PDA

Se full versjon : Har DU og kompisene fornyet sesongkortene?

Lynet
29-10-2009, 20:59
Har du fornyet sesongkortet, og fikk du med deg noen kompiser?
Hvor velger du å følge sesongen 2010?

Jeg har kjøpt 7 sesongkort i år, på felt Q2, rad 10, sete 3-4-5-6-7-8-9.

Neon
29-10-2009, 21:07
Vi har fornyet våre 3 sesongkort og kjøpt ett ekstra. Felt P2, Rad 10

doppelt gemoppelt
29-10-2009, 21:31
Har du fornyet sesongkortet, og fikk du med deg noen kompiser?
Hvor velger du å følge sesongen 2010?

Jeg har kjøpt 7 sesongkort i år, på felt Q2, rad 10, sete 3-4-5-6-7-8-9.

Da vet jeg hvor jeg skal drite før kampene ;) hehe. Nei da.

Lynet
29-10-2009, 21:40
Vi har fornyet våre 3 sesongkort og kjøpt ett ekstra. Felt P2, Rad 10
P2? Har du kjøpt sånn sete til 15000 eller selger de sesongkort der også uten at man trenger kjøpe sete?

Lynet
29-10-2009, 21:41
Da vet jeg hvor jeg skal drite før kampene ;) hehe. Nei da.
Morroklump... Stikk heller å kjøp deg sesongkort:)

Neon
29-10-2009, 22:29
P2? Har du kjøpt sånn sete til 15000 eller selger de sesongkort der også uten at man trenger kjøpe sete?

Vi kjøpte plasser i fjor på N2, men da vi møtte opp på stadion til første kampen, var det ikke seter på plassene våre (medie-pultene sto i veien). Vi ble derfor flyttet gratis over på startvippen. Disse kortene fikk vi lov til å fornye i år. Fikk også lov til å kjøpe et ekstra. (Mulig det blir to til)

Altså ikke betalt 15000,-

Vi har egentlig ikke lov til å slippe inn i startvippen-lokalene (der de viser høydepunkter og intervjuer på storskjerm, selger varm mat, øl osv), men vi kommer som regel inn, allikavell.

Veldig greit, i grunn....

Nygaard
30-10-2009, 08:57
Jeg har ikke det, reiser langt bort på skole neste høst, så satset igrunn på det kom et halvårskort jeg kunne kjøpe heller...

stallis
30-10-2009, 09:25
Jeg har ikke det, reiser langt bort på skole neste høst, så satset igrunn på det kom et halvårskort jeg kunne kjøpe heller...

Kjøper du sesongkort hos Menigheden så betaler du jo bare for halv sesong. Sesonkort koster 80,- pr. kamp mens enkelt billetter koster 160,- Løp å kjøp fra kl. 20.00 på søndag så kan du heller selge resten av sesongen til en kompis ;)

Alf Qaida
30-10-2009, 10:25
Drømmeplassene er visstnok sikret. Så ja, jeg fornyer. Men nå på sitte igjen.

Ole Gilboe Hermansen
30-10-2009, 11:52
Har fornyet det for et par uker siden.

Neon
30-10-2009, 15:22
Noen som vet om Start har planer om å offentliggjøre tallet, på hvor mange som har fornyet???

stallis
30-10-2009, 15:54
Noen som vet om Start har planer om å offentliggjøre tallet, på hvor mange som har fornyet???

Ikke sikkert de kommer til å si hvor mange men heller om det er godt salg eller lite. Vet at det de 2 siste dagene var veldig stort trykk på fornyelse og at de ligger over det antallet som fornyet til årets sesong, så foreløpig så ser det jo bra ut ihvertfall.

Johnny
31-10-2009, 21:05
Men det som blir spennende er og se alle som kjøper sesongkort som ikke hadde i år, det er da vi ser om denne prispolitikken fungerte eller ikke :)

Lynet
01-11-2009, 21:58
Dagens 2. omgang MÅ være verdt sesongkort neste år folkens! Løp og kjøp! Så bidrar du til at vi kanskje kan forsterke laget!

