PDA

Se full versjon : Føde til alle MK og Svein Hansen hatere

patrioten
24-06-2005, 08:29
Et sviende innlegg fra en Stabæk supporter. Noe av det må jo være sant?????

Hvilket tarvelig liv har en hund levd for å bli gjenfødt som Sverre Hansen?

Vi har tidligere hørt om Mandalskameratene at kampbildet alltid er som følger: Ingen vet hvem som skal ta innkast. Ingen vet hvem som skal frispark. Ingen vet hvem som skal ta cornere. Alle blir så skadet når de mister balansen at de ikke gjenvinner bevisstheten før de skal legges på båre. Da gjenoppstår de friske som spyfluelarver i varm dritt. I enhver duell er det knotter, springskaller eller albuer først. En annen MK-spiller plukker ballen som offeret naturlig nok mister på vei ned i gressmatta. Så mæles ballen i hytt og gevær framover omtrent med samme presisjon som ufrivillig vannlating.

La oss gjøre det klart med en gang:
MK er for patetisk til at noen gidder å hate dem - så heller ikke vi.

Når det er sagt så har vi vel aldri hatt besøk av et verre lag på Nadderud noen gang. VIF-floppen Tor-Henning Hamre fikk dessvere lurt inn en ball bak Jon på en corner. Så fulgte 70 minutter med det værste vi har sett på høyere nivå enn bedriftsfotball. Maken til uthaling av tid og mangel på Fair-Play har vi ikke sett siden kampen Jugoslavia - Norge i Liege i EURO2000..

MK er faktisk det første laget vi har opplevd i norsk fotball som ikke spiller ballen tilbake når våre gutter har spilt ballen ut som følge av "skade" på MK. Nei da samler de hele laget i angrep, gitt. Når våre spiller ballen til dem etter "skadeavbrekk" er det jaggu ingen av dem som vet hvem som skal ta i mot den ballen heller, hvis den ikke treffer en MK-spiller og blir liggende ved føttene hans. Pinlig.

Og en usedvanlig svak dommer lot dem holde på. Svak - ikke fordi han var partisk (selv om 99% av publikum oppfattet ham som MKs 12. mann) - men svak fordi han aldri tok tak i kampen, der MK spilte på alle skitne triks i boka - og noen til. Trøyeholding som Erik Hoftun. Albuebruk som Bernt Hulsker. Taklinger bakfra som Odd Inge Olsen på Tømmy Øren. Vinnie Jones ville fått Fair-Play-prisen på Mandalskameratene og blitt benka. Dommertrioen måtte eskorteres til pause av intet mindre enn 6 vakter. Og de var noe mindre skandaløst svake i 2. omgang - rett skal være rett. Likevel. MK får lov å holde på med sitt grisespill og sin feige usportslige uthaling av tiden. Til slutt kostet det dem riktignok ett eneste gult kort (vedkommendes 2. gule for dagen), men de fortsatte likevel. Vi tror ikke denne kampen hadde over 35 minutter effektiv spilletid. Dommeren la til 3 minutter i 1. omgang og 6 minutter i 2. omgang. Og det kunne ha vært multiplisert opp.

Heldigvis viste våre helter moral og ga aldri opp, på tross av utallige "skader" på MK. På tross av at MK aldri vet hvem som skal ta innkast. På tross av at MK ikke vet hvem som skal ta frispark. På tross av at MK ikke vet hvem som skal ta cornere. På tross av at MK spillerne er gladiatorer når de takler og skjøre og tandre porselensdukker når de selv blir taklet.

Dette er en kamp vi - totalt ufjortjent - fort kunne tapt. Men vi vant. Rettferdigheten vant. Og det var ikke bare en seier for Stabæk, men også en seier for fotballen.

Dagens klovn, Svein Hansen, "treneren" til MK greide for øvrig det kunststykket å stå frem på TV2 sporten og NRK og klage på dommertrioen. Er det mulig? En dommer som kunne gitt hver eneste MK-spiller 1-2 gule kort uten å være i nærheten av pirkete. Sverre Hansen og taktikken hans er en skam for fotballen. Vi forstår godt at Leif Gunnar Smedrud foretrekker et liv på benken til Lyn fremfor en fast plass på MK.

