Se full versjon : Prøvespiller Atli Gudnason
Atli Gudnason 25 år fra Island. Ble kåret til årets spiller på Island i år. Kommer på prøvespill i Start.
http://ikstart.no/default.aspx?m=3&amid=490927
http://fotball.fvn.no/eliteserien/article155530.ece
frankieboy
14-11-2009, 05:51
Selv om det ikke er framover vi trenger forsterkninger mest, saa virker dette utrolig spennende. En kjapp offensiv spiller er alltid bra!
Gleder meg til aa se rapporter fra treningene, og haaper han ikke blir liggende syk som den forrige islendingen som var i Kr.sand!
tror absolutt vi trenger noe framme som kan score mål Hulsker hadde en ok vårsesong men det var ikke raregreiene på høsten. Stokkelien stod framsom det klare førstevalget etterhvert også han var vel bedre på tidlig i sesongen en på høsten, men hadde en veldig bra sesong. Det vil imponere meg kraftig om han gjør like store framskritt neste år som i år men ingen ting ville vært bedre. I utgangspunktet var Årst den store klippen men vi vet hvordan det gikk med han. Så JA vi trenger noe framme.
Islands beste spiller (kåret) høres ikke galt ut det.
En målfarlig spiller som kan spille både spiss og venstrekant høres for meg perfekt ut, så lenge han holder nivået. Skal bli spennende å se hvordan han klarer seg på trening!
Børufsen trenger konkurranse om plassen sin, i tillegg kan han være en spisskonkurrent. Håper han viser seg som en aktuell forsterkning!
Startgass
14-11-2009, 16:20
Start trenger forsterkning framme og han høres god ut.
Espen K G
14-11-2009, 17:28
Start trenger forsterkning framme og han høres god ut.Vi er 7. mestscorende i år, mens vi ligger på 14. plass i antall innslupne mål (altså, vi slapp inn 3. mest mål). Forsterkning fremover er mao langt mindre prekært enn bakover.
Men, en som virkelig kan true Børufsen, og helst forsterke den plassen, hadde blitt satt stor pris på.
Startgass
14-11-2009, 21:57
Vi er 7. mestscorende i år, mens vi ligger på 14. plass i antall innslupne mål (altså, vi slapp inn 3. mest mål). Forsterkning fremover er mao langt mindre prekært enn bakover.
Men, en som virkelig kan true Børufsen, og helst forsterke den plassen, hadde blitt satt stor pris på.
Tror nok ikke han kommer til å utfordre Børufsen,er ikke Gudnason høyrebeint,ja kanskje han liker å gå inn over i banen en å utfordre ned til cornerflaget å legge inn men syns at Stokkelien får alt for lite konkuranse om plassen og Hulsker begynner å bli gammel.Khalili er for mye skadetplaget og får ikke spilletid.
Espen K G
15-11-2009, 03:41
Tror nok ikke han kommer til å utfordre Børufsen,er ikke Gudnason høyrebeint...
"- Han kan spille både spiss og venstre kant. "
http://fotball.fvn.no/eliteserien/article155530.ece
doppelt gemoppelt
15-11-2009, 13:48
Selv om det ikke er framover vi trenger forsterkninger mest, saa virker dette utrolig spennende. En kjapp offensiv spiller er alltid bra!
Gleder meg til aa se rapporter fra treningene, og haaper han ikke blir liggende syk som den forrige islendingen som var i Kr.sand!
Kansje ikke mest men alikevell så tror jeg vi må lete etter en garantist for mål.
Hulsker scorer nå og da, årst er borte, stokkelien er fortsatt ung, khalili er et uskrevet ark til neste år.
Greit å prøve noe som ikke er fra afrika også :)
og Hulsker begynner å bli gammel.
Problemet er vel snarere vekta enn alderen. Mannen er småfeit og utrent. Burde spilt med "Chubby" bak på drakta.
Problemet er vel snarere vekta enn alderen. Mannen er småfeit og utrent. Burde spilt med "Chubby" bak på drakta.
Småfeit? Joda...
Utrent? Neppe. Kom vel så bra ut i fysikk testene, at han måtte ta de på nytt, for å bekrefte at det stemte...
Eller er det noe jeg har misforstått?
Småfeit? Joda...
Utrent? Neppe. Kom vel så bra ut i fysikk testene, at han måtte ta de på nytt, for å bekrefte at det stemte...
Eller er det noe jeg har misforstått?
