Se full versjon : Christer Kleiven med ny iver!
DayWalker
19-11-2009, 13:49
Christer Kleiven har hatt møte med Start og har fått forsikringer om at han blir satset på!
Meget gledelig synes jeg personlig!
http://fotball.fvn.no/eliteserien/article155919.ece
Dette er utrolig bra av Start. Kanskje det ligger en ny Strømstad eller Hæstad i Kleiven visst han bare for tillit over tid og i posisjonen sin (ikke på kant). Skulle neste ønske det var kamp neste uke for å se Kleiven i kamp, med sin nye motivasjon! :)
aljahnsen
20-11-2009, 00:29
Godt å lese, jeg har troen på Kleiven :)
Får håpe Christer får en "ny" vår, og får en god treningsvinter. Utvilsomt mye talent som bor i den gutten. Tillit og den riktige innstillingen fra Christer så har jeg stor tro på at han vil ta store positive steg og bemerke seg neste sesong :)
doppelt gemoppelt
20-11-2009, 13:58
Jeg tror vi bør satse på kleiven istede for å handle nytt ihvertfall. Kleiven tror jeg blir bedre neste år med flere kamper i beina
Vi bør sattse på Kleiven , ung og talentfull:)
Tja, synes både Bruer og Owello er sterkere! Og de er jo unge fortsatt! Når det gjelder Ola lurer jeg på hva Start har gjort, men så langt bør nok Kleiven være foran ham...
Kleiven holder heller ikke på langt nær nivået til Fevang, selv om han hadde en elendig høst.
Så satse på Kleiven? Tja, dersom han blir bedre enn dem som spiller nå, så allright!
Mr Eidstoe
03-06-2011, 12:39
Ser at Christer har snakka med fvn.no:
http://fotball.fvn.no/eliteserien/article202249.ece
Hvis det er mulig å skvise noe penger gjennom en overgangssum i august, så bør vi gjøre det.
Christer Kleiven har hatt en halv god sesong i Start(vår 2010) ellers har han kun vært god i treningskamper. Han er nå 23 og har fått nok sjanser
frankieboy
03-06-2011, 16:45
Hvis det er mulig å skvise noe penger gjennom en overgangssum i august, så bør vi gjøre det.
Christer Kleiven har hatt en halv god sesong i Start(vår 2010) ellers har han kun vært god i treningskamper. Han er nå 23 og har fått nok sjanser
Jeg er uenig. Jeg vil ha han med videre. Han har noe ingen av de andre midtbanespillerne har - nemlig et godt skudd! Dessuten så er jeg sikker på at han hadde levert bedre HVIS han hadde fått mer spilletid og tillit (slik han gjorde vårsesongen 2010). Problemet er at vi har mange gode i den posisjonen, men forsvinner Fredrik så er det vel bare Owello som er god i den rollen. Da er det viktig med en Christer i bakhånd.
Jeg skulle også gjerne sett oss teste ut 4-3-3 med 2 indrelopere, og da mener jeg at Christer og Owello burde spilt på disse plassene med Fredrik eller Bruer sentralt...
23 år er ingen alder og han har mange gode sesonger foran seg i Start, vel og merke hvis han får tillit! Vi vet han kan...
Mr.Eidstoe. Ikke vær redd for å lage nye tråder. Du som er i Styret også og greier. Denne er liksom ett og et halvt år gammel og har egentlig ikke noe med innlegget ditt å gjøre. Eneste er selvfølgelig at det handler om Kleiven. Hehe.
Men blir litt lei av å se gamle tråder komme opp igjen, virker litt som om folk er redde for å komme med noen nye bidrag her inne. :/ Tror frankieboy også etterlyste dette en gang. Blir veldig kjedelig når man aldri ser noe nye tråder her inne, ser ut som det er veldig liten aktivitet. Ikke noe big deal altså, men jeg bare lufter mine tanker. ;)
Mr Eidstoe
03-06-2011, 17:57
Mr.Eidstoe. Ikke vær redd for å lage nye tråder. Du som er i Styret også og greier. Denne er liksom ett og et halvt år gammel og har egentlig ikke noe med innlegget ditt å gjøre. Eneste er selvfølgelig at det handler om Kleiven. Hehe.
Men blir litt lei av å se gamle tråder komme opp igjen, virker litt som om folk er redde for å komme med noen nye bidrag her inne. :/ Tror frankieboy også etterlyste dette en gang. Blir veldig kjedelig når man aldri ser noe nye tråder her inne, ser ut som det er veldig liten aktivitet. Ikke noe big deal altså, men jeg bare lufter mine tanker. ;)
Har bare vært overarbeidet i det siste, hehe ;) Point taken.
frankieboy
03-06-2011, 23:18
Enig med ReiGn, men samtidig var det litt morsomt å lese linken i begynnelsen av tråden hvor ledelsen forsikrer at man ville satse på Kleiven.. Nå - 1.5 år senere er det ikke mye spilletid han får...
Synd mener nå jeg, men det er solide spillere han kjemper med om plass på laget. En ting er sikkert. Orker ikke tanken på at han går til Molde eller noe annet sted og opplever veldig suksess...
Det er en grunn til at Kleiven ikke har spilt så mye i år, og det er at han ikke er i form. Når spillerne rundt han er i bedre form må han tåle å bli benket. Det håper jeg Kleiven skjønner og jobber som f*** for å komme tilbake i det gode slaget han kan være i!
Kleiven i form vil garantert være inne på laget!
Kleiven ute av form holder på kula litt for lenge, blir løpende litt for mye i mellom, på halvdistanse hele veien, tør ikke løsne skudd. Hard jobbing vil føre han tilbake der han var våren 2010...
vBulletin v3.8.4, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.