Se full versjon : Jahnsen ferdig som leder?
http://fotball.fvn.no/eliteserien/article157280.ece
Uttaler at han er ser seg ferdig med lederrollen i menigheden. Hvem kommer til å ta over, visst han trekker seg?
DayWalker
10-12-2009, 15:12
Møt opp og finn ut? :)
http://fotball.fvn.no/eliteserien/article157280.ece
Uttaler at han er ser seg ferdig med lederrollen i menigheden. Hvem kommer til å ta over, visst han trekker seg?
Det blir foreslått en endring i organiseringen av supporterklubben:
Forslag til ny;
§ 9VALG OG STYRETS ORGANISERING
Menighedens styre består av en ledergruppe på 7-10 personer. Valgperioden i ledergruppen er på et år, og velges av årsmøtet etter etter innstilling fra valgkomite.
LEDERGRUPPEN:
Menighedens ledergruppe er i utgangspunktet flatt organisert der alle medlemmer har like stort ansvar for Menighedens drift. Ledergruppen fordeler selv arbeidsoppgaver og ansvarsområder. Ledergruppen har fullmakt til å utpeke leder, talsmann og andre roller om de finner dette nødvendig.
Oppgaver og ansvar er ikke nødvendigvis statiske, de kan gå på rundgang innad i ledergruppen. Ledergruppen møtes etter innkalling av den de selv utpeker. Ledergruppen kan også innkalles etter krav fra minst to av medlemmene. Vedtak fattes ved simpelt flertall og krever fremmøte av fire eller flere fra ledergruppen.
Om et medlem i ledergruppen skulle trekke seg i løpet av valgperioden har ledergruppen i samarbeid med valgkomiteen fullmakt til å finne en etterfølger fram til neste årsmøte. Ledergruppen har også fullmakt til å rekruttere personer til webgruppe, redaksjon i medlemsblad, salgsapparat og til andre funksjoner ledergruppen finner nødvendig.
I tillegg velges:
Valgkomite med 2 medlemmer. Komiteen konstituerer seg selv.
Alf Qaida
10-12-2009, 22:59
Og forslaget ble vedtatt...
aljahnsen
10-12-2009, 23:49
Jeg sitter med en litt tom og vemodig følelse akkurat nå. Det har vært et veldig lærerikt og spennende år.
Det ble et vellykket årsmøte og et nytt og spennende styret ble valgt. Jeg har stor tro på at dette styret/ledergruppen vil være med å utvikle Menigheden videre. Ser frem til et nytt år ;)
Jeg vil takke alle for 2009, så sees vi på nyåret ;)
Ledergruppen 2010:
Jan Erik Stallemo, Kenneth Storberget, Magnus Storm Larsen, Jens Nicolai Langfeldt, Rolf Eivind Berntsen, Alf Petter Mollestad, Rune Hareide, Connie M. Røyland, Merethe Jonassen.
Valgkomitee:
Morten Torjussen, Alexander Jahnsen
Takk for iår, Alex! LEVE ENGASJEMANTET!!!
Jeg har stor tro på de folka som er valgt inn i styregruppa ...
Neste år tror jeg og håper blir et stort skritt riktig rettning for Menigheden
Supporteren
11-12-2009, 00:30
Hva går denne ledergruppens oppgaver ut på?
Takk for innsatsen i årets sesong!
-og lykke til mot neste sesong for den nye ledergruppa :)
Søndag1800
11-12-2009, 04:50
Takk for god innsats Jahnsen! Det ligger langt mer tid enn man tror i en slik stilling. Bra jobba!
-Evig lojal
frankieboy
11-12-2009, 05:57
Takk for god innsats Jahnsen! Det ligger langt mer tid enn man tror i en slik stilling. Bra jobba!
-Evig lojal
Enig. Well done - som vi sier her borte i Junaiten...
Spennende ledergruppe og virker som en riktig vei aa gaa!
Alf Qaida
11-12-2009, 10:20
Hva går denne ledergruppens oppgaver ut på?
Supporterklubbens oppgaver forandres ikkje radikalt om man kaller øverste valgte organ for komper eller komle... Det er mer en endring i forhold til det øverste valgte organs organisering.
Dette ser veldig spennendes ut, tror ledergruppen er veldig godt sammensatt!
Rolling stones
11-12-2009, 20:42
Du har gjort en fin innsats Alexander, skulle bare vært flere ildsjeler som deg, ikke minst på selve arenaen.. Vi mangler desverre litt supportermiljø på sørlandet!
Godt nytt år og en gledelig jul:-)
aljahnsen
12-12-2009, 18:23
Takker for hyggelige meldinger. Jeg kommer til å være like engasjert som før fremover jeg. Ser frem til et godt år for Menigheden og IK Start ;)
God jul & godt nytt år til alle :)
Supporteren
14-12-2009, 20:19
\Vi mangler desverre litt supportermiljø på sørlandet!
Uenig. Men kansje det mangler litt supportermiljø i Menigheden.
aljahnsen
15-12-2009, 18:11
Det er ikke noe sterkt supportermiljø i Kristiansand rundt Start, desverre. Men potensiale er der virkelig. Er bare det å få samlet de med hjertet for klubben og bygge identitet og rundt dette miljøet. Men det trengs langt flere ildsjeler og supportere som virkelig ønsker og er villige til å være med på skape dette. Mitt råd er å bygge det langsiktig og starte med å bygge et "kameratskap" rundt supportere av IK Start her i byen. Et miljø som er åpne for alle, ikke bare de med den såkalte rette mentalitet. Er alt for mange som jobber mot noe positivt her i byen, bare krangling og suppe rundt alt og ingenting. Er en ting vi er her for, og det er at vi har kjærlighet og engasjement til og rundt IK Start.
Mattymatte
17-12-2009, 00:52
All respekt for Jahnsen som har ofret tid og innsats for supporterklubben. Men det vi trenger nå er en sterk leder som kan samle troppene og gå i bresjen og komme med krav mot disse elendige lederne i Start Toppfotball som vi har hatt i det siste årene. Vi har funnet i oss alt for mye, noen må få svi og vi sørge for at slike udugeligheter som Ravnås aldri mer blir å finne i Start.
frankieboy
18-12-2009, 05:53
og vi sørge for at slike udugeligheter som Ravnås aldri mer blir å finne i Start.
Himmel og hav. Denne "udugeligheten" du nevner her, har tross alt svidd av endel millioner av sine penger på IK Start. Det er vel mer enn du har bidratt med Mattymatte?
Og Ernst har jo også sagt at han ønsker at klubben skal overtas av lokale krefter, så han innser jo selv at det trolig er det beste for IK Start. Blir fullstendig skivebom å komme med en slik kommentar som du gjør her Mattymatte.
Og ang ny leder i Menigheden, så blir det nå en Ledergruppe som sammen skal lede supporteklubben videre - en modell som Klanen og flere andre supporterklubber bruker... Og det tror jeg er en bra vei å gå, så får folk selv vurdere hvordan de best kan støtte IK Start. Forhåpentligvis legger folk gamle "problemer" bak seg og bidrar til å hjelpe Menigheden både på og utenfor tribunen!
vBulletin v3.8.4, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.