PDA

Se full versjon : Norge - Italia 4.Juni

flaxxlodd
20-05-2005, 02:15
Noen som skal på kampen?

Jeg skal og gleder meg som en unge:)

Vil bare høre om det er flere som har tenkt seg til Oslo.

Supporteren
20-05-2005, 12:39
Blir morro. :wink:

Chria
20-05-2005, 12:43
Jepp, klar som bare det!

Oppladning på Saras telt før kampen

http://www.fotballsupporter.no/modules.php?name=News&file=article&sid=126&mode=&order=0&thold=0

-Ser forresten at Braaten er ute.... Mulighet for Alex Valencia?
http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=277971

sava
25-05-2005, 10:03
Troppen mot Italia blir tatt ut idag.
Og uti fra det jeg vet nå vil jeg ha denne start-oppstillinga mot Italia.

E.johnsen

A.bergdølmo, E.Hagen, C.Lundekavm, J.A.Riise

J.G. solli, M. Andresen, K.Hæstad, M.gamst.P

J.carew, S.iversen

Noen overraskelser?
Egentlig ikke, bortsett fra at Hæstad spiller. Og med den årsaken at han er akkurat nå kanskje den beste midtbanespilleren i hele Norge.
Ikke bare pågrunn av den innsatsen han gjorde igår, som var middels av det han virkelig kan. Men pågrunn av at jeg har sett han i alle kampene, og ingen annen norsk midtbanespiller har vært i nærheten av å være like god.
Og en ting er sikkert, Tommy svindal larsen imponerte ikke igår. Tvert imot gjorde han det elendig, Ingen innsats vilje. Og hvis jeg hadde vært Hareide hadde jeg "sparket" han ut av laget med en gang.
Den andre som han konkurrerer med er Hoseth som jeg egentlig har veldig sansen for. Og som egentlig gjør det veldig bra for klubb-laget. Veldig god teknikk, men ikke god deffensivt. Dermed ville jeg valgt Doffen som vinner baller overalt på banen, enn en hoseth som blir for "liten" teknisk iforhold til spillere på det andre laget, Italia. Kan fort bli veldig mye tull og gjør mange feil.
Tror en "Doffen" Hæstad kan bli ekstrem viktig mot Italia og muligens en joker!

gul_kamel
25-05-2005, 10:30
Savas lag ser bra ut, men det hadde vært bdre med Borgersen istedet for Lundekvam! BB ble kåret som banens beste i går av flere, bl.a TV2 Nettavisen. Heia Bård!

REBell
25-05-2005, 10:56
Jeg mener Solli ikke bør spille høyrekant, da foretrekker jeg Braathen eller Valencia, kanskje også flytte Gamsten over for å flytte Riise fram på venstre side. Da åpner det for Marius på venstre back

sava
25-05-2005, 11:23
Jeg mener Solli ikke bør spille høyrekant, da foretrekker jeg Braathen eller Valencia, kanskje også flytte Gamsten over for å flytte Riise fram på venstre side. Da åpner det for Marius på venstre back

Jeg tviler sterkt på at Valencia blir tatt ut, svært synd at han ble skadet for jeg tror faktiskt at han hadde spillt seg rett inn på laget. Tror nok ikke Hareide tørr ta han ut.
Braaten er en spiller som jeg mener burde spillt, helt klart. Har et internasjonalt snitt og en klasse-spiller når han gidder. Men nå har det seg sånn at han er skadet og blir sannsyneligvis ikke frisk til Italia-kampen.
Vi har enkelt og greit ingen høyrekanter akkurat nå, hvis ikke Hareide finner på og tar ut Valencia. Hvem vet?
Gamsten spiller på venstre, selv om jeg personelig synes Riise blir blir brukt alt for lite offensivt. Har noen gedigne offensive kvaliteter.
Dermed spiller ikke Marius Johnsen heller... Men om han blir tatt ut er et annet spørsmål. Ekstremt god på hode og et godt venstrebein, Norge 0- 0 Italia, og Johnsen kommer inn i det 89 min?! :D MÅL!

sava
25-05-2005, 12:05
Bård borgersen, Marius Johnsen, Kristoffer hæstad er alle tatt ut!
:D

franki
25-05-2005, 12:19
STOR GLAD SAK..... endlig dette har de fortjent :lol: :wink:

REBell
25-05-2005, 12:21
Åge sa igår at han ikke kom til å ta med Hæstad hvis han ikke skulle spille. Dette fordi han ikke ønsket å svekke U-21.

