PDA

Se full versjon : Hvordan spiller du med Start på FIFA10?

AndersH.
08-01-2010, 20:38
Går ut i fra at mange her spiller FIFA10. Vi har jo alle våre varianter av lagoppsett, og derfor hadde det vært gøy å sette opp hvert vårt lag her. Så kan det jo være noen plukker opp noen lure tips av andre :)

Valget av formasjon kan enkelt begrunnes: viktig med to sentrale på midtbanen som kan renske unna, samt viktig med to relativt brede vinger. Hodesterke Mathisen på topp. Da kan man variere mye.

IK Start (4-2-2-2)
Tommy Runar

Mads Stokkelien
Clarence Goodson
Geir Ludvig Fevang
Morten Hæstad

Bård Borgersen
Solomon Owello

Christian Bolanos
Espen Børufsen

Jesper Mathisen
Bernt Hulsker

Faste bytter:
I pausen: Christer Kleiven inn for Morten Hæstad
Knut Henry Haraldsen inn for dårligste sentrale midtbanespilleren. Mathisen tar en Fevang, og går ned på midtbanen, mens Knut Henry spiller på topp med Hulsker.

Tapper
08-01-2010, 20:46
3-4-1-2

Nilssen

Goodson
Borgersen
Mathisen

Bolaños
Kleiven
Bruer Hanssen
Børufsen

Fevang

Stokkelien
Hulsker

Rune Nøkland
10-01-2010, 03:28
Går ut i fra at mange her spiller FIFA10. Vi har jo alle våre varianter av lagoppsett, og derfor hadde det vært gøy å sette opp hvert vårt lag her. Så kan det jo være noen plukker opp noen lure tips av andre :)

Valget av formasjon kan enkelt begrunnes: viktig med to sentrale på midtbanen som kan renske unna, samt viktig med to relativt brede vinger. Hodesterke Mathisen på topp. Da kan man variere mye.

IK Start (4-2-2-2)
Tommy Runar

Mads Stokkelien
Clarence Goodson
Geir Ludvig Fevang
Morten Hæstad

Bård Borgersen
Solomon Owello

Christian Bolanos
Espen Børufsen

Jesper Mathisen
Bernt Hulsker

Faste bytter:
I pausen: Christer Kleiven inn for Morten Hæstad
Knut Henry Haraldsen inn for dårligste sentrale midtbanespilleren. Mathisen tar en Fevang, og går ned på midtbanen, mens Knut Henry spiller på topp med Hulsker.

fevang og stokkelien bakerst? :icon_rolleyes:

Startgass
10-01-2010, 15:08
Er ikke Start lengere men når jeg hadde de så husket jeg at jeg hadde formasjon 4-3-3,tror jeg spilte sånn:

Høie
Freeman-Goodson-Borgersen-Vikstøl
Olufemi-Fevang-Bruer Hansen
Bolaños Børufsen
Stokkelien

Når jeg byttet så satt jeg ofte inn Mathisen inn for Goodson eller Borgersen, Hulsker eller Årst inn for Stokkelien også satt jeg ofte inn Kleiven for Børufsen,av og til Bola om vi ledet greit.

Kan vell anbefale 4-3-1-2 eller 4-3-2-1 er en bra formasjon på topp sånn at Bola ligger bak spissen(e) som SA eller HOM/VOM.
Ellers så kjøpte jeg en ny VV sånn at jeg fikk litt bedre venstrekant isteden for Børufsen,noe av samme typen som Bola.

Enklig så spiller jeg ikke med Start pga at det ikke går ann å kvalifiser seg ut i europa,så derfor er jeg Liverpool.

ikstart
11-01-2010, 21:56
Høie
Freeman,Knutsen,Clay,Vikstøl
Hæstad,Kleiven,Børufsen
Bolanos
Stokkelien,Hulsker

4312 ville jeg spilt