PDA

Se full versjon : Hvem har imponert deg i treningskampene?

flaxxlodd
28-02-2005, 03:21
Nå er de "hjemlige" treningskampene over. Gutta reiser til La Manga om en uke`s tid.

Hvem syntes du har vært Start`s beste i treningskampene?

Jeg syntes Doffen har vært kanonbra. Litt varierende til tider. Hadde en meget dårlig kamp mot Sandefjord,men det hadde forsåvidt hele laget. Men "toppene" som Doffen har hatt er sinnsykt bra.

Men den som har vært best mener jeg faktisk er Joey.
Hva har skjedd med han i vinter? Ifjor var han en skygge av seg selv,men nå forstår jeg hvorfor han er den best betalte spilleren i klubben. Ser gjerne at Joey får en kjempesesong iår.

Pluss gis også til Alex Valencia.

Lynet
28-02-2005, 09:22
Kristofer Hæstad har vært klart best, en klasse for seg, han har til tider levert mer enn landslagsklasse! Selv om hele laget slet mot Sandefjord og spilte en dårlig kamp synes jeg Hæstad leverte akseptabelt. Ellers har han vært god, rågod mot Molde og Aalesund!

Alex Valencia, Steinar Pedersen, Johannes Joey Hardarsson og Marius Johnsen har også imponert.

Valencia og Pedersen har kombinert veldig fint på høyrekanten, Marius har vært solid defensivt og samtidig vært meget god på offensive dødballer, noe som har resultert i endel mål. Joey har hevet seg mange hakk fra i fjor og har nå killerinnstillingen på midtbanen, veldig bra!