frankieboy
10-05-2010, 05:07
Sted: Levermyr stadion, Grimstad
Tid: Torsdag 13.mai kl.1800
--------------------------------------
Tabell:
Nr 8 (Tippeligaen)Start 11 4-3-4 21-20 15
Nr 2 (3.Div avd 11) Jerv 4 4-0-0 11-1 12
__________________________________________________ _____________
Da er veien mot cupfinale i gang. Første hinder er Jerv borte. Det er den gamle Start-vingen Arve Seland som er trener og det blir sikkert stor stemning og mye folk i Grimstad.
Start er inne i en veldig dårlig periode, mens Jerv oppskriftsmessig er med i teten i 3.div. De vil nok kjempe om opprykk med MK som har 16-1 i målforskjell og som også har full pott etter 4 kamper.
Jerv har i sine 4 første kamper vunnet mot Donn H (6-0), Lyngdal B (1-0), Flekkefjord H (2-0) og Gimletroll B (2-1).
Start skal selvfølgelig vinne denne greit, men med tanke på Starts kamper i det siste så ser nok Jerv på dette som en gylden mulighet til å levere en virkelig cupskrell.
Jeg tipper at Start i denne kampen kommer til å la noen av stjernene hvile, og at vi stiller med noe ala dette laget: (4-4-1-1)
Rune Nilssen (hvis han er skadefri)
Avni Pepa
Jesper Mathisen
Clarence Goodson
Branco
Morten Hæstad
Petter Bruer Hanssen
Olufemi Oladapo
Espen Børufsen
Christer Kleiven
Mads Stokkelien
--------------------------------------
Tabell:
Nr 8 (Tippeligaen)Start 11 4-3-4 21-20 15
Nr 2 (3.Div avd 11) Jerv 4 4-0-0 11-1 12
__________________________________________________ _____________
Da er veien mot cupfinale i gang. Første hinder er Jerv borte. Det er den gamle Start-vingen Arve Seland som er trener og det blir sikkert stor stemning og mye folk i Grimstad.
Start er inne i en veldig dårlig periode, mens Jerv oppskriftsmessig er med i teten i 3.div. De vil nok kjempe om opprykk med MK som har 16-1 i målforskjell og som også har full pott etter 4 kamper.
Jerv har i sine 4 første kamper vunnet mot Donn H (6-0), Lyngdal B (1-0), Flekkefjord H (2-0) og Gimletroll B (2-1).
Start skal selvfølgelig vinne denne greit, men med tanke på Starts kamper i det siste så ser nok Jerv på dette som en gylden mulighet til å levere en virkelig cupskrell.
Jeg tipper at Start i denne kampen kommer til å la noen av stjernene hvile, og at vi stiller med noe ala dette laget: (4-4-1-1)
Rune Nilssen (hvis han er skadefri)
Avni Pepa
Jesper Mathisen
Clarence Goodson
Branco
Morten Hæstad
Petter Bruer Hanssen
Olufemi Oladapo
Espen Børufsen
Christer Kleiven
Mads Stokkelien