Se full versjon : Hulsker, norges største drittsekk?
Den mannen gjør meg kvalm. På stillingen 4-0 til VIF mot Sarpsborg i cupen så kommer han alene med keeper, men keeper er raskt ute og snapper ballen. I det Hulsker løper forbi planter han like godt en sko i ansiktet på keeperen. Synes det er helt forkastelig. Burde få en saftig utestengelse. Hva er det med VIF som kun kjøper inn klyser?
Noen synspunkter?
mr.leipsland
18-05-2005, 23:09
Hulsker er riktignok en skikkelig drittsekk, men kan virkelig ikke tro at Hulsker gjorde det der med vilje. Etter det jeg kunne se var det et rent uhell hvor Hulsker prøver å hoppe over, men sneier keeperen med den ene skoa. Blir helt feil med utestengelse på slikt.
Hulsker kan til tider være en idiot..
Men han har tatt mange steg i riktig retning etter at han gikk til Vålerenga. Ihvertfall i de to-tre siste kampene.
Og ja, jeg er enig med leips. Det var nok ikke med vilje.. Fikk jo sett det i reprise 4-5 ganger og da så det "bedre" ut.
Når vi er inne på hat-spillere, hater jeg mer Morten Berre.
En mer overlegen drittsekk av grinetryne skal man lete lenge etter.
Han tror han har så sykt god teknikk. Og blir rett og slett kvalm av alt han gjør. Vet ikke hvorfor men bare hater den spilleren.
Hulsker har overrasket meg posetivt iår, trodde ikke han skulle få spille så mye i enga som han gjør.
Men at han er en "drittsekk" er det ingen tvil om.. Synes uansett vi bør tåle såpass at det er noen av de i ligaen.
AlexBergen
21-05-2005, 15:00
Det er ikke bare Hulsker og Berre som er motbydelig i vif. Gashi? forbanna idiot! Men slike spillere kunne ikke passet bedre inn enn i en klubb som vif.
Når det e sagt. Lykke til på søndag, håper på en underholdene kamp mellom 2 av de artigste lagene i Norge. Brann seier 1-3!
jeg er enig. jeg liker heller ikke VIF. det er en klubb for alle drittsekkene!
takk, men det blir nok en seier til start. 3-2. 13 000 tilskuere og fest.
Ingen har slått start på stadion til og og det blir heller ikke på søndag.
mr_harald
21-05-2005, 19:31
For vi hater Enga og hele Oslo by, ja vi hater Enga og hele Oslo by!
Men Iversen, han elsker jeg av hele mitt hjerte!
AlexBergen
22-05-2005, 14:37
For vi hater Enga og hele Oslo by, ja vi hater Enga og hele Oslo by!
Men Iversen, han elsker jeg av hele mitt hjerte!
For vi hater Enga, vi hater Vålrenga, For vi hater Enga, vi hater Vålrenga!
Hulsker bare provoserer meg så sinnsykt. F. eks da han kom inn mot Lillestøm han begynte å spille stygt og krangle med en gang. Kan skjønne at det kan bli ampert når man har spillt en hel kamp og bygd opp "hat" , men Hulsker er konstant drittsekk om han spiller i 90 eller 5 min.
Enig med det om Berre. Vålerenga kjøper bare klysespillere.
Glimrende bilde i VG i dag :)
http://www.vg.no/bilder/edrum/1117173715919_852.jpg
Hehe virkelig en kjernekar ;)
Huslker har etterhvert blitt "hatet" over det ganske land. Denne gangen var det en tredjedivisjonsspiller som fikk unngjelde Hulskers spisse albue; 2 sting og mulig brukket nese(ifølge TV2 teskt TV)...
http://pub.tv2.no/nettavisen/sport/tippeliga/valerenga/article399485.ece
Huslker har etterhvert blitt "hatet" over det ganske land. Denne gangen var det en tredjedivisjonsspiller som fikk unngjelde Hulskers spisse albue; 2 sting og mulig brukket nese(ifølge TV2 teskt TV)...
http://pub.tv2.no/nettavisen/sport/tippeliga/valerenga/article399485.ece
Det var om det på sporten i går..... Han som måtte sy to sting mente at Hulsker slo til han med vilje
St.Pauli
13-06-2005, 01:52
Yup Vålerenga har mye ekle/klyser/drittsekker/osv spillere, som f.eks Gashi, Berre og Hulsker men de har kanskje goså den mest sympatiske spilleren i eliten: Hovi.