Flott avslutning på sesongen!

magnussl
01-11-2009, 23:16
Regner med at jeg klarer ¨å skaffe et sesongkort på T1 før det er utsolgt:P

monsivar
12-11-2009, 10:04
noen som vet hvor mange sesongkort det er solgt?

Lynet
13-11-2009, 08:13
noen som vet hvor mange sesongkort det er solgt?
Umulig å holde noen telling iallefall, så lenge Start har fjernet antall ledige seter på hvert felt, slik det stod før.
Har ikke peiling rett og slett!

kaptein
13-11-2009, 11:01
Umulig å holde noen telling iallefall, så lenge Start har fjernet antall ledige seter på hvert felt, slik det stod før.
Har ikke peiling rett og slett!

Da er det bare å telle seter som er ledig, eller som er solgt. det kommer jo klart fram på oversikten. Men gidder noen det?

Har en liten følelse på at vi ligger litt under det som var totalen denne sesongen. bare en skudd i mørket når jeg ser på hvilke seter på det feltet jeg har kjøpt i år som er solgt.

Ble vel solgt 4300 sesongkort/VIP i år. Tipper vi bikker 5000 i år. Men håer på minst 6000. Tiden vil vise. Veldig kjedleig at de ikke kan signe en klassespiller som hadde gitt berettiget håp om en ok sesong. Nå regner mange med at Goodson kan bli solgt i løpet av vinteren uten at han blir erstattet. Ikke særlig oppføftende det. Men så var det de penga de penga.

Lynet
14-11-2009, 02:22
Da er det bare å telle seter som er ledig, eller som er solgt. det kommer jo klart fram på oversikten. Men gidder noen det?

Har en liten følelse på at vi ligger litt under det som var totalen denne sesongen. bare en skudd i mørket når jeg ser på hvilke seter på det feltet jeg har kjøpt i år som er solgt.

Ble vel solgt 4300 sesongkort/VIP i år. Tipper vi bikker 5000 i år. Men håer på minst 6000. Tiden vil vise. Veldig kjedleig at de ikke kan signe en klassespiller som hadde gitt berettiget håp om en ok sesong. Nå regner mange med at Goodson kan bli solgt i løpet av vinteren uten at han blir erstattet. Ikke særlig oppføftende det. Men så var det de penga de penga.

Har samme følelse selv, virker som de ligger litt bak årets salg akkurat nå, og det er forsåvidt greit det. Vil nok selges litt jevnt utover og mer når det nærmer seg. Havner nok mellom 5 og 6 tusen tipper jeg! Men telle...det får du ta deg av;)

monsivar
17-11-2009, 11:28
har telt på de feltene det er mulig å telle og skriver opp antall solgte etter hvert felt:

R1=0
Q1=19
P1=133
O1=157
N1=100
M1=14
L1=0
G1=0
F1=6
E1=62
D1=152
C1=87
B1=19
A1=0
R2=6
Q2=69
N2=192
L2=5

kommer da frem til 1021 solgte billetter på de felter hvor det er mulig å telle

Lynet
17-11-2009, 13:31
Det er nok veldig mange som har kjøpt på familiefeltene med fritt setevalg. Men jeg er langt ifra imponert over salget...

AndersH.
18-11-2009, 10:03
I og med at Start ikke tilbyr halvsesongkort, så nei.

Stig Hornnes
18-11-2009, 14:56
Det kopmmer frem i fevennen at Start har solgt 200 flere sesongkort nå sammenlignet med årskiftet i fjor. Med èn måned igjen til jul bør vel dette kunne økes. Ikke kjempe imponerende, men det går i riktig retning.

http://fotball.fvn.no/eliteserien/article155844.ece

Lynet
19-11-2009, 08:45
Det kopmmer frem i fevennen at Start har solgt 200 flere sesongkort nå sammenlignet med årskiftet i fjor. Med èn måned igjen til jul bør vel dette kunne økes. Ikke kjempe imponerende, men det går i riktig retning.

