Se full versjon : Rosenborg har gjort det skremmende dårlig...
RBK har gjort det skremmende dårlig i år...
(Det er jo bare bra da! :D ) Har liksom ikke vært noe stort rundt dem i det siste ..
Noen som er enige ??
Rundspiller Brann i dag - sikker på det
Ja, men de har gjort det dårlig fordet.. :!:
De har ikke fått så bra mål, og tatt så mange poeng som de burde ha gjort...
Er nesten helt sikker på at RBK vinner idag.
Billy Bright
19-06-2005, 14:00
(Det er jo bare bra da! ) Har liksom ikke vært noe stort rundt dem i det siste ..
Noen som er enige ??
Kontroversiell type du, på linje med Hoff og Eriksen. Men du skal ha cred for at du er såpass modig at du tør stå fram med slike påstander.
Ellers er jeg enig med siste taler. Tror RBK feier over Brann i dag.
Setter en kasse pils på at dette blir sluttabellen:
1.RBK
2.Enga
3.Brann
4.Viking
5.Start
killerwolf
19-06-2005, 22:10
Jaja, experter.....Brann feier over RBK....4-1.....enda et par min igjen.
:twisted:
De kommer nå.
Rundspiller Brann i dag - sikker på det
Sorry var min bror som skrev det jeg sa tidligere...
hehehehehehe :P :roll:
Rævborg tapte så det suste!
Start4ever
20-06-2005, 01:41
Er det rart det går så dårlig med de når de spiller slik i forsvar som de gjorde mot Brann i dag? :D :D :lol: Det er det verste forsvaret jeg har sett, spesielt på 4-1 målet. Ellers var første omgang preget av ufattelig mange feil pasninger. For første gang på mange år håpet jeg faktisk på RBK poeng i dag, slik at vi kunne fått ett litt større forsprang. Men Enga tapte ihvertfall :P
Bedreviter
24-06-2005, 08:14
(Det er jo bare bra da! :D ) Har liksom ikke vært noe stort rundt dem i det siste ..
Noen som er enige ??
Ja :wink:
Rbk tapte jo :D
Taellen ser vel slik ut :arrow:
1 Start
2 Enga
3 brann
4 Lyn
:!:
Taellen ser vel slik ut :arrow:
1 Start
2 Enga
3 brann
4 Lyn
14 Rosenborg
:!:
Nok et tap for RBK :D
Nå tror jeg vi er kvitt plageåndene en gang for alle denne sesongen!
killerwolf
27-06-2005, 22:05
D er bare å lese overskrifta her www.adressa.no
Nå har sjøl trønderne mista troa.... :twisted:
Supporteren
28-06-2005, 01:06
Jeg blir ikke overlykkelig om RBK, sannsynligvis, må stige ned fra tronen,
men blir det Start som tar gull så er det jo selvfølgelig noe annet.
Men jeg håper heller RBK tar gull, enn VIF, Brann eller Viking. Er jeg på jordet? :roll:
utlending
28-06-2005, 01:32
Men jeg håper heller RBK tar gull, enn VIF, Brann eller Viking. Er jeg på jordet? :roll:
Jeg er enig - jeg vil heller se RBK vinne en gang til en noen av de du nevner. Og for meg hører også LSK med i den gruppa!
Men jeg tror løpet er kjørt for RBK i år. Nå er det viktigere for norsk fotball at de hever seg og kommer til CL gruppespill igjen. Vi trenger UEFA-poengene vi kunne få med både VIF og RBK i gruppespillet slik at vi kan klatre på rankingen igjen.
Hvis Start vinner serien iår (og jeg er fullt klar over at det er enda en drøm!) er vi ikke seedet i eventuel CL-kvalifisering skulle jeg tro, med mindre de to norske lag gjør det meget bra i år.
Jeg ønsker RBK dit peppern gror, og var en av dem som bannet da RBK tok gullet på håret i fjor. Jeg ser helst at Start vinner, men gjør ikke de det håper jeg faktisk at samtlige andre tippeligalag vinner, fremfor at RBK gjør det.
