Se full versjon : Start rykker rett ned
Ivar Hoff er ute å slenger med leppa.
Les hele interjuet på:
http://sornett.mediehogskolen.no/showarticle.php?id=1731
Jeg tar det som et godt tegn at han sender oss ned..... :lol:
Nordlie bare fnyser av Hoffs kritikk!
Se her:
http://sornett.mediehogskolen.no/showbgstory.php?id=686
Hoff gjør bare jobben sin, men når det er sagt er jeg uenig i det han uttaler... Han har ikke peiling på Starts styrker og svakheter!
Bedreviter
04-07-2005, 03:33
Nå i ettertid bør vel Nordlie krype til korset og innse at Hoff hadde rett, Start rykker nok rett ned etter denne sesongen :D
"Start har foreløpig spilt syv treningskamper. Laget står med fire seirer, en uavgjort og to tap hittil i sesongoppkjøringen.
– Hvis det er slik det ligger an etter syv eller åtte serieomganger, så er vel ikke det så fryktelig galt, mener Tom Nordlie."
Ikke vær så pessimist da Tom. Hehe.
Forøvrig fikk jeg en melding fra artikkelforfatter av de aktuelle artikler i dag. Han er FFK fan, og fra sitt to ukers eksil i Egypt gratulerte han allerede rett etter Marius hadde putta nr. 2 for dagen.
Gimse
Jaja, selveste Hoff må nok krype til korset og si at han har tatt feil.
Forundrer meg ikke om Hoff bortforklarer dette, det er jo pinlig for en fotballekspert og ha så utrolig feil i sine påstander.
han gjorde jo det allerede før sesongslutt så blir litt feil å henge ut han for dette...etter de siste spillerkjøpene og gode treningsresultane tippet han Start ville greie seg bra.
Hoff sa da vitterlig dette i Februar etter at vi hadde fått Stefan. Dette til informasjon.
Gimse
frankieboy
04-07-2005, 16:13
Ja, hadde også ønsket en forklaring fra Hoff... Jeg så på fotball-extra i går at han trodde enten Vålerenga, Brann, Viking eller Lillestrøm kom til å ta gull.
Mini trodde Start kom til å ta gull...
Men dette var før kampen mot FFK...
Vel, vi får nok flere og flere som tror på Start-gull nå, og så får vi heller vente til det er matematisk avgjort før vi får Ivar Hoff til å tro på gull...
Hvorfor er det så viktig at alle skal tro at Start tar gull?
Personlig håper jeg ekspertene tror vi rykker ned!
Ekspertene sitter bare å sier akkurat det som faller dem inn. Uansett å mange ganger Hoff eller Mini sier at vi kommer til å ta gull, så kommer vi ikke nærmere gullet av den grunn!
Om ingen har troen på oss er det bare en stor fordel, fallhøyden blir mindre...
[quote="Lynet"]Hvorfor er det så viktig at alle skal tro at Start tar gull?
quote]
Enig. Dessuten, er vi så sikre sjøl? Vel, det vil det nok være delte meninger om her på forumet. Med 6-poengsledelsen til lag nr 2 vil vi uansett føle skuffelse hvis vi ikke vinner. Men den følelsen bør ikke stikke dypt, og heller ikke vare lenge, hvis nå så skulle skje. Ender vi på 2.-5. plass (som tross alt ikke er umulig), må det tas med fatning. Bilr det totalt havari (6-8 tap) stiller saken seg seff noe annerledes. Da er det neppe bare slitasje og uhell som er årsaken.
Men det var skrekkscenariet. Jeg tror vi fortsetter der vi slapp, og vinner mange flere kamper utover høsten. Et par-tre tap kan det fort bli, men det er antagelig ikke nok til at vi lar noen passere oss på tabellen.
Har bestemt meg for å ikke la meg provosere av dem som mener Start ryker på en smell før eller siden. For det første tror jeg at de som sier det gjør det av forpliktelse overfor sitt eget lag og som en selvtrøst. Jo lenger tid som går uten at det skjer, desto mer forbanna irriterende er det for dem å svelge dette. For det andre; det har null verdi. Spesielt når klovner som Hoff sier det. Snakk om å snu kappa etter vinden for den mannen der!
Veien er målet!
utlending
08-07-2005, 16:19
Jeg skal være meget fornøyd om Start tar 20 poeng på høsten. Det er mulig det ikke holder til gull, men medalje, RL og UEFA cup blir det med 50 poeng.
Så får vi heller ta gull til nest år!
Ivar Hoff, tidligere Lillestrøm- og Brann-trener, nå TV 2-ekspert:
– Vålerengas signeringer er spennende. Brann er midlertidig svekket på grunn av at de mister Kvisvik. Om Rosenborgs nye menn vet jeg ingenting. Tode Jónsson og Bjarte Lunde Aarsheim? Sier meg ikke noe spesielt.
Fra BA
Er ofte enig med mye av det Hoff sier.
Men at han som ekspert ikke kan si noe om Aarsheim og Todi er latterlig.
Men for meg gjør det ingen ting.. Start skal overraske i høst også de!!
Ivar hoff kan dra til helvette og langt vekk!!!
jævla idiot
Bedreviter
10-07-2005, 00:27
Ivar Hoff, tidligere Lillestrøm- og Brann-trener, nå TV 2-ekspert:
– Vålerengas signeringer er spennende. Brann er midlertidig svekket på grunn av at de mister Kvisvik. Om Rosenborgs nye menn vet jeg ingenting. Tode Jónsson og Bjarte Lunde Aarsheim? Sier meg ikke noe spesielt.
Fra BA
"Om Rosenborgs nye menn vet jeg ingenting." Han er iallefall ærlig:)
Synd han ikke slaktet våre 2 nye krigere...... for da hadde vi garantert vunnet heile driden!!!
Ivar Hoff er ute å slenger med leppa igjen.
http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=285788
Når skal den mannen finne en jobb han passer til? Tar dette som en positiv ting jeg, han tipper jo alltid feil. Så Start vinner serien i år dere.. :D
Hehe, mediehorene danser igjen...
Mens man er inne på gamle etterpåklokskapstråder, så er Kjernens/medias tabelltipstråd noe å more seg med.
http://kjernen.com/ubbthreads/showflat.php?Cat=0&Number=73348&an=0&page=27#73348
Tippes ikke RBK på første plass, så er det jo selvfølgelig et stunt fra journalisten, kun for å selge aviser...
Her har du en av mange:
Kall meg hoven og arrogant, men jeg tror ærlig talt at de "ekspertene" som ikke tipper Rosenborg øverst på tabellen, gjør det for å overraske, ikke for at de innerst inne tror det.
Må det snart bli søndag, gleder meg som en unge til at vi skal knuse Aalesund på min første seriekamp i Kjernen!
*humre humre*
Ivar Hoff er ute å slenger med leppa igjen.
http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=285788
Når skal den mannen finne en jobb han passer til? Tar dette som en positiv ting jeg, han tipper jo alltid feil. Så Start vinner serien i år dere.. :D
Hoff har jo nettopp den jobben han passer til; Slenge med leppa, og skape diskusjoner i fotball-Norge!
Jeg er faktisk enig i det han sier her. Vålerenga har hentet stjernespillere, og det er ikke til å skyve under en stol at de har den beste stallen, på papiret vel å merke! Vi har fortsatt Elleve Mann Med Bein A Stål...
vBulletin v3.8.4, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.