http://fotball.fvn.no/eliteserien/article155844.ece

Nja synes ikke det hørtes så galt ut jeg... Er over en måned til jul enda, og det blir nok endel salg i desember vil jeg tro!
Klarer vi å signere en klassespiller i tillegg, ved hjelp av club21 forhåpentligvis, så drar nok det også noen kort. Så får treningskampene vise hvor mange som kommer til å kjøpe kort når det virkelig nærmer seg seriestart...
4300 solgte i år, bør kunne klare 6000 totalt 2010.

magnussl
19-11-2009, 13:04
Mange snakker om den dårlige økonomien i klubben for tiden, men tror det går virkelig dundas neste år. De har jo som kjent kuttet prisene med 20% på sesongkort(noe jeg mener er feil løsning på problemet), men kommer likevel ikke til å selge stort mere, og dermed tape en god del der. I tillegg vil de ikke oppnå den samme sponsorpotten som var i fjor (31 mill?) ser det ut til(dagens fevennen). Hvis atpåtil det sportslige går dårligere til våren enn det gjorde våren 09 så vil publikum svikte for godt, i alle fall for resten av sesongen.

Redningen rent økonomisk kan jo være at Start selger et eller flere av sine heteste salgsobjekter, enten i vinter (helst) eller til sommeren.... Men det vil jo igjen bety at "kundene" får en destruktiv holdning til "produktet". Da har man rett og slett kommet inn i en ond sirkel. Håper at det finnes midler til videre satsing sportslig, slik at folk får på følelsen av at neste sesong kan bli artig, og kanskje innbringende i form av medlajer i cup/serie:)

Neon
20-01-2010, 00:56
I følge oversikten på ikstart.no, er det solgt ca 2500 sesongkort til nå.
Ikke veldig imponerende, ca 2 mnd før sesongstart...

kaptein
20-01-2010, 07:27
I følge oversikten på ikstart.no, er det solgt ca 2500 sesongkort til nå.
Ikke veldig imponerende, ca 2 mnd før sesongstart...

Hva kan en egentlig forvente da? Dårlig salg før jul pga situasjonen vi var i. Pluss at det ikke er kommet noen nye spillere. Er liksom ikke den store susen over Starts lag i år. For all del det kan være at laget er godt nok men tror ikke forventningene er særlig store på byen. Derfor kan en ikke forvente det store salget.

aljahnsen
20-01-2010, 13:51
Situasjonen før jul ødelegget mye, men samtidig forventer folk mye av Start. Det er rimelige sesongkort i år, så der kan man ikke klage, men det har aldri vært noen stor vane/etterspørsel etter sesongkort her. Så det skal mye til for folk å kjøpe sesongkort, selv om det er fordel både for supportere/startfans, supporterklubben og ikke minst klubben.

Men man må skape troverdighet hos supporterene her i Sør, alt for mye rot gjør at folk blir skeptiske og ikke interessert i å hjelpe klubben.

Tror uansett det er sundt at det er slik, er heller klubben som ser feil i at sesongkortsalget skal være så stort, for slik er det ikke pr dags dato. Klarer Start å spille som de gjorde i fjor, og stablisere seg i eliteserien og spillerene yter sitt beste på banen så kommer publikum/suppoterene. Er jo tross alt en fritidsinteresse og et engasjement og kjærlighet til klubben, og prakke ned på sesongkort og biletter på folk er ikke lett, og det skal ikke være det heller. Men det trengs langt mer markedsføring rundt det, iallefall mer tilgjengelighet og synlighet.

Tror uansett det viktigste er at Start stabliserer seg i eliteserien og at Start klarer å holde en sunn drift av klubben. At spillerene yter sitt maksimale og blør for drakten og viser vinnerkultur. Det vi trenger her nede er stabilitet og det beste hadde vært en cupfinale. Det er nok av folk som bryr seg om Start her nede, både på godt og vondt. Men som trengs å engasjeres, som man så i 2005 seosongen og i starten av 2007. Men når det meste ender i nedturer og rot så er det ikke uforståelig at folk ikke blir engasjert og mister troen på klubben.

