Se full versjon : TV2 sporten om fem minutter!
Bård Larsen
08-10-2009, 21:26
Til opplysning: Halvannentime med Start-stoff på TV2 sporten i kveld (betal TV).
gmkarlsen
08-10-2009, 21:49
Takk for tipset!
åh hadde jeg bare sett det før men bedre sent enn aldri :) takk for tipset.
sitter å ser på nå. Vi var virkelig gode på vårparten. Er det lov å håpe på noe lignende de resterende kampene?
Bård Larsen
08-10-2009, 22:24
Mye morro i vårsesongen ja. Tror Fevang og Bolanos kommer tilbake i de siste kampene nå.
Vi har bare æren å spille for så nå blir det minst to seire.
Supporteren
09-10-2009, 00:33
Utrolig mange sjanser Geir Ludvig bommer på.
Da var det altså på sumo den gikk? Alt blir jo lagret av reportasjer, er det noen som vet hvor det ligger hen på siden?
frankieboy
09-10-2009, 05:36
Mye morro i vårsesongen ja. Tror Fevang og Bolanos kommer tilbake i de siste kampene nå.
Vi har bare æren å spille for så nå blir det minst to seire.
Hva har skjedd med Bård Larsen? Han tippet Start-tap i de første 27 kampene, og nå tipper han vi vinner 2 av 3 kamper... Hva skjedde med: "Bedre å være pessimist og bli gledelig overrasket, enn å være optimist og bli skuffet"?
Hyggelig å få deg over blant oss positive og optimistiske.... :-)
flaxxlodd
09-10-2009, 06:23
Kan noen fortelle oss som ikke legger igjen spenn i "betal-tv kassa" til Tv2 hva dette programmet om Idrettsklubben handlet om?
Da var det altså på sumo den gikk? Alt blir jo lagret av reportasjer, er det noen som vet hvor det ligger hen på siden?
Nei det gikk på TV2 Sport og kommer sikkert igjen snart, de sender jo slike programmer hele tiden men som regel ganske sent på kvelde/natta.
Kan noen fortelle oss som ikke legger igjen spenn i "betal-tv kassa" til Tv2 hva dette programmet om Idrettsklubben handlet om?
Bare en sammenklippet oppsummering av sesongen så langt, morro å se bortsett fra stor tapene da.
De ligger på TV2 Sumo, og ser ut til å utvides jevnlig. Egentlig en oppsumering av sesongen bare.
Bård Larsen
10-10-2009, 11:43
Hva har skjedd med Bård Larsen? Han tippet Start-tap i de første 27 kampene, og nå tipper han vi vinner 2 av 3 kamper... Hva skjedde med: "Bedre å være pessimist og bli gledelig overrasket, enn å være optimist og bli skuffet"?
Hyggelig å få deg over blant oss positive og optimistiske.... :-)
Litt overdrevet dette da, at jeg har tippet 27 tap. Men det har blitt noen ja.
Utover det har det ikke skjedd så mye dramatisk med Bård Larsen. Vi vant høyst overraskende over RBK og i fotball kan en kamp snu ting på hodet. Før RBK hadde gutta hevede skuldre og nerver i høyspenn. I teorien var de fremdeles ikke sikre på fortsatt eliteseriespill. Nå er jo det historie og gutta kan leke i de tre siste kampene. Derfor er jeg optimist.
De ligger på TV2 Sumo, og ser ut til å utvides jevnlig. Egentlig en oppsumering av sesongen bare.
Det stemmer, jeg så dette programmet etter 6 runder i våres...det viser alle scoringene og høydepunktene fra alle kampene...
Det stemmer, jeg så dette programmet etter 6 runder i våres...det viser alle scoringene og høydepunktene fra alle kampene...
Ikke alle. De viste f.eks ikke Viking - Start eller Lyn-Start.
Ok, da viste de alle kampene. Nå har de sikkert komprimert det litt.
vBulletin v3.8.4, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.