Sverre Hansen har i dag kronet seg til tittelen Norges dårligste taper, ved å gi en uvanlig mild og ettergivende dommer skylda for tapet til sin ynkelige gjeng. Hvorfor? Fordi han gir én spiller ett gult kort for uthaling av tida etter enda innkast som tok mellom 2 og 3 minutter. Vi skulle gjerne ha videofilmet da klovnen Sverre Hansen forsøkte å lette fra bakken ved å bruke armene som vindmøller i opphisselsen over dommerens korrekte avgjørelse. Det hører med til historien at den utviste spilleren viste wanker-gesten til Stabæksupportene, og plasserte seg på spillerbenken sammen med Sverre Hansen. Slik gikk det med enda mer tid da dommeren måtte bort og be ham gå i garderoben. Vi har Sverre Hansen mistenkt for å spe på inntekta vinterstid med opptredener på Color Lines rute Kristiansand-Hirtshals iført blå snekkerbukse hvit og rødstripete matrosgenser, rødfarvet hår og nese, og noe for store sko. Kanskje ikke å forundres over at Jan Olav Moseid, kaptein på Drangedal, ga ham en på trynet så klovnenesen måtte fiskes ut av bihulen med pinsett av en hjernekirurg i fjor.

At dette laget i det hele tatt har supportere er for oss like ubegripelig som at enkelte kvinner frivillige trekker til fengslene og blir kjærester med drapsdømte pedofile gjengangsforbrytere. Siste hjemmekamp trakk de 514 tilskuere. Det aner oss hvorfor resten ikke kom, når det går på sosial aktelse løs.

DayWalker
24-06-2005, 09:18
Drit bra :lol:

vb
24-06-2005, 09:57
Patrioten, av respekt for vedkommende som faktisk har skrevet teksten kan det jo være greit med en kildehenvisning.

Jeg gjenfant artikkelen på:
http://www.stabaek.no/index.lasso?s=nyhet&ID=4449

patrioten
24-06-2005, 10:02
:oops:

Pastor
24-06-2005, 10:26
Et herlig stykke! Godt å se at det ikke bare er oss som har oppfattet at denne mannen burde innlegges på tungposten på Eg.

Chria
24-06-2005, 10:31
Flyttet tråden til der den hører hjemme og slettet mitt eget innlegg om det samme.

Synes dette høres utrolig kjent ut - mk spiller den verste møkka"fotballen" jeg noensinne har sett.

Kjakan
24-06-2005, 12:09
Nå skal det sies til Svein Hansens forsvar at han var utsatt for et av statens mindre vellykede lobotomiprosjekter på slutten av 70-tallet. Det var via dette prosjektet han traff sin gode venn, speakeren i Idrettsparken. Sammen ble de enige om å gjøre MK om til en klubb for allverdens bygdetullinger og klovner.

Mannen må jo umyndiggjøres umiddelbart! En fare for seg selv og omgivelsene!

Bedreviter
25-06-2005, 02:56
Et sviende innlegg fra en Stabæk supporter. Noe av det må jo være sant?????

En litt desperat søken etter å finne dritt om den ikke-morsomme klovnen fra Feda betyr at en ukritisk kopierer et helt innlegg fra en eller annen anonym fyr på VG-nett, og så får vi jo håpe at noe av det er sant da...

Euphemism
03-07-2005, 17:07
Håper MK gjør det bra i 1. divisjon. Hvis man tenker litt lenger enn egen snute, så er det ufattelig bra for Agderfotballen (som ligger på nivå med Finnmark) at man får flere lag "opp".

På den annen side, så er jo Svein Hansen en merkelig skrue. Hvordan han kan påstå at MK er på nivå med Start er det vel bare han selv som vet. Det var tungt det året MK slo Start tre ganger, men those days are gone, og nå ønsker ihvertfall jeg MK alt det beste.

kaptein
04-07-2005, 21:29
Nå vitner det ikke om noe særlig fotbalfaglig innsikt og påstå at agderfotballen ligger på nivå med finnmarksfotballen.

Når det gjelder "klovnen Hansen" så er vel det meste sagt. Synd at han ødelegger MK sin renome ved sin destruktive antifotball. Det siste begrunner jeg i utsagn fra Tønsberg og Stabæk nå i det siste.

Han eier jo ikke gangsyn eller selvinsikt på noe plan.

