolf
12-05-2005, 23:42
I følge Briskebybanden vil 700 medlemmer av Tigerberget (!!!) ta turen!
Vet ikke hvor de har d fra...?
http://www.briskebybanden.no/modules.php?name=News&file=article&sid=270
det er vell ikke så mange fra tigerberget som tar turen... :!:
er vell heller flere fra menigheden.... :twisted: :twisted: :twisted:
:wink:
nå så jeg at d var d de hadde skrivt på briskebybanden...
de virker ikke så veldig oppdatert... :roll:
Rolling stones
14-05-2005, 18:02
Er det servering på bussen?
Det er ikke servering på bussen nei.
Problemet med å ta bussen er jo at en ankommer "fryktelig" tidlig til de grisgrendte strøk.. Hvordan slår en ihjel 4 timer på f-eks Hamar?
Forresten hva koster turen? Står sikkert en plass, men finner det ikke. Tenker spesielt t/r oslo-hamar. Er det inkl billett?
vBulletin v3.8.4, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.