Så da ser vi nok Hæstad mot Italia i noen minutter hvertfall.

sava
25-05-2005, 12:26
Åge sa igår at han ikke kom til å ta med Hæstad hvis han ikke skulle spille. Dette fordi han ikke ønsket å svekke U-21.

Hvis ikke fra starten?
Spørsmålet er om han tørr la en liten urutinert ung spiller som doffe starte.

Iver Mykland
Dette var fantastisk. Hele 3 start spillere med i troppen mot Italia. Skal ikke lenger tilbake til 2003 sesongen, så kan vi jo tenke åssen det var da. Stort det Marius og Doffen har greid siden da. All honnør til Bård Borgersen også :D

mr.leipsland
Litt skuffa over at Engedal er vraket fra U21-troppen, men kunne ikke forvente annet når han ikke har fått spilletid.

Men tre spillere i troppen når alle utenlandsproffer er med er stort! En ting er å få dem med til b-turneringer i midtøsten, men nå snakker vi om obligatorisk kamp mot Italia! Det er vel bare RBK som har kunnet vise til lignende de siste åra.

REBell
25-05-2005, 12:29

Hvis ikke fra starten?
Spørsmålet er om han tørr la en liten urutinert ung spiller som doffe starte.

Hørte det enten på NRK eller TV2 igår kveld.

Gimse
25-05-2005, 12:41
Engedal må vel snart ha blitt 22, og da kan han vel ikke være med uansett?`

Gimse

magne
25-05-2005, 12:55
Noen som husker sist Start hadde 3 spillere i en landslagstropp? Det må vel være rimelig lenge siden? Utrolig moro, ihvertfall!!

Skrotnisse
25-05-2005, 13:28
Noen som husker sist Start hadde 3 spillere i en landslagstropp?

Cirka 1 døgn siden :lol:

magne
25-05-2005, 13:40
Noen som husker sist Start hadde 3 spillere i en landslagstropp?

Cirka 1 døgn siden :lol:

Hehe... Jo, det har du jo forsåvidt rett i! Men noen som husker når Start sist hadde 3 spillere i en landslagstropp FØR kampen mot Costa Rica?

aulin
25-05-2005, 13:48
Det var i alle fall Totto, Efetevaag og Lydersen. Rundt '90 kanskje?

klokkeren
25-05-2005, 13:56
Vel, får vel bare sitere Scheie..... Totto, Eftevåg og Lydersen spilte ifra start i kampen, hvor forøvrig Totto scoret to mål. En annen super yngling ifra sør fikk sin deby i denne kampen.... Ja, Myggen. Riktignok spilte ikke alle disse fire på banen samtidig, men var på banen i løpet av kampen i alle fall.

Så da blir 10 000 kroners spørsmålet:

Hvilket land debuterte Myggen mot?

Gud å jeg gleder meg til Norge - Italia. Får bare se når jeg får fyrt opp kjerra og får dratt innover... Håper og tror at det skal bli gøy i alle fall. Doffen ifra Start og Marius som innbytter. Tipper han scorer da ja :D

aulin
25-05-2005, 13:59
Tunisia november 1990 i en privatlandskamp

Lynet
25-05-2005, 14:06
Gratulerer med plass i troppen til VM-kval kampen mot Italia og privatkampen mot Sverige, Hæstad, Johnsen og Borgersen! Det er vel fortjent! Dere kan ha spilt dere inn for godt...

Jeg er ikke overrasket over at Hæstad spesielt og også Borgersen ble med(Jfr. innlegg på tråden "Norge-Costa Rica"), men jeg hadde ærlig talt ikke trodd Marius skulle spille seg inn i løpet av 45 minutter mot Costa Rica.

Det er stort både for gutta, Start og hele Sørlandet at de bare er tatt ut, så får tiden vise om de får spilletid mot Italia. Troppen skal ned i 18 utespillere til kampen mot Italia... To spillere må altså se kampen fra tribunen.

- Jeg mener Hæstad bør starte mot Italia, og jeg tror det er stort sjanse for at han gjør det også. Norge trenger en sånn spillertype. En som løper og løper, irriterer på seg lettirriterte italienere, og bryter ned italienerne angrep etter angrep! Jeg håper Åge er tøff nok til å starte med Doffen...