Men ser vitkigheten av å ha MK i 1 div så ejg håper styret i Mk snart fåpr pælma dusten ut og plassert han i Feda for godt. Så kan MK og Start utvikle et sammarbeid til det beste for begge klubber.
Men så lenge "FjiolsenHansen " er i MK så går nok ikke det. Han har blant annet sagt at han ikke ser noe vits i og utvikle spillere for Start , men han kan tenke seg og utvikle spillere for Viking.

Jaja dust er han og vil altid være det.

heia MK og en sakte undergang og total glemsel for "Dusten hansen"

kaolan
04-07-2005, 21:42
Når vi er inne på nivået i agder fotballen er det rimelig høyt faktiskt.
Start er et av de beste hvis ikke det beste juniorlaget i Norge, og er flere lag i Kr.sand som er på norgestoppen. Utover agder er det vel ikke så mange gode lag nei...Men er sikker på at blandt annet Arendal vil få et snart.

Tilbake til Svein hansen så er han den eneste grunnen til at jeg hater MK.

Euphemism
04-07-2005, 22:10
Når jeg sier at agderfotballen ligger på nivå med finnmarksfotballen, skulle det stått omtrent. Det er for å få fram et poeng... for å sette ting på spissen om du skjønner. For Agderfotballen (og da spesielt Aust-Agder) er grusomt svak. Det er en kjent sak, og det kan mange av dem som er i fotballen på Agder for tiden bekrefte (for det er nemlig jeg). Mine fotballfaglige kunnskaper vet du særdeles lite om, og gidder ikke krangle videre på den tråden.

Det er først og fremst seniorfotballen jeg snakker om, men du har naturligvis rett i at Start har et godt juniorlag. Men når det gjelder seniornivået så er dette statusen: Ett lag i eliteserien (Start) , ett i 1. (MK) og ett i 2. (Fløy). Det er vel ikke akkurat imponerende, når man tenker på at det tross alt bor en god del mennesker i landsdelen.

Å si at Arendal er på vei opp tyder litt på at du har fulgt lite med på den kanten. De ligger på 6. plass i sin avdeling i 3. divisjon (også kjent som en av 3. divisjons svakeste avdelinger), og har blant annet tapt for Kjapp. Arendal har svidd av enormt med penger, og endt opp med ingenting.

Reservesamen
04-07-2005, 23:05
Men sammenlignet med Finmark blir det likevel litt på vidda (hehe)

Status: Tippeliga (0)
1. Div: Alta (1)
2. div : (0)

Konklusjon er at Agder fotballen er bedre enn finmarksfotballen, men det gir oss vel ikke annet enn nest sisteplass. Noen som har fulle statistikker i forhold til fylker?

sava
04-07-2005, 23:07
Vi har norges beste lag!
Det sier vel alt?

Ta heller og del Aust agder og Vest agder, da blir det noe annet...
Kristiansand som by er vel i Norgestoppen på antall lag og gode lag.

Bedreviter
05-07-2005, 19:17
Mine fotballfaglige kunnskaper vet du særdeles lite om, og gidder ikke krangle videre på den tråden.

Du er på et diskusjonsforum for fotball nå, og her er vi alle eksperter uansett. De fleste er egenerklærte eksperter, men likefullt eksperter. :wink:

Euphemism
05-07-2005, 20:08
Ja, er det ikke det som er så flott med å være på internett? :)

Det finnes vel tusen andre gøye ting å krangle om, om man ikke skulle krangle om det og.

Bedreviter
05-07-2005, 20:43
Leste et sted "arguing on the internet is like being in the special olympics, even if you´re winning you´re still a retard" :D

Chria
13-07-2005, 00:48
Til de sultne:

Dette er jo bare helt utrolig!!!!

http://www.stabaek.no/index.lasso?s=nyhet&ID=4506

Start4ever
13-07-2005, 02:10
Enda et bevis på at svina spiller drittfotball. Ikke rart det knapt nok kommer folk på kampene, så usportslige som de er. Svein Hansen er en DUST!!!!!!!!!!!!! :x :evil: Vet jeg har sagt det utallige ganger før, men jeg sier det helt til han får det inn i det lille huet hans, dersom han har plass til noe i det hele tatt der da. Endelig at det er flere enn oss Start supportere som innser hvordan svina spiller "fotball".

jonal
13-07-2005, 09:58
At dere gidder...