Gimse
mr.leipsland
28-06-2005, 09:48
Det beste for Start er om RBK og VIF ryker ut i tredjekvalikrunde til CL så de havner i UEFA-cuppen, enklere å sanke poeng der. Der er også Viking, Tromsø og Brann.
http://go.dagbladet.no/ego.cgi/dbforsideH/http://www.dagbladet.no/sport/2005/06/28/435910.html
det er helt fantastisk å tenke på! mange års frustrasjon og intenst hat er kanskje over, letter i alle fall på trykket!
For og si det sånn, jeg er meget glad for at styret i RBK er så naive og ikke går!
Meget glad! :D
For og si det sånn, jeg er meget glad for at styret i RBK er så naive og ikke går!
Meget glad! :D
jeg anser ikke det som naivt. men typisk rosenborg, stabilitet i rekkene.
Ja da gikk de ut mot 1-div laget Hønefoss.
1-3....
Sier ikke mere :lol:
utlending
30-06-2005, 22:19
Jeg skulle aldri trodd at RBK ville synke så dypt iår. Det er ganske utrolig.
Det virker som om det de savner mest er en skikkelig ledertype på banen. Hoftun makter ikke å være det lenger og Strand er for mye skadet, og ingen av de andre spillerne er i stand til å overta.
Jeg blir ikke forbauset hvis de kvitter seg med 2-3 spillere i løpet av juli, og prøver å skaffe seg Doffen eller en lignende spiller - mao en som gir alt på banen og lar spillet snakke. Doffen får de jo ikke, så det må vel bli en annen... :wink:
Hvis de prøver å finne en ny trener burde de se etter en som ikke har erfaring fra Eggen-tiden og kan bringe in nye impulser og ny glød (men de får faen meg holde seg unna Tom Nordlie!).
Start4ever
24-07-2005, 22:25
og plutselig tapte de 2-1 mot Alesund :lol: :lol: :lol: . Dette er morro, Start leder, og RBK sliter, akkurat slik det skal være :wink: . Bare vent til svina kommer til krsand, da blir det nok et tap :twisted: :P . Jeg har lenge sagt at RBK er ute av gullkampen, nå går jeg så langt som å si at de snart er ute av medaljekampen. Er dette en drøm eller? Det hadde gitt høye odds før sesongstart :P. Etter kampen i dag, kan jeg ikke tro annet enn at Per Joar får fyken, men så er bare problemet hvem som skal erstatte ham. Eggen jr. kanskje? Far og sønn i samme klubb :wink: . For å være helt ærlig, skjønner jeg ikke hvorfor Hansen fremdeles sitter ved roret etter at de går fra det ene dårlige resultatet til det andre, men for all del, bare behold mannen :wink: . Men så kommer den andre problemstillingen. Er det igrunnen Hansen sin feil at det går så dårlig, eller er det spillerne som er for dårlige? Husker jo at RBK var dårlige i fjor også, da vant de jo serien fire minutter på overtid eller noe sånt. Jeg tror Hansen må ta deler av skylden for de svake resultatene, men han burde absolutt ikke få hele skylden. Det er spillerne som skal prestere på banen, ikke Hansen. Er treningsmetodene hans feil? Er det dårlig lagmoral som gjør at det går så dårlig? Styret kommer ihvertfall til å innkalle til et krisemøte for å diskutere Hansens skjebne :P :P :P
Iver Mykland
24-07-2005, 23:02
Skal ikke glemme Bratseth i dette heller. Han er sportslig leder. Han slipper altfor billig unna flere ganger. Så bare i fjor hvordan han og resten behandlet Ola By Rise. Det ligger jo i navnet på stilling hans at han også har et ansvar her
Start4ever
25-07-2005, 11:52
Ingen tvil om at Bratseth må ta et ansvar i dette her. En annen som må ta ansvar er Nils Skutle. Men som jeg har nevnt tidligere; jeg håper ikke de forandrer en dritt :P . De svina har godt av å ha en dårlig sesong, jeg tror de kommer sterkere tilbake neste år :!:
vBulletin v3.8.4, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.