- Det er stor konkurranse på stopperplass, og Borgersen skal slite med å få plass mot Italia. Men nå skal de ha samling i god tid før kampen, spillere kan være ute av form, og vi vet at Borgersen er i kanonform.

- Johnsen er nok ment som reserve for Riise på venstrebacken, men dette er uansett veldig godt for Johnsens videre utvikling!

I tillegg kommer det en kamp mot Sverige som vil gi flere spillere sjansen...

Hvis det er lov å bruke ordet skuffa på en dag der tre spillere blir tatt ut, vil jeg si at jeg er litt skuffa over at Valencia ikke ble med. Han har vist strålende spill i hele år, og kom også med mot Estland og Costa Rica. Synd han ble syk og måtte stå over mot Costa Rica, det var nok skjebnesvangert. Det er synd både for Valencia og Norge, som absolutt hadde trengt Valencias internasjonale snitt på høyrekanten. Jeg er 100% overbevist om at Valencia hadde vært med i troppen, om han ikke hadde meldt forfall mot Costa Rica; Han hadde helt sikkert spilt seg rett inn! Synes kanskje det er litt feigt av Åge å ikke ta han med, men kan forsåvidt forstå det siden han ikke har fått vist seg frem i landslagssammenheng... Valencia vil nok uansett være aktuell igjen til senere kamper, om han holder seg skadefri.

Igjen; Gratulerer Doffen, Bård og Marius! Jeg er stolt på hele Sørlandets vegne...

Palle
25-05-2005, 14:09

Jeg mener Doffen bør spille fra start. Han har utholdenhet nok til å holde hele kampen, og en smittende moral og fighter-vilje som jeg mener bør utnyttes. Tror ikke det blir like enkelt å komme innpå etter 70 minutter og snu kampen mot Italia. Det er det andre og mer erfarne spillere som er bedre på enn Doffen.

Så enten fra start eller ingenting. Og da tyder det på at det blir fra start.

sava
25-05-2005, 16:08
For dere som er innteresert diskuteres det flittig med diverse supportere og fotballfolk på: Skal Hæstad starte? Hva mener du? (http://www.fmnorge.com/forum/viewtopic.php?t=946&postdays=0&postorder=asc&start=625)

REBell
26-05-2005, 12:32
Riise kanskje ute mot Italia, kan dette medføre at Marius må spille venstreback? Vi får håpe :D

sava
26-05-2005, 14:13
Riise kanskje ute mot Italia, kan dette medføre at Marius må spille venstreback? Vi får håpe :D

Er Riise ute??
Ja muligens, men jeg synes egentlig ikke det var så god nyhet hvis dette er sant.
Jeg vil det beste for Norge og da mener jeg at Riise er akkurat nå, i mine øyne norges beste spiller for tiden.

sava
27-05-2005, 19:25
http://www.veientilullevaal.no/?fn=134

Noen som har bilett? Hvis ikke kan dere vinne her!

filip
27-05-2005, 21:50
åååååå det er jo umuli å klare det klarer ikke mere en 14sek nor kommer de andre spillene der :?:

Lynet
31-05-2005, 09:51
Noen som tror Hareide kan komme til å benytte seg av en eventuell "snarvei" for å få inn Valencia i Italia-troppen nå på tampen? Jeg er sikker på han så kampen i går, og han må ha blitt imponert over Valencia. Det var internasjonal klasse over spillet hans! Det er en skam at Norges beste høyreving ikke er med i en så viktig kamp. Jeg håper Hareide har baller til å ta han ut nå(om det er lovlig), for Norge trenger Alex Valencia!

I tillegg bør han ha blitt imponert over Johnsen og Borgersen. Begge spilte en meget solid kamp, og bør være nær førsteelleveren mot Italia. Mitt tips er at Borgersen fortsetter å imponere på landslagstreningene denne uka, og kanskje kaprer plassen til Lundekvam eller Hagen. Norge trenger formspillere, og det finner de i Start!

aljahnsen
31-05-2005, 13:25
Jeg vil se dette laget mot Italia:

4-4-2 formasjon

1. Thomas Myhre

2. Marius Johnsen
3. Bård Borgersen / Panzer
4. Claus Lundekvam
5. Andre Bergdølmo

6. John Arne Riise
7. Marin Andresen
8. Kristofer "Doffen" Hæstad
9. Morten Gamst Pedersen

10 Steffen Iversen
11. John Carew

Helst hadde jeg sett Norge i denne formasjonen

4-3-3

1. Thomas Myhre

2. John Arne Riise
3. Bård Borgersen
4. Erik "Panzer" Hagen
5. Andre Bergdølmo

6. Jan Gunnar Solli
7. Marin Andresen
8. Kristofer "Doffen" Hæstad

9. Morten Gamst Pedersen
10 John Carew
11. Alex Valencia

Stig Hornnes
31-05-2005, 17:55
En melding til alle Start-supportere i Oslo; Norge - Italia vises på storskjerm på Chateau Neuf, et stort arrangement Det Norske Studentersamfundet presenterer i samarbeid med Dagbladet!

Les mer på http://www.studentersamfundet.no/nyhet.php?ID=93

Lynet
01-06-2005, 13:03
Ut ifra samlingens første formasjonstrening tyder mye på at Hæstad går rett inn fra start mot Italia! Ikke noe å si på det, Doffen er i kanonform og Norge trenger kvalitetene hans...

http://fotball.fvn.no/nyhetsarkiv/article.jhtml?articleID=79614

Laget blir trolig(4-2-3-1):

Myhre
Bergdølmo Hagen Lundekvam Riise
Hæstad Andresen
Solli Iversen Gamst-Pedersen
Carew

Etter min mening det beste laget Norge kan stille med, bortsett fra at jeg ville byttet Solli ut med Valencia på høyrekanten. Fatter ikke hvorfor Hareide ikke tok med en slik klassespiller som kunne gjort italienerne svimle på kanten der...

Spennende å se hvordan det går med strekken til Riise. Johnsen er i form og god nok til å ta over om Riise må melde forfall, og samtidig er Borgersen i mer enn god nok form til å gå inn som stopper, men det er lite sannsynlig at de får sjansen fra start.

Krila
01-06-2005, 13:11
Etter min mening burde Valencia være selvskrevet i troppen. Landslaget har slitt i lange tider med å finne høyrevinger som kan utrette noe. Det blir alltid en løsning med en spiller som ikke noen ving, men som får spille siden han spiller i Premier League...

sava
01-06-2005, 13:26
Valencia bude helt klart vært i troppen. Men samtidig kan jeg skjønne Hareide, han var ikke frisk og ville helst sett Alex mot Costa-rica.
Samtidig spillte ikke Valencia den beste kampen mot Brann.
Derfor tok Hareide ikke Valencia ut. Selv om han nå helt klart burde vært i troppen, ingen bedre høyrevinger i Norge enn han. Og solli fungerer ikke på høyre, enkelt og greit.

Jeg var svært tvilsom til at Doffen skulle starte mot Italia, men utifra treningen og det jeg har hørt gjennom media ser det ut til at han derimot gjør det. Og det er utrolig tøfft gjort av Hareide hvis det skulle skje.
Men samtidig mener jeg det er en liten skandale hvis ikke han spiller, Tommy gjorde en mildt sagt elendig kamp mot C. RICA og er etter det jeg ser ikke helt iform.
JA til doffen, og dere. Jeg har stor tro på at Hæstad kan gjorde en ekstremt god kamp mot Italia, nærmest storspille og vise seg for verden og ikke minst. Hæstad vil bli norges nye yndling! :D

Palle
01-06-2005, 15:15
Jeg har også tro på Hæstad. Håper han spiller fra start. Men det skal vel sies at det ikke er like enkelt å snappe ballen fra ballsikre, italienske landslagsspillere som fra norske eliteseriespillere og Costa-Ricanere (?). Fallhøyden er stor hvis han ikke lykkes.

Likevel, som jeg har sagt før, mener jeg har bør spille fra start, da kan han være med å dominere kampen og være et forbilde for de andre med tanke på innsats og guts.

theMan
02-06-2005, 13:23
Sitat fra www.vg.no, der Ivar Morten Nordmark blir intervjuet ang. landslagskampen:

"Alle Start-spillerne
- Hvilke råd vil du gi til Hareide?

- Jeg vil ikke gi noen råd til Hareide, men jeg peronlig - vi i AaFK - ville ha kjørt utpå Start-spillerne. Alle tre.

- Hvorfor?

- Fordi dæm e’ go’. Nei, fordi dæm e’ bæst!"