Jeg hadde også bedt han ta de på nytt. For så småfeit som han er, og så lite han til tider jobba i forrige sesong så hadde ikke jeg stolt på testene heller:icon_razz:
Jeg hadde også bedt han ta de på nytt. For så småfeit som han er, og så lite han til tider jobba i forrige sesong så hadde ikke jeg stolt på testene heller:icon_razz:
Samme her!
Det som er mest skuffende, er jo nettopp det at han faktisk er godt trent, men som oftest ikke gidder å løpe.
AndersH.
18-11-2009, 10:03
Enig i at det er irriterende at Hulsker nesten ikke løper. Håpløst opplegg, for han er egentlig høy klasse.
Men hva i all verden er dette?
"P.S. På dagens trening var Notoddens midtstopper Christer Fjellstad (25 år) i aksjon. Gjennom tidligere assistenttrener Morten Rønningen har Fjellstad fått anledning til å holde formen vedlike inntil han i desember skal på prøvespill med Odd Grenland."
Hva i all verden?
Enig i at det er irriterende at Hulsker nesten ikke løper. Håpløst opplegg, for han er egentlig høy klasse.
"P.S. På dagens trening var Notoddens midtstopper Christer Fjellstad (25 år) i aksjon. Gjennom tidligere assistenttrener Morten Rønningen har Fjellstad fått anledning til å holde formen vedlike inntil han i desember skal på prøvespill med Odd Grenland."
Hva i all verden?
Helt enig Anders, wtf!? Fan ikke noe veldedighetsklubb, Start!
frankieboy
18-11-2009, 16:37
Hva i all verden?
Ja, stusset også enormt over dette. Merkelig formulering. Er han egentlig på prøvespill i Start først? Virker jo som det. Hva hvis han imponerer hos Start? Vi trenger jo en midtstopper så hadde vaert naturlig at Start tok han inn på prøvespill. Er det bare en måte å skrive det på sånn at det ikke blir så mye press? For er det som det skrives at han er i Start KUN for å holde formen vedlike så gir det ingen mening. Da kunne han vel gjort det i Odd? Eller kan "alle som skal på prøvespill et sted" stoppe innom og vaere med Start? Vet at det har med Morten Rønningen å gjøre, men utrolig merkelig sak!
Det kan jo være han har ei dame i krsand da eller lignende, og derfor trener med Start. Slettes ikke unormalt. Blir fort storm i vannglass her...
De siste 8 innleggene i denne tråden nevner ikke engang prøvespilleren.
Er det noen her som har sett treningene?
Han var ikke med til Luxemburg den siste landskampen, kan vel si han var "byttet" ut med Eidur...
frankieboy
19-11-2009, 17:32
De siste 8 innleggene i denne tråden nevner ikke engang prøvespilleren.
Er det noen her som har sett treningene?
Han var ikke med til Luxemburg den siste landskampen, kan vel si han var "byttet" ut med Eidur...
Det stod jo i en artikkel (pensjonisten Aarst som scorte så mye) at han Gudnason også hadde scort mye på trening. Men kunne gjerne sett for meg at Fevennen eller ikstart.no tok litt tak i dette og oppdaterte litt om hvordan han og andre provespillere gjor det!!
Knut Tørum mener spilleren gjorde et godt inntrykk under sitt ukelange Start-opphold. Nå har 25-åringen reist tilbake til Sagaøya, og avtalen er at sportssjef Svein Mathisen skal holde kontakten med islendingens agent.
- Så må det en totalvurdering til, som inkluderer den økonomiske situasjonen, før det blir tatt noen avgjørelse om vi satser på Atli Gudnason, tilføyer Tørum
http://www.ikstart.no/default.aspx?m=3&amid=490971
Magne Hadland
04-02-2010, 15:14
Nå ser det ut som om denne karen havner på venstrekanten til Tromsø:
http://fotball.fvn.no/eliteserien/article160878.ece
frankieboy
04-02-2010, 16:48
Nå ser det ut som om denne karen havner på venstrekanten til Tromsø:
http://fotball.fvn.no/eliteserien/article160878.ece
Utrolig irriterende hvis han signerer kontrakt i TIL og lykkes der.. Dette var en spiller jeg virkelig kunne tenke meg, og skulle heller sett at han dro til Sverige eller Danmark enn til en konkurrent i Tippeligaen!
Millonarios
04-02-2010, 18:43
Utrolig irriterende hvis han signerer kontrakt i TIL og lykkes der.. Dette var en spiller jeg virkelig kunne tenke meg, og skulle heller sett at han dro til Sverige eller Danmark enn til en konkurrent i Tippeligaen!
Jeg blir overrasket om han får kontrakt med Tromsø. Etter mitt syn holder han ikke TL-nivå.
vBulletin v3.8.4, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.