PDA

Se full versjon : Menighedsmedlem gjør seg bemerket på Anfield

Pastor
13-05-2005, 16:22
Fikk dette som svar på en tråd på Koptalk Insider-forumet (på en diskusjon om hvor lurt det er at 180 norske Liverpool-supportere har kjøpt billetter i Milan-svingen):

"I sat behind a Norwegian bloke at Anfield a couple of weeks back against Spurs. He had a LFC top with Sad Norwegian B*stard on it (thats how I knew where he was from.

He was the most scary bloke Id met and screamed his guts out at the players every 5 mins.

If they are all like him then its the Milan fans who should worry "

Vel, jeg kjenner en som har det på baksiden av drakta. Han var også på kampen.

Er det noen som kan gjette hvem det kan være???

PS! Det var ikke meg.

Billy Bright
13-05-2005, 16:37
Haha, genialt! :lol: :lol:

Scally Scouse
13-05-2005, 22:44
...Men er det noe vi har lært alle sammen, så er det at det er mye svada på nettet...hehe!! :lol:
At det blir et Start-scarf å se på Anfield til søndag, det er ingen umulighet 8)

vidsyn
14-05-2005, 04:39
liverpool kan dra til...anyway :twisted:

Notch Johnson
14-05-2005, 11:46
Crissylad Scouserwannabe er på Anfield i morra, men der går nok det meste i Lacoste.... :lol:

klokkeren
15-05-2005, 00:14
Vel han er da ikke alene om å være der da.... Hørte om ei som vant en tur til den møkkaplassen.... hun skulle ta med seg sønnen.... Ja, du leser rekti.... Gid mi mor hadde tatt meg med over..... Dog ikke til en slik plass....

Jajaja.... blir sikkert koselig å se pool tape.... bare så forbanna sørgelig at han derre crissylad er over... han er en vanvittig bra seiers statestikk på sine turer over dammen....

Får trøste meg med taxfrien om han husker det...

FAEN sier bare jeg... Glazer kan brenne i H....