Se full versjon : Noen som vet noe om treningen i dag?
Hadde vært greit hvis noen kunne komme med et lite refereat fra treningen i dag.
Imponerer han fortsatt?
Er skikkelig, skikkelig spent!!
Mvh Eirik
Det var særdeles lite spill under dagens trening, mest overtallsspill og angrepstrening.
Men han forsterker Start noe voldsomt, ingen tvil om det, akkurat den type spiller vi trenger på midten.
frankieboy
03-03-2005, 14:31
Jeg var også på det meste av gårsdagens trening (ettermiddag) og jeg synes Alex Nyarko gjorde det veldig bra.
Rolf måtte gå 15 min før slutt, og jeg sa jeg skulle dekke de minuttene, og jeg må ærlig talt si at Nyarko viste geniale ting på slutten. De spilte 2 lag på halv bane, og Nyarko var litt defensiv, mer som en forsvarspiller (blir lett det når man spiller på halve banen), men han hadde 2-3 målgivende pasninger som var HØY klasse. Han spilte ofte i blinde på spillere som kom løpende gjennom, og med utrolig nøyaktighet havnet de på lissa til medspillerne som kunne bare dundre ballen i mål. Ved et par anledninger kom det utrolig mye ros fra de andre spillerne også, og det var moro å se at han er populær i gruppa.
En annen morsom ting som skjedde, og som muligens ble vist på TVSør (jeg har ikke sett det) var at de på slutten spilte 2 lag, og det virket som det var litt kamp om å vinne den siste økta, og når det ene laget som bl.a Nyarko var på hadde vunnet, løp de bort til TVSør, stilte seg opp til et lite lagbilde, og jublet villt i et par sekunder... Var litt morsomt.
Nei, Nyarko beviste virkelig noe av det han har å tilby, og jeg er sikker på at han kommer til å bli en profil i norsk fotball hvis alt går i orden.
vBulletin v3.8.4, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.