Se full versjon : Å helvede...Penger,penger,penger!!!
Scally Scouse
04-07-2005, 18:56
Flo klar for Enga...BU!!!
At han er så veldig god forsterkning har jeg faktiskt mine tvil om, men jeg kan ta feil.
Synes Flo burde holde seg i utlandet, ødelegger jo ryktet sitt av å gå til Vålerenga.
start prøvde seg på flo!! men neida, han ville være i utlandet i et par år til! i siena
Ikke noen bombe at Flo velger Vålerenga, men rart siden han for ei snau uke siden ikke ønsket å gå til Norge allerede nå.
Jeg tror Flo tar Tippeligaen med storm, og blir en suksess. Men jeg håper selvfølgelig på det motsatte. Iversen og Flo sammen på topp kan bli en fryktet duo, om Ivers blir.
Men har navnene alt å si i fotball? Steinhardt arbeid av hele kollektivet er det viktigste, og der er Start best!
Supporteren
05-07-2005, 02:07
- Tore Andre er fascinert av norsk fotball og VIF. Og han tror han kan kjempe om mesterskapet her, og det har han aldri opplevd før, sier Kjenner.
Han valgte feil klubb hvis han vil oppleve det. :wink:
Utrolig hvordan VIF har råd til å handle og handle.
Håper ikke de klarer å kjøpe seg til gull.
VIF er vel snart Norges svar på Chelsea.
flaxxlodd
05-07-2005, 02:12
Hva med Brann da?
Ludvigsen og Vaagan Moen. Ikke billige spillere
KjøpeEnga.
Pengenga.
Rikenga.
Bortskjemtenga.
Men IK Start. Vi tar seriegull 2005!
hehe.. det var god! men sant også :wink:
Bedreviter
06-07-2005, 00:58
VIF skal være motstykket til Vestkantklubben Lyn, men nå har arbeiderklubben/østkantklubben/bohemklubben blitt til Chelsea...
KjøpeEnga.
Pengenga.
Rikenga.
Bortskjemtenga.
Denne må synges under kampen mot enga! På samme melodi som Vi er enga - vi er enga - super enga osv.
KjøpeEnga.
Pengenga.
Rikenga.
Bortskjemtenga.
Hehe.
Det er ikke lite penger som er skutt inn i Start heller de siste årene, men det er enklere å fokusere på alle Enga, Brann og Rbk som bruker det som kreves for å signe storspillere.
Vi kan like det eller ikke, men det er blitt slik i fotballnorge at pengene rår. Jeg ser i en annen tråd på forumet at noen mumler om Nannskog og Årsheim, disse vil neppe bli billige de heller om da Solèr og de andre folka åpner bankboksen.
Vi skal ikke kjøpe Nannskog som jeg har hørt?
Og Aarsheim blir sannsyneligvis gratis, men det visste du kanskje : )
Vi skal ikke kjøpe Nannskog som jeg har hørt?
Og Aarsheim blir sannsyneligvis gratis, men det visste du kanskje : )
Gratis i dagens fotball finnes ikke :?
Han skal sikkert ha masse i signonfee eller signeringsvederlag som det stod i en annen kontrakt.
Vi får vel egentlig alle bare vente i spenning på hvem som havner hvor i disse overgangsdagene, men spennende er det jo :)
KjøpeEnga.
Pengenga.
Rikenga.
Bortskjemtenga.
Hehe.
Det er ikke lite penger som er skutt inn i Start heller de siste årene, men det er enklere å fokusere på alle Enga, Brann og Rbk som bruker det som kreves for å signe storspillere.
Vi kan like det eller ikke, men det er blitt slik i fotballnorge at pengene rår. Jeg ser i en annen tråd på forumet at noen mumler om Nannskog og Årsheim, disse vil neppe bli billige de heller om da Solèr og de andre folka åpner bankboksen.
Ja det er lettere å fokusere på enga! :D
Og til opplysning så kommer selvfølgelig Bjarte Lunde Årsheim gratis, hadde du trodd noe annet?
men det er enklere å fokusere på alle Enga, Brann og Rbk som bruker det som kreves for å signe storspillere.
Kan skjønne at det koster for engen og Brann å dra opp spillere mot sin vilje til Nidarosdomen for å få dem signet, men RBK?
