PDA

Se full versjon : Hvordan hadde ditt Start lag sett ut?

Kahn
02-02-2010, 19:24
Mitt hadde vert:
4-3-3
Høie
Freeman
Goodson
Borgersen/Mathisen
Vikstøl

Fevang
Kleiven
Bruer Hansen

Bolanos
Stokkelien
Årst

Inb:
Nilssen
Borgersen/Mathisen
Milcevic(klarer alldri og skrive det navnet riktig:s)
Owello
Hulsker

Visdomsord
02-02-2010, 20:27
Basert kun på det jeg har sett i 2 1/2 treningskamper så langt. Det vil altså mest sansynlig forandres opp mot sesongstart.

4-4-2

Nilsen (ingen fan av Nilsen men så langt hakket vassere)

Vikstøl - Goodson - Mathisen -Pepa
Børufsen - Ola - Solo - Bolanos

Årst - Hulsker

Nærmest laget Høie, Fevang, Kleiven og Stokkelien (som virker et stykke unna formen dessverre)

Virkelig imponert over det lille jeg har sett av Vikstøl, Årst, Kleiven, Ola og Børufsen i år. Vikstøl har jeg alltid ment har det meste for å bli en stor spiller, men har jo litt plasseringsproblemer til tider.
Hæstad har jeg gitt helt opp. Tror aldri han blir tippeligaformat dessverre.

Supporteren
02-02-2010, 23:46
Her et mitt Startlag i 4 - 3 - 3;

Tommy Runar

Vikstøl - Goodson - Borgersen - Freeman

Kleiven - Fevang - Bruer Hansen

Børufsen - Stokkelien - Bolanos

Innbyttere;
Kenneth Høie
Mathisen
Milesevic
Owello
Hulsker

Jeg tror dette laget ville slått bra fra seg. Usikker på om det fungerer i 4 - 3 - 3, men jeg tar sjansen. Synes også det hadde vært en relativt bra innbytterbenk her.

aljahnsen
03-02-2010, 14:32
4-4-2

Høie

Freeman
Goodson
Borgersen/Mathisen
Vikstøl

Bolanos
Bruer Hansen
Fevang
Børufsen

Stokkelien
Hulsker

Benk:
Nilssen
Borgersen/Mathisen
Hæstad
Branko
Ola
Owello
Kleiven
Årst

R.A Try
03-02-2010, 16:28
4-4-2

---------------------------nilsen------------------------

Knudsen----Goodsen----------mathisen-----vikstøl
freeman(når han er klar)

Bolanjos-------Fevang-------kleiven-------børulfsen

-----------------årst---------------stokelien-----------

Benken:
Borgersen
miletics
owelo
buer hansen
oladapo
pepa
Høie

hæstad og runar haraldsen start-2

Magne Hadland
03-02-2010, 17:03
Beklager Warzone.. må nesten pirke når du skriver BørULFsen.. ikke bra ;)

Reservesamen
04-02-2010, 01:07
Beklager Warzone.. må nesten pirke når du skriver BørULFsen.. ikke bra ;)

da bør du kanskje pirke på Nilssen, Bolanôs, Stokkelien, Owello og Milesevic også da... Dette er lavmål Magne! Warzone har flere ganger unnskyldt seg med dysleksi. Har du ikke andre ting å tenke på?

Scarto
04-02-2010, 09:18
Dette laget i 4-4-1-1, etter hva de har vist i treningskamper m.v.:

Nilssen

Knudsen/Freeman - Goodson - Mathisen - Vikstøl

Owello - Kleiven - Fevang - Børufsen

Bolaños

Årst

Noen kommentarer (+/-):
+ Owello funket bedre på kanten enn sentralt (i mangel av noe annet; han og Ola på midten var i beste fall kaos)
+ Bolaños er en spennende tilrettelegger (og her kan han jo utfordre direkte på mål)
+ Årst har vist strålende tendenser (f.eks i begynnelsen av 2.omgang mot FKH; ja takk, mer sånt spill!)
+ Knudsen synes jeg har hatt en positiv inntreden (det beste alternativet til Freeman er tilbake)
- Stokkelien virker ute av form (bl.a må han ca langt ned på midtbanen for å hente ballen; i grunnen ikke hans jobb)
- Hulsker er rusten (sett det før?)
- Oladapo sliter med posisjoner/akklimatisering (ikke selge nå, da blir det som med Annan)
- Pepa ikke på nivå (enda, eller "aldri"?)
- Bruer Hanssen har jeg i grunn sett for lite av (og nå skal han muligens opereres)
- Høie ble grundig avslørt mot FKH (igangsetting, hva er det?)

Milicevic og Hæstad er verken fugl eller fisk; ikke TL-backer, og så visst ikke kantspillere. Adecco neste. Runar er ingen dårlig keeper, men han er ikke førstekeeper-materiale i TL. Khalili er i grunn bare stor i kjeften. Haraldsen kan godt trappe ned. Borgersen skal vel enda mer over i støtteapparatet og blir for back-up å regne.

Magne Hadland
04-02-2010, 15:04
da bør du kanskje pirke på Nilssen, Bolanôs, Stokkelien, Owello og Milesevic også da... Dette er lavmål Magne! Warzone har flere ganger unnskyldt seg med dysleksi. Har du ikke andre ting å tenke på?

Det stemmer, det tenkte jeg ikke på.

Beklager til deg Warzone. Det var vel helst de utallige Børulfsene jeg har sett fra de uten skrivevansker som gjorde at jeg la merke til den. Og så hadde jeg jo en ;)

Legger meg flat :(