Se full versjon : Strømsgodset - Start 18 april
Blir det noe tur fra Menigheden sin side eller?
Blir det noe tur fra Menigheden sin side eller?
Vi jobber med saken men pr. i dag sliter vi med å få tak i buss. Info kommer så fort vi har noe konkret.
Supporteren
13-04-2010, 13:43
Det er jo ganske smått utrolig hvis ikke Menigheden klarer å ordne buss til årets første bortetur (som ikke er milevis unna). Burde ikke dette vært på plass for lenge siden?
Roy Eriksen
14-04-2010, 10:40
Kan Ikstart ikke kjøpe 2 store buss til supporter. Hvis de vil at supporter er med dem overalt unntatt nord norge.
Det er jo ganske smått utrolig hvis ikke Menigheden klarer å ordne buss til årets første bortetur (som ikke er milevis unna). Burde ikke dette vært på plass for lenge siden?
Dessverre er ikke supporter turer noe buss selskapene har veldig lyst å kjøre.
Hos det ene buss selskapet som ble sjekket ut fikk vi beskjed om at de var full booka på alle turene vi ønsket.....
Det selskapet vi derimot skal ha i år, hadde ikke ledig buss for den første, men resten er i boks.
Supporteren
14-04-2010, 12:52
Skriver du ordelingsfeil med vilje?
Håper du skrev dette for gøy? Hva f... har det med saken å gjøre? Å til deg som vil at start skal kjøpe 2 busser til supporterne: Tror du start har 5-6 millioner å legge ut for noe sånt?
Roy Eriksen
14-04-2010, 13:34
Håper du skrev dette for gøy? Hva f... har det med saken å gjøre? Å til deg som vil at start skal kjøpe 2 busser til supporterne: Tror du start har 5-6 millioner å legge ut for noe sånt?
Hvorfor ikke :-)
Da kan dere, Ikstart og sponsor å diskutere om dette.
Dette er ikke et rettskrivings forum så hvis du er så sykt opptatt av det så kan du finne deg et annet forum.
Hvorfor ikke :-)
Da kan dere, Ikstart og sponsor å diskutere om dette.
Ikke at jeg vet hvem Makrell er. Men de argumenter styret og ledergruppen har vurdert tidligere er:
Vi klarer å kjøre 6-7 turer maks i løpet av en sesong:
- Viking
- Odd
- Sandefjord
- Godset
- Stabæk
- Enga
- LSK
- (FFK)
- Hønefoss/KIL/Lyn/Kamma/Haugesund
Noen av disse blir mandag eller onsdags kamper, så man klarer aldri få kjørt alle.
Det er ikke økonomi til å drifte en buss på en omsetning på 100.000 i året.
Ikke at jeg vet hvem Makrell er.
hehe. En som er smart nok til å vite litt om økonomien til start. trenger ikke å være romforsker for å skjønne det. Ikke noe stygt rettet mot deg REBell..
hehe. En som er smart nok til å vite litt om økonomien til start. trenger ikke å være romforsker for å skjønne det. Ikke noe stygt rettet mot deg REBell..
Det var rettet mot Roy bare, siden han svarte til deg "dere".
Supporteren
14-04-2010, 16:04
Nei, jeg skrev det seriøst. Bare overrasket over alle ordelingsfeilingene som Rolf kom med, at jeg lurte på om han gjorde det med vilje.
vBulletin v3.8.4, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.