Se full versjon : De nye investorene i Start
Ravnaas hadde fått tre lokale pengemenn på banen. Disse skal være villige til å gå inn med seks millioner, slik at kravet om frisk kapital blir innfridd. De aktuelle investorene ble omtalt som solide av den tidligere næringsministeren.
Overfor Agderposten hevdes det at Magne Kristiansen og Ernst Ravnaas er to av de tre. Dette nekter Kristiansen å svare på.
http://www.agderposten.no/article/20091223/LOKAL8/712239996/1021/ABONNEMENT
Da var det kommet noen navn på dem hvertfall!
Gabrielsen snakket jo på styremøtet i går om at dette var folk med betydelige formuer, noe som ikke stemmer helt overens med Ravnaas? Kanskje heller ikke Magne Kristiansen?
Alf Qaida
23-12-2009, 12:11
Jeg ønsker meg også R8, men blir ikkje misfornøyd om jeg "bare" får en A5....
Besserwisser
23-12-2009, 12:43
De gutta har nok mer penger enn vi tror. Magne Kristiansen er f. eks. lignet med 60 mill. i formue, noe som normalt vil tilsi en reell formue på et par hundre millioner.
Stig Hornnes
23-12-2009, 13:32
Da var det kommet noen navn på dem hvertfall!
Det var vel snakk om Ravnaas pluss tre andre, eller?
Dag Rasmussen er vel med Ravnaas også denne gangen?
Besserwisser
23-12-2009, 14:17
Tviler sterkt på at Rasmussen er med. Han var nok i hovedsak med forrige gang grunnet lukrativt næringsareal.
sven_kloster
23-12-2009, 14:55
Tipper at Wilhelmsen hvertfall er en av disse.
De tre investorene skal ikke tidligere hatt noe med Start å gjøre, verken som eiere eller i andre posisjoner i klubben. (Tv2)
sven_kloster
23-12-2009, 15:14
http://msn.tv2sporten.no/fotball/tippeligaen/start-faar-nye-eiere-3075266.html
Spennans!
"Flere kilder i miljøet rundt Start og investorene bekrefter at dette er personer med økonomiske muskler som også kan bidra fremover."
Ole Gilboe Hermansen
23-12-2009, 17:33
Spennende dette her. Takk til dere som tar ansvar.
frankieboy
23-12-2009, 18:06
Ja, dette virker bra. Endelig kommer det noen "rike onkler" inn i Start. Ikke det at jeg tror det vil bli Røkke/Gjelsten tendenser i Start, men det er jo betryggende å få inn flere Sørlendinger med økonomiske muskler og som har et hjerte for Start. Er en helt annen situasjon enn hvis vi bare hadde en eier - med begrensede midler. Dette lover meget bra,og jeg håper virkelig at disse folkene står fram ganske kjapt og forteller litt om visjonene sine med klubben og skaper litt positivitet og optimisme rundt IK Start så kjapt som mulig.
Det trenger vi, og da tror jeg også at folk vil kjøpe sesongkort!!
Og etter å ha sett innslaget på fvn.no fra Cultiva så er det nok bare en formalitet til neste uke.
Dette var en fantastisk nyhet, og utrolig bra losning! Også bra at ikke Club 21 ble for dominerende. De kan fortsette å hjelpe til med nye spillere og investeringer i eksisterende spillere. Nei, dette var 100 ganger bedre!
Og for de som tror at samme kaoset kommer til å komme om 1 års tid, så har jeg virkelig tro på at Ernsts kostnadskutt og med inntreden til disse 3-5 nye investorene så håper og tror jeg at vi seiler mot roligere farvann framover. Jeg er iallefall utrolig optimistisk med tanke på de kommende sesongene!
Notch Johnson
24-12-2009, 13:13
Dag Rasmussen er vel med Ravnaas også denne gangen?
Dag Rasmussen bryr seg ikke en dritt om fotball.
Han bryr seg kun om penger og hvordan han kan tjene dem ved å late som han bryr seg om fotball...
Kjempeløsning dette her!!! Det som er viktigst er å få til en balansert drift, med økonomiske muskler til å forsterke stallen når det trengs...
En riktig god jul alle sammen!!!
Dag Rasmussen bryr seg ikke en dritt om fotball.
Han bryr seg kun om penger og hvordan han kan tjene dem ved å late som han bryr seg om fotball...
Rasmussen var vel den som bidro med 10 mill når Soler og Ravnaas havna på Caprinia-fylla i Brasil.
vBulletin v3.8.4, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.