Aarsheim gikk med på lønnskutt for å gå til Start, så noe signeringsvederlag er det nok sannsynligvis ikke snakk om. Sier vel heller noe om hvor blindet du har blitt av den økonomiske dopingen i engen. Vålerengen er også det eneste laget i Norge som har drevet konkursrytteri på linje med restaurantbransjen får å skaffe midler til fremgangen sin. Men siden det er et "idealistisk" idrettslag og ikke en eller annen tyrkisk innehaver blir det selvsagt ingen straffeforfølgelse. Og NFF vil jo selvsagt ikke miste leieinntekter på Ullevål. Ingen andre lag i Norge ville fått beholde lisensen sin.
men det er enklere å fokusere på alle Enga, Brann og Rbk som bruker det som kreves for å signe storspillere.
Kan skjønne at det koster for engen og Brann å dra opp spillere mot sin vilje til Nidarosdomen for å få dem signet, men RBK?
Aarsheim gikk med på lønnskutt for å gå til Start, så noe signeringsvederlag er det nok sannsynligvis ikke snakk om. Sier vel heller noe om hvor blindet du har blitt av den økonomiske dopingen i engen. Vålerengen er også det eneste laget i Norge som har drevet konkursrytteri på linje med restaurantbransjen får å skaffe midler til fremgangen sin. Men siden det er et "idealistisk" idrettslag og ikke en eller annen tyrkisk innehaver blir det selvsagt ingen straffeforfølgelse. Og NFF vil jo selvsagt ikke miste leieinntekter på Ullevål. Ingen andre lag i Norge ville fått beholde lisensen sin.
Du burde jo være evig takknemlig overfor Vålerengens idrettsforening , eller vent nå litt. Vålerengens idrettforening, Vif Fotball og Vif Hockey er tre forskjellige ting, men det vet du vel? At skippern (fredriksen) tok den siste regninga da det så som mørkest ut har utløst store ramaskrik og snakk om konkursrytteri. Selvsagt har Engas (fotball og hockey) sin økonomi vært under enhver kritikk, men når det gjelder dagens situasjon så virker det sunnere enn på lenge.
Hva så med Start og de "rike" onklene?
Hvorfor skulle de være noe bedre enn alle andre "rike" onkler rundt i landet? Vi får drøye den litt og se hva som skjer den dagen da onklene skal begynne å selge juvelene. Hva skjer da? Hvor havner pengene?
KjøpeEnga.
Pengenga.
Rikenga.
Bortskjemtenga.
Hehe.
Ja det er lettere å fokusere på enga! :D
Og til opplysning så kommer selvfølgelig Bjarte Lunde Årsheim gratis, hadde du trodd noe annet?
Så lenge kontraktene er hemmelige vil jeg fremdeles tro at gratis ikke finnes i dagens fotball. Uansett er det jo bra at Start får litt bredde i stallen, for det er noe som trengs når høstjakta setter inn og de seks poengenes forsprang skal forsvares.
At skippern (fredriksen) tok den siste regninga da det så som mørkest ut har utløst store ramaskrik og snakk om konkursrytteri.
Var vel heller situasjonen når man slo AS/ASA-selskapet konkurs. Da var det ingen som dekket regningen, annet enn et utall bedrifter og vennlige aksjonærer. Blant annet banken jeg betaler mine gebyr til.
Å skaffe penger fra sponsorer er en ting, men å pådra seg gjeld som man sletter ved bevisste konkurser, det er noe helt annet.
Var vel heller situasjonen når man slo AS/ASA-selskapet konkurs. Da var det ingen som dekket regningen, annet enn et utall bedrifter og vennlige aksjonærer. Blant annet banken jeg betaler mine gebyr til.
Å skaffe penger fra sponsorer er en ting, men å pådra seg gjeld som man sletter ved bevisste konkurser, det er noe helt annet.
Jeg skal være enig i at det var en pinlig affære, men hvor lenge skal slike saker følge en klubb? Det finnes mange utenomsportslige saker som aldri burde skjedd, både i asa/as, spillerfond, styrerom, ansettelsessaker, protestsaker og annet administrativt. Hvilke klubber kan si å ikke ha svin på skogen?
For vanlige folk varer slike saker til ansvar er plassert og normal straff betalt/avtjent...
vBulletin v3.8.4, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.