PDA

Se full versjon : Startsupporterne samles på Uptown og Spot!

REBell
09-01-2010, 19:15
Menigheden har gleden av å presentere årets samlingssted for Startsupporterne.
Vi har inngått avtale med Uptown Sportsbar og Spot i Dronningensgate 66. Uptown er fotballpub nr 1 og Spot har en fantastisk bakgård. Dette benytter vi oss av før hjemmekampene for ulike arrangementer. Ved bortekamper så er det også på Uptown vi samles for å skape den gode Startstemningen. Menigheden er kjempepositiv til dette samarbeidskonseptet, og det samme er eierne av Uptown og Spot.

I avtalen ligger det også inne at man på begge stedene oppnår rabatterte priser (medlemspris) på øl og cider ved fremvisning av medlemskort. Det ligger også inne i avtalen at man får gratis inngang på begge stedene.

Arrangementsgruppa har ulike utfordringer som må løses sesongen igjennom.
Kunne du tenke deg å delta her, ta kontakt med Alf Petter Mollestad - mobtlf: 99637643 - epost: alf.petter@menigheden.no.

REBell
09-01-2010, 19:17
Vi invitererer til KICKOFF 2010
Det er allerede bestemt at Menigheden skal arrangere den savnede Kickoff før sesongstart. Årets Kickoff går av stabelen fredag 12.mars på Uptown (seriestart 14.mars). Hold av kvelden! Mer informasjon angående arrangementet kommer snart. Følg med på menigheden.no og på Uptown. Vi sees!! Det er 18 års aldersgrense på arrangementet.

Alf Qaida
09-01-2010, 20:41
Noe galt med tråden jeg startet??

rooland
21-01-2010, 16:58
For en gangs skyld gleder jeg meg til KICK OFF.
Håper det blir stellt istand et show uten like;)

aljahnsen
26-01-2010, 19:54
Tror dette, eller jeg er sikker på at dette blir en kanon kick off, og gleder meg til å gå på pub før kamp igjen i år ;)

Dette blir genialt, veldig bra jobbet Alf og resten av ledergruppen. ;)