Synes imdelertidig at den straffen Hulsker fikk var altfor streng. Da med tanke på at "Kippe-saken" ikke ble straffet. Pluss, pluss pluss. OG at NFF ikke sier de skal dømme utifra bilder etter kampen. Et lite puff i ryggen på Werni i kampens heteste? Tenker nok Peter selv bare ler av hele driten.
Nytt savkhetstregn fra NFF. Jeg bare lurer på hva som hadde skjedd hvis NFF hadde for.eks hatt styren i Premier League, hele dritten hadde vel blitt sparket ut for lengst. Og for lengst blitt betraktet som en skandale, som jeg også mener NFF er!
Supporteren
14-06-2005, 02:25
Tøv, har du ikke sett situasjonen ?
Der ser du selv hvordan Werni reagerer etter å ha blitt slått til i ryggen.
Bra NFF.
Tøv, har du ikke sett situasjonen ?
Der ser du selv hvordan Werni reagerer etter å ha blitt slått til i ryggen.
Bra NFF.
Haha..Tenk hvis dette hadde skjedd i serie A? Der er dette "dagligdags" og mye værre.
Jeg selv bare ler av NFF og den situasjonen, han ble jo litt dultet i ryggen. Men vilje JA. Men det må være lov til å reagere litt. Og werni ble jo ikke skadet. Peter reagerte ja, men tror ikke akkurat han hadde forventet utestengelse og en gedigen diskusjon uten like av dette?
Det værste er at NFF ikke tar kanskje værre saker opp, men lar de gå. Og jeg synes ikke en situasjon skal dømmes av videodømming langt etter kampens hete. De er helt på villspor.
Hele NFF er en gedigen skandale, min mening!
Iver Mykland
14-06-2005, 15:24
Jeg synes det er godt at Hulsker endelig får en straff. Det er så fortjent, fordi han driver med dette hele tiden. Han går med albuen opp mange ganger, og spiller stygg fotball. Regner med at alle så reaksjonen til Hulsker da Bala kom borti Hulsker sitt ansikt i kampen mellom VIF - Start.
Så jo ut som han trodde han hadde blitt skutt. Han må tåle noe selv, og det var godt og få straffa han!
Jeg synes det er godt at Hulsker endelig får en straff. Det er så fortjent, fordi han driver med dette hele tiden. Han går med albuen opp mange ganger, og spiller stygg fotball. Regner med at alle så reaksjonen til Hulsker da Bala kom borti Hulsker sitt ansikt i kampen mellom VIF - Start.
Så jo ut som han trodde han hadde blitt skutt. Han må tåle noe selv, og det var godt og få straffa han!
...
Reservesamen
26-11-2006, 18:38
ja, hva skal en si... Nesten så jeg håper Enga scorer et til, slik at han blir skikkelig syndebukk :lol:
Hulsker en en kongespiller:)
Jaja folkens, så fort endres ting i fotball ;)
Som klansfolk og andre sier (nå vi): Elsket av klubbens fans, hatet av andre.
Det lier vi!
Ole Gilboe Hermansen
18-09-2007, 21:04
Har vi ikke en tråd om han i Ikstart-forumet?
Jeg syntes strengt tatt han fremdeles har litt av det drittsekkpreget på seg, men nå som han spiller for Start er det egenltig ikke så ille :)
Notch Johnson
01-10-2007, 21:21
Den mannen gjør meg kvalm. Hva er det med VIF som kun kjøper inn klyser?
Noen synspunkter?
Haha, ja hva er det med VIF....
Morsomt.
Tar denne i den nye tråden ;)
vBulletin v3.8.4, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.