Selv om det for en trofast supporter virker merkelig dette, da kjærligheten er der for klubben både i motgang og medgang, men man kan ikke forvente at man har 8-12000 supportere som står der i motgang og medgang når man ikke har fått de opplevelsene som kanskje det trengs for å bli engasjert.

Men vi har mye å lære av andre steder, selv om det er få klubber i Norge som har opplevd så mye rot og nedgang som Start har gjort, iallefall ikke som en av de æreverdige og historiemektige klubbene i Norge.

Har troen på en god sesong for Start, så får vi stå sammen og støtte frem laget vårt i år. Gleder meg til seriestart :)

kazzoo
20-01-2010, 15:06
Noen som vet hva de har budsjetert med på sesonkort salg?

kompa
20-01-2010, 15:10
Fine ord Jahnsen. Er helt enig med deg. Er nettop dette som betyr noe.
Ikke billettprisene som så mange har stønnet x-antall ganger over. For de har aldri vært for dyre dersom man har brukt de muligheter som har lagt der.

kazzoo
20-01-2010, 17:28
Om grafen på framsiden av ikstart.no stemmer ser det ut som de har solg i underkant av 4000....

Simen
20-01-2010, 17:38
ikke når du ser på søylen helt til høyre, som er antall solgte.. :)

Olavh
20-01-2010, 18:06
Ser ut som Start har solgt ca 3000 sesongkort, utifra grafen på ikstart.no.

Personlig har jeg ikke kjøpt enda, men skal.

Olavh
20-01-2010, 18:09
Noen som vet hva de har budsjetert med på sesonkort salg?

De har vel sagt at de ønsker å selge flere enn i fjor, da tallet endte på ca 4500. De har budsjettert med 9.000 tilskuere på kampene i år (sesongkort+enkeltbilletter)

rooland
20-01-2010, 18:39
Merker meg de ringer rundt til gamle sesongkorthavere for å få de til å fornye. Hadde ikke fornyet selv, så passet perfekt for min del.
Men begynner panikken å spre seg?

kaptein
20-01-2010, 20:56
Merker meg de ringer rundt til gamle sesongkorthavere for å få de til å fornye. Hadde ikke fornyet selv, så passet perfekt for min del.

Det er vel bare positivt at de driver oppsøkende salg også mot tidligere sesongkortinnehavere,

kompa
20-01-2010, 20:59

Panikk og panikk, tror heller det er et bevisst valg. Stabæk har den samme strategien. Der ringer spillerne til alle som ikke har fornyet sesongkortet. Synes det hele virker smart jeg. Nytter ihvertfall ikke å sitte stille å se på at ikke folk fornyer.

beng222
20-01-2010, 21:00
Når sesongkortene ikke selger seg selv, så er det flott at ringer opp gamle sesongkortinnehanere for å få de til å resignere. Dette bør de gjøre hvert år.

De siste lørdagene før sesongen starter, så bør Star ha stands i markens, sørlandssenteret og vågsbygd senter for å puche sesongkort og enkeltbilleter til de første kampene.

rooland
20-01-2010, 21:15
Var ikke hensikten i det heeele tatt å si noe negativt om det...
Som sagt det var positivt for min del!

Viktig at man prøver alt for å få solgt flest mulig...

REBell
20-01-2010, 23:59

Magnus Storm Larsen som ringer rundt til alle som har hatt sesongkort hos Menigheden i 2006+2007+2008+2009. Selger på faktura med forfall til seriestart.
Et herlig engasjement og giv for å selge flest mulig sesongkort på våre felt (akseptere også bestilling på andre felt) men er folk fra vårt felt som blir ringt opp.

For de som ønsker sesongkort, kontakt Magnus på 97507856 mellom 10-15.30, så fikser han faktura med lang forfallsdato! Ikke noe vits å tenke på.

Rolling stones
21-01-2010, 00:13
Når sesongkortene ikke selger seg selv, så er det flott at ringer opp gamle sesongkortinnehanere for å få de til å resignere. Dette bør de gjøre hvert år.

