Se full versjon : "stjernespiller"
...hvem er denne stjernespilleren fra en eur. toppklubb som fevennen stadig refererer til?? noen tips? :?
Paul Williams
Akkaurat frigitt fra Stoke, tidligere spilt for Coventry og Southampton.
Har flere U-21 kamper for England.
Ble frigitt for å spille i Amerika, men mitt tips er Norge og Start.
tja, sterk ballfordeler lover jo bra, men når en får kontrakten oppsakt et halvt år før tiden i Stoke er man pr. def. ikke en stjernespiller (det er du uansett ikke når en komme fra stoke, men skal la den ligge :wink: ). Noen ungfole er han jo heller ikke, så håper du tar feil...
Name: Paul Williams
Nationality: English
Birth: 26/03/1971
Height: 6' 0" (183cm)
Weight: 13st 0lbs (82.63kg)
Previous
Clubs: Derby, Coventry, Southampton
Experienced central defender who joined Derby County as a trainee in 1989 and made 160 appearances, scoring 26 times for the Rams before moving to Coventry City in the summer of 1995 for a fee of £750,000.
An instant success at Highfield Road, he went on to play more than 150 games for the Sky Blues before joining Southampton in 2001.
Paul signed a two-year deal at the Britannia Stadium in August 2003 and made an impressive debut at Walsall.
Strong and powerful in the air, he is an intelligent distributor of the ball and also a good organiser on the pitch.
His 2003/04 campaign was hampered by injury and his target for 2004/05 is to regain full fitness and his place in the team.
Paul's contract was cancelled in January 2005 and he left the club.
__________________________________________________ ___________
Paul Williams has been released by Stoke City following a mutual agreement.
The 33 year-old's contract was due to expire in the summer but it's been terminated now by mutual agreement as the experienced defender looks to persue a football career in America.
The former Coventry and Southampton player joined the club in August 2003 but his time at the Britannia Stadium has been plagued by injury.
Paul made twenty competitive appearances for the Potters.
Alt hentet fra Stoke sine egne sider.
mr.leipsland
28-02-2005, 15:11
En 33 åring som sliter med skader og blir frigitt gratis av Stoke, høres ikke bra ut!
cfossnes
28-02-2005, 15:15
Egenskapene hans er akkurat hva Start er på utkikk etter. Så i så måte kan han bli en meget verdifull forsterkning. Likevel tårner det seg opp en del spørsmål:
1. Mannen er 33 år, og karrieren er på hell. Hvor mye kan han tilføre Start?
2. Han har vært skadeplaget den siste sesongen og er (i følge informasjonen) i ferd med å bygge seg opp etter skaden. Hvilket betyr både at han mangler kamptrening, og at det innebærer en viss risiko for at han blir skadet igjen.
3. Lønn. Spiller garantert ikke for knapper og glansbilder.
Så spørsmålet er vel om han er verdt å satse på.
frankieboy
28-02-2005, 15:20
Men at han blir frigitt 6 mnd før kontrakten går ut, trenger ikke å bety noe. Hadde det vært 1,5 år før kontrakten løper ut, så er det verre. Jeg synes det høres bra ut.
At han har vært skada endel er litt bekymringsfult, men lavere divisjoner er MYE tøffere enn Norsk tippeliga. Vil vel tro at det er flere skader i lavere divisjoner i England enn i Norge.
Jeg håper dette er mannen og beskrivelsen hans på Stoke sine sider virket veldig bra. Trenger en med rutine!! (Det er ikke sikkert at Stoke trenger en rutinert spiller på den måten som Start gjør det)
Vi får se, men jeg tror Start trenger en slik spiller på midten!!
Hvor har du fått nyss om at dette er spilleren forresten Rolf??
Sondere markedet litt på fritiden :?
Som sagt er det litt vill gjetning.....
Det skal sies t i høst kalte Soler Torjus Hansen og Werni for stjernespillere :shock:
tendenfan
28-02-2005, 15:45
Mitt tips:
Rutinert, stor tynge og "stjernespiller" :lol:
http://www.nebelspalter.ch/magazin/archiv/archiv_2004/07/diego_maradona.jpg
Tviler på at det er Williams. Soler sier han har spilt i flere store ligaer de siste årene. En nomade altså, lover vel ikke helt godt. Så vidt jeg kan se har Williams holdt seg på øyriket, så da er det neppe han.
Premier League og Chamiponship......
2 store ligaer hvis man legger godviljen til :lol:
Billy Bright
28-02-2005, 18:09
Ey! Paulie er hjertlig velkommen!!
Up the Saints! :D
Kjære Gud å deilig det var å se et skikkelig bildet av alle fotballinnteresertes Gud! Diego er tidenes fotball konge!!!
Det er ikke Paul Williams
mr.leipsland
28-02-2005, 23:20
Da fortsetter vi i denne tråden (http://www.menigheden.no/forum/viewtopic.php?t=91)
:)
vBulletin v3.8.4, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.