Se full versjon : Til soler: " En ny Fighter er gåten"
Først fra kampen idag:
Alex valencia hadde mange gode innlegg, men langt ifra det vi vet han kanskje kan. Men han var god synes nå jeg. Garba holder på ballen til han mister den, dermed blir det mye tull. Må sjerpe seg! Men han vil mye og det er utrolig viktig.
En ting jeg ikke kan skjønne er at Tom nordlie har en mann som Asbjørn rike på benken, etter min mening en "ingenting" spiller som ikke har noe på benken å gjøre. Det jeg vil frem til er at jeg kan ikke skjønne at Nordlie ikke lar Jesper mathisen få erfaring, eller jesse ohene og i steden for å ha Asbjørn rike på benken la Morten hæstad være der.
Merkelig.. men men
Vi blir også alt for små i forhold til store sterke viking midtstoppere, og midtbane og det blir et stort problem. Det samme har vi sett i andre kamper, spesielt mot LSK.
Jeg ber om å få inn en spiller som er helt motsatt av lille doffen og strømstad. Han må være stor, slagkraftig, fighter deluxe og en som kan styre midtbanen. Det har vi ikke idag, soler må rett og slett tenke og ikke satse på å hente inn en ny sportssjef. Men en orgentlig "fighter"!!
Helt riktig at vi trenger en stor sterk fighter i sterk fysisk kontrast til de vi allerede har på midtbanen( ikke det at Hæstad ikke er en fighter, for tror ikke man finner EN spiller med mer fightervilje enn Doffen....tenkte helst på størrelsen). Men dette vet ledelsen, og en erfaren toppspiller skal være på vei til Start. Får håpe de finner en som kan gå rett inn å forsterke førstelleveren!
Helt riktig at vi trenger en stor sterk fighter i sterk fysisk kontrast til de vi allerede har på midtbanen( ikke det at Hæstad ikke er en fighter, for tror ikke man finner EN spiller med mer fightervilje enn Doffen....tenkte helst på størrelsen). Men dette vet ledelsen, og en erfaren toppspiller skal være på vei til Start. Får håpe de finner en som kan gå rett inn å forsterke førstelleveren!
Doffen har jeg all respekt for, fighter så det holder. Og har vært den beste spilleren på banen i mange kamper nå.
Det er jo egentlig ikke doffen og fredrik strømstad som er problemet, jeg har derimot stor tro på den duoen. Det kan bli noe veldig bra av de to sammen, og de spiller en type fotball, vilje og offensiv fotball som sørlandspublikumet liker.
Det som er problemet er etter det jeg har sett, Joey, og delvis Tom Berhus.
I prinsippet må vi ha en ny midtbanespillere fordi nå som Berhus er skadet sliter vi med erstatninger. Men Joey er en type "ingen" spiller som jeg liker å kalle det. Han har gjort en god jobb i det siste, ikke missforstå. Men trenger vi egentlig joey? Nei. Han har ikke noe typiske egenskaper som doffen og strømstad har. Start har klart å bygd opp en midtbane med spillere med ulike egenskaper, og dermed passer ikke joey inn. I lengden går det ikke, vi kommer til å se svakheter med midtbanen hvis de lar vær å kjøpe inn en ny.
Tom berhus gjorde en veldig god figur ifjor, absolutt all respekt. Men han har heller ikke de spezi egenskapene som vi trenger.
Derimot hvis soler har klart å fange opp en spiller med styrke som hovedegenskap og fighter vilje, en spiller som tørr å gå inn i dueller. Ja da vet jeg ikke hva jeg skal si, jeg blir imponert, det er vanskelig å finne den korekte spilleren. Men vi MÅ ha en sånn type spiller :wink:
Blir spennende å se hva Soler klarer. Dette blir sannsyenligvis hans siste jobb med å finne en spiller til oss...
FORZA START<3 Start 1- 0 Viking.. wooohooo!
Alladin Sane
25-02-2005, 16:20
Asbjørn Rike er en spiller med motsatte egenskaper av Strømstad. Dersom Fevennens livedekning holder mål, tror jeg Tengesdal på Viking kan skiver under på det.
Jeg er helt enig i at det er en STOR sterk spiller vi trenger sentralt på midten!!! En fighter er en selvfølge!! Alle som spiller for Ik Start skal være det!!
Når det gjelder bruken av enkelte spillere, ja så er Rike desverre en som ødelegger for de unge talentene! Etter min mening er Rike den dårligste spilleren i troppen! Synes det er helt utrolig at han kommer innpå så mye som han gjør! Mannen er jo stall fyll og snart 30!.........:)
Nei gi de unge muligheten!
utlending
25-02-2005, 23:38
Jeg håper Asbjørn Rike er tjukkhudet eller ikke leser på dette formet; han får jo masse pepper... :roll:
Men jeg er enig; spesielt i treningskamper er det utrolig viktig å gi de beste talentene sjansen til å få verdiful erfaring mot sterk motstand. Ellers blir de aldri gode nok til å komme inn når det teller
vBulletin v3.8.4, Copyright ©2000-2010, Jelsoft Enterprises Ltd.