De siste lørdagene før sesongen starter, så bør Star ha stands i markens, sørlandssenteret og vågsbygd senter for å puche sesongkort og enkeltbilleter til de første kampene.

Spillerene på Start burde allerede i dag begynne å ringe til alle sesongkortinnehaverene ifra 2007 sesongen!

kjempesmart av Stabæk..

Kenneth Storberget
21-01-2010, 00:25
Merkte å at dem ringte rundt i dag. Takk for at du vekket meg Magnus, det var faktisk på tide å stå opp rett over 10 i dag.

Må bare skryte litt å av deg, for du gjorde dette veldig bra. Du pressenterte deg på telefon og det er det INGEN andre telefon selgere som gjør når dem ringer.

Magne Hadland
21-01-2010, 10:23
Magnus Storm Larsen som ringer rundt til alle som har hatt sesongkort hos Menigheden i 2006+2007+2008+2009. Selger på faktura med forfall til seriestart.

Kjempebra tiltak :)

magnussl
21-01-2010, 10:58
Et herlig engasjement og giv for å selge flest mulig sesongkort på våre felt (akseptere også bestilling på andre felt) men er folk fra vårt felt som blir ringt opp.

For de som ønsker sesongkort, kontakt Magnus på 97507856 mellom 10-15.30, så fikser han faktura med lang forfallsdato! Ikke noe vits å tenke på.

Det stemmer! Og det koster ikke start noe at jeg gjør det heller. Dere kan ringe mellom kl 08.30 og 24.00. Men forfallsdato blir satt til en mnd frem fra dere mottar giroen. Men det er ikke noe pes å utsette litt om dere sliter med å holde fristen. Til nå har jeg solgt 77 sesongkort siden forrige torsdag, hvorav va 70 er på feltet.

DayWalker
21-01-2010, 11:09
Bøyer meg i støvet Magnus, veldig bra jobba!

Hørte du hadde ringt til samboeren her :)

aljahnsen
21-01-2010, 11:23
Veldig bra Magnus, herlig iniativ og engasjement!

Vi satser på stappfullt felt i år ;)

stallis
21-01-2010, 11:46
Det stemmer! Og det koster ikke start noe at jeg gjør det heller. Dere kan ringe mellom kl 08.30 og 24.00. Men forfallsdato blir satt til en mnd frem fra dere mottar giroen. Men det er ikke noe pes å utsette litt om dere sliter med å holde fristen. Til nå har jeg solgt 77 sesongkort siden forrige torsdag, hvorav va 70 er på feltet.

Veldig bra Magnus, keep up the good work :)

Neon
21-01-2010, 13:04
Det stemmer! Og det koster ikke start noe at jeg gjør det heller. .

Gjør du dette på dugnad? Isåfall et sinnsykt bra gjort! Ikke mange som hadde gjort det samme.

Håper du i alle fall tjener litt på dette!?

rooland
21-01-2010, 13:20
En ting magnus, den fakturaen jeg fikk var det min gamle adresse på?
Og etter det jeg forsto sendes kortet i posten.
Åssen skal vi løse det?

REBell
21-01-2010, 13:25
En ting magnus, den fakturaen jeg fikk var det min gamle adresse på?
Og etter det jeg forsto sendes kortet i posten.
Åssen skal vi løse det?

Kontakt:

Halla Svansdottir
Stilling: Billettansvarlig
E-post: halla.svansdottir@ikstart.no
Telefon: 38 10 66 66
Mobil: 97 50 98 73

Det er hun som har det operative ansvaret for slikt.

DayWalker
21-01-2010, 14:41
Gjør du dette på dugnad? Isåfall et sinnsykt bra gjort! Ikke mange som hadde gjort det samme.

Håper du i alle fall tjener litt på dette!?