Vi har fått en ny fan :)
http://pub.tv2.no/nettavisen/sport/fotball/landslaget/article400581.ece

jonal
02-06-2005, 18:28
Så nettopp på TV at Tommy Svindal ikke blir klar til lørdag. Han sa det selv.

Da starter nok Doffen!

Utrolig moro!

Mr.Nor
02-06-2005, 18:38
Legger merke til at på forumet til Tromsø sine supportere så "håper" enkelte sjeler at Hæstad får en skade mot italia så han ikke er med i den kampen.

Viser jo at de frykter Doffen, men ble samtidig litt irritert når jeg leste dette.. Er litt uvoksent, jeg vil nå håpe Tromsø stiller med alle sine beste spillere mot Start, er da mye gøyere å ha slått ett toppet Tromsø lag enn ett B preget lag. Står mere respekt av det.

Så kast nedover alle deres nordlys kom med rein og samekniv, vi står klare med makrell og sørlandskuffer for å sende dere skuffet hjem igjen.

Lynet
02-06-2005, 19:19
Var et intervju med en svært følelsesladet Kai Arild Hæstad, faren til Doffen, på TVsør idag...
Han hadde gråten langt over adamseplet gjennom hele intervjuet og måtte flere ganger avbryte og "ta seg sammen", der han stod på Randesund å så tilbake på tiden da Doffen var mindre, og hva som har gjort han til en spiller for den store anledningen mot selveste Italia...?

Det er klart en far har lov til å være stolt i en slik situasjon...

Reportasjen ser du i reprise på TVSØR i kveld fra ca. 23.30!

Edit: Og det kom sannelig på Tv2-sporten også, men de gangene følelsene tok overhånd var klippet bort...

Palle
02-06-2005, 20:16
Intervjuet finnes på nett også:

http://www.fedrelandsvennen.no/video/article285793.ece

Forøvrig i komisk smått format....

sava
02-06-2005, 20:47
Dette er til og klype seg i armen av. Rørende å se Kai Hæstad fortelle om Kristoffer. Og doffen er akkurat nå en liten stjerne i Norge, en ny stjerne.

Notch Johnson
03-06-2005, 07:46
Totto debuterte ihvertfall mot Sovjet/Russland på bortebane.

Mr.Nor
04-06-2005, 20:52
Doffen har i allefall ikke respekt for de blaserte italienske spillerene.. Han er den som tar tak i det.

utlending
04-06-2005, 21:57
fra Dagbladets live dekning:

67. ;-) Om vi ikke har nevnt Kristofer Hæstad så mye, skyldes det at han ikke har vært så sentral innenfor de to 16-metersfeltene. Men mellom dem har den lille Start-spilleren vært enorm! For en kamp av unggutten som spiller sin første A-landskamp fra start i kveld!

:!: :lol:

sava
04-06-2005, 22:26
Doffen gjorde en meget god kamp!
Etter min mening banens beste sammen med Carew. Men har også sett han bedre.

Norge 0-0 Italia.

Reservesamen
04-06-2005, 22:29
Imponerende av Doffen, etter min mening klart banens beste. Han viste virkelig hva han er god for.

Irriterer meg at ikke Hareide fant plass til Marius på benken. Trenger vel ikke både Frode Johnsen, Karadas og Årst. Dekning på backene var jo helt fraværende på benken. Skjønner det ikke. Og at ikke bård ble kastet innpå som et offensivt våpen er jo også uforståelig.

REBell
04-06-2005, 22:48
I pausen burde man byttet Jan Gunnar med Marius (hvis han var på benken da), flytte Riise fram og flytte Gamst over på høyre.

Karadas var jo anonym han også.

sava
04-06-2005, 22:48
Frode Johnsen spillte fem minutter, og rakk to håpløse touch, og å være arkitekten bak å gi Italia en farlig corner. Bra Kamp : )

Synd ikke Marius Johnsen kom inn ja.
Men er imponert over Doffen, Konge!!

A new Star is born!
Norges nye wonderboy.

Fredrik
04-06-2005, 22:49
Doffen har kommer for og bli på landslaget ! Han får en 7'er av meg på børsen. :wink:
Han jobber og løper hele tiden! han er den nye essen på landslaget

ALI-Ikke Kristen
04-06-2005, 23:09
Herregud, blir så forbanna på pensjonisten Eggen sin opptreden på å tone ned debatten rundt Hæstad.

