PDA

Se full versjon : Start-Brann, VIF-Start

Giovanni
19-05-2005, 17:00
først vil jeg takke for en fantastisk bra tur på Hamar... de få som var der klarte og sette sitt preg på bygda... men jeg må også si at det er skuffende at kun var en buss som dro oppover, og at halve bussen hoppet på i Oslo! dette med tanke på at FFK stilte 60 busser til Oslo 16.mai

for det andre 22.mai er det Start-Brann, og for oss som bor i Oslo er det moro og samles, og siden både Lyn-Start, og Start-Viking ble suksess med både Start CD, mat og drikke så er alle velkommen tilbake til Harveys!!! 8)

Dette gjelder selvfølgelig også VIF-Start 30.mai! tidspunkt det åpner den dagen kommer vi tilbake med

Supporteren
19-05-2005, 17:28
Jeg syntes ikke vi var få der oppe på Hamar,
men at det kunne reist flere med bussen fra Kristiansand, er det ikke tvil om.

Stonie
19-05-2005, 23:02
Er det noen som vet om kampen (Start-brann) blir vist på en uteplass i Stavanger, kunne tenkt meg å sett den med en kald en i hånda :) .

jonal
20-05-2005, 09:13
Hvor mange var dere på Harveys under Viking-kampen?

Enorm stemning og sikkert 50-60 på Belfry...

Notch Johnson
20-05-2005, 10:09
først vil jeg takke for en fantastisk bra tur på Hamar... de få som var der klarte og sette sitt preg på bygda... men jeg må også si at det er skuffende at kun var en buss som dro oppover, og at halve bussen hoppet på i Oslo! dette med tanke på at FFK stilte 60 busser til Oslo 16.mai

Fra Fredrikstad tar det ikke 7 timer med buss... og Ham-Kam er vel ikke så atraktiv plass å reise til dagen før nasjonaldagen..
Desuten tror jeg mange begynner å bli bortskjemte med Web-Tv.

Giovanni
20-05-2005, 10:26
nei det er jeg klar over, og forventet heller ikke at 60 busser skulle ta turen, men en 2-3 kanskje!!!

eksakt tall har jeg ikke, men at det var fullt der inne, og det betyr langt mer enn 50-60

daumann
22-05-2005, 23:08
nei det er jeg klar over, og forventet heller ikke at 60 busser skulle ta turen, men en 2-3 kanskje!!!

eksakt tall har jeg ikke, men at det var fullt der inne, og det betyr langt mer enn 50-60

Plankehaugen kom med 63 busser + andre foreninger der nede hadde ca. 10. blant andre Red Beavers fra stjernen.

aljahnsen
23-05-2005, 00:51
For en herlig kamp idag, spennende til siste slutt, og for en sluttspurt av Start, hva er det laget lagd av?

Skjønner veldig godt at Tom Nordlie var stolt og tok til tårene etter kampen idag, årets diggeste seier, heilt klart...

Sluttspurten til Start var som å sitere Jorun: "Heilt sinnsykt"

Var sliten på veien hjemover til Oslo, selv om seieren smakte meget godt, så det var digg å komme seg hjem, var trøtt idag da jeg dro nedover til KrSand, med en litt dårlig følelse, men hvem kan slokke Start? Iallefall ingen brannmann, hehe ;)

Takk for kampen idag, jeg gleder meg til kampen mot VIF, synd "Doffen" fikk det kortet på slutten å må stå over mot VIF, litt unøvendig, men...

Blir en hard kamp mot VI; VIF er sikkert tente etter to dårlige kamper på rappen... Håper på mange sørlendiger og Startfan på denne kampen, det fortjener gutta, synd det er Mandagskamp, men ta dere fri, dette blir årets bortekamp sammen med Vikingkampen :)

Var min syvende Startkamp iår, av åtte mulige, blir møe møe fremover, uansett hvordan resultatene fremover blir, jeg drar nedover uansett, hehe ;)

IK START TE Æ DØR...

aljahnsen
23-05-2005, 14:38
te VIF kampen, blir sabla moro ;)

En vanskelig bortekamp, men uansett blir det moro...

Håper på mange Startfans på denne kampen ;)