PDA

Se full versjon : Cup: Jerv - Start (kamptråd)

frankieboy
10-05-2010, 05:07
Sted: Levermyr stadion, Grimstad
Tid: Torsdag 13.mai kl.1800
--------------------------------------
Tabell:
Nr 8 (Tippeligaen)Start 11 4-3-4 21-20 15
Nr 2 (3.Div avd 11) Jerv 4 4-0-0 11-1 12
__________________________________________________ _____________

Da er veien mot cupfinale i gang. Første hinder er Jerv borte. Det er den gamle Start-vingen Arve Seland som er trener og det blir sikkert stor stemning og mye folk i Grimstad.
Start er inne i en veldig dårlig periode, mens Jerv oppskriftsmessig er med i teten i 3.div. De vil nok kjempe om opprykk med MK som har 16-1 i målforskjell og som også har full pott etter 4 kamper.
Jerv har i sine 4 første kamper vunnet mot Donn H (6-0), Lyngdal B (1-0), Flekkefjord H (2-0) og Gimletroll B (2-1).

Start skal selvfølgelig vinne denne greit, men med tanke på Starts kamper i det siste så ser nok Jerv på dette som en gylden mulighet til å levere en virkelig cupskrell.

Jeg tipper at Start i denne kampen kommer til å la noen av stjernene hvile, og at vi stiller med noe ala dette laget: (4-4-1-1)

Rune Nilssen (hvis han er skadefri)

Avni Pepa
Jesper Mathisen
Clarence Goodson
Branco

Morten Hæstad
Petter Bruer Hanssen
Olufemi Oladapo
Espen Børufsen

Christer Kleiven

Mads Stokkelien

Skal dette bli året da Start kommer til cupfinalen? Da må iallefall Jerv bankes...

gmkarlsen
10-05-2010, 06:45
Kanskje like greit at Start taper dette, slik at de kan konsentrere seg om serien. Cupen vinner de jo aldri uansett.

(Og det skriver jeg selvfølgelig fordi jeg er fra Grimstad)

Ole Gilboe Hermansen
10-05-2010, 17:35
Noen som kan hjelpe meg om hvordan man kommer seg til stadioen. Jeg skal ta Sørlandsekspressen eller Konkurrenten nedover.

reiGN
10-05-2010, 18:13
Her kommer vel mest sannsynlig Tørum til å hvile flere og la andre slippe til. Dermed hadde det vært gøy å se Espen Knudsen i midtforsvaret denne kampen, så kan vi ha Goodson på benken i tilfelle. Finale blir det jo aldri uansett! :) Det hviler jo tross alt en cup-forbannelse over Start.

Startman
10-05-2010, 19:19
Noen som kan hjelpe meg om hvordan man kommer seg til stadioen. Jeg skal ta Sørlandsekspressen eller Konkurrenten nedover.

Ta et lite søk på google,Ole.
Stadion ligger i sentrum, 5 min gange fra rudebilen. :icon_lol:

gmkarlsen
12-05-2010, 18:37
Tipper Start taper etter selvmål av Jesper.

http://ikstart.no/default.aspx?m=3&amid=494120

Lurelars
13-05-2010, 08:58
noen som vet hvor mye det koster å komme inn?

bhnilsen
13-05-2010, 12:13
noen som vet hvor mye det koster å komme inn?

Tror det er gratis eller en femtilapp

Millonarios
13-05-2010, 16:56
Går denne kampen på radio? NRJ Kristiansand f. eks?

Helge
13-05-2010, 21:42
Heldigvis ikke noen overraskelser der. Start burde vel kanskje putta noen i 2dre omgang også, men de slappet vel kanskje litt av etter hvert.

doppelt gemoppelt
13-05-2010, 21:45
Noen som kan forklare spillerene at det faktisk går ann å score mål i 2 omganger også.
En fornøyd tørum sier at dette var en perfekt oppladning til KIL kampen.
Ok, hvor mange mål har du tenkt å servere oss med 1 selvmål av jerv og 2 scoret av egne mot et 3 div lag.

aljahnsen
13-05-2010, 22:51
Ble ikke mange mål, men det var nok en god folkefest i Grimstad. For håpe Start fikk spilt på seg litt selvtillit, slik at vi knuser KIL til Søndag.

Registrer også at Bernt Hulsker skåret fire mål i dag mot Høland i cupen. Espen Hoff banket også inn to.

Ellers artig at min gamleklubb nesten stod for en liten cupbombe mot Sandefjord. Hasle/Løren holdte Sandefjord til 0-1 og hadde et frispark i tverliggeren. Artig :)

kaptein
14-05-2010, 07:55
Noen som kan forklare spillerene at det faktisk går ann å score mål i 2 omganger også.
En fornøyd tørum sier at dette var en perfekt oppladning til KIL kampen.
Ok, hvor mange mål har du tenkt å servere oss med 1 selvmål av jerv og 2 scoret av egne mot et 3 div lag.

Til de av dere som tror at målforskjellen betyr noe i cuppen så er det ikke slik. Start spilte en helt ok kamp der de hadde full kontrl over ett godt 3 div lag. 3-0 er greit og ikke noe å sutre for. Tørum har rett det er en ok oppkjøring til KIL kampen. KOngsvinger vant foresten 1-0 også mot et 3 div lag.
Mye sutring her inne for tiden. La oss heller støtte opp og være glade for at vi tross alyt vinner. Jada hadde vært gøy med 11-1 eller noe slikt. Men alle som vet og kan noe om fotball vet jo at i disse kampene så slipper eliteserielagene seg ned noen hakk (se på Odd) Mens 3 divlagene girer seg noe voldsomt opp. Til tross for dette så gikk det helt greit og vel så det i Grimstad.

Ole Gilboe Hermansen
14-05-2010, 10:45
Helt enig, kaptein. Vi er videre og bør være fornøyd med det. En helt grei gjennomkjøring.

doppelt gemoppelt
16-05-2010, 02:09
Til de av dere som tror at målforskjellen betyr noe i cuppen så er det ikke slik. Start spilte en helt ok kamp der de hadde full kontrl over ett godt 3 div lag. 3-0 er greit og ikke noe å sutre for. Tørum har rett det er en ok oppkjøring til KIL kampen. KOngsvinger vant foresten 1-0 også mot et 3 div lag.
Mye sutring her inne for tiden. La oss heller støtte opp og være glade for at vi tross alyt vinner. Jada hadde vært gøy med 11-1 eller noe slikt. Men alle som vet og kan noe om fotball vet jo at i disse kampene så slipper eliteserielagene seg ned noen hakk (se på Odd) Mens 3 divlagene girer seg noe voldsomt opp. Til tross for dette så gikk det helt greit og vel så det i Grimstad.

Men det er en ca pekepinn på hva man har av offensiv tyngde i laget.
Etter 2 kjappe ble det nesten en time uten mål....
Setter fingeren på 2 omgangene våres der vi alltid kommer ut uten vilje og offensiv kvalitè.
"jeg sparker denne ballen opp 40 meter så får vi håpe det er noen der oppe"