Det er jo god markedspris på skamros nå til dags? ;)

magnussl
21-01-2010, 15:18
Selvfølgelig hyggelig at folk setter pris på dette, men husk nå for all del at det er mange (dere selv inkudert) som har jobba rævva av dere i supporterklubben i en årrekke. Og dessuten ligger det nå i kortene at jeg får en stilling etterhvert, så for meg er det vinn vinn. Jeg har alltid drømt om å jobbe i start, og hadde jeg vært millionær hadde jeg gjort dette gratis te æ dør. Er dessuten ganske kult å ha eget kontor mellom Matta og Knut sitt;-)

Lynet
22-01-2010, 16:17
Selvfølgelig hyggelig at folk setter pris på dette, men husk nå for all del at det er mange (dere selv inkudert) som har jobba rævva av dere i supporterklubben i en årrekke. Og dessuten ligger det nå i kortene at jeg får en stilling etterhvert, så for meg er det vinn vinn. Jeg har alltid drømt om å jobbe i start, og hadde jeg vært millionær hadde jeg gjort dette gratis te æ dør. Er dessuten ganske kult å ha eget kontor mellom Matta og Knut sitt;-)

Fast stilling som hva da? Ballhenter på treningene?:D

Kjempeflott engasjement du viser magnus, strålende!

magnussl
23-01-2010, 00:14
Fast stilling som hva da? Ballhenter på treningene?:D

Kjempeflott engasjement du viser magnus, strålende!
Kommer til å bli litt "potet". Ikke helt bestemt enda åssen det blir, men skal i alle fall bidra en del på salg.

skvik
06-02-2010, 17:21
Oversikt over sesongkortsalg pr. 6/2 i Tippeligaen her:

http://www.abcnyheter.no/sport/eliteserien/100206/brann-alene-om-nedgang-i-salg-av-sesongkort

Brann sliter, Aalesund runder 8500(!) og Start svarte ikke på henvendelsen...

Sykt i Aalesund. De har skjønt det der.

Lynet
19-02-2010, 13:36
Driver du å selger sesongkort fortsatt Magnus? Er det mye salg om dagen eller?

Sømme66
19-02-2010, 14:16
Kommer til å bli litt "potet". Ikke helt bestemt enda åssen det blir, men skal i alle fall bidra en del på salg.
Regner med du jobber gratis da siden Start sliter litt om dagen med det økonomiske, jeg ville ikke tatt betalt.

frankieboy
19-02-2010, 16:30
Driver du å selger sesongkort fortsatt Magnus? Er det mye salg om dagen eller?

Ang sesongkortsalg, så kunne jeg virkelig tenkt meg en oppdaterig med tall på ikstart.no... Den grafen er det jo ingen bevegelse i, og hvis det er noe bevegele, så er det umulig å se!

Burde jo vaere mulig å ha en oppdatering (tall) en gang i uka.... Kan Magnus eller noen fra ikstart.no sjekke dette?

magnussl
19-02-2010, 19:06
Ang sesongkortsalg, så kunne jeg virkelig tenkt meg en oppdaterig med tall på ikstart.no... Den grafen er det jo ingen bevegelse i, og hvis det er noe bevegele, så er det umulig å se!

Burde jo vaere mulig å ha en oppdatering (tall) en gang i uka.... Kan Magnus eller noen fra ikstart.no sjekke dette?
Vet ikke helt åssen de har lagt det opp rundt den grafen, men det er ikke ment at man skal se eksakt hvor mange som er solgt. Når det gjelder tall ellers er jeg frabedt å gå rundt å prate om salgstall. Det eneste jeg kan si er at vi merker et nokså kraftig vakum etter at salget gikk i været etter nyttår og de 3-4 påfølgende ukene. Det smarteste dere kan gjøre er å dra med dere alt av venner og kjente og få de til å kjøpe sesongkort! "jungeltelegrafen" og at folk rekrutterer sesongkortholdere, er den beste måten å selge sesongkort på!

Når det gjelder det vakuumet, så kan jeg si at det ble solgt rundt 1800 de siste to ukene før sesongstart i 2009. Hvis det skjer i år, vil vi slå fjoråret med veldig fin margin, og det vil føre til et betydelig høyere publikums snitt enn i 09, da folk trekker folk. Avhenger selvfølgelig av hva som skjer på banen.

magnussl
19-02-2010, 19:09
Regner med du jobber gratis da siden Start sliter litt om dagen med det økonomiske, jeg ville ikke tatt betalt.

