PDA

Se full versjon : Vær forberedt før turen til Stavanger...

Chria
14-06-2005, 23:08
http://www.stavangeravisen.no/art.asp?id=23042

jonal
14-06-2005, 23:58
http://www.stavangeravisen.no/art.asp?id=23042

haha! :D

sava
15-06-2005, 15:13
Hahahaha.
Typisk Bergensere som tror de vet "alt". De har sikkert fått bekjed men gadd ikke høre på de..

aljahnsen
16-06-2005, 01:23
Hehe, måtte jo være bergensere dette :)

Skal nok fint finne frem stadion æ

Start4ever
20-07-2005, 11:59
hehe :lol: komisk å lese det. Slik kan det gå etter en tur på byen på et ukjent sted :P. Skal nok finne frem til stadion jeg også :wink:

UltraGeff
20-07-2005, 22:20
Bare så dere vet det, så ligger stadion et godt stykke fra byen! Men det går buss hele tiden til stadion. Toget begynner først å stoppe på stadion ca to timer før kampstart!

For de som skal ta tog så begynner togene å gå ca to timer før kampstart, koster 25,- med toget ut til Stadion.

Ellers så kan dere ta buss, den bussen går fra 7/11 som ligger nede ved Stavanger S(togstasjonen), tror det er buss nr.5 om jeg ikke tar hel feil! Da betaler du 10,- for barn og 20,- for voksne!

Og for de som kjører bil nedover, det går ikke ann og parkere på stadion! Bare så dere vet det. Men finnes mange andre steder man kan parkere, der betaler man kanskje 5,- eller 10,- for å parkere! Og da må man gå i ca 5 min for å komme seg til stadion, men det er ikke mye!

Må bare spør om det er noe mer dere lurer på :wink:

Start4ever
20-07-2005, 22:38
Billettpris? Etter som jeg har fått det med meg, ligger stadion en plass mellom Sandes og Ålgård. Stemmer det, eller er det jeg som er på 75 meters dyp :?:

UltraGeff
20-07-2005, 22:48
Det er vel 100,- for en billett!

Stadion ligger ikke så langt fra Sandnes! Den ligger nærmere bestemt på Hinna! Tar kanskje 15 min fra Sandnes å kjøre til Stadion!

Det samme gjelder fra Stavanger! Er alltid mye trafikk på kampdagene, så da tar det litt lenger tid å kjøre også :)

Start4ever
20-07-2005, 23:54
Takk Ultrageff. Venter fremdeles på svar om Menigheden kjører buss på kampdagen, eller om det kun blir overnattingstur. Ses på stadion da folks :P :P :P :P. La oss stille mannsterkt opp, og vise hele fotball Norge at vi støtter laget i våre hjerter i tykt og tynt, selv om det er mandagskamp, matchen går på TV, og godstolen kan friste litt mer. Drit nå for en gangs skyld i godstolen. Gutta trenger DEG mer enn du trenger den. Dette høres kanskje ut som en tale, men tror de fleste skjønner at det er en oppfordring som jeg håper mange benytter seg av. Det er ikke så langt å reise heller :D . Dersom det blir satt opp buss kampdagen, håper jeg den kjører såpass tidlig at vi rekker en tur innom Beverly..(var det ikke det puben deres het mon tro...) Når ankommer billettene supporter sjappa?

Chria
21-07-2005, 18:47
Pga ferie vet jeg ikke noe før mandag 25/7 ang billettene - men vi får i alle fall en god del ned til sjappa.
Turinfo ligger på forsida nå -også skal vi passe på å få med oss et kart hvor stadion er plotta inn :lol:

Start4ever
21-07-2005, 21:56
hehe, bra chria :lol: . En liten ting jeg lurer på. Infoen sier at dem som blir med menigheden på tur, er sikret billett. Betyr det at vi ikke trenger å gå ned til sjappa?