PDA

Se full versjon : START-VIKING 1.mai

frankieboy
26-02-2005, 01:26
Så her at Vikinghordene har kjøpt opp alle billettene som går til Viking-supportere, og lager kjempeopplegg til denne kampen:

http://www.vikinghordene.com/index/default.asp?id=95&mnu=95

For en fest det blir!

La også merke til at VIKING FK har leid Kick lørdagskvelden!!! Hva menes med at de har leid den? Blir det åpent for menigheden? Eller er det lukket opplegg? Det kan bli en morsom helg det, og som avsluttes med 3-1 seier til Start...

Lynet
26-02-2005, 03:22
Høres meget bra ut! Hvis Start får en god start i serien, så kan det bli meget folksomt de første kampene. Serieåpningen mot LSK blir det mange uansett, og kommer også mange fra Lillestrøm, og i andre hjemmekamp mot Viking blir det nok også stinn brakke, erkerivalene fra vest kommer med mange folk, pluss at hele sørlandet vil være med å banke Viking! Med en god seriestart, kan det bli meget godt publikumsoppmøte i de videre kampene også, så får vi bare håpe det blir plass til de fleste!

Kassa
26-02-2005, 12:34
Ikstart har vært å slengt med leppa på vikinghordene sitt forum, og nå prøver den ene etter den andre å overgå hverandre i å "disse" kristiansand, stadion og START! Ganske så underholdene å se alle de stakkels fjollsene som prøver å bortforklare sin bondestatus

Start lenge leve!!

Kassa
26-02-2005, 12:35
og så var den linken da...

http://www.vikinghordene.com/forum2/forum_posts.asp?TID=1927&PN=1

Sørlandet
26-02-2005, 13:34
Jeg har lest selv der inne, det er en bruker med navn IkStart som bare lager kvalme der inne. Ganske unødvendig synes jeg.

REBell
26-02-2005, 13:35
Det vil alltid være en eller annen som synes det er gøy å fyre på andre forum. Vi hadde vel en på Aafk sitt forum også for ei uke siden.

mr.leipsland
26-02-2005, 15:26
så får vi bare håpe det blir plass til de fleste!

Håper på det stikk motsatte jeg! Fullsatt med 9000 tilskuere og 4000 skuffa fans uten billett utenfor. Du ønsker jo en stadion med 15 000 plasser. Hva vil ikke være bedre argument for en større stadion enn at tusenvis at tilskuere ikke får billett? :) Det vil også føre til masse skriverier i media om fotballfeber på palmekysten som Start vil nyte godt av.

Håper virkelig på utsolgte kamper i år og så satser vi på en bra sesongåpning som gir laget flyt og selvtillit.

Lynet
26-02-2005, 15:43
Helt riktig, og helt enig!

(Vet ikke hvorfor jeg skrev akkurat det jeg skrev, men var vel for å få avslutta innlegget greit hehe...)

Men som du sier, hadde vært supert med stappfull stadion mot LSK, og flere som ikke kommer inn(bare det ikke blir meg :lol: ), og som sagt, får Start et godt resultat her og borte mot Molde, så blir det garantert stinn brakke mot Viking. Så etter genial leipsland-uttalelse; la oss håpe på stappfull stadion og at flere tilskuere må følge kampen fra utsiden av stadion!

By the way; noen som vet når billettsalget starter? :lol: