PDA

Se full versjon : Navneforslag fanzina

Esben
01-03-2005, 20:21
Fanzineredasksjonen har noen alternativer men ønsker flere forslag til navn på fanzina.
Et kanskje litt for opplagt og kjedelig valg er menighedsbladet. Vi ønsker derfor andre forslag enn dette.

Redaksjonens innstilling til navn skal klareres med styret. Avgjørelsen blir tatt i neste redaksjonsmøte 7.mars.

Takk for hjelpen!

Lynet
01-03-2005, 21:16
Synes også Menighedsbladet er et perfekt navn, er mer morsomt enn kjedelig!

Gå for det!

Reservesamen
01-03-2005, 21:37
Synes vi skal passe oss for å dra menighedsnavnet for langt inn i supporterklubben hvis dere skjønner hva jeg mener.... Vi har allerede avklert at det ikke blir aktuelt å endre navn på Up-Town til katedralen, Pils til altervin, dåp av nye spillere osv. Viktig at vi tar debatten om fanzina, jeg personlig synes dette:

Jeg vet ikke. Jeg trur det kan være å dra det litt langt faktisk. Jeg ser at det funker self, men er det ikke litt mye...?

Skal ikke begi meg inn på forslag, det har jeg ikke fantasi til akkurat nå.....

Lynet
01-03-2005, 21:46
Helt riktig, det kan fort bli for mye menighed hvis man blander inn navnet for mye. Før navnevalget ble klart lå det jo ute lange lister med forslag til typiske religionsnavn på forskjellige ting. Det må ikke dras for langt for det er en hårfin balansegang.

Men såvidt meg bekjent er det ikke noen slike navn per dags dato, og supporterklubben ville ha meget godt av å få Menighedsbladet som fanzine! MEN, og det er et stort MEN; der bør også grensa gå.

Gå for Menighedsbladet, men ikke la menighedsproduktet gå stort lenger enn dette!

Reservesamen
01-03-2005, 21:47
Ja men da må vi sette strek!!!
Vi må ikke drite oss på å overbruke effekten av navnet menigheden

Lynet
01-03-2005, 22:45
Akkurat det å overbruke navnet for det det er verdt(?) må ikke skje. Det kan skape reaksjoner og rett og slett bli for mye for noen og enhver. Tror styret i Menigheden tenker på akkurat denne problemstillingen så det skal nok ikke være noe problem!

svaberget
02-03-2005, 09:45
hva med VAKTTÅRNET :)

nei, bare tuller................

Synes ikke det er noe galt ved å bruke ordet MENIGHEDSBLADET (med D)

Passer aller best og er helt relevant og ufarlig !

Pelle
02-03-2005, 14:39
Føyer meg bare inn i rekken. Syns absolutt ikke det skal gå inflasjon i bruk av ting som spiller på det nye navnet, men jeg mener at i dette tilfellet er det så opplagt at det bør brukes at det vil være for dumt å la være.