PDA

Se full versjon : Sverige - Norge (DISKUSJON)

theMan
08-06-2005, 22:31
Da var kampen over, og resultatet viste 2-3 i Norges favør.
I en førsteomgang der Sverige preget kampen med utsøkt spill til tider, ble resultatet 1-0 til svenskene, uten at Doffen eller de andre 10 utmerket seg på noen måte.

Må si at Doffen så litt sliten ut i dag, var ikke samme "gøtsen" over gutten vår. Nå var jo hele laget generelt dårlig, så da er det vanskelig for vår egen doffen å ruve slik han pleier.

Andre omgang var meget positiv, og Marius storspilte til tider. Utsøkte pasninger, nær skoring på cornere og mye aktiv i spillet. Denne gutten starter mot Slovenia! Ellers var det vel ikke mer enn en "ok" kamp fra Norges side, selv om andreomgang var artig!

Men savnet en Alex Valencia ute på kanten der, selv om helstad fikk det til etterhvert.

Mitt fav. lag for Norge vs. slovenia:

------------------Myhre/Johnsen (USIKKER)---------------------
Bergdølmo----Panser-----Borgen/Lundekvam-------Johnsen--
Valencia------Andresen-------Doffen--------Gamsten-----------
--------------Iversen------------------------------------------------
--------------------------Carew-------------------------------------

Hater den formasjonen, men...

Hva bør Norge gjør for å forbedre spillet?
Jeg mener vi må slutte med de lange ballene, og spille oss rundt på kantene, det fikk vi 3 mål på i dag...

slink
08-06-2005, 23:47
hvor er riise?
ditt fav lag å riise er ikke med???
hmmm

rooland
09-06-2005, 00:44
Riise må nok stå over grunnet kort, trodde de fleste i norge hadde fått det med seg...!!

utlending
09-06-2005, 02:46
Jeg går ut ifra at du mente å skrive Bergdølmo på høyre bakken... :D

Den ser ålreit ut den.

Jeg tror det blir Panzer og Lundekvam i forsvaret, hvis ikke en av dem blir skadet. De to har spillt meget bra sammen. Men Borgersen er absolut første valg hvis en av de to må byttes.

Myhre står i mål. Espen Johnsen har bedre matchvinneregenskaper, men Myhre er mye tryggere.

theMan
09-06-2005, 08:28
Det står jo Bergdølmo? hehe!
Men Høiland er absolutt en god erstatter der, spilte greit mot Sverige og hadde et FINT innlegg til Iversen på 3-1 skoringa.

Du som lurte på Riise: Ja, som han andre sa, han er suspendert.
Ellers hadde vel han hatt backplassen...

sava
09-06-2005, 13:26
Jeg mener Høiland bør ut av laget som fort som mulig.
I viktige kamper holder han ikke mål, enkelt og greit. Så jeg vil heller ha Bergdolmø på høyre og M.Johnsen på Venstre.
Da med tanke på at M.johnsen er bedre enn Høiland etter min mening..