Se full versjon : Sesongkort Menigheden T1 2010!
magnussl
26-01-2010, 19:40
I disse dager går sesongkortsalget jevnt og bra, og som sesongkortselger på frivillig basis er det utrolig gøy og gå på jobb hver eneste dag! Salget går jevnt og bra og det ser ut til at mange har fått øynene opp for Start i år!
I år er prisene på hele stadion senket kraftig. Det er ikke lenger noen unnskyldning og si at det er for dyrt. For Menighedens medlemmer betyr dette at vi ikke behøver å betale mer enn en spinkel sum av 1200 kr for et sesongkort!!! Det tilsvarer 80 kr pr.kamp!! Så hva venter du på?
Jeg håper inderlig at folk får øynene opp og rævva i gir nå!
Den enkleste måten å sikre deg ett sesongkort på er å ringe direkte til meg på
97507856 eller sende en mail til halla.svansdottir@ikstart.no
Du kan også bestille her: http://billetter.ikstart.no/
Supporterhilsen fra
Magnus Storm Larsen
Stolt Soldat
aljahnsen
26-01-2010, 19:45
Støtter opp om Magnus, som gjør en alle tiders og fantasisk jobb frivillig her. Fantastisk engasjement!
Vi skal fylle Sør Arena sammen i år, og håper mange kjøper sesongkort og kommer på kampene i år, både på feltet og resten av stadion. Så ta med dere alle dere kjenner, hele familien og det som rusler og går i byen her og utenbys. Det er på Sør Arena det skjer i år!
Så skal vi stå som Stolte Soldater bak vårt kjære IK Start i år :)
Leve Engasjementet
Noen som vet hvor mange sesongkort som er solgt på menighedens felt?
frankieboy
27-01-2010, 15:18
I disse dager går sesongkortsalget jevnt og bra, og som sesongkortselger på frivillig basis er det utrolig gøy og gå på jobb hver eneste dag! Salget går jevnt og bra og det ser ut til at mange har fått øynene opp for Start i år!
Magnus: Hadde vaert flott om du daglig/jevnlig kunne oppdatere oss (gjerne i denne tråden) om hvor mange sesongkort som du og Start har solgt. Du har vel tilgang på totalantall og hadde vaert veldig interessant å få dette tallet oppdatert jevnlig.
Og også gjerne inkludere Menighedens felt i denne oversikten hvis mulig...
Eks:
Tirsdag 26.januar
Jeg solgte 24 sesongkort
Totalt solgte sesonkort: 3775
Totalt solgte sesongkort på T1: 453
Onsdag 27.januar
Jeg solgte 13 sesongkort
Totalt solgte sesongkort: 3821
Totalt solgte sesongkort på T1L 469
osv
Hadde vaert utrolig kult om du fikk til et eller annet som dette!
magnussl
27-01-2010, 23:21
Magnus: Hadde vaert flott om du daglig/jevnlig kunne oppdatere oss (gjerne i denne tråden) om hvor mange sesongkort som du og Start har solgt. Du har vel tilgang på totalantall og hadde vaert veldig interessant å få dette tallet oppdatert jevnlig.
Og også gjerne inkludere Menighedens felt i denne oversikten hvis mulig...
Eks:
Tirsdag 26.januar
Jeg solgte 24 sesongkort
Totalt solgte sesonkort: 3775
Totalt solgte sesongkort på T1: 453
Onsdag 27.januar
Jeg solgte 13 sesongkort
Totalt solgte sesongkort: 3821
Totalt solgte sesongkort på T1L 469
osv
Hadde vaert utrolig kult om du fikk til et eller annet som dette!
Jeg vet det hadde vært kult, men jeg har ikke lov å gå ut med noe tall egentlig. Alt jeg kan si er at det er gøy på jobb:D:D:D Dessuten er grafen på ikstart.no ganske grei;-)
Rolling stones
27-01-2010, 23:41
Jeg vet det hadde vært kult, men jeg har ikke lov å gå ut med noe tall egentlig. Alt jeg kan si er at det er gøy på jobb:D:D:D Dessuten er grafen på ikstart.no ganske grei;-)
Veldig bra tiltak både av deg og Start dette.
Hvordan er responsen når du ringer? Er det mange som er negative, eller for å spørre på en annen måte. Hvor stor hitrate oppnår du?
Når jeg ser på oversikten er det ikke store bevegelsen, om noen bevegelse på salget på langsidene. Så det må primært være kortsidene dere selger inn?
Men du kan kanskje si noe om det selges 3-4 kort daglig eller om det er snakk om 20 liksom?
Ikke lett å se mye ut ifra den grafen på ikstart.no akkurat:p
magnussl
28-01-2010, 10:44
Men du kan kanskje si noe om det selges 3-4 kort daglig eller om det er snakk om 20 liksom?
Ikke lett å se mye ut ifra den grafen på ikstart.no akkurat:p
Det er meningen at du ikke skal kunne se eksakt hvor mye som er solgt. Men den er nokså troverdig, og du kan jo se at den øker litt for hver dag som går. Men nå må jeg ringe;-)
monsivar
28-01-2010, 11:06
hvor er den grafen som viser billettsalg dere snakker om?
hvor er den grafen som viser billettsalg dere snakker om?
Til venstre på forsiden.
Lurer på om det kanskje er www.ikstart.no
magnussl
28-01-2010, 18:55
Hvis alle her inne kjøper så begynner vi å få litt fart på den mye omtalte grafen:)
Forøvrig kan jeg si at akkurat nå selger jeg ikke på menigheden-lista, da jeg har ringt de fleste (ikke alle som har svart). Nå får folk litt tid på seg til å tenke seg om og bestille. Regner med at vi slår antallet på feltet i fjor med god margin:) Akkurat nå ringer jeg på de som har hatt sesongkort på kortsidene i 07,08,09, og det er grei respons der og;-) Folk er generelt veldig positive, og om de ikke kjøper på stående fot der og da, så er de faktisk glad for å bli påmint.
DayWalker
28-01-2010, 18:59
Må bare passe på så enn ikke bare sitter igjen med "dyre" billetter når sesongen starter ved å bare selge sesongkort på de rimeligste feltene.
Rolling stones
29-01-2010, 01:30
Må bare passe på så enn ikke bare sitter igjen med "dyre" billetter når sesongen starter ved å bare selge sesongkort på de rimeligste feltene.
Det ville naturligvis vært positivt om alt var utsolgt på kortsidene gjennom sesongkort når sesongen startet, da dette så definitivt ville fått fart på salg av sesongkort foran 2011 sesongen.. da ville det jo blitt rift om billettene igjen:-)
DayWalker
29-01-2010, 14:32
Men dersom da alle billig billetter er utsolgt når sesongen starter tror jeg terskelen for den vanlige mann i gada er rimelig stor for å faktisk kjøpe seg enkeltbilletter.
Men dersom da alle billig billetter er utsolgt når sesongen starter tror jeg terskelen for den vanlige mann i gada er rimelig stor for å faktisk kjøpe seg enkeltbilletter.
Det blir et luksus problem :)
Jeg tror faktisk det blir helt motsatt. Det blir mye lettere å kjøpe enkeltbilletter til en kamp om du vet det er tilnærmet fult på stadion og god steming. Er jo utrolig mye artigere når det er mye folk og bra med liv!
DayWalker
30-01-2010, 01:04
Ser den og respekterer at vi er litt delte i synet på disse tingene.
Det var bare mine tanker og meninger om saken, håper selvsagt det er jeg som tar feil om vi kommer i den situasjonen :)
vBulletin v3.8.4, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.