PDA

Se full versjon : Da er plassen sikret

Besserwisser
25-10-2009, 21:25
Og det er lov med en fest,

Schhåål!

La det ta kitt kortere tid før det er klart neste år!

eksil
25-10-2009, 21:33
Hurra, dette var viktigere enn seier mot TIL. Selv fikk jeg ikke sett kampen, men endelig kan vi begynne å se fremover mot neste sesong!

Neon
26-10-2009, 00:28
Vi har klart det "ingen" trodde vi skulle klare!

Gratulerer, til alle sammen....!!!!

Ole Gilboe Hermansen
26-10-2009, 10:49
Morro at det endelig er 100%,

Supporteren
26-10-2009, 14:02
Men at vi nå kan havne på plassen over kvalikk er skremmende med tanke på neste sesong.

frankieboy
26-10-2009, 14:22
Men at vi nå kan havne på plassen over kvalikk er skremmende med tanke på neste sesong.

Det samme hadde du vel ikke sagt 1.mars i år, eller i fjor da vi endte på 3.plass i Adeccoligaen??

Ta det med ro. Vi har et ungt lag, som bare blir bedre neste sesong... :)

Supporteren
26-10-2009, 14:55
"Ta deg med ro.." Jeg ser ikke helt hvordan jeg skal falle til ro. Hvilket hold er det i påstanden din om at vi er et ungt lag, og som bare blir bedre neste sesong? Økonomien er dårlig, forsterkninger uteblir og kansje forsvinner våre beste spillere.

Vel, vel, jeg er ikke optimist som deg, men skal la vær å surmule om det nå. :)

Patrick Hansen
26-10-2009, 22:56
"Ta deg med ro.." Jeg ser ikke helt hvordan jeg skal falle til ro. Hvilket hold er det i påstanden din om at vi er et ungt lag, og som bare blir bedre neste sesong? Økonomien er dårlig, forsterkninger uteblir og kansje forsvinner våre beste spillere.

Det er vel sånn at bortsett fra RBK og Viking så vil samtlige av våre konkurrenter måtte slanke stallen. Penger til nye spillere finnes overhodet ikke.

Så da er vi vel rimelig godt stillt med en gjeng ung gutter som vil utvikle seg??

frankieboy
27-10-2009, 02:34

Jeg synes omtrent samtlige har hatt en positiv utvikling i forhold til i fjor da vi klarte en 3.plass i Adeccoligaen, og det er helt klart at Knut T har fått mye ut av spillergruppa, selv om det har svingt veldig mye til tider. Vårsesongen var rett og slett imponerende, og klarer vi å finne tilbake til det i 2010, så blir det bra!

Og som Patrick Hansen sier, så er det ikke mange lagene som kan forsterke noe veldig i forhold til denne sesongen. Jeg tror eks at Mads, Rolf Daniel, Ola og Jesper vil fortsette fremgangen neste sesong. Ingen av disse vil bli solgt og de har alle gode kvaliteter!!
I tillegg kommer det noen spennende unggutter opp og fram, og blir spennende å se om noen av 16-åringene som er i Genoa i disse dager får prove seg med A-laget neste sesong..

Alf Qaida
27-10-2009, 08:44
Med tanke på at Aalesund og Godset skal spille mot hverandre, og begge er 2 poeng bak, så er vel plassen over kvalikk umulig. Og er vi heldige, så spiller de to laga uavgjort. :)

balas
28-10-2009, 20:55
Spiller liten rolle når Start vinner siste kamp.