Spark han ut av NRK sine sendinger

mr.leipsland
04-06-2005, 23:57
Hvis det er lov å bruke ordet skuffa på en dag der tre spillere blir tatt ut, vil jeg si at jeg er litt skuffa over at Valencia ikke ble med. Han har vist strålende spill i hele år, og kom også med mot Estland og Costa Rica. Synd han ble syk og måtte stå over mot Costa Rica, det var nok skjebnesvangert. Det er synd både for Valencia og Norge, som absolutt hadde trengt Valencias internasjonale snitt på høyrekanten

Hva skal jeg si Lynet? Du hadde helt rett uten at det var noen bombe. Det var veldig synd for Norge at Valencia ikke var med i troppen. Nå må Hareide snart fatte at Solli ikke duger som kant. Skumle tversoverpasninger og skapte NULL.

REBell
05-06-2005, 00:02
Vi må jo ha spillere igjen på treningene da :wink:

Lynet
05-06-2005, 20:16
Hvis det er lov å bruke ordet skuffa på en dag der tre spillere blir tatt ut, vil jeg si at jeg er litt skuffa over at Valencia ikke ble med. Han har vist strålende spill i hele år, og kom også med mot Estland og Costa Rica. Synd han ble syk og måtte stå over mot Costa Rica, det var nok skjebnesvangert. Det er synd både for Valencia og Norge, som absolutt hadde trengt Valencias internasjonale snitt på høyrekanten

Hva skal jeg si Lynet? Du hadde helt rett uten at det var noen bombe. Det var veldig synd for Norge at Valencia ikke var med i troppen. Nå må Hareide snart fatte at Solli ikke duger som kant. Skumle tversoverpasninger og skapte NULL.

Først vil jeg bare si at Hæstad leverte en praktkamp i går! Sammen med Carew, var han blant banens enere! Fantastisk å se!

Men, Norge manglet Alex Valencia i går ja. Hareide har lenge letet etter en skikkelig formspiller på høyrevingen. Kan ikke fatte hvorfor ikke Valencia blir brukt, Norges for tiden beste høyreving. Det er veldig synd. Det irriterer meg så mye at jeg faktisk har lyst å møte Hareide å fortelle ham litt om Valencia og hvordan han bør bruke han!
Solli leverte, som du sier, en dårlig kamp. Han er ikke kantspiller, han er sentral midtbanespiller. Selv om han gjør det bra for RBK som indreløper, så trenger ikke Hareide absolutt sette han på vingen på landslaget, bare fordi det ikke er plass til han sentralt. Håpløst Hareide!
Men det er lyspunkter, for det kan se ut som at Hareide har skjønt det, endelig:
http://www.nrk.no/sport/fotball/4800804.html

MEN hvorfor han da bare tar ut Hoseth, Wæhler og Helstad som nye spillere til Sverigekampen er for meg uforståelig. Valencia er Norgers for tiden beste høyreving. Han har internasjonalt snitt. Han er kapabel til å gå ned langs hele siden og slå perfekte innlegg. Han har fantastiske server på dødballer. En slik formspiller MÅ du bruke Hareide!

Reservesamen
05-06-2005, 21:05
Regner sterkt med at Hareide bruker tiden frem mot Sverige-kampen til å ta ut enda flere spillere, og da regner jeg med at Valencia er med.

Da kan det faktisk se ut som om vi får 4 Start-spillere på banen. Borgersen er allerede lovet en plass i Start ellveren, Riise er suspendert mot Moldova og Hareide tester nok Marius. Doffen blir umulig å vrake, og hvis jeg får rett i mine anntakelser blir Valencia å finne på høyre kanten.

flaxxlodd
07-06-2005, 02:20
Dette innlegget er ikke ment for å jekke ned den gode kampen doffen hadde.
Men hvis man tenker at dette var doffen`s 45 landskamp,så var kampen helt middels. Doffen har vært bedre. Men som debutant og alt medie hysteriet han har vært gjennom var kampen strålende for hans del. Tatt i betrakning av at det var Italia som stod på motstand banehalvdel.

Misforstå meg rett. Doffen var meget bra,absolutt.

ALI-Ikke Kristen
07-06-2005, 17:39
Hvor svarte vises kampen?Tenker på Norway-Sweden

mr.leipsland
07-06-2005, 21:14
Sverige-Norge går på TV3 onsdag.

sava
08-06-2005, 10:00
Den vises ikke på web et sted?