Har ikke sett denne før nå, men kan likevel si det nå. Start betaler ikke noe for meg, annet enn kaffe'en jeg drikker på jobb. Arbeidsforholdet er et samarbeid mellom Nav, Start Toppfotball og meg. Jeg praktiserer en arbeids-treningsperiode etter å ha vært sykemeldt i nærmere ett år. Så de eneste som betaler, er dere skattebetalere. Mohaha^^,)

DayWalker
20-02-2010, 02:16
You bastard ;)

kazzoo
24-02-2010, 13:04
Når det gjelder det vakuumet, så kan jeg si at det ble solgt rundt 1800 de siste to ukene før sesongstart i 2009. Hvis det skjer i år, vil vi slå fjoråret med veldig fin margin, og det vil føre til et betydelig høyere publikums snitt enn i 09, da folk trekker folk. Avhenger selvfølgelig av hva som skjer på banen.

Hvor mange ble det solgt sist år?

magnussl
24-02-2010, 15:05
Hvor mange ble det solgt sist år?

Vi endte på rundt 4400 ifjor. Målet i år er 5000, noe som er fullt oppnåelig. Så får vi håpe at vi kommer på en god bølge sportslig, selv om kamprogrammet er ganske hardt de første kampene.

Simen
24-02-2010, 17:02
målet 5000 ? hvor mye er det budsjettert med? 6500, eller husker jeg helt feil?

DayWalker
24-02-2010, 23:56
Budsjett er jo ingen fasit, nærmere en værmelding.

Går det skeis må jo tall justeres. Start køddet jo til hele julesalget blant annet som vel ikke var med i beregningen. Snøen gjør vel sitt til at mange fortsatt tenker på alt annet enn fotball.

Simen
25-02-2010, 11:52
...det finnes alltid unnskyldninger for at salget er tregt :)

Men, et budsjett på evt. 6500 er ingen fasit nei, men ganske kjipt for Starts del om salget ender på 5000, hvis det fortsatt er budsjettert med 6500 ? Et mål burde jo være budsjettet, for hvis målet er 5000, og budsjettet er 6500 så sier det seg selv at det skurrer..

MEN, ut med fingeren folkens, kjøp sesongkort! Merker optimismen begynner å spre seg i fvn. Lenge sida det har florert med kjipe saker!

magnussl
25-02-2010, 17:56
målet 5000 ? hvor mye er det budsjettert med? 6500, eller husker jeg helt feil?

Det er det foreløpige uoffisielle målet....

Simen
25-02-2010, 22:56
Jepp. Men han uttalte det samme i avisen i dag, at 5000 var målet. Virker som de har revidert budsjett da..

REBell
25-02-2010, 23:52
Jepp. Men han uttalte det samme i avisen i dag, at 5000 var målet. Virker som de har revidert budsjett da..

De har ikke endret totalt antall publikumere, bare sesongkort.

jbasma
27-02-2010, 21:50
Og hva er det budsjettert med av publikum i snitt i år?

stallis
28-02-2010, 14:16
Og hva er det budsjettert med av publikum i snitt i år?

9000 er budsjettet

Wangel
02-03-2010, 23:36
http://msn.tv2sporten.no/fotball/tippeligaen/naermer-seg-70000-solgte-sesongkort-3149462.html

Har til nå solgt 4000 sesongkort. Aalesund har solgt 8500 lillestrøm 3000...

kazzoo
03-03-2010, 16:12
Og nå får sesongkortholdere både forkjøpsrett og 100 kr i avslag på a-ha konserten! Får satse på at dette hjelper til å få unna noen sesongkort til!!!

http://www.ikstart.no/default.aspx?m=3&amid=492548

Roy_Keane
03-03-2010, 23:49
da var plass på felt B2 sikret, alletiders