Se full versjon : Freeman vs Pepa vs Hæstad
magnussl
16-01-2010, 18:56
Interessant konkurranse på høyreback plassen. Hvem starter når serien åpnes mot sandefjord i mars?
Video intervju med Avni Pepa:
http://ikstart.no/tv_default.aspx?m=257&amid=491603
Jeg tror personlig at Hunter kommer til å ta plassen når han blir skadefri. Har mest rutine på den plassen av de tre.
AndersH.
16-01-2010, 19:48
Jeg tipper vi får se Mads Stokkelien som høyreback mot Sandefjord ;)
Blir veldig overrasket om ikke Freeman blir valgt av de 3.
Hos de to andre er det vel for mange mangler?
magnussl
16-01-2010, 21:23
Blir veldig overrasket om ikke Freeman blir valgt av de 3.
Hos de to andre er det vel for mange mangler?
Freeman er jo ikke tilbake før rett før sesongstart sannsynligvis. Har jo operert ankelen.
Tror at Freeman tar plassen , men håper Pepa kommer til og få sjansen:icon_wink:
Millonarios
17-01-2010, 01:22
1. Freeman. 2. Hæstad 3. Pepa
Freeman den eneste av de som pdd holder et ganske høyt Tippeliga-nivå, selv om han under store skadesmerter viste sine svakheter ifjor. Hæstad mener jeg er en godkjent back-up, og bør passe bedre som back enn ving hvor han får brukt sin store arbeidskapasitet. Avni Pepa vil jeg beholde for enhver pris. En naturlig god fotballspiller med flotte basisferdigheter, men som ser ut til å mangle det bitte lille ekstra for å slå helt igjennom. Meget anvendelig. Jeg mener Pepa har potensial til å bli vår viktigste squadplayer, men er et spørsmål om han vil videre hvis lite spilletid.
doppelt gemoppelt
18-01-2010, 23:36
Håper aldri Hæstad får sjansen og håper at Freeman gjør en god sesong men skulle gjerne ha sett en investering på den plassen om mulig.
Tror Hæstad åpner..
Uff dette ble knotete dere...
magnussl
18-01-2010, 23:59
Håper aldri Hæstad får sjansen og håper at Freeman gjør en god sesong men skulle gjerne ha sett en investering på den plassen om mulig.
Tror Hæstad åpner..
Uff dette ble knotete dere...
Eh, nå er faktisk denne plassen en av de det er best dekning på. Skjønner ikke din holdning til Hæstad. Virker kategorisk og lite gjennomtenkt. Hvis man hadde hatt midler til å investere i en forsterkning ville dette blitt på venstrekanten.
Startgass
19-01-2010, 00:08
Freeman er et nokså klart førstevalg.Tror han er enda bedre denne sesongen,om ikke den skaden skal komme tilbake.Liker Freeman veldig godt og jeg føler han er en veldig trygg spiller,utentatt duller i lufta.
Hæstad er jeg usikker på,enorm arbeidsvilje og gir 99,99% i vær kamp,men i fotball handler det ikke om å være en villmann heller.Om jeg hadde vært Tørum så hadde jeg lånt han bort til en klubb i adeccoligaen og sett hvordan han hadde spilt på høyreback(bare til sommeren).Ja,vi har sett han i 2009 men ikke nok.
Pepa kjenner jeg lite til,virker ikke noe god ut,men jeg skal ikke vurdere før jeg har sett de ornklig.Tror han kan få en nokså lik sesong som Vikstøl hadde i 2009.
Veldig enig med flesteparten her.
ranking av disse 3 dere nevner
freeman-hæstad-pepa.
men tror dere glemer en i stallen vår. som faktisk leverte varene den ene kampen han spilte på høyreback i fjor.
Ola var den kampen mye bedre en jeg hadde trodd han skulle være.
synest faktisk at det er den beste kampen han hadde for oss i hele fjor.
fysisk robust. god defangsivt. fulgte mannen slavisk på kanten å tok ham ut rett og slett.
så i min verden er han et klart andre valg.
freeman
ola
hæstad
pepa
håper å tror at både ola, hæstad og pepa får prøve seg en del frem til sesongstart.
i allefall i kampene frem til la manga.
Så får vi et mye større grunnlag å synse på!!!!!
PS: du som mener at venstre back er svakeste pungt. tar nok feil,
Vikstøl er en like klar 1 der som freeman på den andre siden.
å med freeman ute. fra 1-2 serie kamper til 12.
doppelt gemoppelt
20-01-2010, 00:01
Jeg synest Morten er et surre hue, gode innlegg er mangelvare og dårlig posisjonering defensivt.
Dårlig holdning til egen spillere ja, desverre. Liksom slik flere her var imot Jesper ifjor.
Har man ikke nok karakter til å heve seg over at enkelte supportere mener at du ikke holder mål har du ingenting i eliteserien å gjøre
Da ser det ut som Pepa og Mathisen får tillit som stoppere, og Knudsen som høyreback.
Er Hæstad skadet eller syk? Står ikke nevnt noe om han i dagens sak på fotball.fvn.no, verken blant de aktuelle for laget og innhopp, eller blant de som er ute med skade.
Skal vedde på det blir Pepa og Mathisen som stoppere ja. Tror Oladapo starter på høyrebacken, Knudsen kommer inn etter hvert.
magnussl
21-01-2010, 23:54
Pepa - Knudsen - Mathisen - vikstøl i morra
vBulletin v3.8.4, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.